Als ik een kilo aankom dan zie ik dat ook wel hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:36 schreef conleche het volgende:
o dat heb ik eigenlijk niet. Als ik weinig weeg dan zie ik er ook slank uit. Wel zo prettig geloof ik, anders zou ik maar in de war raken!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef neen het volgende:
Hoi, ik zal maar eens een broek aantrekken.
Het gaat hier allemaal zo makkelijk omdat ik zoveel sport, denk ik. Zonder dat kon ik echt niet ieder weekend taart bakkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens knap dat jullie zonder kcal te tellen genoeg eten. Als ik dat probeer ga ik of te weinig eten om zeker te weten dat het niet te veel is, of ik ga wat extra nemen om dat te voorkomen maar dan zit ik er zo weer boven en dan kom ik gewoon weer aan. Terwijl ik toch best weet hoeveel calorieën er ongeveer in dingen zitten, maar het komt bij mij best nauw. Rond Onder de 1400 val ik af, redelijk snel zelfs, maar als ik dan 1700 ofzo eet kan ik best een ons of 2 zwaarder zijn de volgende dag.
Zelf maken scheelt vaak ook best veel kcalquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Phaidra het volgende:
@Ewelina, ik vind prefab nu ook echt heel goor! En zelf maken is helemaal niet zoveel meer werk, dus dat maakt de keus nog makkelijker.
Mwa, zo vreemd is dat niet. Als ik niet sport is mijn onderhoud ongeveer 1650 (klein hè) dus boven 1700 is dan ook gewoon te veel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het gaat hier allemaal zo makkelijk omdat ik zoveel sport, denk ik. Zonder dat kon ik echt niet ieder weekend taart bakken
Dat je bij 1700 aankomt is trouwens wel een beetje zorgwekkend! Je moet wel erg gezond eten, wil je met 1400 kcal aan de goede vezels/vitaminen/mineralen komen.
Geen ervaring met Illustrator, trouwens. Zal ik mijn Mr even mailen? ;P
Alleen om die reden al zou ik groter willen zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, true, je bent een kleintje. Ik zat aan mijn eigen lengte te denken (1.73).
Daar moet ik nog aan werkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zelf maken scheelt vaak ook best veel kcalAl die geharde vetten en troep, dat tikt best aan. Volgens mij is het voor afvallers sowieso aan te raden om zelf te koken. Stomweg: dan weet je wat je eet.
Ik ook! Langere mensen kunnen veel meer eten zonder aan te komen, en als ze al aankomen is het minder veel en hebben ze meer oppervlak om het over te verspreiden zodat je het ook nog eens minder ziet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Alleen om die reden al zou ik groter willen zijn![]()
oh?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook! Langere mensen kunnen veel meer eten zonder aan te komen, en als ze al aankomen is het minder veel en hebben ze meer oppervlak om het over te verspreiden zodat je het ook nog eens minder ziet.
Het zit bij mij inmiddels heel erg in mijn routine, dat scheeltquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens knap dat je zoveel blijft sporten CF.Hier schiet het er zo vaak bij in, er is altijd wel iets dat er tussen komt.
t verspreid zich hier maar op een plaats hoor: m'n buik. Maar, m'n BMR en onderhoud liggen natuurlijk wel ene heel stuk hoger: m'n bmr is 1653 en m'n onderhoud 2562. Dus rond de 2000 kcal zou ik af moeten vallen. Volgens mij red ik dat nooit!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ook! Langere mensen kunnen veel meer eten zonder aan te komen, en als ze al aankomen is het minder veel en hebben ze meer oppervlak om het over te verspreiden zodat je het ook nog eens minder ziet.
Maar zouden ze ook niet meer of vaker honger hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Groter lichaam = grotere energiebehoefte.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar zouden ze ook niet meer of vaker honger hebben?
(ik hoop altijd dat het toch een beetje eerlijk verdeelt is)
Kun je nagaan hoe moeilijk wij het hebben.quote:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet niet alleen omdat mijn lichaam energie nodig heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar zouden ze ook niet meer of vaker honger hebben?
(ik hoop altijd dat het toch een beetje eerlijk verdeelt is)
Ik weet niet hoeveel hapjes je van plan bent te eten, maar ik vind je D wel erg mager hoor! Mag best wat meer zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Phaidra het volgende:
Lijstje:
O: kwark met muesli
T: snelle jelle minder suiker, cappuccino
L: half volkoren stokbroodje met zachte geitenkaas en half zongedroogde tomaatjes![]()
T: amandelen
T: hapjes bij een opening in het museum, misschien een glaasje wijn
D: salade met komkommer/tomaat/feta/paprika
Hmm dat is waar, ookal eet ik nu juist wel meer omdat kennelijk mijn lichaam dat nodig heeft.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet niet alleen omdat mijn lichaam energie nodig heeft.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:
O: brinta met banaan (10:30)
L: kleine boterham met half gekookt eitje, 2 boterhammen als tosti met achterham, kaas en curry (13:30)
T: optimel yoghurt (14:30)
T: crackers appelstroop (15:30)
D: wortels + nog wat groente en mager vlees gewokt, salade (18:30)
Hardlopen is echt niks voor mij. Ik heb een raar loopje en m'n borsten stuiteren alle kanten op.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Migraine of serieuze werkdrukte is hier ook wel een reden om thuis te blijven, hoor. Maar uitlopen met werk? Kun je nog gaan hardlopen. Idem bij ouders![]()
Wat bij mij wel helpt: sportspul mee naar je werk, en dan onder of na werktijd sporten. Als ik 's avonds thuis op de bank zit, is het veel moeilijker om in actie te komen. van nature ben ik namelijk een luie flikker
Ik voel me bezwaard tegenover Bink, want het liefst zou ik nu even met haar naar het meertje gaan ofzo om lekker te wandelen en zodat ze kan zwemmen. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed planquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Spannend Greys! We gaan vast allemaal duimen voor je moeder.
Gefeliciteerd met de Bink. Gaan jullie ook een feestje vieren?Wel een goede afleiding.
Ik gok op ongeveer 1300/1400, maar 's avonds neem ik misschien nog wat pure chocoladequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef Greys het volgende:
[..]Op hoeveel kcal. zit je dan ongeveer?
Het lijkt me een beetje weinig, maar misschien vergis ik me?
Oh dan valt het mee, ik had het minder ingeschat!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik gok op ongeveer 1300/1400, maar 's avonds neem ik misschien nog wat pure chocolade. Ik beweeg er wel nauwelijks bij, want ik ben vandaag alleen bezig met tentamens leren
13quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd met BinkHoe oud is ze geworden?
Gelukkig is het maar tijdelijk, bij echte oude wijven wordt het niet meer beter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik voel me bezwaard tegenover Bink, want het liefst zou ik nu even met haar naar het meertje gaan ofzo om lekker te wandelen en zodat ze kan zwemmen. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed plan
Dus ze krijgt vandaag extra lekkere dingen en misschien dat ik het aandurf om even naar het dorp te gaan om wat lekkers bij de dierenwinkel voor haar te kopen, maar het is volgens mij veel te ver lopen nu en ik wil het niet verpesten dat het nu net weer gestopt is met bloedenEn autorijden vind ik nu ook een beetje eng. Ik voel me net een oud wijf
Dankje, en jij sterkte met alle beslommeringenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee, ik had het minder ingeschat!
Succes met leren!
Die zit in Newcastle dus dat wordt lastigquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar tijdelijk, bij echte oude wijven wordt het niet meer beter.
Ik vind eigenlijk dat heer G maar gewoon wat lekkers voor haar (en voor jou) moet gaan halen!
Bink zegt vast geen nee tegen een zakje Minstrelsquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zit in Newcastle dus dat wordt lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |