abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69487147
Bij mij vertellen mijn kleren vaak iets heel anders dan de weegschaal... Maar goed, als je telkens een ons of 2 aankomt merk je het pas na een tijdje omdat het maar kleine veranderingen zijn, dus daarom vind ik het toch wel fijn om het op de weegschaal bij te houden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69487188
o dat heb ik eigenlijk niet. Als ik weinig weeg dan zie ik er ook slank uit. Wel zo prettig geloof ik, anders zou ik maar in de war raken!
pi_69487192
Ik heb al meer dan een jaar niet op de weegschaal gestaan... die is kapot

Ik ga af op mijn spiegelbeeld, en op mijn kleding. Nu zaten mijn jeans wel wat strakker, maar ik heb het idee dat de rek daar een beetje uit is... mijn rokjes van niet-meerekkende stof zaten namelijk nog prima.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_69487256
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:36 schreef conleche het volgende:
o dat heb ik eigenlijk niet. Als ik weinig weeg dan zie ik er ook slank uit. Wel zo prettig geloof ik, anders zou ik maar in de war raken!
Als ik een kilo aankom dan zie ik dat ook wel hoor. Maar soms voel ik me 's ochtends echt slank en dan blijk ik toch een paar ons zwaarder te zijn dan de vorige dag. Dat is dan gewoon vocht, of later op de avond gegeten en nog niet naar de wc geweest ofzo.
pi_69487269
Ik zit nu op een BMI van 25,6 geloof ik (dat was ooit 31 ). Ik heb mezelf heel lang gewichtsdoelen gesteld, een BMI van 22 ofzo. Maar ik merk nu (gezond eten, veel sporten) dat het BMI me niet zoveel meer boeit. Ik wil sommige stukken nog een beetje strakker, dat wel. Maar ik zou zoals mijn lijf er nu uitziet ook best tevreden zijn
pi_69487342
maar JIJ past het jurkje
Ja doei.
pi_69487356
jaloers

ik ga ribben verwijderen, ik zweer je
Ja doei.
pi_69487364
Ik vind het trouwens knap dat jullie zonder kcal te tellen genoeg eten. Als ik dat probeer ga ik of te weinig eten om zeker te weten dat het niet te veel is, of ik ga wat extra nemen om dat te voorkomen maar dan zit ik er zo weer boven en dan kom ik gewoon weer aan. Terwijl ik toch best weet hoeveel calorieën er ongeveer in dingen zitten, maar het komt bij mij best nauw. Rond Onder de 1400 val ik af, redelijk snel zelfs, maar als ik dan 1700 ofzo eet kan ik best een ons of 2 zwaarder zijn de volgende dag.

[ Bericht 1% gewijzigd door Mini_rulez op 28-05-2009 12:54:08 ]
pi_69487547
ik eet waarschijnlijk ook te vaak te weinig
Ja doei.
pi_69487767
't Enige waar ik een beetje van baal is m'n buik, maar ik ben dan weer te lui om er ook daadwerkelijk iets aan te doen dat verder gaat dan thuis buikspieroefeningen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69488049
Aargh... Is er hier iemand handig met Adobe Illustrator?
Ik probeer de kleur van een vlak te veranderen, ik typ een hex-code in en klik op ok, en als ik dan nog eens het kleurending open staat de oude kleur er weer. Hoe kan dat? Ik word hier helemaal gestoord van.
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:06:25 #62
236335 neen
schone schijn
pi_69488219
Hoi, ik zal maar eens een broek aantrekken.
het lijkt niet wat het is
pi_69488259
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef neen het volgende:
Hoi, ik zal maar eens een broek aantrekken.
Ja doei.
pi_69488715
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens knap dat jullie zonder kcal te tellen genoeg eten. Als ik dat probeer ga ik of te weinig eten om zeker te weten dat het niet te veel is, of ik ga wat extra nemen om dat te voorkomen maar dan zit ik er zo weer boven en dan kom ik gewoon weer aan. Terwijl ik toch best weet hoeveel calorieën er ongeveer in dingen zitten, maar het komt bij mij best nauw. Rond Onder de 1400 val ik af, redelijk snel zelfs, maar als ik dan 1700 ofzo eet kan ik best een ons of 2 zwaarder zijn de volgende dag.
Het gaat hier allemaal zo makkelijk omdat ik zoveel sport, denk ik. Zonder dat kon ik echt niet ieder weekend taart bakken
Dat je bij 1700 aankomt is trouwens wel een beetje zorgwekkend! Je moet wel erg gezond eten, wil je met 1400 kcal aan de goede vezels/vitaminen/mineralen komen.

Geen ervaring met Illustrator, trouwens. Zal ik mijn Mr even mailen? ;P
pi_69488761
Goedemiddag!

Greys, ik duim vandaag mee voor je moeder hoor!

Ook een voor Muizel, wat een bummer van je tentamen. Maar zoals de meesten al zeggen, studievertraging komt echt heel veel voor! Bij mijn studie ken ik maar 1 persoon die het in 4 jaar haalde, maar die was al over de 30 (en had dus haast wegens veel collegegeld betalen en geen stufi) en zat elke dag tot 's avonds laat in de UB. Nul sociaal leven dus. In jouw situatie is vertraging niet meer dan logisch, maar daar wordt het natuurlijk niet minder vervelend van. Succes met je tentamen vanavond!!

En terugkomend op het geld-verhaal: Ik heb ook altijd alles zelf betaald, collegegeld, boeken, rijbewijs, enz. En vanaf mijn 18e heb ik ook iets aan kostgeld betaald aan mijn moeder, ik geloof iets van 50 euro in de maand. Zelf heb ik het nooit als vervelend ervaren, ik vind het juist fijn dat ik het zonder hulp het gedaan. Maar mijn moeder moet rondkomen van een mager pensioen van mijn vader, dus ik kreeg wel maximaal aanvullend collegegeld. En ik heb periodes bijgeleend toen ik stage liep en het te druk had voor een bijbaantje.

@Ewelina, ik vind prefab nu ook echt heel goor! En zelf maken is helemaal niet zoveel meer werk, dus dat maakt de keus nog makkelijker.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69488839
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Phaidra het volgende:
@Ewelina, ik vind prefab nu ook echt heel goor! En zelf maken is helemaal niet zoveel meer werk, dus dat maakt de keus nog makkelijker.
Zelf maken scheelt vaak ook best veel kcal Al die geharde vetten en troep, dat tikt best aan. Volgens mij is het voor afvallers sowieso aan te raden om zelf te koken. Stomweg: dan weet je wat je eet.
pi_69488990
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het gaat hier allemaal zo makkelijk omdat ik zoveel sport, denk ik. Zonder dat kon ik echt niet ieder weekend taart bakken
Dat je bij 1700 aankomt is trouwens wel een beetje zorgwekkend! Je moet wel erg gezond eten, wil je met 1400 kcal aan de goede vezels/vitaminen/mineralen komen.

Geen ervaring met Illustrator, trouwens. Zal ik mijn Mr even mailen? ;P
Mwa, zo vreemd is dat niet. Als ik niet sport is mijn onderhoud ongeveer 1650 (klein hè) dus boven 1700 is dan ook gewoon te veel.

Ik heb me er al bij neergelegd dat het niet precies de kleur wordt die ik op het oog had.
pi_69489045
Oh ja, true, je bent een kleintje. Ik zat aan mijn eigen lengte te denken (1.73).
pi_69489127
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, true, je bent een kleintje. Ik zat aan mijn eigen lengte te denken (1.73).
Alleen om die reden al zou ik groter willen zijn
pi_69489153
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zelf maken scheelt vaak ook best veel kcal Al die geharde vetten en troep, dat tikt best aan. Volgens mij is het voor afvallers sowieso aan te raden om zelf te koken. Stomweg: dan weet je wat je eet.
Daar moet ik nog aan werken
Maar goed sinds de lijstjes heb ik wel al meer 'gekookt' dan ooit, al is het maar een omelet of pannekoek. Moet toch ergens beginnen.
pi_69489177
Ik vind het trouwens knap dat je zoveel blijft sporten CF. Hier schiet het er zo vaak bij in, er is altijd wel iets dat er tussen komt.
pi_69489250
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Alleen om die reden al zou ik groter willen zijn
Ik ook! Langere mensen kunnen veel meer eten zonder aan te komen, en als ze al aankomen is het minder veel en hebben ze meer oppervlak om het over te verspreiden zodat je het ook nog eens minder ziet.
pi_69489296
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook! Langere mensen kunnen veel meer eten zonder aan te komen, en als ze al aankomen is het minder veel en hebben ze meer oppervlak om het over te verspreiden zodat je het ook nog eens minder ziet.
oh? niets van te merken hoor
Ja doei.
pi_69489325
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vind het trouwens knap dat je zoveel blijft sporten CF. Hier schiet het er zo vaak bij in, er is altijd wel iets dat er tussen komt.
Het zit bij mij inmiddels heel erg in mijn routine, dat scheelt En juist daarom is het niet erg om eens een dag of een weekendje over te slaan! Makkelijk.

Ik heb ook echt in m'n hoofd, met avondeten enzo, hoe het op de sportdagen gaat. Donderdag een half uur vroeger naar huis van werk, pilates, daarna koken. Dinsdag juist voor de pilatesles eten, maar dan dus niet te zwaar eten, etc.
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:39:45 #75
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69489373
quote:

[..]

t verspreid zich hier maar op een plaats hoor: m'n buik. Maar, m'n BMR en onderhoud liggen natuurlijk wel ene heel stuk hoger: m'n bmr is 1653 en m'n onderhoud 2562. Dus rond de 2000 kcal zou ik af moeten vallen. Volgens mij red ik dat nooit!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69489422
quote:

[..]

Maar zouden ze ook niet meer of vaker honger hebben?
(ik hoop altijd dat het toch een beetje eerlijk verdeelt is)
pi_69489429
Lijstje:
O: kwark met muesli
T: snelle jelle minder suiker, cappuccino
L: half volkoren stokbroodje met zachte geitenkaas en half zongedroogde tomaatjes
T: amandelen
T: hapjes bij een opening in het museum, misschien een glaasje wijn
D: salade met komkommer/tomaat/feta/paprika
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69489440
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk! Groter lichaam = grotere energiebehoefte.
pi_69489465
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oh? niets van te merken hoor
Kun je nagaan hoe moeilijk wij het hebben.

CF: zo'n routine moet je inderdaad wel hebben ja. Het lukt hier maar niet om zoiets op te bouwen. Er zijn steeds dagen waarop we 's avonds ergens heen moeten, dat m'n stage uitloopt (ok, de afgelopen tijd was ook wel heel onregelmatig met allerlei deadlines), dat we naar Limburg gaan, dat het niet lukt door migraine of andere stomme dingen.
pi_69489498
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet niet alleen omdat mijn lichaam energie nodig heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 13:43:32 #81
163650 Greys
pi_69489507
CF, ik had mijn moeder net aan de telefoon, ze wordt om drie uur geopereerd dus daarna krijgen we pas vanavond weer nieuws Ik weet alleen niet hoe lang het dan duurt wanneer ze de uitslag krijgt over de weggehaalde klier, of daar ook sporen in zitten (dan gaan ook haar lymfeklieren er uit, dan wordt ze dus nogmaals geopereerd) en of de snijranden schoon zijn (anders moet ze dus ook weer terug voor weer een operatie). Dat wordt nog het spannendst!

Bink is vandaag jarig!

@Muizel, je bént ook hartstikke intelligent. En je vergeet soms (da's dan iets minder intelligent ) denk ik een beetje dat jij alles onder verzwaarde omstandigheden moet doen! Je hebt door al je bestralingen veel achterstand opgelopen en ik vind het uberhaupt al knap dat je je zo op je studie kunt storten. Dus...! Dat heeft niet met wel of niet intelligent zijn te maken, ze zouden jou alleen je diploma al voor je doorzettingsvermogen moeten geven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69489517
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Phaidra het volgende:
Lijstje:
O: kwark met muesli
T: snelle jelle minder suiker, cappuccino
L: half volkoren stokbroodje met zachte geitenkaas en half zongedroogde tomaatjes
T: amandelen
T: hapjes bij een opening in het museum, misschien een glaasje wijn
D: salade met komkommer/tomaat/feta/paprika
Ik weet niet hoeveel hapjes je van plan bent te eten, maar ik vind je D wel erg mager hoor! Mag best wat meer zijn.
pi_69489533
Lijstje:

O: brinta met banaan (10:30)
L: kleine boterham met half gekookt eitje, 2 boterhammen als tosti met achterham, kaas en curry (13:30)
T: optimel yoghurt (14:30)
T: crackers appelstroop (15:30)
D: wortels + nog wat groente en mager vlees gewokt, salade (18:30)
pi_69489582
Migraine of serieuze werkdrukte is hier ook wel een reden om thuis te blijven, hoor. Maar uitlopen met werk? Kun je nog gaan hardlopen. Idem bij ouders
Wat bij mij wel helpt: sportspul mee naar je werk, en dan onder of na werktijd sporten. Als ik 's avonds thuis op de bank zit, is het veel moeilijker om in actie te komen. van nature ben ik namelijk een luie flikker
pi_69489591
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik eet niet alleen omdat mijn lichaam energie nodig heeft.
Hmm dat is waar, ookal eet ik nu juist wel meer omdat kennelijk mijn lichaam dat nodig heeft.
pi_69489613
Spannend Greys! We gaan vast allemaal duimen voor je moeder.

Gefeliciteerd met de Bink. Gaan jullie ook een feestje vieren? Wel een goede afleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 13:46:50 #87
163650 Greys
pi_69489643
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef shiNinG_staR het volgende:
Lijstje:

O: brinta met banaan (10:30)
L: kleine boterham met half gekookt eitje, 2 boterhammen als tosti met achterham, kaas en curry (13:30)
T: optimel yoghurt (14:30)
T: crackers appelstroop (15:30)
D: wortels + nog wat groente en mager vlees gewokt, salade (18:30)
Op hoeveel kcal. zit je dan ongeveer?
Het lijkt me een beetje weinig, maar misschien vergis ik me?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69489671
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
Migraine of serieuze werkdrukte is hier ook wel een reden om thuis te blijven, hoor. Maar uitlopen met werk? Kun je nog gaan hardlopen. Idem bij ouders
Wat bij mij wel helpt: sportspul mee naar je werk, en dan onder of na werktijd sporten. Als ik 's avonds thuis op de bank zit, is het veel moeilijker om in actie te komen. van nature ben ik namelijk een luie flikker
Hardlopen is echt niks voor mij. Ik heb een raar loopje en m'n borsten stuiteren alle kanten op.
Spullen meenemen helpt inderdaad wel goed. En dan echt op tijd weggaan, niet toch nog even doorwerken tot zes uur en dan zo'n honger hebben dat je toch maar weer naar huis gaat om te eten omdat je zo ook niet kunt sporten.
Ik ben ook lui ja, en ik heb een hekel aan de meeste sporten. Da's echt genetisch, mijn ouders hebben het ook. We zijn ook slecht in alles wat met een bal of met coordinatie te maken heeft, dan blijft er weinig over.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 13:48:39 #89
163650 Greys
pi_69489707
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Mini_rulez het volgende:
Spannend Greys! We gaan vast allemaal duimen voor je moeder.

Gefeliciteerd met de Bink. Gaan jullie ook een feestje vieren? Wel een goede afleiding.
Ik voel me bezwaard tegenover Bink, want het liefst zou ik nu even met haar naar het meertje gaan ofzo om lekker te wandelen en zodat ze kan zwemmen. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed plan
Dus ze krijgt vandaag extra lekkere dingen en misschien dat ik het aandurf om even naar het dorp te gaan om wat lekkers bij de dierenwinkel voor haar te kopen, maar het is volgens mij veel te ver lopen nu en ik wil het niet verpesten dat het nu net weer gestopt is met bloeden En autorijden vind ik nu ook een beetje eng. Ik voel me net een oud wijf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69489714
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Op hoeveel kcal. zit je dan ongeveer?
Het lijkt me een beetje weinig, maar misschien vergis ik me?
Ik gok op ongeveer 1300/1400, maar 's avonds neem ik misschien nog wat pure chocolade . Ik beweeg er wel nauwelijks bij, want ik ben vandaag alleen bezig met tentamens leren
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 13:49:30 #91
163650 Greys
pi_69489747
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Ik gok op ongeveer 1300/1400, maar 's avonds neem ik misschien nog wat pure chocolade . Ik beweeg er wel nauwelijks bij, want ik ben vandaag alleen bezig met tentamens leren
Oh dan valt het mee, ik had het minder ingeschat!
Succes met leren!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69489748
Gefeliciteerd met Bink Hoe oud is ze geworden?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 13:50:08 #93
163650 Greys
pi_69489776
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Ewelina het volgende:
Gefeliciteerd met Bink Hoe oud is ze geworden?
13
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69489785
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik voel me bezwaard tegenover Bink, want het liefst zou ik nu even met haar naar het meertje gaan ofzo om lekker te wandelen en zodat ze kan zwemmen. Maar dat lijkt me nu niet zo'n goed plan
Dus ze krijgt vandaag extra lekkere dingen en misschien dat ik het aandurf om even naar het dorp te gaan om wat lekkers bij de dierenwinkel voor haar te kopen, maar het is volgens mij veel te ver lopen nu en ik wil het niet verpesten dat het nu net weer gestopt is met bloeden En autorijden vind ik nu ook een beetje eng. Ik voel me net een oud wijf
Gelukkig is het maar tijdelijk, bij echte oude wijven wordt het niet meer beter.
Ik vind eigenlijk dat heer G maar gewoon wat lekkers voor haar (en voor jou) moet gaan halen!
pi_69489800
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dan valt het mee, ik had het minder ingeschat!
Succes met leren!
Dankje, en jij sterkte met alle beslommeringen
pi_69489851
Kun je geen dingen doen waarvoor je je moet inschrijven, Mini? Dat is bij mij soms echt de enige reden dat ik ga spinnen: anders moet ik voor niets betalen.

Hardlopen met grote borsten is wel rot, ja Zwemmen?
Ik ben ook een druif met balsporten, hoor Vind 't ook helemaal niet leuk. Nou je, misschien zou ik rugby leuk vinden, maar dat is zo verschrikkelijk blessuregevoelig!
pi_69489860
Greys! Ik duim mee dat alles helemaal goed gaat

maandagavond smste mn schoonmoesje overigens

' ja hoi, de chemo ging goed!'

en wij zo van ' eeeeeeeuh.. ok?' meteen bellen. Want ze had alleen gezegd dat ze ooit 's naar een voorlichting moest en ineens had ze dus d'r eerste chemo achter de rug.

Is haar allemaal meegevallen en het gaat tot zover ook nog allemaal goed geloof ik. Ze had 3 uur daar gezeten, met een koele 'muts' op. Dat schijnt haaruitval tegen te gaan of in ieder geval te verminderen. In die 3 uur heeft ze dus d'r eerste chemo gehad, duurde een uurtje.

In een van die zakken zat een ' oranje spullie ' en toen was ze bang dat ze helemaal oranje uit zou slaan

over 3 weken (vanaf maandag dus) moet ze weer. Ze krijgt er 6. Ik hoop zo dat alles mee BLIJFT vallen de schat!
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 13:54:11 #98
163650 Greys
pi_69489931
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Gelukkig is het maar tijdelijk, bij echte oude wijven wordt het niet meer beter.
Ik vind eigenlijk dat heer G maar gewoon wat lekkers voor haar (en voor jou) moet gaan halen!
Die zit in Newcastle dus dat wordt lastig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:54:33 #99
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69489952
Greysie gefeli met da Bink!

Ik kan alle vragen die mij gesteld worden over de stof beantwoorden, dus als ik het niet haal, I'll cut a bitch
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:54:55 #100
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69489964
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Die zit in Newcastle dus dat wordt lastig
Bink zegt vast geen nee tegen een zakje Minstrels
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende: