abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 18:55:22 #201
163650 Greys
pi_69500051
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
[/egopost]

Dus we krijgen kuikens?
Nou ja... 'we'... jij!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69500098
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik kan niet tegen dat krakkemikkengedoe
Maar de rest van de avond zal ik me weer als een bejaarde gedragen, heus!
Brave meid.

Nee serieus: je moet natuurlijk niet nu je lijf helemaal ontregelen en je niet lekker voelen doordat je alleen maar nikst en hangt. Probeer een beetje uit wat je wel kan doen zonder stekende pijn - want dat lijkt me niet goed. Morgen eens een rustig ommetje maken met Bink? Als je geen pijn hebt kan je uren wandelen in het zonnetje. Af en toe een bankje. Cocktailtje, wodkaatje, ijsje, aardbeitjes?

Wanneer vertrekt je vakantie?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:57:56 #203
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69500132
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
Hoi allemaal . Eenieder veel succes en sterktegewenst met tentamens, stomme docenten, ouders, stralende (schoon)moeder en stekende hoofd- en buikpijnen en wat dies mee zij.

Oh ja, hier is een kip broeds.
[/egopost]
Mijn zus heeft per dag 30.000 broedeieren

Ga zo nog even de keuken schoonmaken en beneden dweilen, daarna douchen en nog even slapen voor vriendlief weer terugkomt van werk.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_69500166
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus we krijgen kuikens?
Nou ja... 'we'... jij!
Deo volente, ijs & weder diendende, Insh'Allah.

Stomme kip is drie weken voordat wij op vakantie gaan neergestreken op d'r eieren.
Mag jij raden hoelang een kip broedt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_69500226
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Mijn zus heeft per dag 30.000 broedeieren

Ga zo nog even de keuken schoonmaken en beneden dweilen, daarna douchen en nog even slapen voor vriendlief weer terugkomt van werk.
Klein sommetje:

1 goed gewicht
1 flapvoet
1 doorknikkend been
1 nieuwe cabrio
-------------------------------- +
Jij gaat de zomer een beetje rondtoeren?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 19:00:49 #206
163650 Greys
pi_69500230
Mijn vakantie vertrekt op 7 juni Sigme, dus dat moet te doen zijn!
Ik hoef pas dinsdag weer te werken omdat het maandag 2e Pinksterdag is, dus dan heb ik haast een hele week voorzichtig gedaan en dan heb ik heel goede hoop dat ik best prima op vakantie kan. Om dan daar op het wandeleiland wel wat te kunnen wandelen ga ik het vanaf morgen inderdaad een beetje opbouwen, te beginnen met de straat op en neer met Tha Bink! Misschien zelfs vanavond samen met Heer G vast een rondje, als ik geen last krijg van de boodschappentas (die echt niet zwaar was).

Ik werd vanmorgen wakker van de pijn in mijn rug, van al dat hangen en liggen. Dus er moet beweging in gaan komen! En de hoofdpijn kan ook best komen door het gebrek aan vers zuurstof, denk je ook niet?
Ik ga gewoon een goed evenwicht zoeken tussen wel een beetje en niet teveel

Kijk, dát was pas een egopost!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 19:02:14 #207
163650 Greys
pi_69500283
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Deo volente, ijs & weder diendende, Insh'Allah.

Stomme kip is drie weken voordat wij op vakantie gaan neergestreken op d'r eieren.
Mag jij raden hoelang een kip broedt.
Ja. Nee. Ho.
Dus we moeten de verse kuikenfoto's missen?
[Sabine-van-de-eerste-Big-Brother] KUTKIP! [/Sabine-van-de-eerste-Big-Brother]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69500309
Oh ja, last van je rug door het stilzitten, dat was ik alweer vergeten .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_69500359
gefeliciteerd met de bink!

M'n vriendje kwam net heel trots laten zien dat hij de badkamer schoon heeft gemaakt maar het zag er helemaal niet schoon uit dus toen moest ik heel hard lachen en heb daarna wel gezegd dat het hééél goed van hem is..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 19:05:13 #210
163650 Greys
pi_69500375
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, last van je rug door het stilzitten, dat was ik alweer vergeten .
Had jij dat ook ja? Irritant he?
En dan niet in bad mogen! Ik doe misschien een zonnebankie hier vanavond, dan geef ik ook geen licht meer op Madeira over anderhalve week
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:06:03 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69500400
Terug!

Daph: wat een -begeleidster .

Lola heeft een kap en is heel zielig

Ik heb spinningkleren én -schoenen

Lijstje is weer vertieft door lange vingers Hormonen

Greys: aanbod blijft staan hoor
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:08:02 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69500462
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef sigme het volgende:

[..]

Klein sommetje:

1 goed gewicht mjoh bijna
1 flapvoet. Check
1 doorknikkend been. Check
Cabrio Nope, deze heeft een dak, die kon ik nog erbij betalen

-------------------------------- +
Jij gaat de zomer een beetje rondtoeren?
Nee, ouderwets op een familiepark
Jij?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_69500492
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Had jij dat ook ja? Irritant he?
En dan niet in bad mogen! Ik doe misschien een zonnebankie hier vanavond, dan geef ik ook geen licht meer op Madeira over anderhalve week
Ja dat had ik ook . Alleen moest ik mijn voet boven harthoogte houden ivm paarse kleur en verlies van gevoel. Dus ik zat op een bureaustoel, met mn been op het bureau. Dat is 1. onhandig want toen lag het bureau vol en 2. slécht voor je rug. Op krukje leggen kon niet, mn knie kon dat gewicht nog niet aan. Dus ja, ik had ook last van mn rug .

Pas je wel op dat je over een paar dagen opeens een dipje kan krijgen? Dus zou vooral een zonnebankje nemen! Is goed, kan je mooi happy-stofjes aan gaan maken.
pi_69500503
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja. Nee. Ho.
Dus we moeten de verse kuikenfoto's missen?
[Sabine-van-de-eerste-Big-Brother] KUTKIP! [/Sabine-van-de-eerste-Big-Brother]
Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar ) heeft me nog weken vuil aangekeken.
pi_69500639
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:08 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Jij?
58 kilo bij 1.70: minder moet je niet worden hoor . Je figuur verander je niet met afvallen .

Ik ga wandelen .
Complete bepakking, alles in de rugzak, kamperen.
Met de trein naar Nice, dan met de boot naar Corsica, dan met de trein naar het zuiden, dan de Mare-a-mare sud lopen (5 daagse wandelroute van de ene kant naar de andere), dan een paar dagen kamperen in m'n nakie, dan met de boot naar Sardinië, dan met de trein naar een grotere stad, en vanaf daar met het vliegtuig weer terug.

Lekker niksen & ontspannen dus .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 19:17:27 #216
163650 Greys
pi_69500770
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook . Alleen moest ik mijn voet boven harthoogte houden ivm paarse kleur en verlies van gevoel. Dus ik zat op een bureaustoel, met mn been op het bureau. Dat is 1. onhandig want toen lag het bureau vol en 2. slécht voor je rug. Op krukje leggen kon niet, mn knie kon dat gewicht nog niet aan. Dus ja, ik had ook last van mn rug .

Pas je wel op dat je over een paar dagen opeens een dipje kan krijgen? Dus zou vooral een zonnebankje nemen! Is goed, kan je mooi happy-stofjes aan gaan maken.
Oh gets, dat lijkt me helemáál rot, dan kan je echt geen kant op!
Dan heb ik eigenlijk nog geen klagen!
De dokter heeft me gewaarschuwd voor een dipje na een paar dagen, dus ik ben er enigszins op voorbereid. Komt het niet, valt het alleen maar mee!
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar ) heeft me nog weken vuil aangekeken.
Ik zie het voor me, een stapelkloek!
Maar mochten ze kuikens daarna weer terug bij de moeders? Hoezo moest je er bij dan met je hark?
Ook dat zie ik voor me
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69500785
Whehhe. Ik zie nu een heel vuil kijkende dubbelkip voor me. Met hele gemene oogjes. Klaar voor de wraak.

Heb jij dus altijd verse eieren? Ik vind ál te verse eieren niet lekker, heb jij dat ook?

Mijn D. gaat worden: verse tagliatelle, met gegrilde gamba's en een saus van: gefruit uitje, wat visbouillonpoeder (uit Frankrijk, heel fijn potje ), scheut witte wijn, zure room en dille. Erbij een gestoomd witlofje en een tomaten salade. (heel simpel, cherry tomaatjes met sjalot, peper, zout, balsamico-azijn, olijfolie en basilicum). Wel jammer dat ik het nog even moet maken nu.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 19:22:58 #218
163650 Greys
pi_69500961
Co, Viev is terug van veekeesjun! Ze belde net!
Ze heeft het heel leuk gehad maar er was wel een muggenplaag dus nu is ze een OpperPuppel want ze heeft nu voeten met puppels zónder slofjes!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69501082
Wat een watertanddiner, Conleche!

Ik vind de verse eieren wel lekker, maar gekookt neem ik wel de oudste(n) van de voorraad.

Vorig jaar hebben we de kippen in het hok laten broeden, maar durfden we ze daar met kuikens niet goed in te laten want het schijnt dat de andere kippen nog wel eens naar kuikens willen pikken. Dus ik heb eerst de kuikens (2 dagen oud ofzo) uit het hok geharkt en in een apart buitenhokje gezet en toen de kloeken daar ook heen gejaagd.

Dit jaar zoeken ze het maar uit, allemaal door elkaar in een groot hok met een grote afsluitbare ren eromheen.

Die ren is nieuw (daarom zaten de kippen laatst in een noodhok), tegen de vos. Een paar dagen geleden mochten de kippen er voor het eerst uit - net toen er dus 1 kip helemaal niet meer uit wou maar dat wisten wij nog niet. Maar de andere kippen en de haan hebben het helemaal gesnapt, ze gaan geheel eigenhandig in en uit als het luikje open is en laten zich door mij roepen als ik vind dat ze d'r weer in moeten. Slim zijn ze he?
pi_69501173
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh gets, dat lijkt me helemáál rot, dan kan je echt geen kant op!
Dan heb ik eigenlijk nog geen klagen!
De dokter heeft me gewaarschuwd voor een dipje na een paar dagen, dus ik ben er enigszins op voorbereid. Komt het niet, valt het alleen maar mee!
Ik had een hele leuke anime serie . Ik heb dus het hele weekend filmpjes gekeken. En maandag mocht het verband eraf, toen hoefde mn voet niet meer in de lucht. En lopen deed toch teveel pijn + was te vermoeiend, dus dat liet ik wel uit mn hoofd .

Edit: ik had dus geen rekening gehouden met een dipje. De dag erna (zaterdag) ging alles prima, geen pijn enzo ... Nou dat heb ik geweten, zondag was ik helemaal brak en niets meer waard .
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 19:29:49 #221
163650 Greys
pi_69501185
You have very smart chicks, Sigme!
Maar alle kippengekheid op een stokje... dat klinkt inderdaad ideaal, met die nieuwe ren zo!

Ik vind hele verse eieren altijd zo rot pellen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69501636
Je moet ze gewoon met huid en haar eten .
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:43:27 #223
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69501688
Sow ik kan jullie vertellen dat een kapotte airco niet fijn is. Teller ging vandaag naar 26.9 graden
pi_69501790
ik eet iets met paksoi en dat vind ik eigenlijk heel vies maar er wordt voor mij gekookt dus het zal vast wel lekker zijn
  donderdag 28 mei 2009 @ 19:47:35 #225
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69501839
Huid en veren. 'eggs with legs'. huu.
Prrrrr
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:01:35 #226
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69502417
getverderrie. Ik wou dus koekjes maken. Weegschaal kapot. Ik weegschaal maken, duurde een dik half uur. Weegschaal gemaakt, dacht ik, ik spullen afwegen. Nadat ik een heleboel bloem had afgewogen dacht ik: "goh, dat is wel heel erg veel, als ik brood maak heb ik minder en dan heb ik 500 gram, en nu zou ik maar 300 gram hebben." weegschaal dus nog steeds kapot. Ik bloem opruimen, laat ik de bloem vallen. Hele keuken onder de bloem. Nu ben ik enorm chagarijnig. En het eten gaat vast ook niet smaken: ik heb een kaassaus gemaakt en bovenop de lasagna getieft, maar ik geloof niet dat dat hem wordt. blegh.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69503529
Keuken onder de bloem is niet fijn, maar persoonlijk zou ik daar niet langer dan een minuut chagrijnig van zijn.
Helpt niet echt, en zodra je de stofzuiger er overheen hebt gehaald is het toch verholpen, toch?

Verder 's en 's all around.
pi_69504321
Twee posts in een uur! 's Avonds!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_69504482
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Helaas.
Ik moest hardop lachen
pi_69504585
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Co, Viev is terug van veekeesjun! Ze belde net!
Ze heeft het heel leuk gehad maar er was wel een muggenplaag dus nu is ze een OpperPuppel want ze heeft nu voeten met puppels zónder slofjes!
Viev!!! Met puppelpootjes!! helemaal van d'r eigen!!

*Jaloers=!!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:34:18 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69505476
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Keuken onder de bloem is niet fijn, maar persoonlijk zou ik daar niet langer dan een minuut chagrijnig van zijn.
Helpt niet echt, en zodra je de stofzuiger er overheen hebt gehaald is het toch verholpen, toch?

Verder 's en 's all around.
vooral de weegschaal die het niet deed, en die ik gedacht gerepareerd te hebben deed het hem.
  donderdag 28 mei 2009 @ 21:41:07 #232
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69505720
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Viev!!! Met puppelpootjes!! helemaal van d'r eigen!!

*Jaloers=!!!
Dat zal best jeuken
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:09:13 #233
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69506862
Hoi kinders

Mijn tentamen ging wel goed! Heb in elk geval alles in kunnen vullen.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69506887
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi kinders

Mijn tentamen ging wel goed! Heb in elk geval alles in kunnen vullen.
Mooi zo Muis! Komen hier ook uitwerkingen van op internet?
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:12:24 #235
148689 Muis006
pi_69506976
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mooi zo Muis! Komen hier ook uitwerkingen van op internet?
De sleutel van de MC vragen wel! De open vragen is afwachten. Maar ik heb best een goed gevoel over de open vragen!
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:16:32 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69507127
Net terug van de dierenarts, madam had haar hechtingen opengebeten... Moest opnieuw onder narcose en gehecht.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:21:10 #237
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69507281
Mijn koekjes zijn uiteindelijk toch nog heeeeel erg lekker geworden! Nu afkoelen, en dan morgen mee naar de uni.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:21:24 #238
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69507294
Fijn dat je tentamen goed ging Muizel!
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:22:11 #239
148689 Muis006
pi_69507321
Thanks. Mag ik een koekje?
pi_69507355
Ha Muis, blij dat het wat beter ging

Ik heb net echt lekker gekookt Kippenbouillon met noedels* en groente, gewokte spinazie met light soy, broccoli met chilisaus en bapao's met rundvlees, lente-ui, paprika, cashews en een dark-soyprutje Ik plof!

*de ontdekking van het jaar in mijn voorraadkast! Sobanoedels (boekweit). Smakelijk, meer proteine en vezel, geen suiker (itt bijvoorbeeld pasta) en vet... En ze koken heel lekker, blijven heel stevig en worden niet snel papperig. Aanrader!
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:27:34 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69507518
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Muis006 het volgende:
Thanks. Mag ik een koekje?
Jazeker! chocolate chocolate chip cookies met amandelen erin. mmmm
pi_69507697
goedenavond!
Muis, gefeliciteerd met je tentamen, goed gedaan!
X_M wat naar van je hondje (ik neem aan dat het om een hondje gaat?)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:40:16 #243
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69508066
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen .
pi_69508138
Oh een katje, sorry..
Ja, is ook supernaar dat soort dingen, maar ze wordt vast wel weer beter toch? Ze kunnen meer hebben dan je soms denkt of verwacht!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69508147
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen .
Komt wel goed schatje

[/roosvicee reclame]

Je katje goed in de gaten houden en alarm slaan als ze echt heel erg achteruit gaat. Het is ook helemaal niet leuk als je beestje pijn heeft ...
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:42:38 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69508150
Jullie hebben een leven! Er is vanavond bijna niet gepost
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:42:52 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69508161
Ik hoop het. Bah, ben er helemaal naar van.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:43:56 #248
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69508196
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kan ik me goed voorstellen. Neem een valeriaan of een goede borrel en ga lekker slapen. Piekeren over zieke beestjes maakt ze helaas niet sneller beter.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 28 mei 2009 @ 22:45:29 #249
163650 Greys
pi_69508249
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net terug van de dierenarts, madam had haar hechtingen opengebeten... Moest opnieuw onder narcose en gehecht.
Met een kap op toch kapotgebeten?
Hoe kan dat nou? Wat sneu dat ze weer onder narcose moest!

Mijn moeder moet een nacht blijven in het ziekenhuis. We hadden verwacht dat ze al naar huis mocht vandaag maar dat liep anders. Potver. Nou ja, dan morgen maar naar huis
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69508303
Maar is 't verder allemaal goed gegaan, Greys?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')