Brave meid.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat krakkemikkengedoe
Maar de rest van de avond zal ik me weer als een bejaarde gedragen, heus!
Mijn zus heeft per dag 30.000 broedeierenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:53 schreef sigme het volgende:
Hoi allemaal. Eenieder veel succes en sterktegewenst met tentamens, stomme docenten, ouders, stralende (schoon)moeder en stekende hoofd- en buikpijnen en wat dies mee zij.
Oh ja, hier is een kip broeds.
[/egopost]
Deo volente, ijs & weder diendende, Insh'Allah.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus we krijgen kuikens?
Nou ja... 'we'... jij!
Klein sommetje:quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mijn zus heeft per dag 30.000 broedeieren![]()
Ga zo nog even de keuken schoonmaken en beneden dweilen, daarna douchen en nog even slapen voor vriendlief weer terugkomt van werk.
Ja. Nee. Ho.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Deo volente, ijs & weder diendende, Insh'Allah.
Stomme kip is drie weken voordat wij op vakantie gaan neergestreken op d'r eieren.
Mag jij raden hoelang een kip broedt.
Had jij dat ook ja? Irritant he?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
Oh ja, last van je rug door het stilzitten, dat was ik alweer vergeten.
Jij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:00 schreef sigme het volgende:
[..]
Klein sommetje:
1 goed gewicht mjoh bijna
1 flapvoet. Check
1 doorknikkend been. Check
Cabrio Nope, deze heeft een dak, die kon ik nog erbij betalen![]()
-------------------------------- +
Jij gaat de zomer een beetje rondtoeren?
Nee, ouderwets op een familiepark
Ja dat had ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij dat ook ja? Irritant he?
En dan niet in bad mogen!Ik doe misschien een zonnebankie hier vanavond, dan geef ik ook geen licht meer op Madeira over anderhalve week
Helaas.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Nee. Ho.
Dus we moeten de verse kuikenfoto's missen?
[Sabine-van-de-eerste-Big-Brother] KUTKIP! [/Sabine-van-de-eerste-Big-Brother]
58 kilo bij 1.70: minder moet je niet worden hoorquote:
Oh gets, dat lijkt me helemáál rot, dan kan je echt geen kant op!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Alleen moest ik mijn voet boven harthoogte houden ivm paarse kleur en verlies van gevoel. Dus ik zat op een bureaustoel, met mn been op het bureau. Dat is 1. onhandig want toen lag het bureau vol en 2. slécht voor je rug. Op krukje leggen kon niet, mn knie kon dat gewicht nog niet aan. Dus ja, ik had ook last van mn rug
.
Pas je wel op dat je over een paar dagen opeens een dipje kan krijgen?Dus zou vooral een zonnebankje nemen! Is goed, kan je mooi happy-stofjes aan gaan maken.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar) heeft me nog weken vuil aangekeken.
Ik had een hele leuke anime seriequote:Op donderdag 28 mei 2009 19:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh gets, dat lijkt me helemáál rot, dan kan je echt geen kant op!
Dan heb ik eigenlijk nog geen klagen!
De dokter heeft me gewaarschuwd voor een dipje na een paar dagen, dus ik ben er enigszins op voorbereid. Komt het niet, valt het alleen maar mee!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:09 schreef sigme het volgende:
[..]
Helaas.
Foto's maken van verse kiekens valt trouwens niks mee, zo'n kloek vliegt je aan.
Ok, vorig jaar hadden ze wel een punt, ik heb met een hark hun kuikens uit het hok geharkt. Anders kon ik er niet bij. De duokloek (met z'n tweeën op één nest, jaja, gewoon bovenop elkaar) heeft me nog weken vuil aangekeken.
Viev!!! Met puppelpootjes!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:22 schreef Greys het volgende:
Co, Viev is terug van veekeesjun! Ze belde net!
Ze heeft het heel leuk gehad maar er was wel een muggenplaag dus nu is ze een OpperPuppel want ze heeft nu voeten met puppels zónder slofjes!
vooral de weegschaal die het niet deed, en die ik gedacht gerepareerd te hebben deed het hem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Keuken onder de bloem is niet fijn, maar persoonlijk zou ik daar niet langer dan een minuut chagrijnig van zijn.![]()
Helpt niet echt, en zodra je de stofzuiger er overheen hebt gehaald is het toch verholpen, toch?
Verder's en
's all around.
Dat zal best jeukenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Viev!!! Met puppelpootjes!!helemaal van d'r eigen!!
![]()
*Jaloers=!!!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi kinders
Mijn tentamen ging wel goed! Heb in elk geval alles in kunnen vullen.
De sleutel van de MC vragen wel! De open vragen is afwachten. Maar ik heb best een goed gevoel over de open vragen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mooi zo Muis! Komen hier ook uitwerkingen van op internet?
Jazeker! chocolate chocolate chip cookies met amandelen erin. mmmmquote:
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen.
Kan ik me goed voorstellen. Neem een valeriaan of een goede borrel en ga lekker slapen. Piekeren over zieke beestjes maakt ze helaas niet sneller beter.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, katje. Ik heb er helemaal stress van. Bang dat ze niet meer beter wordt en niet meer wil drinken en eten enzo. Ik kan hier zooo slecht tegen.
Met een kap op toch kapotgebeten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net terug van de dierenarts, madam had haar hechtingen opengebeten... Moest opnieuw onder narcose en gehecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |