abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:48:26 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69508369
Nee, ze had bij de dierenarts zich keurig gedragen en ze komt thuis en begint meteen aan die wond te knagen. Dus mr. XM naar de d.a. weer, kap halen, terug. Ze ligt bij mij op schoot, grote vlek wondvocht in mn broek, ik kijken, hee het kiert... Dat hoort niet. Dus naar nood-D.A. opnieuw onder narcose, nieuwe hechtingen en nu ben ik kapot. En mr. XM ook.

Balen Greysie... Maar goed dat ze haar nog even ter observatie houden, toch?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:55:37 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69508666
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Met een kap op toch kapotgebeten?
Hoe kan dat nou? Wat sneu dat ze weer onder narcose moest!

Mijn moeder moet een nacht blijven in het ziekenhuis. We hadden verwacht dat ze al naar huis mocht vandaag maar dat liep anders. Potver. Nou ja, dan morgen maar naar huis
Hè bah, ik hoopte op beter nieuws. Hoe gaat het met jou? Nog last gehad van het boodschappen doen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_69509436
Tentamen morgen gaat hem niet worden. Of ik heb niet goed geleerd, of ik had net een spontane blackout toen ik naar het proeftentamen ging kijken. Ach, ik had toch pas 1 hertentamen staan. Een maand lang niets anders dan leren en presteren is blijkbaar iets teveel gevraagd.

Weltrusten allemaal
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:58:06 #254
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69511240
jeej voor muis dat t "best goed" ging

en voor t katje van XM

en voor de mama van Greys

ik had ook een leven vanavond: een gezellig vriendinnetje op bezoek, en nu ben ik moede en ga ik slapen...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69511487
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:25 schreef Daph_ het volgende:
Mini, hoe is het gegaan met je poster?
Zoals verwacht, eind van de middag nog 2 uur dingen zitten aanpassen. Toen moest 'ie nog naar 2 andere mensen ter goedkeuring die ook nog commentaar hadden dus dat ga ik morgenochtend nog even verwerken en dan ga ik heel hard hopen dat het nog lukt om hem op tijd te drukken.

Wat een gedoe weer met je begeleidster zeg. Kun je niet naar iemand toe stappen die boven haar staat?
Wel leuk dat je collegaatje je zo waardeert. Da's veel meer waard dan een supervisor die niet elke dag ziet hoe je aan het werk bent.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:30:49 #256
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69512165
oh shoot, vergeet ik daph helemaal - wat een kutsitutie daph bah.... ik hoop dat t allemaal goed komt...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_69514518
Mogge!
Ik ga fietsen .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 mei 2009 @ 06:47:41 #258
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69514644
weet je wel hoelaat het was vanmorgen sigme??
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:38:22 #259
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69514839
Mogge.. Geradbraakt. Lola heeft bij ons geslapen en liep de hele tijd over ons heen met die kap. Maar slaapkamer biedt de minste 'spring'-gelegenheden, dus was toch even de beste keus. Nu op weg naar de fysio, mag 'ie me even weer in elkaar zetten zoals het hoort, er zitten weer wat gewrichten scheef .

voor Daph en Greys
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:48:55 #260
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69515164
XM was zielig voor je katje! Is het nu allemaal wel goed?

Greys, balen dat je moeder nog langer in het ziekenhuis moet blijven! Maar dat is maar voor één nachtje toch? Dan mag ze vandaag naar huis

Succes met je tentamen chico, hoop dat je tentamen meevalt in vergelijking met je proeftentamen

Succes met je poster Mini, wel naar dat het allemaal op het laatste moment moet Kunnen ze daar niet eerder mee komen?

Thanks all

Ik ga zometeen mijn begeleidster bellen, ook al weet ik dat ze vandaag niet werkt. Ze geeft me immers niet de kans een andere afspraak te maken door het zo te doen van 'ik ben nu op school, vanmiddag en morgen ben ik er niet en ik wil dat je dinsdag om 1 uur bij mij op school bent' En als ze niet opneemt, dan bel ik nog een keer, en nog een keer, en nog een keer.. Spreek ik haar voicemail in én ga ik weer mailen!

Afgelopen dinsdag zijn mijn klasgenootje en ik al naar de coördinator geweest (die boven haar staat), maar die verdedigt haar juist door te zeggen dat ze nieuw is, zich misschien een beetje verkeken heeft op de hoeveelheid (en als wij dat doen hebben we gewoon een probleem ) en dat ze zich een slag in de rondte werkt voor al haar studenten. Nou ja, als ze niet opneemt bel ik hem ook gewoon, want dit werkt ook niet Mijn begeleider van stage kan er niet bij zijn dan op die afspraak en ik zou dan alleen woensdag en donderdag hebben om het aan te passen..

Oh nog een positieve afsluiter van deze post; ik zit nu op stage en hoef dus die supervisor niet te zien
pi_69515815
Goedemorgen!

Net 61.9 op de weegschaal, streefgewicht (61) dus bijna bereikt ! Merk nu dat ik echt goed kan eten en toch nog af kan vallen, dus voor de mede-weinige eters hier: het klopt wat iedereen je hier vertelt .

Lijstje voor vandaag:
O: twee bruine volkorenboterhammen met ham + thee
L: weet ik nog niet, broodje bij V&D ofzo - ga stadten met een vriendin
D: weet ik nog niet, wokken of sushi ofzo, ook met vriendin

Neem iig flesje water mee, verder weet ik nog niet wat het wordt vandaag. Iig lekker shoppen/uit eten/stappen vandaag.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:52:31 #263
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69515837
Deze weinig-etende gaat ook goed trouwens.
Goedemorgen btw
pi_69515946
Mijn begeleidster drukt me gewoon weg
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:59:56 #265
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69515948
Gisteren:
o. weetabix
t. yoghurt met bosvruchten
t. pannenkoek met jam
t. paar dropjes + banaan
t. 1 haring + een half bakje kibbeling
t. 1 bolletje roomijs
t. waterijsje
d. een krop sla met artisjok, tomaat en kruidenazijn
t. 4 chocolaatjes en een paar snoepjes
t. een calvados
Samengevat:

Vandaag:
o. havermout met kaneel
t. yoghurt met frambozen
t. banaan of appel
l. in de parkkantine, dus: kleine salade + 2 - 3 grote opscheplepels groente + vis of aardappelen/rijst + toetje
t . tomaat en appel
d. brood
Geen sport vandaag, want we gaan naar Nederland.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:02:27 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69515996
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:59 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleidster drukt me gewoon weg
Dat gaat niet echt lekker allemaal hè? Mag ik je een hele gekke vraag stellen? (niet boos worden hoor! het is niet lullig bedoeld!). Het valt me op dat je problemen hebt met je ouders, je supervisor en je begeleidster. Heb jij een probleem met autoriteit? Het frappante is namelijk dat je collega's heel blij met je zijn, wat dus betekent dat je prima werk aflevert en een leuke meid bent

[ Bericht 12% gewijzigd door Tinkepink op 29-05-2009 09:07:45 ]
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:19:00 #267
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69516385
goedemorgen

gisteren:
O: brinta banaan rozijnen
L: 4x allinson volkoren (1x vegapate, 1x 30+ kaas) met komkommer
T: yoghurt met druiven
T: handje rozijnen
D: soort roti (maar dan zonder kip, die was niet goed meer ) dus: klein beetje aardappel, ui, knoflook, sperziebonen, erwten, beetje pindakaas
T: 1 knackebrod met chocopasta

vandaag:
O: brinta banaan rozijnen
L: 4x allinson volkoren (1x vegapate, 1x 30+ kaas) met komkommer
T: niks, ga al om 5 uur eten
D: ? bij schoonouders, dus waarschijnlijk iets met niet zo veel groente
T: feestje, dus in ieder geval een paar glazen wijn

misschien dat ik maar aanbied om de bob te zijn, dan drink ik in ieder geval niet te veel
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69516663
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Dat gaat niet echt lekker allemaal hè? Mag ik je een hele gekke vraag stellen? (niet boos worden hoor! het is niet lullig bedoeld!). Het valt me op dat je problemen hebt met je ouders, je supervisor en je begeleidster. Heb jij een probleem met autoriteit? Het frappante is namelijk dat je collega's heel blij met je zijn, wat dus betekent dat je prima werk aflevert en een leuke meid bent
Nee hoor, in principe niet. Met mijn begeleidster op kantoor (die nu op zwangerschapsverlof is) kan ik prima opschieten en ook met de manager op werk (die nu doodziek in het ziekenhuis ligt) kon ik gewoon overweg. Mijn supervisor heeft (op een enkele uitzondering daar gelaten) problemen met iedereen op de afdeling, dat komt door zijn manier van doen (maar dat is een lang verhaal). Dat is ook de reden dat een groot deel van mijn collega's overweegt een andere baan te zoeken. Overigens: mijn collegaatje staat eigenlijk ook boven me en begeleid mij, hoewel ze niet de functie heeft alszijnde begeleider (senior)
Met mijn andere docenten op de opleiding kon ik trouwens ook gewoon (goed) overweg..

Ik voel me niet aangevallen trouwens hoor Ik snap wel dat je je dat afvraagt, als iemand anders het had getypt had ik waarschijnlijk hetzelfde gevraagd.
pi_69516739
Goedemorgen!

gisteren:
O: yoghurt met muesli en rozijnen
T: banaan
L: bruin bolletje tonijnsalade
T: wraps van de AH to go, alles trilde
D: maaltijdsalade surimi
S: even snel op en neer naar het werk, 40 minuutjes totaal
T: 2 nectarines

Ik had me toch een partij honger gisteravond! Alsof ik geen avondeten had gehad..

Vandaag:
O: brinta
T: appel, nectarine
L: 2 boterhammen kipfilet en pesto
T: ?
D: zelf wraps maken met kip en groente want dat kwam er gister niet meer van
S: twee uur spinnen geven
T: yoghurt denk ik

Ik had echt een koningsactie gister, ik was klaar met mijn tentamen en ging terug naar Utrecht, sta ik op het station, ben ik mijn jas kwijt! Die lag dus nog in Amsterdam
Kon ik weer terug
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:31:40 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69516743
Goedemorgen.
Het is prachtig weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_69516822
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee hoor, in principe niet. Met mijn begeleidster op kantoor (die nu op zwangerschapsverlof is) kan ik prima opschieten en ook met de manager op werk (die nu doodziek in het ziekenhuis ligt) kon ik gewoon overweg. Mijn supervisor heeft (op een enkele uitzondering daar gelaten) problemen met iedereen op de afdeling, dat komt door zijn manier van doen (maar dat is een lang verhaal). Dat is ook de reden dat een groot deel van mijn collega's overweegt een andere baan te zoeken. Overigens: mijn collegaatje staat eigenlijk ook boven me en begeleid mij, hoewel ze niet de functie heeft alszijnde begeleider (senior)
Met mijn andere docenten op de opleiding kon ik trouwens ook gewoon (goed) overweg..

Ik voel me niet aangevallen trouwens hoor Ik snap wel dat je je dat afvraagt, als iemand anders het had getypt had ik waarschijnlijk hetzelfde gevraagd.
Wel goed om er even over na te hebben gedacht, dan weet je ook zeker dat het niet bij jou ligt als je het dus kunt verklaren op deze manier. Dat is misschien ook wel fijn?

Ik heb wel een autoriteitsprobleem Kan er niet zo goed tegen als mensen boven me staan en mij gaan vertellen wat ik moet doen, nou ja vooral als dat mensen zijn die ergens korter werken/jonger zijn etc. Heel vervelende eigenschap, want ik maak het mezelf ( en anderen ) soms knap lastig
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:36:38 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69516885
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb wel een autoriteitsprobleem Kan er niet zo goed tegen als mensen boven me staan en mij gaan vertellen wat ik moet doen, nou ja vooral als dat mensen zijn die ergens korter werken/jonger zijn etc. Heel vervelende eigenschap, want ik maak het mezelf ( en anderen ) soms knap lastig
Heel herkenbaar, dat heb ik ook . Ik vind het wel leuk om anderen te vertellen wat ze moeten doen .
Niet meer actief op Fok!
pi_69516935
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, dat heb ik ook . Ik vind het wel leuk om anderen te vertellen wat ze moeten doen .
Ik heb eens een vriendje gehad die een hogeren functie had dan ik, in de bar waar we werkten. Nouuuu dat was echt knallende ruzie elke keer dat wij samen werkten
pi_69516966
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Wel goed om er even over na te hebben gedacht, dan weet je ook zeker dat het niet bij jou ligt als je het dus kunt verklaren op deze manier. Dat is misschien ook wel fijn?

Ja dat is ook wel fijn, hoewel ik af en toe nog wel even de bevestiging van collega's ofzo moet krijgen dat het écht niet aan mij ligt.

Mensen vertellen wat ze moeten doen vind ik zelf ook leuker, maargoed dat heb je nou eenmaal niet als je start . Maarja het ligt er ook aan hoe zo iemand jou vertelt wat je moet doen, "Ik wil dat je dit doet" en het neerkwakken van een stapel documenten is heel anders dan "Zou je dit voor me willen doen?" *met uitleg*.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:47:02 #275
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69517214
Ik dacht vroeger ook altijd dat het leuk was om leiding te geven. In de praktijk vind ik er eigenlijk geen reet aan. Je moet namelijk niet alleen zeggen wat ze moeten doen als je zelf wilt sturen, maar ik de praktijk lijkt het ook zo te zijn dat sommige mensen niet zelfstandig kunnen nadenken waardoor ze alles aan je vragen

En fail: ik heb vandaag geen deo op en nu zweet ik
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:48:13 #276
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69517251
Mensen, ik ga zo eens heerlijk richting het park om m'n kleurtje weer een tint omhoog te krijgen, wat een heerlijk weer.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:49:19 #277
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_69517282
Goeiemorgen!

Nog geen antwoordsleutel online zucht.. maar gelukkig is het hier mooi weer! Zo eens richting uni
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_69517288
Tink ja dat is wel weer iets wat er dan bij komt kijken

Nu je het over deo hebt, ik ben vergeten mijn deo mee te nemen terwijl ik vandaag voor drie dagen naar mijn vriend ga
pi_69517340
Ik heb absoluut geen autoriteitsprobleem - au contraire, zelfs. M'n vriend wel, en dat botst tussen ons ook wel eens.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:53:07 #280
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69517400
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb absoluut geen autoriteitsprobleem - au contraire, zelfs. M'n vriend wel, en dat botst tussen ons ook wel eens.
Is dit net zo grappig bedoelt als ik dit opvat of ben je wél een heel volgzaam typje
pi_69517449
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
... want stiekem ben jij de baas in huis?

Tink, ik kwam er net voor ik wegging ook achter dat ik geen deo ophad - pfoe, dat liep net goed af
pi_69517511
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Is dit net zo grappig bedoelt als ik dit opvat of ben je wél een heel volgzaam typje
Ik was al bang dat het zo gelezen kon worden. . Nee, meer in de zin van, dat iemand (politie, conducteur, leidinggevende) hem ergens op wijst of zo. M'n vriend kan dan soms meteen op z'n achterste benen staan, terwijl ik het gewoon hartstikke redelijk vind dat diegene hem daarop wees. En dan wordt 'ie boos op [i]mij[/]. .

Dat ik geen autoriteitsprobleem heb betekent niet meteen dat ik een volgzaam typ ben verder hoor, dat wil ik wel even duidelijk hebben. .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:58:45 #283
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69517568
Ik heb overigens overduidelijk een autoriteitsprobleem, veelal doordat ze ook echt willen uitstralen dat ze heel wat zijn.
Dat had ik vroeger al met m'n ouders en nu nog steeds in beperkte mate naar verschillende figuren.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:01:04 #284
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69517629
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik was al bang dat het zo gelezen kon worden. . Nee, meer in de zin van, dat iemand (politie, conducteur, leidinggevende) hem ergens op wijst of zo. M'n vriend kan dan soms meteen op z'n achterste benen staan, terwijl ik het gewoon hartstikke redelijk vind dat diegene hem daarop wees. En dan wordt 'ie boos op [i]mij[/]. .

Dat ik geen autoriteitsprobleem heb betekent niet meteen dat ik een volgzaam typ ben verder hoor, dat wil ik wel even duidelijk hebben. .
.
Niet meer actief op Fok!
pi_69517696
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Waarom is dat ' '? .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:04:09 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69517722
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waarom is dat ' '? .
Nee, gewoon grappig dat je hier per se niet de reputatie wilt hebben van 'volgzaam typje' .
Niet meer actief op Fok!
pi_69517744
Goede morgen liefjes!

Ik heb geen autoriteitsprobleem als ik merk dat iemand veel meer af weet over een bepaald onderwerp dan ik. Mijn probleem is meer dat ik bijna altijd denk dat ik het beter weet.

Gisteravond nog gegeten na diner: appel . bakje katjang bakje light chips Hmmmmmmz.....rothormonen!! (ik geef ook graag de schuld aan dingen uit mezelf eet ik natuurlijk het liefst een worteltje als ik trek heb!!)
pi_69517816
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef sigme het volgende:

[..]

58 kilo bij 1.70: minder moet je niet worden hoor . Je figuur verander je niet met afvallen .

Ik ga wandelen .
Complete bepakking, alles in de rugzak, kamperen.
Met de trein naar Nice, dan met de boot naar Corsica, dan met de trein naar het zuiden, dan de Mare-a-mare sud lopen (5 daagse wandelroute van de ene kant naar de andere), dan een paar dagen kamperen in m'n nakie, dan met de boot naar Sardinië, dan met de trein naar een grotere stad, en vanaf daar met het vliegtuig weer terug.

Lekker niksen & ontspannen dus .
Bedoel je dit letterlijk? Ik ben totaal niet preuts, maar zoiets lijkt me toch wel apart. Ben wel benieuwd of je dat eerder gedaan hebt en hoe dat bevallen is!

Verder klinkt de vakantie wel erg leuk!!
en ben ik echt de eerste die dit opmerkt?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69517878
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Bedoel je dit letterlijk? Ik ben totaal niet preuts, maar zoiets lijkt me toch wel apart. Ben wel benieuwd of je dat eerder gedaan hebt en hoe dat bevallen is!

Nee hoor, ik had dat wel gelezen, maar ik vind het wel precies iets voor Sigme, dus had er verder niet op gereageerd!
pi_69517895
quote:

[..]

Verder klinkt de vakantie wel erg leuk!!
Nee hoor, maar ik dacht dat het wel bekend was dat sigme dat weleens doet?
pi_69517932
Ik dacht al dat ik gewoon achterliep, kon me niet voorstellen dat iedereen eroverheen gelezen had!

Goedemorgen trouwens!

Lijstje van gister:
O: kwark met muesli
T: snelle jelle minder suiker, cappuccino
L: half stokbroodje met geitenkaas (veel!) en zongedroogde tomaatjes
T: kiwi
T: glas granaatappelsap, hapje gesuikerde appel met kruidkoek en kaneel, toastje met iets van houmous en verse vijg, glaasje witte wijn
D: gegrild varkensvlees in honingsaus met rijst (echt heerlijk!! Tip: Asian kitchen in de vijzelstraat in a'dam!)
T: koekje bij de thee

Beetje weinig groente... Er zat spitskool bij het vlees, en daar houd ik niet zo van. Vandaag maar even compenseren.

[ Bericht 69% gewijzigd door Phaidra op 29-05-2009 10:16:00 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69518513
Ik heb nog steeds niet ontbeten
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:33:05 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69518686
En weer terug. Auw .

Met Lola gaat het iets beter. Hield haar net een touwtje voor en daar ging zo vol achteraan, totdat ze weer last kreeg van die kap. Volgens mij vindt ze dat nog het vervelendste. Arme Lo.
pi_69518722
Oh ja, lijstjes!

Planning:
O: cruesli met melk en een beker optimel
T: thee, water en een klein trosje witte druiven
L: 3 bruine boterhammen, 1 met gekookt ei, 1 met rosbief en 1 met unknown en een beker optimel
T: thee, water, half blikje fanta zero, banaantje
S: hardlopen!?!?!?!?!?!?
D: spaghetti met tomatengehaktsaus en veldsla met bruschetta en tomaatjes. Toe minivlaflip ofzo.

Ik hoop dat ik vanmiddag de tijd vrij kan maken om te gaan hardlopen want dat heb ik sinds de Marikenloop niet meer gedaan En dat is al bijna 2 weken geleden

Weegschaalupdate: 71,7 dus een onsje minder dan de laatste 4 keer ongeveer en dat terwijl de maandelijkse periode weer in aantocht is.. (=vocht vasthouden)
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:36:52 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69518816
Oja lijstjes

Het resultaat van mijn in de planning o zo goede lijstje

O: havermoutpap
T: 2 lange vingers
L: 3 geroosterde boterhammen, 2x kip, 1x 30+
T: 3 lange vingers !
D: rode kool, aardappelpuree (ja, kant en klaar), groenteburger
T: -

Vandaag:

O: 1 bakje optimel yoghurt
D: griekse boerensalade (paprika, tomaat, uien, komkommer, feta, olijfolie, kruiden)

Alles er tussenin weet ik nog niet .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 mei 2009 @ 10:40:23 #296
163650 Greys
pi_69518923
Kamperen in je nakie is als een dagje sauna maar dan wat langer

XM, heb je wel het idee dat poezzie zelf zich iets beter voelt? Eet ze al wat?

Mijn moeder is thuis en gaat in het zonnetje zitten smst ze net!
Ik bel straks wel even, want die krijgt eerst d'r tweelingzus telefonisch over zich heen natuurlijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:42:08 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69518975
quote:

[..]

Dat lijkt mij ook wel grappig eigenlijk. Maar dan wel op een piepkleine camping zonder kampwinkel ed. voor het échte terug naar de natuurgevoel
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:43:09 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69519015
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee hoor, maar ik dacht dat het wel bekend was dat sigme dat weleens doet?
Ik had het niet eens gezien, maar ik verbaas me er ook niet over.
Lijkt me best lekker, kamperen in je nakie . Tentje opzetten aan een meertje en elke ochtend een frisse duik nemen. Heerlijk! . Wel hopen dat je campingburen er naakt ook een beetje flatteus uit zien .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:43:57 #299
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69519040
Heerlijk slaapzonnetje
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 29 mei 2009 @ 10:44:29 #300
163650 Greys
pi_69519055
Hihi ja... daar hebben we het hier ooit al eens over gehad, maar toen ik heel vroeger als kind met mijn ouders wel eens naar zo'n camping ging vond ik het op de een of andere manier helemaal niet raar dat iedereen bloot was heel de dag, behálve in de winkel met die mandjes. Dat vond ik wel zoiets raars!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')