Hè bah, ik hoopte op beter nieuws. Hoe gaat het met jou? Nog last gehad van het boodschappen doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Met een kap op toch kapotgebeten?
Hoe kan dat nou? Wat sneu dat ze weer onder narcose moest!
Mijn moeder moet een nacht blijven in het ziekenhuis. We hadden verwacht dat ze al naar huis mocht vandaag maar dat liep anders. Potver. Nou ja, dan morgen maar naar huis
Zoals verwacht, eind van de middag nog 2 uur dingen zitten aanpassen.quote:
Dat gaat niet echt lekker allemaal hè? Mag ik je een hele gekke vraag stellen? (niet boos worden hoor! het is niet lullig bedoeld!). Het valt me op dat je problemen hebt met je ouders, je supervisor en je begeleidster. Heb jij een probleem met autoriteit? Het frappante is namelijk dat je collega's heel blij met je zijn, wat dus betekent dat je prima werk aflevert en een leuke meid bentquote:
Nee hoor, in principe niet. Met mijn begeleidster op kantoor (die nu op zwangerschapsverlof is) kan ik prima opschieten en ook met de manager op werk (die nu doodziek in het ziekenhuis ligt) kon ik gewoon overweg. Mijn supervisor heeft (op een enkele uitzondering daar gelaten) problemen met iedereen op de afdeling, dat komt door zijn manier van doen (maar dat is een lang verhaal). Dat is ook de reden dat een groot deel van mijn collega's overweegt een andere baan te zoeken. Overigens: mijn collegaatje staat eigenlijk ook boven me en begeleid mij, hoewel ze niet de functie heeft alszijnde begeleider (senior)quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat gaat niet echt lekker allemaal hè? Mag ik je een hele gekke vraag stellen? (niet boos worden hoor! het is niet lullig bedoeld!). Het valt me op dat je problemen hebt met je ouders, je supervisor en je begeleidster. Heb jij een probleem met autoriteit? Het frappante is namelijk dat je collega's heel blij met je zijn, wat dus betekent dat je prima werk aflevert en een leuke meid bent![]()
Wel goed om er even over na te hebben gedacht, dan weet je ook zeker dat het niet bij jou ligt als je het dus kunt verklaren op deze manier. Dat is misschien ook wel fijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee hoor, in principe niet. Met mijn begeleidster op kantoor (die nu op zwangerschapsverlof is) kan ik prima opschieten en ook met de manager op werk (die nu doodziek in het ziekenhuis ligt) kon ik gewoon overweg. Mijn supervisor heeft (op een enkele uitzondering daar gelaten) problemen met iedereen op de afdeling, dat komt door zijn manier van doen (maar dat is een lang verhaal). Dat is ook de reden dat een groot deel van mijn collega's overweegt een andere baan te zoeken. Overigens: mijn collegaatje staat eigenlijk ook boven me en begeleid mij, hoewel ze niet de functie heeft alszijnde begeleider (senior)
Met mijn andere docenten op de opleiding kon ik trouwens ook gewoon (goed) overweg..
Ik voel me niet aangevallen trouwens hoorIk snap wel dat je je dat afvraagt, als iemand anders het had getypt had ik waarschijnlijk hetzelfde gevraagd.
Heel herkenbaar, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb wel een autoriteitsprobleemKan er niet zo goed tegen als mensen boven me staan en mij gaan vertellen wat ik moet doen, nou ja vooral als dat mensen zijn die ergens korter werken/jonger zijn etc. Heel vervelende eigenschap, want ik maak het mezelf ( en anderen
) soms knap lastig
Ik heb eens een vriendje gehad die een hogeren functie had dan ik, in de bar waar we werkten. Nouuuu dat was echt knallende ruzie elke keer dat wij samen werktenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, dat heb ik ook. Ik vind het wel leuk om anderen te vertellen wat ze moeten doen
.
Ja dat is ook wel fijn, hoewel ik af en toe nog wel even de bevestiging van collega's ofzo moet krijgen dat het écht niet aan mij ligt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wel goed om er even over na te hebben gedacht, dan weet je ook zeker dat het niet bij jou ligt als je het dus kunt verklaren op deze manier. Dat is misschien ook wel fijn?
Ik heb wel een autoriteitsprobleemKan er niet zo goed tegen als mensen boven me staan en mij gaan vertellen wat ik moet doen, nou ja vooral als dat mensen zijn die ergens korter werken/jonger zijn etc. Heel vervelende eigenschap, want ik maak het mezelf ( en anderen
) soms knap lastig
Is dit net zo grappig bedoelt als ik dit opvat of ben je wél een heel volgzaam typjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb absoluut geen autoriteitsprobleem - au contraire, zelfs. M'n vriend wel, en dat botst tussen ons ook wel eens.
... want stiekem ben jij de baas in huis?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb absoluut geen autoriteitsprobleem - au contraire, zelfs. M'n vriend wel, en dat botst tussen ons ook wel eens.
Ik was al bang dat het zo gelezen kon worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dit net zo grappig bedoelt als ik dit opvat of ben je wél een heel volgzaam typje
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik was al bang dat het zo gelezen kon worden.. Nee, meer in de zin van, dat iemand (politie, conducteur, leidinggevende) hem ergens op wijst of zo. M'n vriend kan dan soms meteen op z'n achterste benen staan, terwijl ik het gewoon hartstikke redelijk vind dat diegene hem daarop wees. En dan wordt 'ie boos op [i]mij[/].
.
Dat ik geen autoriteitsprobleem heb betekent niet meteen dat ik een volgzaam typ ben verder hoor, dat wil ik wel even duidelijk hebben..
Nee, gewoon grappig dat je hier per se niet de reputatie wilt hebben van 'volgzaam typje'quote:
Bedoel je dit letterlijk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:13 schreef sigme het volgende:
[..]
58 kilo bij 1.70: minder moet je niet worden hoor. Je figuur verander je niet met afvallen
.
Ik ga wandelen.
Complete bepakking, alles in de rugzak, kamperen.
Met de trein naar Nice, dan met de boot naar Corsica, dan met de trein naar het zuiden, dan de Mare-a-mare sud lopen (5 daagse wandelroute van de ene kant naar de andere), dan een paar dagen kamperen in m'n nakie, dan met de boot naar Sardinië, dan met de trein naar een grotere stad, en vanaf daar met het vliegtuig weer terug.
Lekker niksen & ontspannen dus.
Nee hoor, ik had dat wel gelezen, maar ik vind het wel precies iets voor Sigme, dus had er verder niet op gereageerd!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bedoel je dit letterlijk?Ik ben totaal niet preuts, maar zoiets lijkt me toch wel apart. Ben wel benieuwd of je dat eerder gedaan hebt en hoe dat bevallen is!
en ben ik echt de eerste die dit opmerkt?
Nee hoor, maar ik dacht dat het wel bekend was dat sigme dat weleens doet?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Bedoel je dit letterlijk?Ik ben totaal niet preuts, maar zoiets lijkt me toch wel apart. Ben wel benieuwd of je dat eerder gedaan hebt en hoe dat bevallen is!
Verder klinkt de vakantie wel erg leuk!!
en ben ik echt de eerste die dit opmerkt?
Dat lijkt mij ook wel grappig eigenlijk. Maar dan wel op een piepkleine camping zonder kampwinkel ed. voor het échte terug naar de natuurgevoelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had het niet eens gezien, maar ik verbaas me er ook niet over.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik dacht dat het wel bekend was dat sigme dat weleens doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |