abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:56:41 #276
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69483654
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet echt dat het normaal is, maar toch voel ik me er naar bij. Ik heb gewoon het gevoel dat ik niet hard genoeg heb geleerd voor die tentamens.

/perfectionist.
Sommige dingen zijn nou eenmaal moeilijk. Waar het om gaat is dat je het uiteindelijk haalt. Iedereen bij Europese studies doet ongeveer 4 x wetenschapsfilosofie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu mezelf nog overtuigen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:56:55 #277
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69483665
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Heb je weleens aan een fitnesstrainer gevraagd of je het wel goed doet dan? Veel mensen hebben rugpijn of nekpijn, maar da's vaak niet nodig.
Ja jawel, maar door m'n EDS floepen dan al snel ribben uit positie. Sowieso is m'n onderrug heeeeel erg slap en zou ik eigenlijk eerst die onder handen moeten nemen voordat ik aan de voorkant begin . Morgen moet ik weer naar de fysio en dan ga ik daar eens wat aandacht voor vragen. Net als voor mn knie, die blijft pijnlijk.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69483670
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als je volkoren pasta en gewone witte naast elkaar legt, vind ik 't verschil sowieso best tegenvallen
Aan mijn lijf dus geen volkorenpasta, ik vind dat echt inferieur van smaak&bite
Ik vind alle supermarktpasta inferieur, want, welke smaak? Dat vind ik echt nutteloze calorieën, dan neem ik liever meer saus met lekker vers brood erbij.

Muis: luister naar Ewelina! Meer dan je best kun je niet doen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_69483693
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie 'm al gaan met de wii fit-plank onder z'n arm . Ik heb geen gewone weegschaal . Zelfbescherming FTW .

Wat zijn jullie plannen voor de Pinkster eigenlijk? Hier wordt het lekker relaxen, wat sporten, in het zonnetje zitten, dat idee. Wil ook veel thuis zijn, want vandaag wordt onze Lola geholpen . Eventjes in de gaten houden daarna . Vanavond wel ff de stad in voor fietskleding + -schoenen. Ben het gepruts op mn gympjes met kramp in mn voeten enzo wel zat .
NIETS doen misschien wat motorrijden maandag ofzo, en zondag gaan we naar een familieBBQ van René's familie maar verder helemaal NIETS... misschien ergens aan een meertje in de zon liggen met wat MOTORmagazines en een spelletje om wat bij te kleuren, maar meer zeker niet
Ja doei.
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:57:58 #280
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69483708
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
@CF: Ja, alleen krijg ik altijd onwijs last van mn rug ervan . Dus ben er niet zo happig op.

Doe je ze dan wel goed? Kun je niet beter gewoon op een apparaat je oefeningen doen? Bij mijn sportschool staat er zo'n apparaat voor, nooit meer last van mijn rug en nek. Tweede punt: als je ze gewoon liggend op de grond doet, doe dan niet je handen onder je nek. Nekpijn gegarandeerd als je dat doet.
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:58:14 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69483720
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:

[..]

meergranen = niet zo ok, qua pasta!
het is bijna hetzelfde als wit: er zitten niet meer langzame koolhydraten in, maar gewoon wat meer verschillende soorten granen (waarvan nauwelijks volkoren granen) ik dacht o.a. mais...
ik zou toch echt voor volkoren gaan....
Zoiets zag ik ook eens bij Oprah idd. Dat heel veel mensen denken 'O meergranen, dat is gezond!' (dat dacht ik zelf ook altijd, hence mijn meergranen pannenkoeken ), maar dat dat helemaal niet zo is.
Niet meer actief op Fok!
pi_69483774
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja jawel, maar door m'n EDS floepen dan al snel ribben uit positie. Sowieso is m'n onderrug heeeeel erg slap en zou ik eigenlijk eerst die onder handen moeten nemen voordat ik aan de voorkant begin . Morgen moet ik weer naar de fysio en dan ga ik daar eens wat aandacht voor vragen. Net als voor mn knie, die blijft pijnlijk.
Ik vond trainen op je onderrug echt een openbaring! Da's zo belangrijk voor je houding

Misschien kun je pilates proberen? Als je een goede instructeur kunt vinden die wat rekening kan houden met jouw merkwaardige lijf
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:59:49 #283
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69483784
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Vertel mij ook even dat ik naar mezelf moet luisteren
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:00:42 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69483821
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vond trainen op je onderrug echt een openbaring! Da's zo belangrijk voor je houding

Misschien kun je pilates proberen? Als je een goede instructeur kunt vinden die wat rekening kan houden met jouw merkwaardige lijf
8 en 15 juni ga ik al naar een proefles Pilates . Ben heel benieuwd of ik dat ga trekken. Baal wel, mis m'n maandagavond RPM dan. Achja...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69483852
onderrug trainen, yup.. thuis trainen met dat boek gebeurt gewoon niet, dus straks maar weer 's kijken of ik wat pilateslessen op de sportschool op een passende tijd kan vinden.

Gisteren bij Martial Fit mijn zwakke punten weer gevonden: onderrug en armen. Mijn armen zijn écht te slap. Heb nu ook weer mega spierpijn
Ja doei.
pi_69483871
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik vind alle supermarktpasta inferieur, want, welke smaak? Dat vind ik echt nutteloze calorieën, dan neem ik liever meer saus met lekker vers brood erbij.

Bij de Delhaize hebben ze allemaal Italiaanse pasta: DeCecco, Barilla etc. Ik merk dat het heel veel verschil maakt met bijvoorbeeld grand'italia en huismerkpasta - je krijgt de duurdere varianten veel makkelijker op een goede bite gekookt
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:02:17 #287
229513 Blurred86
Live Positive
pi_69483874
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:

[..]

meergranen = niet zo ok, qua pasta!
het is bijna hetzelfde als wit: er zitten niet meer langzame koolhydraten in, maar gewoon wat meer verschillende soorten granen (waarvan nauwelijks volkoren granen) ik dacht o.a. mais...
ik zou toch echt voor volkoren gaan....
Ik weet het, maar ik ben een beetje een zeur wat betreft pasta, heel veel soorten lust ik niet
Er blijft dan helaas niet zo veel keus over qua volkoren soorten..
En wat CF zegt: ik vind ook dat er maar weinig verschil zit tussen gewone en volkoren pasta (meergranen zit daar trouwens tussenin, het is nét ietsje beter dan gewone ) en ik vind die meergranen die ik altijd heb gewoon heel lekker
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_69483920
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

8 en 15 juni ga ik al naar een proefles Pilates . Ben heel benieuwd of ik dat ga trekken. Baal wel, mis m'n maandagavond RPM dan. Achja...
Ik weet iig dat mijn 'juf' heel veel aanpassingen weet voor mensen die de oefeningen niet goed aankunnen.

En van pilates krijg je echt een mooi lijf
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:04:09 #289
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69483945
goeiemorgen! Vanmorgen een beetje uitgeslapen...

is nu al 3 dagen nonstop hier...hij is bezig z'n scriptie aan het afronden (moet morgen ingeleverd worden), en ik geef hem zo nu en dan een grote schop onder z'n kont om hem aan het werk te zetten. Werkt best goed!

Ik wou vanmorgen gaan hardlopen, maar het regende zo hard dat ik het maar niet gedaan heb....morgen is weer een nieuwe dag.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:04:43 #290
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69483965
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet iig dat mijn 'juf' heel veel aanpassingen weet voor mensen die de oefeningen niet goed aankunnen.

En van pilates krijg je echt een mooi lijf
Tof

Ik wil van mn flubberarmen en -buik af .
pi_69484005
G'morgen!!

Muis: x veul!!
Greys: idem dito en hoop dat alles goed gaat voor mama-greys vandaag!
XM: op de goede weg!

En dan nog de groeten aan de rest die ik vergeten ben

Ik loop echt te klooien met m'n eten: ik snaai me een ongeluk!! Gisteravond nog om half elf de stad ingefietst voor een verjaardagsfeestje waar ik 2 drankjes heb gehad. Bij thuiskomst om 2 uur heb ik weer een pakje toastjes met filet A. gegeten On the other hand: ik had éigenlijk zin in kroketten, maar dat heb ik kunnen weerstaan!

Vanochtend moest ik er vroeg uit voor iets, dat is nu weer achter de rug, dus ga nu maar even ontbijten, want de 2 plakjes ontbijtkoek die ik had meegegrist zijn wel weer verteerd.
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:06:06 #292
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_69484012
Mijn lijstje dan ook maar, sportdag vandaag:

S: Wandelen met de hond
O: Yoghurt en volkorenbrood met kipfilet en een appeltje, verder twee glazen water.
T: Koude gekookte macaroni, geen dressing, wel wat fruit erdoor.
T: Proteïneshake en een drankje op druivensuiker basis.
S: Uurtje fitness en een uurtje cardio.
T: Nog een appel en een dosis vezels (brood) en natuurlijk een hoop water.
D: Tagliatelle en zalm en de groente moet ik nog even zien te scoren, oja en natuurlijk gewoon een goed glas wijn.
T: Als het goed is mijn zelfgemaakte taart met als hoofdbestanddelen lange vingers, chocolade en amaretto, hoop dat ie tegen die tijd lang genoeg in de koelkast heeft gestaan ... en nee, niet slank-verantwoord dit toetje.
S: Eind wandeling met de hond zodat ik morgen goed kan uitslapen (hoopt)
pi_69484032
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Tof

Ik wil van mn flubberarmen en -buik af .
anderhalve maand geleden ofzo had ik ineens dat mijn taille echt heel 'strak' aan begon te voelen... Zat ik de hele tijd helemaal verliefd met mijn handen in mijn zij, jee, wat heb ik een harde buikspieren
pi_69484044
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh, da's wel lastig ja... Dan beter eerst je onderrug, teveel willen is nooit goed.
Vanuit die optiek lijkt het me ook wel prima om RPM in te ruilen voor pilates. RPM lijkt me toch al niet gezond als je te weinig eet, en met die pilates train je allerlei spieren (mits je genoeg eiwitten etc. binnenkrijgt, that is) zodat je daarna ook andere sporten kunt doen. Ook fijn voor de vorm van je lichaam trouwens, zelfs met dezelfde hoeveelheid vetjes kun je er dan beter uitzien.
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Vertel mij ook even dat ik naar mezelf moet luisteren
Bij dezen: lees je eigen post nog eens goed en luister naar jezelf!
Dat klinkt raar.
pi_69484061
Lastpost Recept, graag
pi_69484092
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Bij de Delhaize hebben ze allemaal Italiaanse pasta: DeCecco, Barilla etc. Ik merk dat het heel veel verschil maakt met bijvoorbeeld grand'italia en huismerkpasta - je krijgt de duurdere varianten veel makkelijker op een goede bite gekookt
Hm, die zie ik hier bij Albert Heijn nooit. Misschien maar eens bij de Sligro gaan kijken, als ze daar niet alleen verpakkingen van meerdere kilo's hebben.
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:10:01 #297
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69484144
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Oh, da's wel lastig ja... Dan beter eerst je onderrug, teveel willen is nooit goed.
Vanuit die optiek lijkt het me ook wel prima om RPM in te ruilen voor pilates. RPM lijkt me toch al niet gezond als je te weinig eet, en met die pilates train je allerlei spieren (mits je genoeg eiwitten etc. binnenkrijgt, that is) zodat je daarna ook andere sporten kunt doen. Ook fijn voor de vorm van je lichaam trouwens, zelfs met dezelfde hoeveelheid vetjes kun je er dan beter uitzien.
Dat klinkt raar.
Nou, helemaal inruilen doe ik niet, want ik vind RPM veel te leuk en dat moet ik bij Pilates nog maar afwachten. Pilates kan ik ook doen op donderdagavond, dus dat is nog wel een optie. Ma/woe/za.ochtend RPM en do. pilates.
We'll see!

Co: thnx . Die snaaierij herken ik wel hoor, is het niet de tijd van de maand? . En 'je moest iets en nu is het achter de rug'? Dat klinkt niet heel gezellig .
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:10:01 #298
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69484145
@ blurred: ik ben pas een enorme zeur met eten, maar dat van die pasta snap ik echt niet het is in elk vormpje gewoon dezelfde pasta toch?? er verandert niks aan de smaak als je het deeg in een ander vormpje drukt?? ik eet geen groene/rode/zwarte pasta, maar alle naturel pasta smaakt naar natural pasta...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:10:31 #299
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_69484165
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bij dezen: lees je eigen post nog eens goed en luister naar jezelf!
Dat klinkt raar.
Dank je. Ik heb ook vertraging and I hate it. Krijg ik meteen ideeën dat ik het niet aankan enzo. Blegh.
pi_69484262
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, helemaal inruilen doe ik niet, want ik vind RPM veel te leuk en dat moet ik bij Pilates nog maar afwachten. Pilates kan ik ook doen op donderdagavond, dus dat is nog wel een optie. Ma/woe/za.ochtend RPM en do. pilates.
We'll see!

Co: thnx . Die snaaierij herken ik wel hoor, is het niet de tijd van de maand? . En 'je moest iets en nu is het achter de rug'? Dat klinkt niet heel gezellig .
Ja misschien zijn het de hormonen, zou kunnen! En nee, was niks ergs hoor, maar had geen zin om iets werkerigs helemaal uit te typen!! (ik ben echt een lui kreng)

O en Pilates is als je het goed doet heel erg effectief. Ik ben al een tijd niet geweest, want de uren komen me niet zo goed uit, maar wil het eigenlijk ook wel weer gaan doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')