Ik heb geprobeerd erover te praten, op allerlei manieren, maar dat werkt niet. Ik doe mijn best er wél voor, maar helaas gaat het gewoon niet en dat vind ik eigenlijk ook wel heel erg jammer. Zeker aangezien ik bij mijn vriend zie hoe het wél kan gaan, is het vrij pijnlijk hoe het er bij mij thuis aan toe gaat..quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef kwakveense het volgende:
balen muizel...
en de geld discussie ga ik me maar niet in mengen - heb inmiddels wel geleerd dat dat soort dingen voor iedereen zó persoonlijk zijn dat je er nauwelijks over kunt discussiëren.
maar ik zou als ik daph was gewoon echt zo snel mogelijk uit huis gaan... dan maar op een klein kamertje op bereisbare afstand (op kamernet hebben ze ook kamers in alphen aan den rijn en omgeving bijvoorbeeld, bij particulieren. en alphen is trouwens best leuk) maar ja, ik ben dan ook van de opvoeding "niet miepen als je er niks aan doet" (sorry, klink ik hard? ik bedoel het niet hard, maar de verhalen komn steeds terug en het wordt er niet beter op... en er is een hele makkelijke oplossing: gewoon uitvliegen, dan maar níet op je ideale manier zeg maar...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Ik heb ook alles zelf betaald. Daarom kon ik ook nog tijdens mijn studententijd mijn eerste huis kopen. Wel had ik "wat" studievertraging, maar naast het werken en leren hield ik ook nogal van een feestjequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben toch niet de enige wiens ouders nooit iets hebben meebetaald?. Niet dat ik dat zou hebben aangenomen - ik werk gewoon minstens 10 uur per week vanaf m'n 17e.
Doe dat maar ter afwisseling. Voor mijn gevoel mag er nog wel wat bij (groente met dipje ofzo), maar als jij het al veel vindt moet je het fijn zo laten. Je bent al op de goede weg!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe mee!
O: 250 ml melk + 6 eetlepels havermout en een klein handje rozijnen *burp*
T: grapefruit
L: 2 geroosterde boterhammen met kipfilet
T: of een plakje ontbijtkoek óf een knackebrodje met iets
D: griekse boerensalade óf een groenteburger, aardappelpuree en rode kool
T: ?
Dit vind ik dus echt heel veel voor 1 dag, maar ik ga het proberen!
Beste lijstje so far!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe mee!
Waarom zou dat stom zijn? Je moet toch zelf weten wat je naar binnen werkt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:34 schreef cyclechick het volgende:
D: Op mijn werk waar we patat krijgen, maar ik denk dat ik heel eigenwijs zelf iets meeneem, want ik wil geen patat. (of is dat heel stom om te doen? Ik heb een vergadering)
Het zal best werken, ikzelf werk toch echt op een andere wijze en die is ook uiterst effectief te noemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wie waren het nou allemaal die niet geloofden dat je meer moet eten (en buikspieroefeningen moet doen)om af te vallen? En die nu toch resultaat zien? Miss_S toch? En Maria geloof ik.... Wie waren die anderen nou nog?
Ehm nee, in ieder geval geen penne want dat vind ik viesquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:19 schreef Viking84 het volgende:
Meergranenpasta? Bedoel je niet gewoon volkoren penne, Blurred? (indien nee: waar haal je die pasta?).
Exact zo eet ik ook. Al tel ik wel kcal om gevoel te krijgen voor de voedingswaarde van levensmiddelen en snoep ik tegenwoordig weer een beetje omdat ik mijn gewenste gewicht al heb bereikt. Ik wil niet meer aankomen, maar ook niet meer afvallen en ben op zoek naar een eetpatroon dat gezond is én goed vol te houden voor de rest van mijn leven. En daar hoort bij mij ook alcohol en ijs bij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het zal best werken, ikzelf werk toch echt op een andere wijze en die is ook uiterst effectief te noemen.
Heel basic omvat het het volgende:Als ik al een keertje snoep zijn het enkel van die zure Napoleon dingen, lang bezig en vaak al geen trek meer in een volgende als ie op is. Vrijwel geen zout meer gebruiken en ook de voeding met veel zout links laten liggen (dat laatste alleen niet tijdens lange sport inspanningen). Véel melk, nog meer water en enkel fruit (appels en manderijntjes) als tussendoortje. Gewoon vlees eten, voor mij fataal als ik veel sport en amper vlees nuttig, zelfde met pasta. Absoluut geen kcal tellend, ik eet gewoon als ik honger heb en bij trek gewoon fruit of drinkyoghurt.
Als ik een dag écht veel gedaan heb voel ik me ook niet bezwaard nogmaals op te scheppen trouwens.Veel eiwitten en zo min mogelijk koolhydraten. Sporten én in z'n algemeenheid meer bewegen. Absoluut geen light producten!
En ik moet zeggen, het werkt.
Yeyquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe dat maar ter afwisseling. Voor mijn gevoel mag er nog wel wat bij (groente met dipje ofzo), maar als jij het al veel vindt moet je het fijn zo laten. Je bent al op de goede weg!
Nou, ik zie nog geen resultaat. Die überlovehandle op m'n buik zit er nog steedsquote:Wie waren het nou allemaal die niet geloofden dat je meer moet eten (en buikspieroefeningen moet doen)om af te vallen? En die nu toch resultaat zien? Miss_S toch? En Maria geloof ik.... Wie waren die anderen nou nog?
Ja, maar jij eet dan ook te weinigquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Yey
[..]
Nou, ik zie nog geen resultaat. Die überlovehandle op m'n buik zit er nog steeds
Ik let niet zozeer op de kcal maar meer op de voedingsstoffen en waar mijn lichaam écht iets aan heeft en dan kan ik geregeld met gemak onder de gestelde eisen komen van dagelijks binnenkomende kcal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet dan ook te weinig
Ja, maar dat doet niet iedereen hier. ER zijn ook mensen die te weinig eten en een grote voorkeur voor lege koolhydraten hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik let niet zozeer op de kcal maar meer op de voedingsstoffen en waar mijn lichaam écht iets aan heeft en dan kan ik geregeld met gemak onder de gestelde eisen komen van dagelijks binnenkomende kcal.Overigens sport ik op 2 manieren, eentje op een normale hartslag (hardlopen/zwemmen) zonder eten van te voren waardoor ik de juiste zaken aanspreek qua verbranding en dan daarna te gaan eten vol vezels en eiwitten en de variant waarbij ik echt sport voor het strakker in m'n vel raken waarbij ik van te voren voldoende (suikers bijv.) naar binnen werk.
Dus voor de conditie/vetverbranding en eentje voor de spieren, kracht en fitheid in z'n algemeenheid.
Dat snap ik, de meesten (die ik ken) tellen gewoon die kcal en gaan daarop hun toetjes, tussendoortjes en avondsnacks berekenen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet niet iedereen hier. ER zijn ook mensen die te weinig eten en een grote voorkeur voor lege koolhydraten hebben.
Maak je de Shepherds Pie zelf? If so: receptquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met wat cruesli (voor de verandering)
T: -
L: 3 boterhammen pindakaas met sambal
T: banaan
D: Shepherds Pie![]()
![]()
T: whiskey
Fraaiquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Ow ik zit pas op 1100 (na het avondeten), nog maar een Mars ijsje en daarna nog een zakje chips en dan zit ik op het juiste aantal.![]()
Begrijp me niet verkeerd hoor, dat doe ik zelf ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
DAt vind ik trouwens niet eens zo heel raar hoor lastpost. Het moet namelijk ook wel vol te houden zijn. Als je alleen maar supergezonde dingen eet en zaken die misschien niet zo gezond zijn maar wel lekker weglaat, loop je de kans dat je toch gaat snaaien met als gevolg een groot "fail" gevoel. Ik plan lekkere ongezonde dingen dan ook gewoon in. Voor mij is het een bewuste keuze om ook dat soort "voedingsmiddelen" onderdeel te laten zijn van mijn eetpatroon.
Dat is precies z'n puntquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FraaiDat betekent dat je a) te weinig eet, en b) rotzooi moet eten om aan een enigszins acceptabel aantal calorieen te komen!
Het betreft hier niet mijzelf hé, was een beetje een generalisatie schets van mijn vriendinnen-kring.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FraaiDat betekent dat je a) te weinig eet, en b) rotzooi moet eten om aan een enigszins acceptabel aantal calorieen te komen!
Ah OKquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het betreft hier niet mijzelf hé, was een beetje een generalisatie schets van mijn vriendinnen-kring.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah OK
Ik tel overigens ook geen kcal. Ik wil graag dat eten leuk blijft
Idem. Ik tel alleen kcals als ik weer eens een kiloverpakking bonbons in huis heb gehaald.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah OK
Ik tel overigens ook geen kcal. Ik wil graag dat eten leuk blijft
Heel mooi lijstje, wat goed dat je het gaat proberen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe mee!
Nietesquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet dan ook te weinig
Weet je dat ik laatst heb gedroomd over jou? iets met een doos Guylianquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Idem. Ik tel alleen kcals als ik weer eens een kiloverpakking bonbons in huis heb gehaald.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je dat ik laatst heb gedroomd over jou? iets met een doos Guylian
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je dat ik laatst heb gedroomd over jou? iets met een doos Guylian
ii geloofde het wel maar deed het nooit. en toen ik t ging doen vlogen er meteen kilo's af. alleen ben ik niet zo'n volhouderquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe dat maar ter afwisseling. Voor mijn gevoel mag er nog wel wat bij (groente met dipje ofzo), maar als jij het al veel vindt moet je het fijn zo laten. Je bent al op de goede weg!
Wie waren het nou allemaal die niet geloofden dat je meer moet eten (en buikspieroefeningen moet doen)om af te vallen? En die nu toch resultaat zien? Miss_S toch? En Maria geloof ik.... Wie waren die anderen nou nog?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nietes
Vandaag zeker niet in ieder geval.
Wat ben je toch een lieverd! Ik voel me meteen een stukje beter. Moet eerlijk toegeven dat mijn eeuwige optimisme me een beetje in de steek laat vandaag... Maar ik ga er vanavond gewoon het beste van maken en dan heb ik in ieder geval ervaring voor de her, mocht het vanavond niet lukken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Greys het volgende:
Muis, wat jammer, ik had het je zo gegund![]()
Je bent nog steeds Mighty Mouse en je had natuurlijk een klotejaar qua studie, maar ik had toch nog gehoopt op een klein wondertje voor je. Maar dan heb je nog een wondertje tegoed, moet je maar denken
Net even het werk gebeld en me overal mee bemoeid, ik kan het niet laten
Krijg pijn in mijn rug van het vele liggen, dus ik ga proberen vandaag wat meer te bewegen, kijken hoe ver ik kan gaan zonder dat ik er te veel last van krijg. Ik mag in elk geval van het werk morgen ook nog thuisblijven, dus dan hoef ik pas dinsdag weer te werken en kan ik lekker rustig aan doen. Hoewel dat rustig aan doen me al een beetje de strot uit begint te komen
Vandaag operatie van mijn moeder dus ik ga de hele middag duimen dat het meevalt voor haar.
/egopost
(Daar heb ik er wel veel van he, lately![]()
)
In m'n dromen wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij denkt dat vetrolletjes verdwijnen voordat je je voedingspatroon aanpast?
![]()
je eet al wel meer, echt supergoed, maar t is niet ehhh genoeg om het effect te kunnen zien wat tink beschrijft "meer eten en buikspieroefeningen=afvallen"quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nietes
Vandaag zeker niet in ieder geval.
heel simpel: eerste periode alleen maar op de weegschaal als je bij de dietiste bent! laat je vriend/man jullie eigen weegschaal maar mee naar zijn werk nemen en onder zn bureau bewaren ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In m'n dromen wel ja
Als ik jullie adviezen (en die van de diëtiste waarschijnlijk) ga opvolgen, zal ik in 1e instantie welaankomen
. Dat wordt nog een heel gevecht met mezelf
.
een beetjequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
Kwakveense, krijg je van zoveel rauwe kool niet onwijze last van je darmen? Ik vind cole slaw heerlijk, maar ik zit daarna echt met een bol buikje
Muizel, studievertraging is allereerst een normaal fenomeen. De gemiddelde student doet 5,5 jaar over een 4-jarige universitaire studie. Ten tweede heb je een bijzonder goede reden waardoor je studievertraging oploopt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lieverd! Ik voel me meteen een stukje beter. Moet eerlijk toegeven dat mijn eeuwige optimisme me een beetje in de steek laat vandaag... Maar ik ga er vanavond gewoon het beste van maken en dan heb ik in ieder geval ervaring voor de her, mocht het vanavond niet lukken.
Dat zullen geen tien kilo zijn, hoor! En geloof me: aankomen doet niet zo'n pijn meer als je taille onderwijl strakker wordtquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In m'n dromen wel ja
Als ik jullie adviezen (en die van de diëtiste waarschijnlijk) ga opvolgen, zal ik in 1e instantie welaankomen
. Dat wordt nog een heel gevecht met mezelf
.
meergranen = niet zo ok, qua pasta!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:40 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ehm nee, in ieder geval geen penne want dat vind ik vies
Volgens mij is het echt meergranen (ik kan het niet nakijken want verpakking is al weggegooid), het komt van de AH. Ik zal volgende keer wel even voor je kijken
Amen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Muizel, studievertraging is allereerst een normaal fenomeen. De gemiddelde student doet 5,5 jaar over een 4-jarige universitaire studie. Ten tweede heb je een bijzonder goede reden waardoor je studievertraging oploopt...
Hell, ik denk dat er weinig mensen zijn met zulk doorzettingsvermogen als jij. Be proud of yourself!
Yep... Da's het nadeel van goed leren koken, dan moet je het ineens altijd gaan doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:47 schreef Ewelina het volgende:
Hebben jullie trouwens ook dat, als je eenmaal zelf je vlees kruidt en zelf sausjes ed maakt, je prefab spul ineens niet meer lekker vindt?
Keulen is leuk! Vergeet vooral niet de Dom te bekijken en te beklimmen, als je bovenop staat heb je een fantastisch uitzicht!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga met pinksteren een weekend naar Keulen! Ben ik nog nooit geweest.
Als je volkoren pasta en gewone witte naast elkaar legt, vind ik 't verschil sowieso best tegenvallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
meergranen = niet zo ok, qua pasta!
het is bijna hetzelfde als wit: er zitten niet meer langzame koolhydraten in, maar gewoon wat meer verschillende soorten granen (waarvan nauwelijks volkoren granen) ik dacht o.a. mais...
ik zou toch echt voor volkoren gaan....
Heb je weleens aan een fitnesstrainer gevraagd of je het wel goed doet dan? Veel mensen hebben rugpijn of nekpijn, maar da's vaak niet nodig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
@CF: Ja, alleen krijg ik altijd onwijs last van mn rug ervan. Dus ben er niet zo happig op.
Sommige dingen zijn nou eenmaal moeilijk. Waar het om gaat is dat je het uiteindelijk haalt. Iedereen bij Europese studies doet ongeveer 4 x wetenschapsfilosofie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik weet echt dat het normaal is, maar toch voel ik me er naar bij. Ik heb gewoon het gevoel dat ik niet hard genoeg heb geleerd voor die tentamens.
/perfectionist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu mezelf nog overtuigen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ja jawel, maar door m'n EDS floepen dan al snel ribben uit positie. Sowieso is m'n onderrug heeeeel erg slap en zou ik eigenlijk eerst die onder handen moeten nemen voordat ik aan de voorkant beginquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je weleens aan een fitnesstrainer gevraagd of je het wel goed doet dan? Veel mensen hebben rugpijn of nekpijn, maar da's vaak niet nodig.
Ik vind alle supermarktpasta inferieur, want, welke smaak?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als je volkoren pasta en gewone witte naast elkaar legt, vind ik 't verschil sowieso best tegenvallen
Aan mijn lijf dus geen volkorenpasta, ik vind dat echt inferieur van smaak&bite
NIETS doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zie 'm al gaan met de wii fit-plank onder z'n arm. Ik heb geen gewone weegschaal
. Zelfbescherming FTW
.
Wat zijn jullie plannen voor de Pinkster eigenlijk? Hier wordt het lekker relaxen, wat sporten, in het zonnetje zitten, dat idee. Wil ook veel thuis zijn, want vandaag wordt onze Lola geholpen. Eventjes in de gaten houden daarna
. Vanavond wel ff de stad in voor fietskleding + -schoenen. Ben het gepruts op mn gympjes met kramp in mn voeten enzo wel zat
.
Doe je ze dan wel goed? Kun je niet beter gewoon op een apparaat je oefeningen doen? Bij mijn sportschool staat er zo'n apparaat voor, nooit meer last van mijn rug en nek. Tweede punt: als je ze gewoon liggend op de grond doet, doe dan niet je handen onder je nek. Nekpijn gegarandeerd als je dat doet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
@CF: Ja, alleen krijg ik altijd onwijs last van mn rug ervan. Dus ben er niet zo happig op.
Zoiets zag ik ook eens bij Oprah idd. Dat heel veel mensen denken 'O meergranen, dat is gezond!' (dat dacht ik zelf ook altijd, hence mijn meergranen pannenkoekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
het is bijna hetzelfde als wit: er zitten niet meer langzame koolhydraten in, maar gewoon wat meer verschillende soorten granen (waarvan nauwelijks volkoren granen) ik dacht o.a. mais...
Ik vond trainen op je onderrug echt een openbaring! Da's zo belangrijk voor je houdingquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja jawel, maar door m'n EDS floepen dan al snel ribben uit positie. Sowieso is m'n onderrug heeeeel erg slap en zou ik eigenlijk eerst die onder handen moeten nemen voordat ik aan de voorkant begin. Morgen moet ik weer naar de fysio en dan ga ik daar eens wat aandacht voor vragen. Net als voor mn knie, die blijft pijnlijk.
Vertel mij ook even dat ik naar mezelf moet luisterenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Muis: luister naar Ewelina! Meer dan je best kun je niet doen.
8 en 15 juni ga ik al naar een proefles Pilatesquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vond trainen op je onderrug echt een openbaring! Da's zo belangrijk voor je houding
Misschien kun je pilates proberen? Als je een goede instructeur kunt vinden die wat rekening kan houden met jouw merkwaardige lijf
Bij de Delhaize hebben ze allemaal Italiaanse pasta: DeCecco, Barilla etc. Ik merk dat het heel veel verschil maakt met bijvoorbeeld grand'italia en huismerkpasta - je krijgt de duurdere varianten veel makkelijker op een goede bite gekooktquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind alle supermarktpasta inferieur, want, welke smaak?Dat vind ik echt nutteloze calorieën, dan neem ik liever meer saus met lekker vers brood erbij.
Muis: luister naar Ewelina! Meer dan je best kun je niet doen.
Ik weet het, maar ik ben een beetje een zeur wat betreft pasta, heel veel soorten lust ik nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:51 schreef kwakveense het volgende:
[..]
Ik weet iig dat mijn 'juf' heel veel aanpassingen weet voor mensen die de oefeningen niet goed aankunnen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
8 en 15 juni ga ik al naar een proefles Pilates![]()
. Ben heel benieuwd of ik dat ga trekken. Baal wel, mis m'n maandagavond RPM dan. Achja...
Tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik weet iig dat mijn 'juf' heel veel aanpassingen weet voor mensen die de oefeningen niet goed aankunnen.
En van pilates krijg je echt een mooi lijf
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof
Ik wil van mn flubberarmen en -buik af.
Oh, da's wel lastig ja... Dan beter eerst je onderrug, teveel willen is nooit goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja jawel, maar door m'n EDS floepen dan al snel ribben uit positie. Sowieso is m'n onderrug heeeeel erg slap en zou ik eigenlijk eerst die onder handen moeten nemen voordat ik aan de voorkant begin. Morgen moet ik weer naar de fysio en dan ga ik daar eens wat aandacht voor vragen. Net als voor mn knie, die blijft pijnlijk.
Bij dezen: lees je eigen post nog eens goed en luister naar jezelf!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Vertel mij ook even dat ik naar mezelf moet luisteren![]()
Hm, die zie ik hier bij Albert Heijn nooit. Misschien maar eens bij de Sligro gaan kijken, als ze daar niet alleen verpakkingen van meerdere kilo's hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij de Delhaize hebben ze allemaal Italiaanse pasta: DeCecco, Barilla etc. Ik merk dat het heel veel verschil maakt met bijvoorbeeld grand'italia en huismerkpasta - je krijgt de duurdere varianten veel makkelijker op een goede bite gekookt
Nou, helemaal inruilen doe ik niet, want ik vind RPM veel te leuk en dat moet ik bij Pilates nog maar afwachten. Pilates kan ik ook doen op donderdagavond, dus dat is nog wel een optie. Ma/woe/za.ochtend RPM en do. pilates.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh, da's wel lastig ja... Dan beter eerst je onderrug, teveel willen is nooit goed.
Vanuit die optiek lijkt het me ook wel prima om RPM in te ruilen voor pilates. RPM lijkt me toch al niet gezond als je te weinig eet, en met die pilates train je allerlei spieren (mits je genoeg eiwitten etc. binnenkrijgt, that is) zodat je daarna ook andere sporten kunt doen. Ook fijn voor de vorm van je lichaam trouwens, zelfs met dezelfde hoeveelheid vetjes kun je er dan beter uitzien.
Dat klinkt raar.
Dank je. Ik heb ook vertraging and I hate it. Krijg ik meteen ideeën dat ik het niet aankan enzo. Blegh.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bij dezen: lees je eigen post nog eens goed en luister naar jezelf!
Dat klinkt raar.
Ja misschien zijn het de hormonen, zou kunnen! En nee, was niks ergs hoor, maar had geen zin om iets werkerigs helemaal uit te typen!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, helemaal inruilen doe ik niet, want ik vind RPM veel te leuk en dat moet ik bij Pilates nog maar afwachten. Pilates kan ik ook doen op donderdagavond, dus dat is nog wel een optie. Ma/woe/za.ochtend RPM en do. pilates.
We'll see!
Co: thnx. Die snaaierij herken ik wel hoor, is het niet de tijd van de maand?
. En 'je moest iets en nu is het achter de rug'? Dat klinkt niet heel gezellig
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |