Wat ben je toch een lekkertjequote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef Muis006 het volgende:
Het is mijn collegejaar niet, zullen we maar zeggen
Zijn het wel leuke docenten?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:26 schreef Muis006 het volgende:
Oh en de antwoorden staan online.
De docenten van dat vak kunnen mij niet missen, dus ik mag voor een vierde poging
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lekkertje
Dikke kus wijffie
Mwuh neutraal. De een geeft wel heel goed les, de ander niet. Maar juist op het deel van degene die goed lesgeeft had ik de meeste fouten.quote:
dit is wel een heel goed idee, kan mooi in de oven terwijl we de hartige taart eten, en rabarberquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
aardbeien-rabarbercrumble met vanilleijs...moet wel in de oven, maar is goddelijk lekker!
Snij rabarber en aardbeien in grove stukken (grote aardbeien door d ehelft of in kwarten, en kleintjes kunnen er gewoon zo in..dan wel van het kroontje ontdaan natuurlijk. Rabarber in stukken van 2-3 cm.) Doe dit in een ovenschaal. Strooi daar wat suiker overheen. Mix gewoon wit meel, met iets dat wat textuur heeft: tarwevlokken ofzo, met suiker en boter. Gewoon proeven todat het lekker smaakt. Je moet een kruimelig deeg krijgen. Strooi dat over de rabarber/aardbeien en zet 35 minuten in de oven, totdat de bovenkant goudbruin is, en je onderin wat ziet bubbelen. Warm serveren, met een bol ijs erbij.
Ipv. aardbei rabarber kun je ook heel veel andere fruitsoorten bedenken. Heerlijk is bijvoorbeeld appel met chocolade...
zonde..het is zo makkelijk! Heb je meel in huis? wit, of volkoren? vergeet de tarwevlokken..maak gewoon een kruimeldeeg van dat meel, met boter en suiker. Desnoods smelt je de boter in de magnetron, doe je er net zoveel meel doorheen zodat het kruimelig is en niet een grote bal wordt, en doe je er dan op smaak suiker doorheen. Succes gegarandeerd..quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef Ek-Mei het volgende:
[..]
dit is wel een heel goed idee, kan mooi in de oven terwijl we de hartige taart eten, en rabarber![]()
misschien dat ik wel een mix koop voor de crumble
Muizelquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee. daarvoor heb ik teveel fouten. Ik moet nu een vak (2 zelfs) laten vallen omdat ik 2 vakken wil herkansen en die per sé wil halen. Ik wist wel dat ik studieachterstand zou oplopen, maar ik baal er toch van
I know how you feel! Ik heb hetzelfde, ook morgen maar vroeg op...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Muizel![]()
![]()
![]()
Ik geef het op voor vandaag, morgenochtend maar weer vroeg op, nog 3 hoofdstukken (waarvan 2 makkelijk en 1 moeilijk) te gaan. En nog een oud tentamen doorkijken. Wáárom begin ik ook altijd zo laat. Nouja, gister heb ik ook in 3 uur tijd het werk van een half semester geleerd en onthouden
.
Mijn boek is een paperback van 1500 pag's en 5 kg. Daar heb ik nog een collegeblok om reacties in te tekenen bij, en een antwoordenboek. Dat past niet allemaal tegelijk op mn schoot zonder te vallenquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:00 schreef neen het volgende:
Je zit toch ook nog in de trein? Dat is altijd prima studeren.
Je hebt niet bij elke studie genoeg vrije tijd om zoveel te kunnen werken dat je alles zelf kunt betalen. Maar goed, je kunt er altijd nog voor kiezen om te lenen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben toch niet de enige wiens ouders nooit iets hebben meebetaald?. Niet dat ik dat zou hebben aangenomen - ik werk gewoon minstens 10 uur per week vanaf m'n 17e.
In het kader van fatsoenlijk eten hoop ik maar dat je de spinnen hebt opgegeten. Verreweg het gezondste onderdeel van je eetlijst.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstjesupdate!
O: 2 crackers / speculoospasta, appelstroop
T: 2 lange vingers
L: 3 geroosterde boterhammen; 1x kip, 1x 30+, 1x halvajam
T: 2 lange vingers
Ts: 2 crackers met light pindakaas
S: RPM
D: geen idee, vriendje is boodschappen doen.
Nu spinnen
Het klinkt als iets dat geniaal lekker kan zijn, of het kan juist heel erg tegen vallen. Zeg maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zonde..het is zo makkelijk! Heb je meel in huis? wit, of volkoren? vergeet de tarwevlokken..maak gewoon een kruimeldeeg van dat meel, met boter en suiker. Desnoods smelt je de boter in de magnetron, doe je er net zoveel meel doorheen zodat het kruimelig is en niet een grote bal wordt, en doe je er dan op smaak suiker doorheen. Succes gegarandeerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |