Ja, maar dat doet niet iedereen hier. ER zijn ook mensen die te weinig eten en een grote voorkeur voor lege koolhydraten hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik let niet zozeer op de kcal maar meer op de voedingsstoffen en waar mijn lichaam écht iets aan heeft en dan kan ik geregeld met gemak onder de gestelde eisen komen van dagelijks binnenkomende kcal.Overigens sport ik op 2 manieren, eentje op een normale hartslag (hardlopen/zwemmen) zonder eten van te voren waardoor ik de juiste zaken aanspreek qua verbranding en dan daarna te gaan eten vol vezels en eiwitten en de variant waarbij ik echt sport voor het strakker in m'n vel raken waarbij ik van te voren voldoende (suikers bijv.) naar binnen werk.
Dus voor de conditie/vetverbranding en eentje voor de spieren, kracht en fitheid in z'n algemeenheid.
Dat snap ik, de meesten (die ik ken) tellen gewoon die kcal en gaan daarop hun toetjes, tussendoortjes en avondsnacks berekenen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet niet iedereen hier. ER zijn ook mensen die te weinig eten en een grote voorkeur voor lege koolhydraten hebben.
Maak je de Shepherds Pie zelf? If so: receptquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:13 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje:
O: yoghurt met wat cruesli (voor de verandering)
T: -
L: 3 boterhammen pindakaas met sambal
T: banaan
D: Shepherds Pie![]()
![]()
T: whiskey
Fraaiquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:14 schreef Lastpost het volgende:
Ow ik zit pas op 1100 (na het avondeten), nog maar een Mars ijsje en daarna nog een zakje chips en dan zit ik op het juiste aantal.![]()
Begrijp me niet verkeerd hoor, dat doe ik zelf ook.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
DAt vind ik trouwens niet eens zo heel raar hoor lastpost. Het moet namelijk ook wel vol te houden zijn. Als je alleen maar supergezonde dingen eet en zaken die misschien niet zo gezond zijn maar wel lekker weglaat, loop je de kans dat je toch gaat snaaien met als gevolg een groot "fail" gevoel. Ik plan lekkere ongezonde dingen dan ook gewoon in. Voor mij is het een bewuste keuze om ook dat soort "voedingsmiddelen" onderdeel te laten zijn van mijn eetpatroon.
Dat is precies z'n puntquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FraaiDat betekent dat je a) te weinig eet, en b) rotzooi moet eten om aan een enigszins acceptabel aantal calorieen te komen!
Het betreft hier niet mijzelf hé, was een beetje een generalisatie schets van mijn vriendinnen-kring.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
FraaiDat betekent dat je a) te weinig eet, en b) rotzooi moet eten om aan een enigszins acceptabel aantal calorieen te komen!
Ah OKquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Het betreft hier niet mijzelf hé, was een beetje een generalisatie schets van mijn vriendinnen-kring.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah OK
Ik tel overigens ook geen kcal. Ik wil graag dat eten leuk blijft
Idem. Ik tel alleen kcals als ik weer eens een kiloverpakking bonbons in huis heb gehaald.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah OK
Ik tel overigens ook geen kcal. Ik wil graag dat eten leuk blijft
Heel mooi lijstje, wat goed dat je het gaat proberen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe mee!
O: 250 ml melk + 6 eetlepels havermout en een klein handje rozijnen *burp*
T: grapefruit
L: 2 geroosterde boterhammen met kipfilet
T: of een plakje ontbijtkoek óf een knackebrodje met iets
D: griekse boerensalade óf een groenteburger, aardappelpuree en rode kool
T: ?
Dit vind ik dus echt heel veel voor 1 dag, maar ik ga het proberen!
Nietesquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar jij eet dan ook te weinig
Weet je dat ik laatst heb gedroomd over jou? iets met een doos Guylianquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Idem. Ik tel alleen kcals als ik weer eens een kiloverpakking bonbons in huis heb gehaald.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je dat ik laatst heb gedroomd over jou? iets met een doos Guylian
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je dat ik laatst heb gedroomd over jou? iets met een doos Guylian
ii geloofde het wel maar deed het nooit. en toen ik t ging doen vlogen er meteen kilo's af. alleen ben ik niet zo'n volhouderquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe dat maar ter afwisseling. Voor mijn gevoel mag er nog wel wat bij (groente met dipje ofzo), maar als jij het al veel vindt moet je het fijn zo laten. Je bent al op de goede weg!
Wie waren het nou allemaal die niet geloofden dat je meer moet eten (en buikspieroefeningen moet doen)om af te vallen? En die nu toch resultaat zien? Miss_S toch? En Maria geloof ik.... Wie waren die anderen nou nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |