Niet eens tegen mij, maar gewoon in het wilde weg waardoor ik het ook hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is die spleetoog weer tegen je aan het blaten?
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik dacht zomaar dat het deze TT werd
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post hadquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik dacht zomaar dat het deze TT werd
Haha, dat was te verwachten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post had
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, als ik nou door 't slotje heen post hè, bij 't vorige topic.. mag ik dan hier de TT wijzigen?
Want dan heb ik officieel de lapo... enzo...
Doe maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, als ik nou door 't slotje heen post hè, bij 't vorige topic.. mag ik dan hier de TT wijzigen?
Het was zo voorspelbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post had
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
ik hoopte er niet opquote:
Het bleek ijdele hoop.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebben
[..]
ik hoopte er niet op
Ach ik heb maar 5 jaar gekickboxed niet op nationaal niveau ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen, mijn 'roots' liggen ook in Limburg. Vader is er geboren en m'n oma van moeder's kant ook.
[..]
RIP mij.
[..]
Hoezo geen rijbewijs méér?
Echt hè, damn.. het niveau. De tyfus zeg. Ik blijf me er over verbazen.quote:Hallo Isdatzo,
Jou pva is goedgekeurd, je hebt net werk afgeleverd.. Ik heb ook een beoordelingsgedeelte betreft de planning. Dezed heb ik niet kunnen beoordelen omdat ik geen planning heb.
we hebben de tijd hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat rijbewijs, ja, lang verhaal
Nou, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Lichamelijk iets ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik heb maar 5 jaar gekickboxed niet op nationaal niveau ofzo![]()
En dat rijbewijs, ja, lang verhaal
lever dan ook gewoon een planning in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
WTF..
[..]
Echt hè, damn.. het niveau. De tyfus zeg. Ik blijf me er over verbazen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bang dat ik dan ruzie krijg met de blauwe hierquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebben
volgens mij heb ik het ooit wel eens gelezen hier, maar óf ik verzin dat óf ik ben vergeten wat het ook al weer wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Lichamelijk iets ofzo?
planning?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lever dan ook gewoon een planning in.
Als je er maar geen 'school &' ofzo bijzet. Verder gebeurd er weinigquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan ruzie krijg met de blauwe hier.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lever dan ook gewoon een planning in.
Hij heeft geen planning...quote:omdat ik geen planning heb.
dat wel ja. Maar zo te lezen is dat nu dus ongeveerquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
planning?Die maak je toch achteraf
Heb wel een planning maar die klopt van geen kantenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
planning?Die maak je toch achteraf
Ik zeg toch ook niet dat je die planning bij hem moet inleveren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft geen planning...
Niet mijn probleem toch? Als er nou 'ontvangen' ofzo achter stond, maar dat staat er niet.
Daarom moet je die ook achteraf maken, zodat de planning een beetje overenkomt, met de werkelijkheidquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb wel een planning maar die klopt van geen kanten.
Bewust 'vergeten' als bijlage. Maar goed, /care.
Ooit wel eens verteld ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het ooit wel eens gelezen hier, maar óf ik verzin dat óf ik ben vergeten wat het ook al weer was
Oh gaan we zo beginnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je die planning bij hem moet inleveren.
Ja, maar hij wil hem NU hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom moet je die ook achteraf maken, zodat de planning een beetje overenkomt, met de werkelijkheid
Zó herkenbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom moet je die ook achteraf maken, zodat de planning een beetje overenkomt, met de werkelijkheid
Maak je toch even een planning zodat je NU precies op schema zitquote:
Euh, ben je 'm een tijdje kwijt.. rijontzegging van een paar maanden misschien omdat 100+ overschrijding, maar helemaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit wel eens verteld ja.
Korte versie, Hosti gaat naar bedrijfsuitje neemt de BMW 330D van zijn stiefpa mee. Hosti nog nooit eerder automaat gereden. Laatste stukje vanaf snelweg naar huis is een provinciale weg waar je 80 mag, Hosti is moe en let neit op en stampt op het gaspedaal. Hosti wordt voor zijn huisaangehouden met de mededeling dat hij 190 reed.Rijbewijs.
Dan krijgt 'ie een redelijk lege planningquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak je toch even een planning zodat je NU precies op schema zit
Dat is het nadeel van een automaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Korte versie, Hosti gaat naar bedrijfsuitje neemt de BMW 330D van zijn stiefpa mee. Hosti nog nooit eerder automaat gereden. Laatste stukje vanaf snelweg naar huis is een provinciale weg waar je 80 mag, Hosti is moe en let neit op en stampt op het gaspedaal. Hosti wordt voor zijn huisaangehouden met de mededeling dat hij 190 reed.Rijbewijs.
Je houdt je bek als mannen aan 't praten zijn. Kssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Daarom verdienen wij voor hetzelfde werk ook meer ¤¤¤quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je houdt je bek als mannen aan 't praten zijn. Kssst![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij moet je bek houden
Heeft wel meer nadelen, maar of dát nu de grootste isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een automaat.
Holy smokes. En hoe lang ben je hem nog kwijt..? Lullig grapje, kostte je vast ook aardig pegels..?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom verdienen wij voor hetzelfde werk ook meer ¤¤¤
Daarom moeten wij de vrouwen "beschermen"
Daarom moeten wij spinnen uit de slaapkamer halen
Daarnaast werden vrouwen 10 jaar geleden ook al ouder, dus het onderzoek is een beetje kansloos.. Vast in opdracht van Opzij ofzo
Automaat rijdt heerlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft wel meer nadelen, maar of dát nu de grootste is..
Alleen bij filerijden zou ik graag een automaat willen.
Jij begonquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh gaan we zo beginnen?
Ik zeg ook niet dat jij dat zei!
Daarom krijgt de vrouw ook minder loon voor hetzelfde werk. Omdat vrouwen sterk zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
gewoon goed geregeld van die vrouwen. Vrouw = sterk. Vrouw regelt dat zwakkere werk doet, zij doet niets. Big deal juist
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom krijgt de vrouw ook minder loon voor hetzelfde werk. Omdat vrouwen sterk zijn
Ik wil met je eens zijn, maar ik voel me echt zwakker als ik naast Bootje sta.quote:
Het zijn vast de mannen die de loon geven dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom krijgt de vrouw ook minder loon voor hetzelfde werk. Omdat vrouwen sterk zijn
de loon?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Het zijn vast de mannen die de loon geven dan.
Het zit zo, mij rijverleden was niet helemaal clean en omdat het sowieso moest voorkomen heeft de rechter in overeenkomst met een advocaat besloten dat ze het gewoon helemaal afpakte, en dat als ik een rijbewijs wilde hebben ik opnieuw zou moeten lessen, met een minimum van 15 lessen. En ik kreeg een half jaar voorwaardelijke celstraf. In plaats van een geldboete. Raar maar waar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, ben je 'm een tijdje kwijt.. rijontzegging van een paar maanden misschien omdat 100+ overschrijding, maar helemaal?
190 waar je 80 mag is trouwens niet zo'n kunst.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Verklaar dan eens waarom de man die postitie in de eerste plaats bemachtigd heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
het is gewoon discriminatie van het sterkere geslacht uit angst dat ze gaan overheersen en de man zijn positie kwijt raakt
quote:
Touchéquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
het is gewoon discriminatie van het sterkere geslacht uit angst dat ze gaan overheersen en de man zijn positie kwijt raakt
Wat precies?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil met je eens zijn, maar ik voel me echt zwakker als ik naast Bootje sta.
Ga eens krimpen jij.
En nu ben je dus je auto én motorrijbewijs kwijt? Ben je alweer bezig om em te halen of.. ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het zit zo, mij rijverleden was niet helemaal clean en omdat het sowieso moest voorkomen heeft de rechter in overeenkomst met een advocaat besloten dat ze het gewoon helemaal afpakte, en dat als ik een rijbewijs wilde hebben ik opnieuw zou moeten lessen, met een minimum van 15 lessen. En ik kreeg een half jaar voorwaardelijke celstraf. In plaats van een geldboete. Raar maar waar.
Maar dat zijn jullie tochquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, het is één rijbewijs, met verschillende categorieën. Helaasquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En nu ben je dus je auto én motorrijbewijs kwijt? Ben je alweer bezig om em te halen of.. ?
Niks van gemerkt, slechte poging dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb je ook al tevergeefs proberen weg te jagen
had hosti een motorrijbewijs?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En nu ben je dus je auto én motorrijbewijs kwijt? Ben je alweer bezig om em te halen of.. ?
Je bent beide dus kwijt neem ik aan..? Ik begrijp hem even nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, het is één rijbewijs, met verschillende categorieën. Helaas.
Ik moest gewoon even aan je wennen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, slechte poging dus.
hosti =/= isdatzo toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent beide dus kwijt neem ik aan..? Ik begrijp hem even niet
Ik niet. Maar ik ben wel bang dat dat een keer gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent beide dus kwijt neem ik aan..? Ik begrijp hem even niet
Awwwwwquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even aan je wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahahahahahahaha
Ik bedoelde hostiquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik was er al bang voor
Houden we hierna weer op met de kwijlTT's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Is langsgaan misschien een optie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
Stomme graftak van een begeleidster heeft nog steeds niet gereageerd op mails en telefoontjes![]()
STERF!!!!!
Bring a gunquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is langsgaan misschien een optie?
Op zich wel, maar ik heb het idee dat ze niet op school isquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is langsgaan misschien een optie?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is langsgaan haar kop kapot slaan met een honkbalknuppel/breekijzer/verzin maar wat misschien een optie?
Dan bel je dus de receptie, om te vragen of dat stuk vreten op school is..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik heb het idee dat ze niet op school is
Ik zeg toch ook niet dat je dr door haar kop moet blaffen..? Kneecaps my son.. kneecaps..quote:
Dat is inderdaad zéker een optiequote:
Receptie doet er een half uur over om je door te verbinden en dan kom je terecht bij een docent in Alkmaar, die je dus duidelijk niet nodig hebtquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan bel je dus de receptie, om te vragen of dat stuk vreten op school is..
en naar school bellen met de vraag of ze aanwezig is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik heb het idee dat ze niet op school is
my son?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je dr door haar kop moet blaffen..? Kneecaps my son.. kneecaps..
Had deze opmerking nog ff in mn kop zitten..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wees dan eens een beetje duidelijk
Ff je kop erbij houden graag
quote:
En ze heeft ook geen collega op haar kamer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Receptie doet er een half uur over om je door te verbinden en dan kom je terecht bij een docent in Alkmaar, die je dus duidelijk niet nodig hebtdan wordt je weer doorverbonden naar Diemen, waar de receptioniste/telefoniste zegt 'Goh, had ik u net ook al niet aan de telefoon? '
Zij of ik?quote:
Eentje die wauwelt dat ze 'haar werk heel goed doet', maar dat ze 'nieuw is', 'zich een slag in de rondte werkt' en dat we haar 'wat ruimte moeten geven'quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ze heeft ook geen collega op haar kamer?
Ah, zo'n incapabel figuur dat eigenlijk nergens goed voor is dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eentje die wauwelt dat ze 'haar werk heel goed doet', maar dat ze 'nieuw is', 'zich een slag in de rondte werkt' en dat we haar 'wat ruimte moeten geven'
ach gossiequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Had deze opmerking nog ff in mn kop zitten..
[..]
Maar kan je die bellen met de vraag of je begeleidster er is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eentje die wauwelt dat ze 'haar werk heel goed doet', maar dat ze 'nieuw is', 'zich een slag in de rondte werkt' en dat we haar 'wat ruimte moeten geven'
Ik bedoelde grashopperquote:
Kokostaartquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Pluspuntje van vandaag: er is taart.. En ik had kokostaart gepakt, ik dacht nah misschien is dat wat (de smurrie die op de andere vlaai zat vertrouwde ik niet) maar nu ik het eet blijk het een soort bountytaart te zijn want er zit een laag chocolade in![]()
![]()
Alleen als de inholland telefoniste mij naar hem kan doorverbinden..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan je die bellen met de vraag of je begeleidster er is.
Ik hoop niet dat ie vreemd gaat met jou.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken over
Kan je wat sturen naar Kerkrade?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Pluspuntje van vandaag: er is taart.. En ik had kokostaart gepakt, ik dacht nah misschien is dat wat (de smurrie die op de andere vlaai zat vertrouwde ik niet) maar nu ik het eet blijk het een soort bountytaart te zijn want er zit een laag chocolade in![]()
![]()
Hoi.quote:
4 juli is onze eerste datequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie vreemd gaat met jou.![]()
Maak je maar geen zorgen. Jij bent de enige bi van ons 2enquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie vreemd gaat met jou.![]()
Wat een orgie zal dat wordenquote:
Hopelijk is mn Durexpakket dan eindelijk binnenquote:
Anders gaat het hele feest niet doorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hopelijk is mn Durexpakket dan eindelijk binnen
Hm, ja. Ik moet wat speeltjes meenemen blijkbaar.quote:
twister, mens-erger-je-niet en monopoly..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, ja. Ik moet wat speeltjes meenemen blijkbaar.
Als het goed is welquote:
Dan moet ik ff snel langs de drogisterij...Feest moet natuurlijk wel doorgaan. Geen feest zonder ballonnen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders gaat het hele feest niet door
Ik wil hoelahoepenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
twister, mens-erger-je-niet en monopoly..
Bullshit Daph_ Met de vrachtwagen ben ik binnen het uur nog in Aalsmeer. Met een auto is het in 30 minuten aan te rijden. Ik ben niet verantwoordelijk voor bekeuringenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is welMoet even kijken hoe of wat, maar ik ga iig kijken of ik kan komen
Tis wel dik een uur rijden
Juistem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als ik kan, dan moet ik 3/4 uur met de trein.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is welMoet even kijken hoe of wat, maar ik ga iig kijken of ik kan komen
Voor mij anderhalf... (exclusief files) Dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon niet in Aalsmeer schat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bullshit Daph_ Met de vrachtwagen ben ik binnen het uur nog in Aalsmeer. Met een auto is het in 30 minuten aan te rijden. Ik ben niet verantwoordelijk voor bekeuringen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
Als ik kan, dan moet ik 3/4 uur met de trein.
Loréal Bootje84, je bent het waard..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
In de buurt daarvan toch?quote:
Er zijn vast wel meer mensen die van jouw kant van het land moeten komen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
levensweg.. dat duurde ook altijd zo teringlang. Dat was je standaard halverweg al zatquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik heb hotel en levensweg thuis staan.
oh.. dat plaatsjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er staat een kerk, mag jij gaan rade..
Misschien kan ik meeliften.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer mensen die van jouw kant van het land moeten komen.
Daarom staat het hier ook op de kast stof te verzamelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
levensweg.. dat duurde ook altijd zo teringlang. Dat was je standaard halverweg al zat
Olmert komt uit Weert dacht ik.. ik uit Valkenswaard. Als ik met de auto ga kan je vanaf Eindhoven ofzo meerijden.quote:
Oh.quote:
Ah, oke. Als het duidelijk is of ik er zal zijn, dan zal ik je PMen ofzo of Olmert.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Olmert komt uit Weert dacht ik.. ik uit Valkenswaard. Als ik met de auto ga kan je vanaf Eindhoven ofzo meerijden.
Dat mag ik alleen doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon rokje omhoog, truitje omlaag en ze stoppen vast wel voor je
Misschien moet ik een foto van jou laten zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
draag jij rokjes?quote:
moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moet ik een foto van jou laten zien.
Ik woon dik 30 km van Aalsmeer afquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Loréal Bootje84, je bent het waard..
[..]
In de buurt daarvan toch?
Nee, maar L.no welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
draag jij rokjes?
[..]
moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijden
Tel je 8 minuten bij je reistjid opquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon dik 30 km van Aalsmeer afMijn vriend woont daar.
maar wat mag jij dan alleen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, maar L.no welEn over haar rokjes hadden we het..
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Was het maar waar dat het maar 8 minuten rijden isquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tel je 8 minuten bij je reistjid op.
Ze heet geen Hostiquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tel je 8 minuten bij je reistjid op.
die opmerking maken? stoppen? rokje omhoog doen van L.no? Die krimp-opmerking is er nu toch wel een keer uit?quote:
quote:
Is het ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Was het maar waar dat het maar 8 minuten rijden is
resultaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Verder is mijn gel wel een beetje gelukt![]()
![]()
.... ofnou.... hij is niet slecht iig
_!
opnieuw?quote:Volgende week maar even opnieuw
Zijn ze nu dood of niet, dáár gaat het om!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Verder is mijn gel wel een beetje gelukt![]()
![]()
.... ofnou.... hij is niet slecht iig
_!
Volgende week maar even opnieuw
Rokje omhoog.. Damn, ben ik zo onduidelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die opmerking maken? stoppen? rokje omhoog doen van L.no? Die krimp-opmerking is er nu toch wel een keer uit?
quote:
Hmmm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Jij bent de enige bi van ons 2en
quote:moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijden
Hij moet kan veel beterquote:
Dus ze zijn een beeeetje doodquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij moet kan veel beterIk zie iig iets... maar ik ga maar even een hogere OD nemen maar weer.... dubbele ofzo
maar deze gel is niet slecht
iig beter dan de vorige
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn ze nu dood of niet, dáár gaat het om!
nogalquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rokje omhoog.. Damn, ben ik zo onduidelijk?![]()
zoiets schud ik niet uit mijn mouw natuurlijkquote:
Jaja, ik hoor 't al. Allemaal smoesjes. Zorg nou maar dat die krengen sterven voordat je praat over dingen die ik niet snapquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet wel op gel kunnen zien of ze dood zijn he
![]()
en dat is nog het probleem
De bacteriën staan met 1 cel in de kistquote:
succes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij moet kan veel beterIk zie iig iets... maar ik ga maar even een hogere OD nemen maar weer.... dubbele ofzo
maar deze gel is niet slecht
iig beter dan de vorige
![]()
Al gemicroscoopt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet wel op gel kunnen zien of ze dood zijn he
![]()
en dat is nog het probleem
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succes.en vooruitgang is goed
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor 't al. Allemaal smoesjes. Zorg nou maar dat die krengen sterven voordat je praat over dingen die ik niet snap.
Celletjes zijn niet gegroeidquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succes.en vooruitgang is goed
Thanksquote:
Druk met hoofdletter D dus?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Thanksvolgende week 2 gels en nieuwe set van plugs op het programma
Wat is dat nou voor een ruk regeling?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben weer pisnijdig. Ik had vorige week problemen met een programma, dus dat kostte me een uur. Ik mag geen interne uren schrijven, dus heb ik het op de klant geschreven met de omschrijving dat ik problemen had. Normaal is dat geen probleem, nu moet ik dat corrigeren (krijg net een mail). In totaal moet ik 2 uur weghalen en dat betekent dus dat ik maar 5 uur uitbetaald krijg over vorige week terwijl ik 9,5 uur op kantoor ben geweest![]()
Dat is toch ook niet helemaal eerlijk?
jahquote:
Ja geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een ruk regeling?
ik vind het niet gek dat je dat niet op de klant kan afschrijven, maar je bent dat uur wel bezig geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben weer pisnijdig. Ik had vorige week problemen met een programma, dus dat kostte me een uur. Ik mag geen interne uren schrijven, dus heb ik het op de klant geschreven met de omschrijving dat ik problemen had. Normaal is dat geen probleem, nu moet ik dat corrigeren (krijg net een mail). In totaal moet ik 2 uur weghalen en dat betekent dus dat ik maar 5 uur uitbetaald krijg over vorige week terwijl ik 9,5 uur op kantoor ben geweest![]()
Nou het gaat om meerdere dingen die ik heb geschreven, hij wil dat ik in totaal 2 uur corrigeer. Dat houdt voor mij in verwijderen en geen loon krijgen. De rest van de uren heb ik dingen gedaan die niet op een klant van toepassing zijn, dus die kan ik niet schrijvenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind het niet gek dat je dat niet op de klant kan afschrijven, maar je bent dat uur wel bezig geweest.
Ik snap alleen niet waarom je 2 uur moet weghalen voor iets wat je 1 uur kost en dat dat je 4,5 uur aan loon kost?
Maar het leek je wel leuk, dat dan weer welquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:02 schreef Californium het volgende:
En het ergste is dus dat ik dit weekend 2 dagen mis omdat we dus een lab-retreat hebben voor 2 dagenen dat ik dus 2 hele dagen kwijt ben morgen en zaterdag
Tuurlijk schrijf je dat niet op de klant maar je hebt die uren gewerkt dus die hoor je gewoon betaald te krijgen. Zou 't niet accepteren iig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja geen ideeIk heb een heleboel dingen gedaan die ik niet aan een klant kan toewijzen, dus die uren ben ik al kwijt, maar daar komt nu nog bovenop dat ik dus uren die ik wél specifiek aan een klant heb besteed (ook al waren dat problemen) moet corrigeren
Dat betekent gewoon geen salaris voor mij. Fijn is dat
Dus wacht ff, als jij werk doet dat daadwerkelijk voor het bedrijf is waar je voor werkt en niet voor een klant dat krijg je niet betaald door het bedrijf waar je voor werkt??quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou het gaat om meerdere dingen die ik heb geschreven, hij wil dat ik in totaal 2 uur corrigeer. Dat houdt voor mij in verwijderen en geen loon krijgen. De rest van de uren heb ik dingen gedaan die niet op een klant van toepassing zijn, dus die kan ik niet schrijven(wederom omdat dat interne werkzaamheden zijn die ik niet mag schrijven)
door de crisis mogen we geen uren meer intern schrijven dus dat is nogal irritant.. Godver ik kan hier echt zo kwaad om worden. Misschien moet ik maar gelijk opzeggen en per 1 juni bij een ander kantoor aan de slag gaan
jah.... heb een 23 pagina's tellend boek gekregen dat ik nog maar even moet doorlezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar het leek je wel leuk, dat dan weer wel
inderdaad.. dit is echt ronduit belachelijk ja. Ik zou in ieder geval helemaal geen zin meer hebben om daar ook maar iets te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou het gaat om meerdere dingen die ik heb geschreven, hij wil dat ik in totaal 2 uur corrigeer. Dat houdt voor mij in verwijderen en geen loon krijgen. De rest van de uren heb ik dingen gedaan die niet op een klant van toepassing zijn, dus die kan ik niet schrijven(wederom omdat dat interne werkzaamheden zijn die ik niet mag schrijven)
door de crisis mogen we geen uren meer intern schrijven dus dat is nogal irritant.. Godver ik kan hier echt zo kwaad om worden. Misschien moet ik maar gelijk opzeggen en per 1 juni bij een ander kantoor aan de slag gaan
7 Dagen? Mijn werkweek bestaat volgende week uit 3.5 werkdagenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
jahen ook nog wat transformaties... en wat P1's en oja.. ook nog ergens een verslag en presentatie liggen
wat microscopie....
hele grote hoofdletter...
maar gelukkig bestaat de week uit 7 dagen_!
Ik ben in dat uur bezig geweest voor die klant, ook al had ik er problemen in. Dat kan gebeuren. Ik moet opschrijven wat ik werkelijk aan tijd heb besteed aan een specifieke klant en dat heb ik gedaan, maar nu krijg ik dus op m'n flikker. Ik kan de uren niet op een andere manier corrigeren dus ik krijg gewoon niet betaald.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk schrijf je dat niet op de klant maar je hebt die uren gewerkt dus die hoor je gewoon betaald te krijgen. Zou 't niet accepteren iig.
geen tijd voor rustquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
7 Dagen? Mijn werkweek bestaat volgende week uit 3.5 werkdagen. Beetje rust is af en toe niet zo slecht hoor
.
Dat zou mooi zijn, laten ze je de wc's poetsen krijg je niet betaald want niet voor klantquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus wacht ff, als jij werk doet dat daadwerkelijk voor het bedrijf is waar je voor werkt en niet voor een klant dat krijg je niet betaald door het bedrijf waar je voor werkt??
Ik heb zojuist het pareltje "Java Cryptography" van O'Reily in mijn handen gedrukt gekregen van mijn baas. Zo van, hier succes ermeequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
jah.... heb een 23 pagina's tellend boek gekregen dat ik nog maar even moet doorlezen_!
Maar 5 uur uitbetaald krijgen en 9,5 uur op kantoor. 2 uur eraf, dan mis ik nog 2,5 uurquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
Juist, sinds 1 mei ofzo inderdaad niet. Kutzooi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus wacht ff, als jij werk doet dat daadwerkelijk voor het bedrijf is waar je voor werkt en niet voor een klant dat krijg je niet betaald door het bedrijf waar je voor werkt??
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb zojuist het pareltje "Java Cryptography" van O'Reily in mijn handen gedrukt gekregen van mijn baas. Zo van, hier succes ermee
Maar damn wat heb jij het druk, en dan binnekort ook nog verhuizen
aai.gif
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Juist, sinds 1 mei ofzo inderdaad niet. Kutzooi.
Dan vermeld je 't toch op een andere manier? "Overige werkzaamheden" ofzo, wel werken maar niet betaald krijgen.. dat ze snel opflikkerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben in dat uur bezig geweest voor die klant, ook al had ik er problemen in. Dat kan gebeuren. Ik moet opschrijven wat ik werkelijk aan tijd heb besteed aan een specifieke klant en dat heb ik gedaan, maar nu krijg ik dus op m'n flikker. Ik kan de uren niet op een andere manier corrigeren dus ik krijg gewoon niet betaald.
Als je niet voor een klant kan werken omdat 'een programma niet werkt' dan gewoon niks doen en zeggen: ja, werkt niet. Fix het maar, niet mijn taak.. krijg er toch niet voor betaaldquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Juist, sinds 1 mei ofzo inderdaad niet. Kutzooi.
Nee maar dat gebeurt dus wel. En die zeiklul blijft ook maar bezig met zn gezeur over uren, net kreeg een stagiair op zijn donder omdat hij uren had geschreven op dossiers opruimenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan vermeld je 't toch op een andere manier? "Overige werkzaamheden" ofzo, wel werken maar niet betaald krijgen.. dat ze snel opflikkeren. Vraag dan als wat je die uren wel moet noteren, ze kunnen 't gewoon niet maken je niet te betalen iig.
Nee, je moet lunchen. Hup. Ksst. Lunch.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:10 schreef Californium het volgende:
Oja! Kutmoet ook nog wat spottestjes doen / herhalen
bah
tis kwart over 11quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, je moet lunchen. Hup. Ksst. Lunch.
In Nederland is 't gewoon 12.14 hoor, waar zit jij danquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
tis kwart over 11Nog een uur en een kwartier
Ja ach, lekker spul dat Java, blijf ik mijn hele leven wat aan hebben wat ik hier leerquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Javaklinkt leuk
![]()
jah.... ik ga volgend weekend over naar het huis van Elsais om de hoek... dat scheelt
_!
Schotlandquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In Nederland is 't gewoon 12.14 hoor, waar zit jij dan..
Dan wist ik het wel. als je de taak krijgt om dossiers op te ruimen. Alle dossiers gewoon bij hem/haar (leidinggevende) op zijn/haar bureau deponeren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee maar dat gebeurt dus wel. En die zeiklul blijft ook maar bezig met zn gezeur over uren, net kreeg een stagiair op zijn donder omdat hij uren had geschreven op dossiers opruimen
Dat is nu inderdaad het plan geloof ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wist ik het wel. als je de taak krijgt om dossiers op te ruimen. Alle dossiers gewoon bij hem/haar (leidinggevende) op zijn/haar bureau deponeren.
rellen!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad het plan geloof ik
Heeft ze iig goed weerquote:
En zorgen dat je gewoon betaald krijgt over de uren die je gewerkt hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan wist ik het wel. als je de taak krijgt om dossiers op te ruimen. Alle dossiers gewoon bij hem/haar (leidinggevende) op zijn/haar bureau deponeren.
Toen het de vorige keer gng over engelse meiden hier kreeg je de hint nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft ze iig goed weer!!!
![]()
..
Daar is 't meestal nóg slechter dan in Nederland.
Wel mooi land trouwens.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat is nu inderdaad het plan geloof ik
precies. Dan zoek ik wel vrijwilligerswerk als ik er niet betaald voor wil krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En zorgen dat je gewoon betaald krijgt over de uren die je gewerkt hebt.
Wel werken en niet betaald krijgen, wtf. Dan was ik daar iig snel weg geweest. Dan maar geen inkomen.. ik heb nog principes.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen het de vorige keer gng over engelse meiden hier kreeg je de hint niet
Koester die momenten met zon maar, ze zijn spaarzaam.quote:Maar klopt.... mooi land en weer is niet briljant... aar soms is er zon hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..].
. Juist
.
[..]
Koester die momenten met zon maar, ze zijn spaarzaam.
* Isdatzo ervaring mee heeft.
Dacht t wel ja, fucking hoog zomer als jij terug komtquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
whehe.... Na 9 maanden... Kan ik het daar enkel mee eens zijn
![]()
Maar goed... hopelijk is het hoogzomer in NL als ik daar terug ben
Was 't maar zo'n feest.. hier is 't nog kil en bewolkt.. af en toe regent 't zefls een beetjequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
bammetjes weer op
zon is intussen ook lekker begonnen met schijnenDus zo even een rondje lopen.
Ik zag dat het volgende week woensdag of zo weer richting de 25 gingquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest.. hier is 't nog kil en bewolkt.. af en toe regent 't zefls een beetje.
Gelukkig wordt 't in 't weekend wel fatsoenlijk weer.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dacht t wel ja, fucking hoog zomer als jij terug komtNeem je zelf de zon maar mee
Denk dat dat tegen gaat vallen.. temperatuur gaat juist eerder de andere kant op na 't weekendquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat het volgende week woensdag of zo weer richting de 25 ging
Niks mee te maken. Ik wil zomer. Nu.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
niet te warm enzo... bleeke huid / verbranden enzulks
![]()
Spookje van mequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik had het over woensdag, niet het weekend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Denk dat dat tegen gaat vallen.. temperatuur gaat juist eerder de andere kant op na 't weekend.
inderdaad 25 is warm zat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had het over woensdag, niet het weekend.
Heeft ze gereageerd danquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:32 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleidster is officieel de grootste graftak die er bestaat
het loopt juist op t/m woensdag. Beter weer (minder regen, hogere temperatuur), daarna weer afzakkend rond de 20.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
Ik zeg: weekend juist wél goed weer, daarna minder.
Julie hébben tenminste een kantinequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Psychonikeo het volgende:
maar weer een bureaulunchje doen. Niet gezellig in de kantine
exactly my thoughtsquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Julie hébben tenminste een kantine.
met en bar (incl. tap) en een Wiiquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Julie hébben tenminste een kantine.
Nou, waarom zit je dan je lunch achter je toetsenbordje te eten als 't daar zo gezellig is met tap enzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met en bar (incl. tap) en een Wii
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, waarom zit je dan je lunch achter je toetsenbordje te eten als 't daar zo gezellig is met tap enzo.
Ik zoek geen hints in opmerkingen gemaakt door mannenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]jij snapt zijn hint niet.
FAIL
![]()
hij bedoelt gewoon dat wij gewoon zo gezellig zijn
dat is alleen op vrijdag. Nu is het niet gezelligquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, waarom zit je dan je lunch achter je toetsenbordje te eten als 't daar zo gezellig is met tap enzo.
aai.gifquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net even afscheid genomen van collega, nu dus ex-collega, die vandaag voor het laatst was
gezellig als nu in de kantine jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]jij snapt zijn hint niet.
FAIL
![]()
hij bedoelt gewoon dat wij gewoon zo gezellig zijn
Zijn ze onaardig tegen jequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat is alleen op vrijdag. Nu is het niet gezellig
Ga maar weer snel naar die kantine van je danquote:.
[..]
aai.gif
[..]
gezellig als nu in de kantine ja
Nee, dat achterlijke gestoorde irrtante rotwijf zit er nu te eten.. vandaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn ze onaardig tegen je.
aai.gif.
jij wilde geen hintsquote:[..]
Ga maar weer snel naar die kantine van je dan![]()
.
Jullie hebben tenminste een buiten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga zo maar eens naar buiten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste een buiten!
Hij zit in zo'n ding:quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan jij niet naar buiten dan?
Wiequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, dat achterlijke gestoorde irrtante rotwijf zit er nu te eten.. vandaar
Gek hèquote:[..]
jij wilde geen hints
jIk wilde gewoon afkeurend reagerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Kan jij niet naar buiten dan?
Dan is er toch ook een buiten?quote:
hehe.. dat had ik liever gehad, die is toch altijd afwezigquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie.. heb ik iets gemist? Daph_'s begeleidster zit daar
?
dat nietquote:[..]
Gek hè.
loopse teefquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga nu mijn rondje lopen tot over een halfuurtje in een nieuw topic
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Toon eens wat meer respect voor je moeder.
Het kwam zomaar in me op. Dat achterlijke wijf hier tegenover me maakt dat in me losquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Toon eens wat meer respect voor je moeder.
Ja, what's met haar.. ik wil smeuïge verhalenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het kwam zomaar in me op. Dat achterlijke wijf hier tegenover me maakt dat in me los
is een stagaire. Chinees, stom en achterlijk en probeert elke gesprek binnen te vallen door een toevallig woord in een gesprek te gebruiken om een eigen verhaal te vertellen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, what's met haar.. ik wil smeuïge verhalen.
That makes the 3 of us..quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, daar ben ik nu ook benieuwd naar..
Nekschotquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
is een stagaire. Chinees, stom en achterlijk en probeert elke gesprek binnen te vallen door een toevallig woord in een gesprek te gebruiken om een eigen verhaal te vertellen.
Dus als je tegen iemand zegt: "Dus tijdens die keiharde partij sex hoorde ik een auto starten en toen blafte ik haar helemaal vol." Begint zij heel vrolijk met: "Mijn moeder heeft ook een auto. Een ford volgens mij, maar dat weet ik niet zeker. En de moeder van mijn vriend rijdt een blauwe auto. En vanochtend stopte er een auto voor me bij het zebrapad!"
verhaal iets smeuïger gemaakt op verzoek, maar zo is het ongeveer wel
Ik dacht zelf aan heel langzaam en pijnlijk martelen, maar elke manier waarop ze dood gaat is goed..quote:
Even in een spoiler en het verzoek niet te quoten zodat ik 'm later weer weg kan halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste melding dat ze gebeld had kreeg ik pas om 2 uur. Ik heb het concept in haar postvakje gedaan om 3 uur en toen zat ze niet op haar plek, want ik wilde het persoonlijk overhandigen. Ze lult trouewns ook over de les die ze heeft, ze heeft pas les om 14.00 en deze mail is gestuurd om half 10 ofzo
Niet quoten aub!!!!
[ Bericht 18% gewijzigd door Daph_ op 28-05-2009 13:40:40 ]
LOL!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik heb net wel mijn collega hard-copy gerick roll'd
Hij stond bij de printer en ik print een afbeelding van Rick Ashtley uit
Flauwe grapjes FTW
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wtf.
Die mag éérst een nekschot.. dan pas die chinees.
Of mischien eerst die chinees, mag zij kijken. Dan weet ze wat komen gaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn.
oeh.. ook lekker sadistischquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Of mischien eerst die chinees, mag zij kijken. Dan weet ze wat komen gaat.
aai.gifquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Daph_ het volgende:
En mijn begeleider vanaf stage is pas dinsdag om 14.00 weer op kantoor (nu afspraak buiten de deur, morgen de hele dag in Leiden voor verschillende klanten en maandag is het tweede pinksterdag)
Echt wat een kutdag
Thanks.. Ik baal er gewoon van, want ik doe mijn best haar te bereiken met meerdere mails en meerdere telefoontjes, vanochtend gemaild met het verzoek mij te bellen om afspraken te maken en dan stuurt ze mij een mail met de mededeling dat ik dinsdag maar moet komen. Dat is toch geen afspraak?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oeh.. ook lekker sadistisch
[..]
aai.gif
nee, het is ronduit belachelijk. Ik zou haar sowieso echt aanklagen of ergens op een of andere manier zorgen dat ze ontslagen wordt ofzo. Dit kan toch gewoon niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks.. Ik baal er gewoon van, want ik doe mijn best haar te bereiken met meerdere mails en meerdere telefoontjes, vanochtend gemaild met het verzoek mij te bellen om afspraken te maken en dan stuurt ze mij een mail met de mededeling dat ik dinsdag maar moet komen. Dat is toch geen afspraak?
we zijn nog niet in een nieuw topic.. wegwezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en oh ja.. ik ben dus weer terug van pauze.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks.. Ik baal er gewoon van, want ik doe mijn best haar te bereiken met meerdere mails en meerdere telefoontjes, vanochtend gemaild met het verzoek mij te bellen om afspraken te maken en dan stuurt ze mij een mail met de mededeling dat ik dinsdag maar moet komen. Dat is toch geen afspraak?
inderdaad dat is geen afspraak.quote:RESULTAAT
af·spraak de; v(m) -spraken mondelinge overeenkomst: volgens ~
ik ben een halfuur weggeweest, dus jullie posten niet snel genoegquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, het is ronduit belachelijk. Ik zou haar sowieso echt aanklagen of ergens op een of andere manier zorgen dat ze ontslagen wordt ofzo. Dit kan toch gewoon niet?
[..]
we zijn nog niet in een nieuw topic.. wegwezen
Sue usquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben een halfuur weggeweest, dus jullie posten niet snel genoeg
me too.quote:
Ik nog 3 uur en 10 minutenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
me too.
Nog twee uur en drie kwartier en dan houd ik het voor gezien voor vandaag.
dat was niet afgesproken ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ben een halfuur weggeweest, dus jullie posten niet snel genoeg
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
me too.
Nog twee uur en drie kwartier en dan houd ik het voor gezien voor vandaag.
parttimersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |