Ah, zo'n incapabel figuur dat eigenlijk nergens goed voor is dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eentje die wauwelt dat ze 'haar werk heel goed doet', maar dat ze 'nieuw is', 'zich een slag in de rondte werkt' en dat we haar 'wat ruimte moeten geven'
ach gossiequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Had deze opmerking nog ff in mn kop zitten..
[..]
Maar kan je die bellen met de vraag of je begeleidster er is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eentje die wauwelt dat ze 'haar werk heel goed doet', maar dat ze 'nieuw is', 'zich een slag in de rondte werkt' en dat we haar 'wat ruimte moeten geven'
Ik bedoelde grashopperquote:
Kokostaartquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Pluspuntje van vandaag: er is taart.. En ik had kokostaart gepakt, ik dacht nah misschien is dat wat (de smurrie die op de andere vlaai zat vertrouwde ik niet) maar nu ik het eet blijk het een soort bountytaart te zijn want er zit een laag chocolade in![]()
![]()
Alleen als de inholland telefoniste mij naar hem kan doorverbinden..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar kan je die bellen met de vraag of je begeleidster er is.
Ik hoop niet dat ie vreemd gaat met jou.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken over
Kan je wat sturen naar Kerkrade?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
Pluspuntje van vandaag: er is taart.. En ik had kokostaart gepakt, ik dacht nah misschien is dat wat (de smurrie die op de andere vlaai zat vertrouwde ik niet) maar nu ik het eet blijk het een soort bountytaart te zijn want er zit een laag chocolade in![]()
![]()
Hoi.quote:
4 juli is onze eerste datequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie vreemd gaat met jou.![]()
Maak je maar geen zorgen. Jij bent de enige bi van ons 2enquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie vreemd gaat met jou.![]()
Wat een orgie zal dat wordenquote:
Hopelijk is mn Durexpakket dan eindelijk binnenquote:
Anders gaat het hele feest niet doorquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hopelijk is mn Durexpakket dan eindelijk binnen
Hm, ja. Ik moet wat speeltjes meenemen blijkbaar.quote:
twister, mens-erger-je-niet en monopoly..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, ja. Ik moet wat speeltjes meenemen blijkbaar.
Als het goed is welquote:
Dan moet ik ff snel langs de drogisterij...Feest moet natuurlijk wel doorgaan. Geen feest zonder ballonnen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Anders gaat het hele feest niet door
Ik wil hoelahoepenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
twister, mens-erger-je-niet en monopoly..
Bullshit Daph_ Met de vrachtwagen ben ik binnen het uur nog in Aalsmeer. Met een auto is het in 30 minuten aan te rijden. Ik ben niet verantwoordelijk voor bekeuringenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is welMoet even kijken hoe of wat, maar ik ga iig kijken of ik kan komen
Tis wel dik een uur rijden
Juistem.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Als ik kan, dan moet ik 3/4 uur met de trein.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het goed is welMoet even kijken hoe of wat, maar ik ga iig kijken of ik kan komen
Voor mij anderhalf... (exclusief files) Dus ik zie het probleem niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon niet in Aalsmeer schat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bullshit Daph_ Met de vrachtwagen ben ik binnen het uur nog in Aalsmeer. Met een auto is het in 30 minuten aan te rijden. Ik ben niet verantwoordelijk voor bekeuringen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Waar kom jij vandaan dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
Als ik kan, dan moet ik 3/4 uur met de trein.
Loréal Bootje84, je bent het waard..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
In de buurt daarvan toch?quote:
Er zijn vast wel meer mensen die van jouw kant van het land moeten komen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Juistem.
[..]
levensweg.. dat duurde ook altijd zo teringlang. Dat was je standaard halverweg al zatquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]ik heb hotel en levensweg thuis staan.
oh.. dat plaatsjequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
er staat een kerk, mag jij gaan rade..
Misschien kan ik meeliften.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer mensen die van jouw kant van het land moeten komen.
Daarom staat het hier ook op de kast stof te verzamelenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
levensweg.. dat duurde ook altijd zo teringlang. Dat was je standaard halverweg al zat
Olmert komt uit Weert dacht ik.. ik uit Valkenswaard. Als ik met de auto ga kan je vanaf Eindhoven ofzo meerijden.quote:
Oh.quote:
Ah, oke. Als het duidelijk is of ik er zal zijn, dan zal ik je PMen ofzo of Olmert.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Olmert komt uit Weert dacht ik.. ik uit Valkenswaard. Als ik met de auto ga kan je vanaf Eindhoven ofzo meerijden.
Dat mag ik alleen doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon rokje omhoog, truitje omlaag en ze stoppen vast wel voor je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |