Daarom krijgt de vrouw ook minder loon voor hetzelfde werk. Omdat vrouwen sterk zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Puala het volgende:
[..]
gewoon goed geregeld van die vrouwen. Vrouw = sterk. Vrouw regelt dat zwakkere werk doet, zij doet niets. Big deal juist
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom krijgt de vrouw ook minder loon voor hetzelfde werk. Omdat vrouwen sterk zijn
Ik wil met je eens zijn, maar ik voel me echt zwakker als ik naast Bootje sta.quote:
Het zijn vast de mannen die de loon geven dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom krijgt de vrouw ook minder loon voor hetzelfde werk. Omdat vrouwen sterk zijn
de loon?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Het zijn vast de mannen die de loon geven dan.
Het zit zo, mij rijverleden was niet helemaal clean en omdat het sowieso moest voorkomen heeft de rechter in overeenkomst met een advocaat besloten dat ze het gewoon helemaal afpakte, en dat als ik een rijbewijs wilde hebben ik opnieuw zou moeten lessen, met een minimum van 15 lessen. En ik kreeg een half jaar voorwaardelijke celstraf. In plaats van een geldboete. Raar maar waar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, ben je 'm een tijdje kwijt.. rijontzegging van een paar maanden misschien omdat 100+ overschrijding, maar helemaal?
190 waar je 80 mag is trouwens niet zo'n kunst.
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Verklaar dan eens waarom de man die postitie in de eerste plaats bemachtigd heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
het is gewoon discriminatie van het sterkere geslacht uit angst dat ze gaan overheersen en de man zijn positie kwijt raakt
quote:
Touchéquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
het is gewoon discriminatie van het sterkere geslacht uit angst dat ze gaan overheersen en de man zijn positie kwijt raakt
Wat precies?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:45 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik wil met je eens zijn, maar ik voel me echt zwakker als ik naast Bootje sta.
Ga eens krimpen jij.
En nu ben je dus je auto én motorrijbewijs kwijt? Ben je alweer bezig om em te halen of.. ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het zit zo, mij rijverleden was niet helemaal clean en omdat het sowieso moest voorkomen heeft de rechter in overeenkomst met een advocaat besloten dat ze het gewoon helemaal afpakte, en dat als ik een rijbewijs wilde hebben ik opnieuw zou moeten lessen, met een minimum van 15 lessen. En ik kreeg een half jaar voorwaardelijke celstraf. In plaats van een geldboete. Raar maar waar.
Maar dat zijn jullie tochquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Euh, het is één rijbewijs, met verschillende categorieën. Helaasquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En nu ben je dus je auto én motorrijbewijs kwijt? Ben je alweer bezig om em te halen of.. ?
Niks van gemerkt, slechte poging dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb je ook al tevergeefs proberen weg te jagen
had hosti een motorrijbewijs?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En nu ben je dus je auto én motorrijbewijs kwijt? Ben je alweer bezig om em te halen of.. ?
Je bent beide dus kwijt neem ik aan..? Ik begrijp hem even nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Euh, het is één rijbewijs, met verschillende categorieën. Helaas.
Ik moest gewoon even aan je wennen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niks van gemerkt, slechte poging dus.
hosti =/= isdatzo toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent beide dus kwijt neem ik aan..? Ik begrijp hem even niet
Ik niet. Maar ik ben wel bang dat dat een keer gaat gebeuren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je bent beide dus kwijt neem ik aan..? Ik begrijp hem even niet
Awwwwwquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik moest gewoon even aan je wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahahahahahahahahaha
Ik bedoelde hostiquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
Ik was er al bang voor
Houden we hierna weer op met de kwijlTT's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
Is langsgaan misschien een optie?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
Stomme graftak van een begeleidster heeft nog steeds niet gereageerd op mails en telefoontjes![]()
STERF!!!!!
Bring a gunquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is langsgaan misschien een optie?
Op zich wel, maar ik heb het idee dat ze niet op school isquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is langsgaan misschien een optie?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is langsgaan haar kop kapot slaan met een honkbalknuppel/breekijzer/verzin maar wat misschien een optie?
Dan bel je dus de receptie, om te vragen of dat stuk vreten op school is..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik heb het idee dat ze niet op school is
Ik zeg toch ook niet dat je dr door haar kop moet blaffen..? Kneecaps my son.. kneecaps..quote:
Dat is inderdaad zéker een optiequote:
Receptie doet er een half uur over om je door te verbinden en dan kom je terecht bij een docent in Alkmaar, die je dus duidelijk niet nodig hebtquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dan bel je dus de receptie, om te vragen of dat stuk vreten op school is..
en naar school bellen met de vraag of ze aanwezig is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik heb het idee dat ze niet op school is
my son?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je dr door haar kop moet blaffen..? Kneecaps my son.. kneecaps..
Had deze opmerking nog ff in mn kop zitten..quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wees dan eens een beetje duidelijk
Ff je kop erbij houden graag
quote:
En ze heeft ook geen collega op haar kamer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Receptie doet er een half uur over om je door te verbinden en dan kom je terecht bij een docent in Alkmaar, die je dus duidelijk niet nodig hebtdan wordt je weer doorverbonden naar Diemen, waar de receptioniste/telefoniste zegt 'Goh, had ik u net ook al niet aan de telefoon? '
Zij of ik?quote:
Eentje die wauwelt dat ze 'haar werk heel goed doet', maar dat ze 'nieuw is', 'zich een slag in de rondte werkt' en dat we haar 'wat ruimte moeten geven'quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ze heeft ook geen collega op haar kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |