Niet eens tegen mij, maar gewoon in het wilde weg waardoor ik het ook hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is die spleetoog weer tegen je aan het blaten?
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik dacht zomaar dat het deze TT werd
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post hadquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik dacht zomaar dat het deze TT werd
Haha, dat was te verwachten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post had
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, als ik nou door 't slotje heen post hè, bij 't vorige topic.. mag ik dan hier de TT wijzigen?
Want dan heb ik officieel de lapo... enzo...
Doe maarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
Zeg, als ik nou door 't slotje heen post hè, bij 't vorige topic.. mag ik dan hier de TT wijzigen?
Het was zo voorspelbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wist het ook al toen ik zag dat zij de laatste post had
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:25 schreef Isdatzo het volgende:
ik hoopte er niet opquote:
Het bleek ijdele hoop.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebben
[..]
ik hoopte er niet op
Ach ik heb maar 5 jaar gekickboxed niet op nationaal niveau ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet te serieus nemen, mijn 'roots' liggen ook in Limburg. Vader is er geboren en m'n oma van moeder's kant ook.
[..]
RIP mij.
[..]
Hoezo geen rijbewijs méér?
Echt hè, damn.. het niveau. De tyfus zeg. Ik blijf me er over verbazen.quote:Hallo Isdatzo,
Jou pva is goedgekeurd, je hebt net werk afgeleverd.. Ik heb ook een beoordelingsgedeelte betreft de planning. Dezed heb ik niet kunnen beoordelen omdat ik geen planning heb.
we hebben de tijd hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat rijbewijs, ja, lang verhaal
Nou, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Lichamelijk iets ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik heb maar 5 jaar gekickboxed niet op nationaal niveau ofzo![]()
En dat rijbewijs, ja, lang verhaal
lever dan ook gewoon een planning in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Isdatzo het volgende:
WTF..
[..]
Echt hè, damn.. het niveau. De tyfus zeg. Ik blijf me er over verbazen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben bang dat ik dan ruzie krijg met de blauwe hierquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik zie nergens regels dat je daar offcieel de lapo voor moet hebben
volgens mij heb ik het ooit wel eens gelezen hier, maar óf ik verzin dat óf ik ben vergeten wat het ook al weer wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk. Lichamelijk iets ofzo?
planning?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lever dan ook gewoon een planning in.
Als je er maar geen 'school &' ofzo bijzet. Verder gebeurd er weinigquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ben bang dat ik dan ruzie krijg met de blauwe hier.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
lever dan ook gewoon een planning in.
Hij heeft geen planning...quote:omdat ik geen planning heb.
dat wel ja. Maar zo te lezen is dat nu dus ongeveerquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
planning?Die maak je toch achteraf
Heb wel een planning maar die klopt van geen kantenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
planning?Die maak je toch achteraf
Ik zeg toch ook niet dat je die planning bij hem moet inleveren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft geen planning...
Niet mijn probleem toch? Als er nou 'ontvangen' ofzo achter stond, maar dat staat er niet.
Daarom moet je die ook achteraf maken, zodat de planning een beetje overenkomt, met de werkelijkheidquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb wel een planning maar die klopt van geen kanten.
Bewust 'vergeten' als bijlage. Maar goed, /care.
Ooit wel eens verteld ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het ooit wel eens gelezen hier, maar óf ik verzin dat óf ik ben vergeten wat het ook al weer was
Oh gaan we zo beginnenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat je die planning bij hem moet inleveren.
Ja, maar hij wil hem NU hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom moet je die ook achteraf maken, zodat de planning een beetje overenkomt, met de werkelijkheid
Zó herkenbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom moet je die ook achteraf maken, zodat de planning een beetje overenkomt, met de werkelijkheid
Maak je toch even een planning zodat je NU precies op schema zitquote:
Euh, ben je 'm een tijdje kwijt.. rijontzegging van een paar maanden misschien omdat 100+ overschrijding, maar helemaalquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooit wel eens verteld ja.
Korte versie, Hosti gaat naar bedrijfsuitje neemt de BMW 330D van zijn stiefpa mee. Hosti nog nooit eerder automaat gereden. Laatste stukje vanaf snelweg naar huis is een provinciale weg waar je 80 mag, Hosti is moe en let neit op en stampt op het gaspedaal. Hosti wordt voor zijn huisaangehouden met de mededeling dat hij 190 reed.Rijbewijs.
Dan krijgt 'ie een redelijk lege planningquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak je toch even een planning zodat je NU precies op schema zit
Dat is het nadeel van een automaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Korte versie, Hosti gaat naar bedrijfsuitje neemt de BMW 330D van zijn stiefpa mee. Hosti nog nooit eerder automaat gereden. Laatste stukje vanaf snelweg naar huis is een provinciale weg waar je 80 mag, Hosti is moe en let neit op en stampt op het gaspedaal. Hosti wordt voor zijn huisaangehouden met de mededeling dat hij 190 reed.Rijbewijs.
Je houdt je bek als mannen aan 't praten zijn. Kssstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Daarom verdienen wij voor hetzelfde werk ook meer ¤¤¤quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je houdt je bek als mannen aan 't praten zijn. Kssst![]()
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij moet je bek houden
Heeft wel meer nadelen, maar of dát nu de grootste isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een automaat.
Holy smokes. En hoe lang ben je hem nog kwijt..? Lullig grapje, kostte je vast ook aardig pegels..?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daarom verdienen wij voor hetzelfde werk ook meer ¤¤¤
Daarom moeten wij de vrouwen "beschermen"
Daarom moeten wij spinnen uit de slaapkamer halen
Daarnaast werden vrouwen 10 jaar geleden ook al ouder, dus het onderzoek is een beetje kansloos.. Vast in opdracht van Opzij ofzo
Automaat rijdt heerlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heeft wel meer nadelen, maar of dát nu de grootste is..
Alleen bij filerijden zou ik graag een automaat willen.
Jij begonquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh gaan we zo beginnen?
Ik zeg ook niet dat jij dat zei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |