Ach ik ben zelf ook een limburgianer, maar het grootste compliment wat een meid mij kan geven (naast 'ow mijn god wat issie... grootquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Was niet duidelijk genoeg. Belgische meisjes hebben wel zo'n schattig accent
.
[..]
I pity the fool.
Mijn vader komt ook uit Limburg (omgeving Venlo), daar hoor je 't ook niet van. Behalve als 'ie dan met één van m'n ooms aan de telefoon zit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik ben zelf ook een limburgianer, maar het grootste compliment wat een meid mij kan geven (naast 'ow mijn god wat issie... groot' ) is het feit dat ze niet horen dat ik uit limbabwe kom.
Laatst zei een meid helemaal verbaast, 'Jij uit limburg? ha, geloof ik niet' . Ik smolt weg.
quote:
mijn stem heb je. Als je dan ook jachtdagen organiseert, dat je gewoon een dagje lang zelf mag schieten vanaf die muur. Dat zou pas tof zijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:55 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga een nieuwe partij oprichten.. geen TON maar MOL.
Muur.
Om.
Limburg.
Berlijn-style. Met honden, wachttorens en scherpschutters!
Ik zou het compliment zelfs voor die 'ow mijn wat issie... groot' zetten!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ik ben zelf ook een limburgianer, maar het grootste compliment wat een meid mij kan geven (naast 'ow mijn god wat issie... groot' ) is het feit dat ze niet horen dat ik uit limbabwe kom.
Laatst zei een meid helemaal verbaast, 'Jij uit limburg? ha, geloof ik niet' . Ik smolt weg.
Goed idee! Mag ook met kruisbogen etc wmb. Leef je uit!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
[..]
mijn stem heb je. Als je dan ook jachtdagen organiseert, dat je gewoon een dagje lang zelf mag schieten vanaf die muur. Dat zou pas tof zijn!
Nou, dan is dat compliment ook weer relatief natuurlijkquote:[..]
Ik zou het compliment zelfs voor die 'ow mijn wat issie... groot' zetten!
Vrienden maken me wel eens belachelijk als de harde G er in sluipt, want het gebeurt wel. Ik ben net een sociale kameleonquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mijn vader komt ook uit Limburg (omgeving Venlo), daar hoor je 't ook niet van. Behalve als 'ie dan met één van m'n ooms aan de telefoon zit.
Maar je zachte 'G' kan je niet verbergen hè? Hoeft ook niet, zachte 'G'
. Als Brabander zou ik er bijna trots op zijn
.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goed idee! Mag ook met kruisbogen etc wmb. Leef je uit!
mja, beide complimenten hoef ik toch nooit te verwachtenquote:[..]
Nou, dan is dat compliment ook weer relatief natuurlijk.
Ik kan het ook hoor. Als ik in amsterdam loop, dan praat ik binnen 5 minuten plat amsterdams en het tilburgs zit er ook al bijna in na 1 bezoekjequote:Op donderdag 28 mei 2009 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrienden maken me wel eens belachelijk als de harde G er in sluipt, want het gebeurt wel. Ik ben net een sociale kameleon
Maar ik kom ook uit Venlo, daar valt het wel mee.. Mijn huisgenoten hier liggen ook helemaal dubbel als ik aan de telefoon overschakel naar dialect
Jij hebt een kleintje? * Bootje84 point and laughquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
![]()
![]()
pipebombs.. landmijnen.. gifpijltje uit een blaaspijp..
[..]
mja, beide complimenten hoef ik toch nooit te verwachten
Schitterend als m'n vader in gesprek is met een oom, hilarisch. Echtquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrienden maken me wel eens belachelijk als de harde G er in sluipt, want het gebeurt wel. Ik ben net een sociale kameleon
Maar ik kom ook uit Venlo, daar valt het wel mee.. Mijn huisgenoten hier liggen ook helemaal dubbel als ik aan de telefoon overschakel naar dialect
Ik welquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:01 schreef HostiMeister het volgende:
Impliceren jullie nou dat limburgers kleine pikkies hebben?
ik heb een gemiddelde qua lengte, maar wel een omtrek als een olifantenpootquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij hebt een kleintje? * Bootje84 point and laugh![]()
![]()
Jij kijkt over dat scheidingsmuurtje bij de urinoirs tijdens het pissen..?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schitterend als m'n vader in gesprek is met een oom, hilarisch. Echt! Kan 't wel verstaan maar spreken gelukkig niet. Er is nog hoop dus.
[..]
Ik wel.
Ik impliceer dat, dus. Even voor de duidelijkheid.
goede toevoegingquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schitterend als m'n vader in gesprek is met een oom, hilarisch. Echt! Kan 't wel verstaan maar spreken gelukkig niet. Er is nog hoop dus.
[..]
Ik wel.
Ik impliceer dat, dus. Even voor de duidelijkheid.
Jij ook al? Damn, that makes 2 of us. Nu ben ik niet meer byzonderquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb een gemiddelde qua lengte, maar wel een omtrek als een olifantenpoot
Wacht, het gaat over penisgrootte en jij zit met trillende voorwerpen in je broekquote:
Neuh, maar het is algemeen bekend dat Limburgers achtergesteld zijn op geestelijk en lichamelijk vlak. Geen reden om aan te nemen dat dat op gebied van penisgrootte niet zo isquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij kijkt over dat scheidingsmuurtje bij de urinoirs tijdens het pissen..?
Limburgse in aantocht!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht, het gaat over penisgrootte en jij zit met trillende voorwerpen in je broek![]()
![]()
!
Jij hebt hele andere kwaliteiten die je bijzonder maken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij ook al? Damn, that makes 2 of us. Nu ben ik niet meer byzonder
Dat verklaard het een en ander...quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, maar het is algemeen bekend dat Limburgers achtergesteld zijn op geestelijk en lichamelijk vlak. Geen reden om aan te nemen dat dat op gebied van penisgrootte niet zo is.
Dat dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij hebt hele andere kwaliteiten die je bijzonder maken.
gelukkig
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht, het gaat over penisgrootte en jij zit met trillende voorwerpen in je broek![]()
![]()
!
als hij zelf wel blij is met die bijzondere kwaliteiten, dan is het voor hem een compliment. Ook dat is een kwaliteitquote:
Ah, de taal is zo misselijkmakend. Ik heb wel een accent, maar dat taaltje spreek ik nooit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Leuk?
Ik zit hier tussen een bedrijf vol Limburgers en 't komt me de strot uit ondertussen. Als ze weer in hun Limburgs beginnen te lullen kan ik ze echt niet meer serieus nemen
.
Hahaha, ik wil wel een keer een kickboks/schaak match tegen je doen hoor, met als afsluiting een piemel meting, kijken wie er dan het meest bekaaid vanaf komtquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, maar het is algemeen bekend dat Limburgers achtergesteld zijn op geestelijk en lichamelijk vlak. Geen reden om aan te nemen dat dat op gebied van penisgrootte niet zo is.
Iets wat mij byzonder maakt, negatief of positief, zie ik als een compliment.quote:
je was me net voorquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als hij zelf wel blij is met die bijzondere kwaliteiten, dan is het voor hem een compliment. Ook dat is een kwaliteit
Accenten kunnen wel oké zijn.. soms.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah, de taal is zo misselijkmakend. Ik heb wel een accent, maar dat taaltje spreek ik nooit.
Geldingsdrangquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, ik wil wel een keer een kickboks/schaak match tegen je doen hoor, met als afsluiting een piemel meting, kijken wie er dan het meest bekaaid vanaf komt
quote:
Volgens Bootje heb ik een zachte G en zeg ik de 'o' anders ofzo. Ik weet niet of dat 2e wel ligt aan mijn woonplaats.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Accenten kunnen wel oké zijn.. soms.
Als 't maar niet té is.
Schaken is cool. Deed het op vakantie tegen mn zwager die het al jaren geleden voor het laatst had gedaan. Was voor mij ook alweer even geleden. Helaas stonden mn hersenen uit ofzo, want ik verloor 2xquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geldingsdrang?
.
Heb trouwens wel even teakwondo gedaan, maar nooit echt heel serieus. Denk dat als je een beetje geoefend bent het geen eerlijk gevecht wordt. Schaken kan ik niet, nooit de moeite genomen om te leren. Met dammen maak ik je in though.
Of zullen we een rondje op 't circuit rjiden,?
net als iedereen? Ik doe al geen moeite meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iets wat mij byzonder maakt, negatief of positief, zie ik als een compliment.
Ik wil anders zijn dan de menigte..
Anders zijn om 't anders zijn, tja... beetje geforceerd hè?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Iets wat mij byzonder maakt, negatief of positief, zie ik als een compliment.
Ik wil anders zijn dan de menigte..
Must.. not.. think..dirty..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens Bootje heb ik een zachte G en zeg ik de 'o' anders ofzo. Ik weet niet of dat 2e wel ligt aan mijn woonplaats.
Doe je 'au' ook uitspreken als een vreemde "o" ? Hebben Limburgers een handje vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Volgens Bootje heb ik een zachte G en zeg ik de 'o' anders ofzo. Ik weet niet of dat 2e wel ligt aan mijn woonplaats.
Nah geen geldingsdrang, hou alleen niet zo van vooroordelen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geldingsdrang?
.
Heb trouwens wel even teakwondo gedaan, maar nooit echt heel serieus. Denk dat als je een beetje geoefend bent het geen eerlijk gevecht wordt. Schaken kan ik niet, nooit de moeite genomen om te leren. Met dammen maak ik je in though.
Of zullen we een rondje op 't circuit rjiden,?
Mwah, druk maken is een groot woord. Ik doe het verder niet geforceerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Anders zijn om 't anders zijn, tja... beetje geforceerd hè?
Ben gewoon wie je bent en maak je niet druk om of je nou juist wél of juist níet anders bent.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah geen geldingsdrang, hou alleen niet zo van vooroordelen.Ik ben geen geoefend vechter meer sinds een jaartje of 8 dus denk dat het wel meevalt. Schaken kan ik ook alleen maar omdat ik het veel deed. Rondje circuit, tja, heb al 4 jaar geen rijbewijs meer, geen idee of ik dat nog kan
Niet te serieus nemen, mijn 'roots' liggen ook in Limburgquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah geen geldingsdrang, hou alleen niet zo van vooroordelen.
RIP mijquote:Ik ben geen geoefend vechter meer sinds een jaartje of 8 dus denk dat het wel meevalt.
Hoezo geen rijbewijs méér?quote:Schaken kan ik ook alleen maar omdat ik het veel deed. Rondje circuit, tja, heb al 4 jaar geen rijbewijs meer, geen idee of ik dat nog kan
Geen idee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Doe je 'au' ook uitspreken als een vreemde "o" ? Hebben Limburgers een handje van.
maar je doet het blijkbaar wel..quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, druk maken is een groot woord. Ik doe het verder niet geforceerd.
Is die spleetoog weer tegen je aan het blaten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
wat interesseert mij het nou dat jij moe bent omdat je er vroeg uit moest om ervoor te zorgen dat je vriend ging douchen kuthoer!!!! Je wordt gewoon misbruikt door die vriend van je en als je dat toch niet snapt, hou dan gewoon je muil tegen me dicht!!
sorry
Volgens mij wel..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |