Je kan het gewoon niet handelen dat ik gelijk hebquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Talk to the hand, cuz the face.. it ain't listening!
Mijn zin is en blijft nog steeds goed Nederlands hoor. Het enige wat twijfel kan oproepen, is de "quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kan het gewoon niet handelen dat ik gelijk heb
Misschien was hetecht beter als we van huidskleur wisselen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Talk to the hand, cuz the face.. it ain't listening!
Ik kan er zo niet tegen bij dat soort mensen dat ze iets dwars zitten en dan de rest van hun leven je niet meer mogen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef Daph_ het volgende:
Bootje
Nwah, niet dat ik weet.. Ze doet vanaf het begin al zo dus ik merk geen verschil met in het begin. Het enige dat haar nogal dwars schijnt te zitten is dat ik geen specifiek accountancy onderwerp heb (dat is mijn studie). Het was alleen al goedgekeurd door de coördinator dus ze kon m'n onderwerp al niet meer afkeuren
Hoger dan een 6 zit er denk ik ook niet in voor mijn scriptie, beetje jammer.
Het wordt tijd dat je meer fruit gaat eten vandaag.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Idem. Mn keel is beetje gaar lijkt het wel. Ben een klein beetje verkouden
Komt wel goed.
/boksquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien was hetecht beter als we van huidskleur wisselen.![]()
Dat moet eigenlijk wel. Ik drink nu sowieso ff wat extra water.. Als ik aan fruit kan komen roggel ik dat ook wel ff..quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat je meer fruit gaat eten vandaag.
quote:
Ik hoop dat het goed komt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk wel. Ik drink nu sowieso ff wat extra water.. Als ik aan fruit kan komen roggel ik dat ook wel ff..
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:08 schreef L.no het volgende:
[..]
[..]
Daar kan ik inderdaad ook heel slecht tegen. Gelukkig heb ik een begeleider die me kan verdedigen, maar doordat ze niet op die afspraak is gekomen kan hij waarschijnlijk niet aanwezig zijn bij de bespreking (druk druk druk. veel afspraken buiten de deur)quote:Ik kan er zo niet tegen bij dat soort mensen dat ze iets dwars zitten en dan de rest van hun leven je niet meer mogen.
Krijg ik dan ook jouw gouden tand?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:08 schreef L.no het volgende:
[..]
Wacht even, je krijgt toch niet de indruk dat ik die janksmoel waardeerquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mogguh
Ja wat? Hij huilt toch bij iedere verloren wedstrijd/gemist schot?Fail
!!
Een dood gifje...quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wacht even, je krijgt toch niet de indruk dat ik die janksmoel waardeer![]()
?
Er zijn weinig dingen zo mooi als een huilende Ronaldo. Jammer dat het zo'n talentvolle voetballer is want dámn wat een smerig mannetje is het. Eén van de meest onsymphatieke voetballers die er rond loopt
.
Als bonus een mooi gifje:
[ afbeelding ].
Komt wel goed schatje. Onze vrouwtjes lappen ons wel opquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
godver.. normaal loop ik 10 minuten van de metro naar mijn werk en nu duurt het 20 minuten
kutknie.
En zelfde als bootje hier. Zere keel, verkouden enzo
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/14bee16d_1242218642332.gifquote:
Wat een gedoe zeg. Ik wens je iig succes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
[..]
Daar kan ik inderdaad ook heel slecht tegen. Gelukkig heb ik een begeleider die me kan verdedigen, maar doordat ze niet op die afspraak is gekomen kan hij waarschijnlijk niet aanwezig zijn bij de bespreking (druk druk druk. veel afspraken buiten de deur).
Je kan zelf eentje halen bij Den Haag (of was het Rotterdam.... )quote:
Forbiddenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/14bee16d_1242218642332.gif
Hier doet 'ie 't wel, maar dan maar zo.
Die van mij zeurt nu al dat ik me teveel aanstel. Dat doen alle mannen namelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:23 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje. Onze vrouwtjes lappen ons wel op![]()
Gewoon haar ook besmetten met de keelontsteking en dan geen medelijden hebben!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die van mij zeurt nu al dat ik me teveel aanstel. Dat doen alle mannen namelijk.
Dus ik mag gewoon aan de bak dit weekend denk ik
dat besmetten komt wel goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Gewoon haar ook besmetten met de keelontsteking en dan geen medelijden hebben!
Dat zal dr leren. En dan en dan en dan ... Nee laat maar, gaat te fur
same xDquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/14bee16d_1242218642332.gif on this server.
Samo, al heeft de mijne wel medelijden met mequote:
Dat voelt wel fijner ja, maar goed. Misschien moet ik vanavond maar eens echt op tijd gaan slapen, dan is het ook sneller morgenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Samo, al heeft de mijne wel medelijden met me
Hoop dat als ik dr zie, ik weer beter ben.
Áls ik dr zie, is het zondag.. Anders misschien een week wachtenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat voelt wel fijner ja, maar goed. Misschien moet ik vanavond maar eens echt op tijd gaan slapen, dan is het ook sneller morgen
Hij doet het wel, maar uh.. wtfquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_cristiano_gif.html
Zo dan?
ach gossie. Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Áls ik dr zie, is het zondag.. Anders misschien een week wachten
Dat trek ik niet
Al woont die van jou niet aan de andere kant van NL..quote:
Mijn God.. die reacties.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_cristiano_gif.html
Zo dan?
Jij leest de reacties op dumpertquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn God.. die reacties.![]()
Alleen maar +1 en -1 zooi.
Mja.. die van mij woont maar 45 minuutjes rijden. Waar woont die van jou dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Al woont die van jou niet aan de andere kant van NL..
Kerkradequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. die van mij woont maar 45 minuutjes rijden. Waar woont die van jou dan?
Leuk?quote:
Ha!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat accent is serieus misselijkmakend
Jaaaaaaaja, maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig en stond verbaasd te kijken. Wat een stumpers daar.
Ik negeer mensen die zo praten ook net zoals Fransen je negeren als je Engels praat.quote:
ernstigquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Sarcasme is jullie vreemd?
Ik heb twee jaar in Maastricht gewoond en in Heerlen gestudeerd.
Was niet duidelijk genoegquote:
I pity the foolquote:Ik heb twee jaar in Maastricht gewoond en in Heerlen gestudeerd.
Ik negeer fransen (geen hoofdletterquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik negeer mensen die zo praten ook net zoals Fransen je negeren als je Engels praat.
En wat dacht je van al die zelfverzonnen woordenquote:Leer eerst de klemtonen maar eens goed te leggen, voordat ik je serieus neem
+1quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik negeer fransen (geen hoofdletter!)
. Wat een kutvolk is dat zeg, gadver. Prachtig land, jammer dat er al die fransen wonen
.
[..]
En wat dacht je van al die zelfverzonnen woorden.
Ik vind het heel schattigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |