Áls ik dr zie, is het zondag.. Anders misschien een week wachtenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat voelt wel fijner ja, maar goed. Misschien moet ik vanavond maar eens echt op tijd gaan slapen, dan is het ook sneller morgen
Hij doet het wel, maar uh.. wtfquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_cristiano_gif.html
Zo dan?
ach gossie. Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:33 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Áls ik dr zie, is het zondag.. Anders misschien een week wachten
Dat trek ik niet
Al woont die van jou niet aan de andere kant van NL..quote:
Mijn God.. die reacties.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:33 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_cristiano_gif.html
Zo dan?
Jij leest de reacties op dumpertquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Mijn God.. die reacties.![]()
Alleen maar +1 en -1 zooi.
Mja.. die van mij woont maar 45 minuutjes rijden. Waar woont die van jou dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Al woont die van jou niet aan de andere kant van NL..
Kerkradequote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. die van mij woont maar 45 minuutjes rijden. Waar woont die van jou dan?
Leuk?quote:
Ha!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat accent is serieus misselijkmakend
Jaaaaaaaja, maak dat de kat wijsquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig en stond verbaasd te kijken. Wat een stumpers daar.
Ik negeer mensen die zo praten ook net zoals Fransen je negeren als je Engels praat.quote:
ernstigquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Sarcasme is jullie vreemd?
Ik heb twee jaar in Maastricht gewoond en in Heerlen gestudeerd.
Was niet duidelijk genoegquote:
I pity the foolquote:Ik heb twee jaar in Maastricht gewoond en in Heerlen gestudeerd.
Ik negeer fransen (geen hoofdletterquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik negeer mensen die zo praten ook net zoals Fransen je negeren als je Engels praat.
En wat dacht je van al die zelfverzonnen woordenquote:Leer eerst de klemtonen maar eens goed te leggen, voordat ik je serieus neem
+1quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik negeer fransen (geen hoofdletter!)
. Wat een kutvolk is dat zeg, gadver. Prachtig land, jammer dat er al die fransen wonen
.
[..]
En wat dacht je van al die zelfverzonnen woorden.
Ik vind het heel schattigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |