Misschien moet ik een foto van jou laten zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon rokje omhoog, truitje omlaag en ze stoppen vast wel voor je
draag jij rokjes?quote:
moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moet ik een foto van jou laten zien.
Ik woon dik 30 km van Aalsmeer afquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Loréal Bootje84, je bent het waard..
[..]
In de buurt daarvan toch?
Nee, maar L.no welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
draag jij rokjes?
[..]
moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijden
Tel je 8 minuten bij je reistjid opquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon dik 30 km van Aalsmeer afMijn vriend woont daar.
maar wat mag jij dan alleen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, maar L.no welEn over haar rokjes hadden we het..
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon rokje omhoog, truitje omlaag en ze stoppen vast wel voor je
Was het maar waar dat het maar 8 minuten rijden isquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tel je 8 minuten bij je reistjid op.
Ze heet geen Hostiquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tel je 8 minuten bij je reistjid op.
die opmerking maken? stoppen? rokje omhoog doen van L.no? Die krimp-opmerking is er nu toch wel een keer uit?quote:
quote:
Is het ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Was het maar waar dat het maar 8 minuten rijden is
resultaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Verder is mijn gel wel een beetje gelukt![]()
![]()
.... ofnou.... hij is niet slecht iig
_!
opnieuw?quote:Volgende week maar even opnieuw
Zijn ze nu dood of niet, dáár gaat het om!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Verder is mijn gel wel een beetje gelukt![]()
![]()
.... ofnou.... hij is niet slecht iig
_!
Volgende week maar even opnieuw
Rokje omhoog.. Damn, ben ik zo onduidelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die opmerking maken? stoppen? rokje omhoog doen van L.no? Die krimp-opmerking is er nu toch wel een keer uit?
quote:
Hmmm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Jij bent de enige bi van ons 2en
quote:moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijden
Hij moet kan veel beterquote:
Dus ze zijn een beeeetje doodquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij moet kan veel beterIk zie iig iets... maar ik ga maar even een hogere OD nemen maar weer.... dubbele ofzo
maar deze gel is niet slecht
iig beter dan de vorige
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn ze nu dood of niet, dáár gaat het om!
nogalquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rokje omhoog.. Damn, ben ik zo onduidelijk?![]()
zoiets schud ik niet uit mijn mouw natuurlijkquote:
Jaja, ik hoor 't al. Allemaal smoesjes. Zorg nou maar dat die krengen sterven voordat je praat over dingen die ik niet snapquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet wel op gel kunnen zien of ze dood zijn he
![]()
en dat is nog het probleem
De bacteriën staan met 1 cel in de kistquote:
succes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij moet kan veel beterIk zie iig iets... maar ik ga maar even een hogere OD nemen maar weer.... dubbele ofzo
maar deze gel is niet slecht
iig beter dan de vorige
![]()
Al gemicroscoopt?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet wel op gel kunnen zien of ze dood zijn he
![]()
en dat is nog het probleem
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succes.en vooruitgang is goed
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jaja, ik hoor 't al. Allemaal smoesjes. Zorg nou maar dat die krengen sterven voordat je praat over dingen die ik niet snap.
Celletjes zijn niet gegroeidquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
succes.en vooruitgang is goed
Thanksquote:
Druk met hoofdletter D dus?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:57 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Thanksvolgende week 2 gels en nieuwe set van plugs op het programma
Wat is dat nou voor een ruk regeling?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben weer pisnijdig. Ik had vorige week problemen met een programma, dus dat kostte me een uur. Ik mag geen interne uren schrijven, dus heb ik het op de klant geschreven met de omschrijving dat ik problemen had. Normaal is dat geen probleem, nu moet ik dat corrigeren (krijg net een mail). In totaal moet ik 2 uur weghalen en dat betekent dus dat ik maar 5 uur uitbetaald krijg over vorige week terwijl ik 9,5 uur op kantoor ben geweest![]()
Dat is toch ook niet helemaal eerlijk?
jahquote:
Ja geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een ruk regeling?
ik vind het niet gek dat je dat niet op de klant kan afschrijven, maar je bent dat uur wel bezig geweest.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben weer pisnijdig. Ik had vorige week problemen met een programma, dus dat kostte me een uur. Ik mag geen interne uren schrijven, dus heb ik het op de klant geschreven met de omschrijving dat ik problemen had. Normaal is dat geen probleem, nu moet ik dat corrigeren (krijg net een mail). In totaal moet ik 2 uur weghalen en dat betekent dus dat ik maar 5 uur uitbetaald krijg over vorige week terwijl ik 9,5 uur op kantoor ben geweest![]()
Dat is toch ook niet helemaal eerlijk?
Nou het gaat om meerdere dingen die ik heb geschreven, hij wil dat ik in totaal 2 uur corrigeer. Dat houdt voor mij in verwijderen en geen loon krijgen. De rest van de uren heb ik dingen gedaan die niet op een klant van toepassing zijn, dus die kan ik niet schrijvenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik vind het niet gek dat je dat niet op de klant kan afschrijven, maar je bent dat uur wel bezig geweest.
Ik snap alleen niet waarom je 2 uur moet weghalen voor iets wat je 1 uur kost en dat dat je 4,5 uur aan loon kost?
Maar het leek je wel leuk, dat dan weer welquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:02 schreef Californium het volgende:
En het ergste is dus dat ik dit weekend 2 dagen mis omdat we dus een lab-retreat hebben voor 2 dagenen dat ik dus 2 hele dagen kwijt ben morgen en zaterdag
Tuurlijk schrijf je dat niet op de klant maar je hebt die uren gewerkt dus die hoor je gewoon betaald te krijgen. Zou 't niet accepteren iig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja geen ideeIk heb een heleboel dingen gedaan die ik niet aan een klant kan toewijzen, dus die uren ben ik al kwijt, maar daar komt nu nog bovenop dat ik dus uren die ik wél specifiek aan een klant heb besteed (ook al waren dat problemen) moet corrigeren
Dat betekent gewoon geen salaris voor mij. Fijn is dat
Dus wacht ff, als jij werk doet dat daadwerkelijk voor het bedrijf is waar je voor werkt en niet voor een klant dat krijg je niet betaald door het bedrijf waar je voor werkt??quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou het gaat om meerdere dingen die ik heb geschreven, hij wil dat ik in totaal 2 uur corrigeer. Dat houdt voor mij in verwijderen en geen loon krijgen. De rest van de uren heb ik dingen gedaan die niet op een klant van toepassing zijn, dus die kan ik niet schrijven(wederom omdat dat interne werkzaamheden zijn die ik niet mag schrijven)
door de crisis mogen we geen uren meer intern schrijven dus dat is nogal irritant.. Godver ik kan hier echt zo kwaad om worden. Misschien moet ik maar gelijk opzeggen en per 1 juni bij een ander kantoor aan de slag gaan
jah.... heb een 23 pagina's tellend boek gekregen dat ik nog maar even moet doorlezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar het leek je wel leuk, dat dan weer wel
inderdaad.. dit is echt ronduit belachelijk ja. Ik zou in ieder geval helemaal geen zin meer hebben om daar ook maar iets te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou het gaat om meerdere dingen die ik heb geschreven, hij wil dat ik in totaal 2 uur corrigeer. Dat houdt voor mij in verwijderen en geen loon krijgen. De rest van de uren heb ik dingen gedaan die niet op een klant van toepassing zijn, dus die kan ik niet schrijven(wederom omdat dat interne werkzaamheden zijn die ik niet mag schrijven)
door de crisis mogen we geen uren meer intern schrijven dus dat is nogal irritant.. Godver ik kan hier echt zo kwaad om worden. Misschien moet ik maar gelijk opzeggen en per 1 juni bij een ander kantoor aan de slag gaan
7 Dagen? Mijn werkweek bestaat volgende week uit 3.5 werkdagenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:00 schreef Californium het volgende:
[..]
jahen ook nog wat transformaties... en wat P1's en oja.. ook nog ergens een verslag en presentatie liggen
wat microscopie....
hele grote hoofdletter...
maar gelukkig bestaat de week uit 7 dagen_!
Ik ben in dat uur bezig geweest voor die klant, ook al had ik er problemen in. Dat kan gebeuren. Ik moet opschrijven wat ik werkelijk aan tijd heb besteed aan een specifieke klant en dat heb ik gedaan, maar nu krijg ik dus op m'n flikker. Ik kan de uren niet op een andere manier corrigeren dus ik krijg gewoon niet betaald.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk schrijf je dat niet op de klant maar je hebt die uren gewerkt dus die hoor je gewoon betaald te krijgen. Zou 't niet accepteren iig.
geen tijd voor rustquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
7 Dagen? Mijn werkweek bestaat volgende week uit 3.5 werkdagen. Beetje rust is af en toe niet zo slecht hoor
.
Dat zou mooi zijn, laten ze je de wc's poetsen krijg je niet betaald want niet voor klantquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus wacht ff, als jij werk doet dat daadwerkelijk voor het bedrijf is waar je voor werkt en niet voor een klant dat krijg je niet betaald door het bedrijf waar je voor werkt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |