Misschien moet ik een foto van jou laten zien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon rokje omhoog, truitje omlaag en ze stoppen vast wel voor je
draag jij rokjes?quote:
moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien moet ik een foto van jou laten zien.
Ik woon dik 30 km van Aalsmeer afquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Loréal Bootje84, je bent het waard..
[..]
In de buurt daarvan toch?
Nee, maar L.no welquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
draag jij rokjes?
[..]
moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijden
Tel je 8 minuten bij je reistjid opquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik woon dik 30 km van Aalsmeer afMijn vriend woont daar.
maar wat mag jij dan alleen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, maar L.no welEn over haar rokjes hadden we het..
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gewoon rokje omhoog, truitje omlaag en ze stoppen vast wel voor je
Was het maar waar dat het maar 8 minuten rijden isquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tel je 8 minuten bij je reistjid op.
Ze heet geen Hostiquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tel je 8 minuten bij je reistjid op.
die opmerking maken? stoppen? rokje omhoog doen van L.no? Die krimp-opmerking is er nu toch wel een keer uit?quote:
quote:
Is het ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Was het maar waar dat het maar 8 minuten rijden is
resultaatquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Verder is mijn gel wel een beetje gelukt![]()
![]()
.... ofnou.... hij is niet slecht iig
_!
opnieuw?quote:Volgende week maar even opnieuw
Zijn ze nu dood of niet, dáár gaat het om!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
Verder is mijn gel wel een beetje gelukt![]()
![]()
.... ofnou.... hij is niet slecht iig
_!
Volgende week maar even opnieuw
Rokje omhoog.. Damn, ben ik zo onduidelijk?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die opmerking maken? stoppen? rokje omhoog doen van L.no? Die krimp-opmerking is er nu toch wel een keer uit?
quote:
Hmmm.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen. Jij bent de enige bi van ons 2en
quote:moet je wel pas doen als je eenmaal in de auto zit. Dat werkt heet goed libido verlagend en ze zullen dan wel hard doorrijden
Hij moet kan veel beterquote:
Dus ze zijn een beeeetje doodquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij moet kan veel beterIk zie iig iets... maar ik ga maar even een hogere OD nemen maar weer.... dubbele ofzo
maar deze gel is niet slecht
iig beter dan de vorige
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zijn ze nu dood of niet, dáár gaat het om!
nogalquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Rokje omhoog.. Damn, ben ik zo onduidelijk?![]()
zoiets schud ik niet uit mijn mouw natuurlijkquote:
Jaja, ik hoor 't al. Allemaal smoesjes. Zorg nou maar dat die krengen sterven voordat je praat over dingen die ik niet snapquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:47 schreef Californium het volgende:
[..]
ik moet wel op gel kunnen zien of ze dood zijn he
![]()
en dat is nog het probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |