Verslaaft nog wel!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA is sinds kort verslaaft aan burn notice
Wtf?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:02 schreef Bravebart het volgende:
"Help de slachtoffers van Feyenoord"
Giro 777
Ik ga kapot![]()
M'n zus niet, die houdt niet van voetbal. Maar d'r vriend wel, die is fan van Barcaquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:00 schreef Susi het volgende:
Van welk team is ze fan ?
Ik snap 'mquote:Mannen én tennisTennis bij mannen is gewoon mooier, ik houd van dat krachtige. Er zit ook meer emotie in
![]()
Vind 't ook onrechtmatig dat de prijzenpot nu gelijk is gesteld
quote:
Oooh, dan zit die wel goed zo nuquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n zus niet, die houdt niet van voetbal. Maar d'r vriend wel, die is fan van Barca![]()
Heb 't veranderd, ik zat foutquote:
Ja, hij juicht via msnquote:
Maar 1 dagquote:Heb 't veranderd, ik zat fout![]()
Nog twee nachtjes.
Je gelooft mij niet hequote:
Ik geloof je welquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:07 schreef Susi het volgende:
Je gelooft mij niet heIk meen het wel
Ik houd niet zo van mensen met overmatig veel spieren, vind ik meestal patsertjes![]()
Ja, best welquote:
1e week van augustus. Aanraders qua hotel etc. zijn welkomquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:06 schreef Susi het volgende:
Oeh tof dat je naar Londen gaat![]()
Wanneer ga je ?
Ik ga het laatste weekend van juli, dus ik kan je niet helpen. Moet zelf nog beginnen met alles uitzoekenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
1e week van augustus. Aanraders qua hotel etc. zijn welkom
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef Susi het volgende:
Briljant, ik moest zo lachen de eerste keer dat ik 'm zag![]()
Whehe, straks gaan we allemaal tegelijk, dat kan nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga het laatste weekend van juli, dus ik kan je niet helpen. Moet zelf nog beginnen met alles uitzoekenMaar kijk in het Londentopic in TRV iig, daar zijn er ook een aantal die er wonen dus die kunnen je goed helpen.
We moeten een ploegendienst regelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, straks gaan we allemaal tegelijk, dat kan nietDan is dit topic een weekend dood
Maar je hebt wel smaakquote:
Het is ook maar 1 uur tijdsverschil met Londen ja, daar winnen we de oorlog niet meequote:Op woensdag 27 mei 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Zolang ik de nachtdienst maar niet krijg![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:12 schreef Piles het volgende:- momentje bij Friends
Ondanks dat ik het al zo vaak gezien heb
Zo dramatisch ook weer nietquote:
Nohhquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo dramatisch ook weer niet![]()
![]()
De eerste ruzie tussen Rachel & Ross![]()
Maar de aflevering & setting maakt het gewoon
Ja, seizoen 2quote:
Jammerquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
2-0 al bij Barcelona - Manchester. Dat gaan ze niet meer uit handen geven
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:18 schreef Sjowhan het volgende:
2-0 al bij Barcelona - Manchester. Dat gaan ze niet meer uit handen geven
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, seizoen 2TOW the List. Ross & Rachel zijn dan eindelijk bij elkaar, en gelijk ruzie
![]()
En dan U2 - With or Without You als muziek![]()
![]()
Ja, klopt. Muziek maakt of breekt het hele verhaalquote:
Nog zo'n mooi nummerquote:
Valencia!quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:19 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind het jammer
Gun het v/d Sar zo
En ben anti-Barcelona want ben pro-andere-Spaanse-club![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:03 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA is sinds kort verslaaft aan burn notice
En daarom lees ik er maar overheenquote:
Ik vind dit zo'n mooi liedjequote:
*snik*quote:
Ah gaafquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik ga het laatste weekend van juli, dus ik kan je niet helpen. Moet zelf nog beginnen met alles uitzoekenMaar kijk in het Londentopic in TRV iig, daar zijn er ook een aantal die er wonen dus die kunnen je goed helpen.
Mooi nummer idd.. Zit zelf nog te twijfelen of ik de hele cd van Adele ga kopen..quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n mooi liedje![]()
Maar ook een beetje zielig
Om 'm dan ritueel te verbranden? Of ga je 'm echt luisteren danquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi nummer idd.. Zit zelf nog te twijfelen of ik de hele cd van Adele ga kopen..
Mijn verdediging voorbereiden.. Als ik zeg een egoïstisch, introvert/stil type. Hoe zou je die dan noemen?quote:
En al wat bedacht?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn verdediging voorbereiden.. Als ik zeg een egoïstisch, introvert/stil type. Hoe zou je die dan noemen?
Nah, wat denk jezelfquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Om 'm dan ritueel te verbranden? Of ga je 'm echt luisteren dan![]()
Mja, ik vind het niet zo fijn als er bloed uit m'n oren komt, maar ieder z'n hobbyquote:
Lang geleden dat ik het op heb, maar ik lust het nog steeds nietquote:
Ik ook nog niet echt, en de ochtend is al weer voorbijquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:17 schreef Yesse het volgende:
Zo dat ook weer geregeldIk krijg vandaag trouwens niet veel uit mijn handen/hoofd
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef Bravebart het volgende:
Môh
Bouwvakkers die om 7 uur (of eerder) beginnen met heienEn dat de hele week al
Ja heerlijk om die tijd wakker gebeukt te wordenquote:
Wat dat betreft komt de kredietcrisis mij goed uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja heerlijk om die tijd wakker gebeukt te wordenEn het gaat waarschijnlijk de komende 3 maanden vaker voorkomen aangezien ze hierna voor mn huis en naast mn huis gaan bouwen
Och ja, hier zijn het kleedkamers van het sportcentrum en studentenwoningen, dus daar is zat vraag naarquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat dat betreft komt de kredietcrisis mij goed uit![]()
Ze zouden naast ons ook een paar nieuwe huizen gaan bouwen, maar voorlopig zijn er nog geen kopersDus hou ik nog even rust en uitzicht
Wat is dat precies voor examen dan, wat je moet gaan doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
Zojuist mijn economieboeken binnen gekregen, ben al heul zenuwachtig![]()
![]()
![]()
Ja, die moeten ze wel blijven bouwen jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:36 schreef Bravebart het volgende:
Och ja, hier is het kleedkamers van het sportcentrum en studentenwoningen, dus daar is zat vraag naarEn de woningbouw heeft geld als water, dus die bouwen wel.
Oh, ik dacht dat ik dat hier nog niet had verteldquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valencia!
Ik vind het ook jammer voor Sarrie
Heb je ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat hier nog niet had verteld
Oh man, ze willen 1/3 van Delft de komende zoveel jaar gaan vernieuwen, wat nou geld tekortquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die moeten ze wel blijven bouwen ja
En dat laatste is zeker waarAls hakt die Vpb en Vogelaar-wijken-toeslag er wel in
Bart is helderziend, of had ie dat nog niet verteldquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat hier nog niet had verteld
Ja, ze willen vaak zoveelquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh man, ze willen 1/3 van Delft de komende zoveel jaar gaan vernieuwen, wat nou geld tekort
Namen van de hoofdstukken zijn Marketing, Productbeleid, Prijs- en distributeiebeleid, Communicatiebeleid & Balans en winst- en verliesrekening, Organisaties en besluitvorming, Leiderschap.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor examen dan, wat je moet gaan doen?
Mja dat is waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ze willen vaak zoveelIn Rotterdam wilden ze ook een boot voor een leuk prijsje opknappen
Best veel stof, voor een uurtjequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Susi het volgende:
Namen van de hoofdstukken zijn Marketing, Productbeleid, Prijs- en distributeiebeleid, Communicatiebeleid & Balans en winst- en verliesrekening, Organisaties en besluitvorming, Leiderschap.
Het is een entreetoets voor de opleiding van IBL en het duurt maar een uur, dus ik hoop stiekem dat ie niet té moeilijk is.
quote:
Best veel onderwerpen voor een uurtje danquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
90 pagina's johVoor tentamens ben ik wel erger gewend
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef DaFrenk het volgende:
GoedemiddagEventjes een pauze ingelast, je wordt best gaar van code-kloppen
Ik ben PHP programmeurquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]Code-kloppen
Te lang geleden
Wat doe je voor werk dan?
Ah, tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik ben PHP programmeurStarter dan wel hè.. na op de opleiding wat ASP gehad te hebben heb ik in de 2 jaar dat ik zelfstandig bezig was mezelf PHP aangeleerd en nu doe ik het dus voor een baas. Heb iig in afgelopen half jaar meer geleerd dan in die 2 jaar op mezelf
Ja, dat was ook een van die dingen waar ik nog nooit van gehoord had. Maar je went er vrij snel aan en werkt lekkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, tofPHP
Al werd het te moeilijk voor mij, met dat OOP-gedoeVerder red ik me er wel mee
Ik heb het geprobeerd te snappen, en het schijnt echt zo te moeten, maar ik zie het nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, dat was ook een van die dingen waar ik nog nooit van gehoord had. Maar je went er vrij snel aan en werkt lekker
Prima tochquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd te snappen, en het schijnt echt zo te moeten, maar ik zie het niet
Dus ik knutsel gewoon op m'n eigen manier verder
Das niet zo handigquote:
Nieuwe kettingen zijn nog vrij van smeerquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Das niet zo handigSmout krijg je onmogelijk uit je kleren
![]()
Smout = smeer, of hoe Hollanders het ook noemen
Ohquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nieuwe kettingen zijn nog vrij van smeer
Ik ook niet tot nu toequote:
Succes!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:12 schreef Bravebart het volgende:
Zo, tijd om hem er eens op te gaan leggen![]()
Dankuquote:
Werken misschien?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef Yesse het volgende:
Ik wilde weer wat leren, dus ben ik nu een leerboek aan het lezenIn het Engels, dan krik ik dat ook weer wat op.. Wat moet ik doen als ik ooit écht klaar ben met school?
Maar dan leer je niets. Ik hoop maar dat ik in een onderzoeksfunctie terecht komquote:
Ik heb precies het omgekeerdequote:Op donderdag 28 mei 2009 15:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar dan leer je niets. Ik hoop maar dat ik in een onderzoeksfunctie terecht komIk kan niet zonder nieuwe input
Jah, op vrijdag zijn er altijd veel vrij hier (halve ambtenarenquote:
Haha ok, dat is ook nieuwquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, op vrijdag zijn er altijd veel vrij hier (halve ambtenaren), dus dat is wel zo gezellig
Alleen was het vandaag niet zoveel geloof ik
Iddquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ok, dat is ook nieuwWel leuk geregeld, voor de mensen die op vrijdag vrij zijn.
haha ja nog veel plezier alvastquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd![]()
Nog 5 minuten, dan weekendAlleen beetje raar weekend, maar ja
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, ik weet het niet meer met die fietsHet had echt dit | | gescheelt of ik had hem regelrecht de gracht ingetyft.
Wil ik mn oude ketting eraf halen, is een essentiële schroef kapot gedraaidEn zonder die schroef is de oude ketting niet te verwijderen en de nieuwe er niet op te zetten
Ik moet maar gaan steppen volgens mij.
Dat dus jaquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, ik weet het niet meer met die fiets![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 uur ongeveerquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:48 schreef Susi het volgende:
Volgens mij zijn de routes vanaf Zeeland naar Amsterdam ook niet echt snel, wel ?
Drie uur ? Voor hoeveel kilometer hemelsbreed ? Ik ben iets meer dan een uur onderweg, valt dan nog hartstikke mee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
3 uur ongeveerTerug vanaf Rotterdam gelukkig met de auto, scheelt weer wat
Hemelsbreed? Zo'n 130 km? 150 met de autoquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Drie uur ? Voor hoeveel kilometer hemelsbreed ? Ik ben iets meer dan een uur onderweg, valt dan nog hartstikke mee.
Stom eigenlijk. Vanaf Den Helder naar Amsterdam is het ook 100 kilometer denk ik, en dan ben jij veel langer onderweg. Ik ga naar Duivendrecht gewoonquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hemelsbreed? Zo'n 130 km? 150 met de autoMoet iig naar Schouwen-Duiveland, kun je wat beter inschatten
Maar moet terug eerst naar R'dam CS (1 uur trein), dan nog met metro naar Zuidplein/Slinge (half uur), en dan nog een uurtje met de auto.
Mja, in Den Helder komt een trein, dat scheelt al een hoopquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Stom eigenlijk. Vanaf Den Helder naar Amsterdam is het ook 100 kilometer denk ik, en dan ben jij veel langer onderweg. Ik ga naar Duivendrecht gewoon
Hoi hoi hoiquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Mn fiets fietst weer (nog) als een zonnetje
Alles schoongemaakt en geolied, en nu doet hij het weer ff heel soepel
Fietsen
Dat welquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, in Den Helder komt een trein, dat scheelt al een hoop
Wie, wij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Dat welMaargoed, vraag niet hoe. Ben wel blij dat ik niet hoef over te stappen nee, zeker niet in m'n up. Jullie zijn iig onder professionele begeleiding van elkaar
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Fietsen
Opgelostquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef Susi het volgende:
Steppen is tof hoorOoit een keer met een kermis een wedstrijd gestept, was echt wel tof
Fietsenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Fietsen
Ik moet ook in m'n up van A terug naar DH, dus voor mij geldt hetzelfdequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie, wij?
En ik moet alleen vanaf R'dam Centraal, met de metro, dus als jullie niks meer van me horen...
Ghehequote:
Das ook weer waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
Ik moet ook in m'n up van A terug naar DH, dus voor mij geldt hetzelfde![]()
quote:Als we gaan, gaan we met z'n allen ... maar dan hebben we iig the Killers gezien
Kun je dan wel die nieuwe er op krijgen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GheheMorgen zal de ketting er wel weer afliggen, maar met een beetje geluk breekt hij dan
Jahoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je dan wel die nieuwe er op krijgen?
Oh jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JahoorNieuwe ketting is nog 1 lange sliert hè
Zo'n tool heb ik wel ja, maar er zit een Snap-On schakel bij en die kan je gewoon 'klikken'quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh jaEn jij hebt ook zo'n tang om 'm aan elkaar te maken? Dat moet toch met zo'n speciale tang?
Zul je zien dat ie daar volgende keer op breektquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo'n tool heb ik wel ja, maar er zit een Snap-On schakel bij en die kan je gewoon 'klikken'Moderne gedoe
Juhquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie daar volgende keer op breekt![]()
Nu nog kaarten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef Susi het volgende:
Er zijn nog kaarten te koop voor the Killers, en nou neemt m'n vriendin haar telefoon niet op![]()
quote:Dus heb ik wat ingesproken, maar dat klinkt echt dom als ze dat afluistertAls ik inspreek, verwacht ik namelijk antwoord dus ik laat pauzes in m'n monoloog
![]()
Het is ook niet erg om in m'n uppie te gaan, maar met haar is het iig nogeen stuk gezelliger jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu nog kaarten?Hopen dat ze nog mee kan dan
Vroeger had ik een gigantische hekel aan bellen überhaupt, vond het echt vreselijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]Voicemails doe ik sowieso niet aan
Heb het op m'n eigen telefoon uit gezet
Daaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef Susi het volgende:
Het is ook niet erg om in m'n uppie te gaan, maar met haar is het iig nogeen stuk gezelliger ja![]()
Heb ik nog steeds wel eigenlijkquote:Vroeger had ik een gigantische hekel aan bellen überhaupt, vond het echt vreselijk.
Perfect toch idd ! Nuja, die vriendin vond het vorige week al jammer dat ze niet heen kon, dus ik hoop van ganser harte dat ze het op tijd hoort.quote:
En 't stomme is, dat je dan vaak ook niet kan uitleggen waarom. Het wordt dan iets met 'tja, straks wordt er niet opgenomen'quote:
Hoop met je meequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef Susi het volgende:
Perfect toch idd ! Nuja, die vriendin vond het vorige week al jammer dat ze niet heen kon, dus ik hoop van ganser harte dat ze het op tijd hoort.
Idd, is niet uit te leggenquote:En 't stomme is, dat je dan vaak ook niet kan uitleggen waarom. Het wordt dan iets met 'tja, straks wordt er niet opgenomen'![]()
Verder met Friendsquote:Heb maar Cambuur - Roda JC opgezet
Mja, das ook niks ook, met van die avondenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Vrees ik ook. Ik kan ook zo moeilijk leuk doen op commando
Ben ook niet iemand van de eerste indrukken, ben er meer een die je op termijn moet leren kennenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das ook niks ook, met van die avondenGewoon via woningbouw oid, maar dan heb je een wachtlijst van een jaar of 20
Kan alleen maar zeggen: herkenbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Susi het volgende:
Ben ook niet iemand van de eerste indrukken, ben er meer een die je op termijn moet leren kennen. Ben meestal nogal moeilijk/nietszeggend bij de eerste kennismaking vaak
In theoriequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga om 5 uur met de bus, en dan zijn we er om, even kijken, een uur of 8
Vandaag is het (hier) iig stralend weer, verwacht morgen dat het net zo blijft hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]en op z'n vroegst
Dus hopen dat we morgen geen zware storm enzo hebben
Schijnt van wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Vandaag is het (hier) iig stralend weer, verwacht morgen dat het net zo blijft hoor
Nja, om zes uur 's avonds in de richting van Amsterdam ? Zal dat niet meevallen ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Schijnt van wel ja![]()
Maar met de auto zou het ook niks worden, de vrijdag voor PinksterenVorige keer waren we eigenlijk ook te laat weg, toen stonden we dik in de file
Ja, zag het net ja, bahquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Tabloid het volgende:
'Shocking' news! Man raakt hoogspanningsleiding aan!
Niet als je om 5 of 6 uur door Rotterdam moetquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Nja, om zes uur 's avonds in de richting van Amsterdam ? Zal dat niet meevallen ?
Je kan alleen maar via Rotterdam dan ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet als je om 5 of 6 uur door Rotterdam moet![]()
quote:
Ik weet het, het is echt verschrikkelijk, ik weet ampers waar wat ligt in het zuiden van Nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En naar Amsterdam moeten we dan nog of via Den Haag (A4) of via Utrecht (A2)
Even je topo weer updaten![]()
Nee, eigenlijk niet zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik weet het, het is echt verschrikkelijk, ik weet ampers waar wat ligt in het zuiden van NederlandHeb jij dat niet met het noorden ?
Ah, jij komt nog vaak op de weg dus ! Dat is goed voor je, ik merk aan mijzelf dat ik een stuk angstiger rijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet zoAlleen snelwegnummers/routes kon ik nooit onthouden, maar begin nu ook te komen
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, jij komt nog vaak op de weg dus ! Dat is goed voor je, ik merk aan mijzelf dat ik een stuk angstiger rijd![]()
Dat is ook niet helemaal goed hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet![]()
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gereden heb, dus dat is al lang geledenDoe het ook niet graag, laat mij maar lekker kaartlezen of in de trein zitten
Zoek ook altijd smoezen om niet te hoeven rijden
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal goed hoorWord je ook zo'n angsthaas als ik in 't verkeer
Gelukkig is het waar ik woon altijd wel rustig
Oeh eigen autootje, heb je er al een op het oog ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetDaarom wil ik in de zomer ook een eigen autootje
![]()
En hier is het ook heeeel rustigHalf uur van de snelweg en een middelgrote stad
Nee, nog geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh eigen autootje, heb je er al een op het oog ?
Ah, net als ik dus. M'n broertje heeft er twee week gelee een van Marktplaats afgeplukt voor 1300 euro, maar dat lijkt 't me ook niet helemaal. Vooralsnog rijdt ie overigensquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nog geen ideeBen ook niet zo'n expert/liefhebber van auto's, als het maar rijdt
Het moet een beetje comfortabel zijn, en 140 halen, verder weinig eisen
Nee, mijn budget ligt dan wel iets hogerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, net als ik dus. M'n broertje heeft er twee week gelee een van Marktplaats afgeplukt voor 1300 euro, maar dat lijkt 't me ook niet helemaal. Vooralsnog rijdt ie overigens
Wat tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
HeuiVolgens mij heb ik net een onaffe (is dat een woord
) versie van Wolverine gekeken, want het grootste deel van de computeranimaties waren nog Studio 3D-grijs
Mwa, niet echt tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat tofIk ben helemaal bekaf van de voorlichting opleiding recherchekundige. Ik denk dat ik het ook maar bij sociologie houd. Dat is wat meer gericht op de mensheid ipv. 1 persoon/boef (waarom boef? dat klinkt zo kleuterklas)
Nee niet echt een zoveelste keus, het is heel interessant maar voor mij net iets te praktisch. Ik ben liever bezig met het onderzoeken van verschillende kanten van een 'zaak' maar hierbij geldt vooral: zo snel mogelijk, zo goed mogelijk een goed uitgangspunt voor justitie ontwikkelen. Daarnaast ben ik nog niet 'ver' genoeg denk ik voor het verhoor, wat een zeer groot gedeelte is van de baan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, niet echt tofDe hele film werd er heel raar door
Recherche is toch ook alleen maar een zoveelste keus?
Daarom zei ik, een zoveelste keusquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee niet echt een zoveelste keus, het is heel interessant maar voor mij net iets te praktisch. Ik ben liever bezig met het onderzoeken van verschillende kanten van een 'zaak' maar hierbij geldt vooral: zo snel mogelijk, zo goed mogelijk een goed uitgangspunt voor justitie ontwikkelen. Daarnaast ben ik nog niet 'ver' genoeg denk ik voor het verhoor, wat een zeer groot gedeelte is van de baan.
Whehe, da's een workprint jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
HeuiVolgens mij heb ik net een onaffe (is dat een woord
) versie van Wolverine gekeken, want het grootste deel van de computeranimaties waren nog Studio 3D-grijs
Nouja, voor een budget hoger dan 1300 moet je toch helemaal iets leuks kunnen vinden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, mijn budget ligt dan wel iets hogerAl kun je best wat leuks vinden voor 1300
En je zag ook nog van die Thunderbird-like touwtjes bij de stuntsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe, da's een workprint jaGrappig om te zien ja
\Ik vind het eigenlijk best een tof ideequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En je zag ook nog van die Thunderbird-like touwtjes bij de stunts![]()
Het idee was wel tof, maar ik miste toch de echtheid van de film een beetje daardoorquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
\Ik vind het eigenlijk best een tof idee
Que?quote:
Ik ben hem aan het opbouwen, en er is weer een 'stukje' afquote:
Ah okquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben hem aan het opbouwen, en er is weer een 'stukje' afDus er is weer wat bij
Nog lang niet af though
Dan komt-ie gewoon weer terug onder een kloon.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:06 schreef Bravebart het volgende:
Ja
Ik ga bij post 90.000 maar eens een punt achter Fok zetten
Waarvan akte
Nope, ik ga geen kloon aanmakenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan komt-ie gewoon weer terug onder een kloon.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nope, ik ga geen kloon aanmakenIk heb het wel een beetje gezien na 4 jaar
[..]
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:42 schreef Susi het volgende:
[..]
![]()
The Killers waren fantastisch, echt een superavond gehad
Veel plezierquote:
Hier schijnt gelukkig het zonnetje nog!quote:
Volgens mij is het bij Carglass (grenzend aan) gratis?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier schijnt gelukkig het zonnetje nog!
Heb vandaag de auto bekeken, maar dom genoeg nog geen ritje gemaakt. Dat maar dinsdag/woensdag doen, eerst maar echt erover nadenken of ik het wel/niet doe.
't Is een leuke auto, heeft NAP en aantal leuke accesoires, enkel wel wat 'putjes' in de voor- en achterruit. Weet niet of dit prijzig is om te repareren?
Vond het eigenlijk wel een goed idee, stoppen met Fokquote:
quote:The Killers waren fantastisch, echt een superavond gehad
Wat hij zegt dusquote:
Paar jaar geleden, en toch een flinke tijd weg geweest.quote:
Whehe, true true..quote:Maar jij post ook niet zoveel![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef Piles het volgende:
Nou, dat was het dan
Na 7 jaar afscheid genomen van zaterdag/vakantiewerk, m'n eerste baantje
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef Piles het volgende:[..]
Vond het eigenlijk wel een goed idee, stoppen met Fok
Viel het tegen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef Piles het volgende:
Nou, dat was het dan
Na 7 jaar afscheid genomen van zaterdag/vakantiewerk, m'n eerste baantje
quote:
Kan dit topic ook gelijk opgeheven wordenquote:
Het afscheid niet echt, maar het begint nu pas langzaam door te dringen dat het voorbij isquote:
Ik blijf stug doorpostenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Kan dit topic ook gelijk opgeheven worden
Mmh, ik snapquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Het afscheid niet echt, maar het begint nu pas langzaam door te dringen dat het voorbij is
quote:
Welja, het is ook niet zo dat ik er spijt van ga krijgenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, ik snapAch, gaat wel weer over
Alle eindes zijn lastig
Mja, nu hopen dat dat zo blijftquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Welja, het is ook niet zo dat ik er spijt van ga krijgenDaarvoor ben ik het al te lang zat
Jah, iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, nu hopen dat dat zo blijftDat je het toch niet gaat missen over een tijdje, want dat is kut
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef Susi het volgende:
Trouwens, Bart, had jij gisteren een zwart shirt aan en heb jij een klein litteken in je gezicht ?
Aahwquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Jah, iddMaar zolang m'n nieuwe werk leuk is ben ik daar niet zo heel bang voor
Alleen wel jammer dat ze nu net aan verbouwing/uitbreiding beginnen en de winkel daar met 2 of 3 keer zo groot wordt, dat had ik best mee willen maken
Maar ja, timing is altijd slecht
Ah nee, heb ik je niet gezien. Ik kwam een equivalent van een foto van je tegenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb wel littekens op mn gezicht (maar niet echt zichtbaar als leek), maar mn shirt was groen
Sfeer is juistquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AahwAjoh, gewoon nog eens binnen komen lopen
Of is de sfeer daar dermate gespannen voor dat dat lastig wordt?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah nee, heb ik je niet gezien. Ik kwam een equivalent van een foto van je tegen
Ok, tofquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Sfeer is juistVeel beter als op nieuwe werk eigenlijk
Dus ga daar zeker nog vaker komen ja
Freakyquote:
Tak.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:04 schreef Susi het volgende:
Finale van Britain's Got Talent is nu bezig. Susan Boyle heeft zojuist gezongen. Einde mededeling.
Que?quote:
Sigur Rós kende ik wel, dat is tofquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, dat schijnt nog al goed te zijnMoet het ook nog eens luisteren
Ohquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sigur Rós kende ik wel, dat is tofMaar ik snapte de link niet
Een cd van Sigur Rós heet Takkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sigur Rós kende ik wel, dat is tofMaar ik snapte de link niet
Zie je, zoveel ken ik van Sigurquote:
Iehlquote:
Beetje in hetzelfde genre als Poelewoeps en Pilliewilliemonniewonnie?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Met afstand het verschrikkelijkste wat ooit tegen mij gezegd is, popje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje in hetzelfde genre als Poelewoeps en Pilliewilliemonniewonnie?
Ik wou net zeggen, neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet specifiek. Wel een triviagedeeltequote:
Flauw of écht romantisch ?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een flauwe romantische komedie om met een chick te kijken. Any suggestions?
Elke komedie is een romantische komedie; het hangt er maar net vanaf hoe romantisch je het zelf maaktquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een flauwe romantische komedie om met een chick te kijken. Any suggestions?
Helleuquote:
Goed antwoord.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Elke komedie is een romantische komedie; het hangt er maar net vanaf hoe romantisch je het zelf maakt 8-
America's Best Dance Crew is ook tofquote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef Yesse het volgende:
Ben verslaafd geraakt aan Harper's IslandOja en So you think you can dance US
Wow, dat Harper's Island klinkt wel goedquote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef Yesse het volgende:
Ben verslaafd geraakt aan Harper's IslandOja en So you think you can dance US
Succesquote:Op zondag 31 mei 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
Ik moet vanavond te hospiteren. Het zal de eerste van vele worden wss
Kloptquote:Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
America's Best Dance Crew is ook tof, iig als je meer van groepsdansen houdt
De spanning is echt super top!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wow, dat Harper's Island klinkt wel goedEens wat downloaden.
Ik kom net terug van een Kroatisch restaurantquote:
Ben benieuwd! Aflevering 1 t/m 7 is binnen, dus ik denk dat ik zo naar MWDL de eerste eens ga kijkenquote:
Koud?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef Piles het volgende:
Hoi. Doei. BBQ![]()
[..]
SuccesEn daar moet je niet vanuit gaan
![]()
Ik dacht dat je stug zou doorposten, maareh, best stil hier![]()
![]()
Was ook maar grapjequote:Op maandag 1 juni 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb geen internet op m'n mobiel. En dan wss nog niet
Maar hee, jullie zijn er ook nog
quote:
Bij the Killers ? Nog niet gezienquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, en ik dacht dat het HMH-publiek niet erg enthousiast was af en toe, maar dat Pinkpop-publiek!
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Susi het volgende:
![]()
Nja ik was alleen met die gozer, was wel hartstikke gezellig eigenlijk, ik ging iig met een positief gevoel weg. Maar hij zou 's avonds een sms sturen of het wat wordt, maar hij heeft niet gesmst nog dus ik denk het niet![]()
Het optreden was goedquote:
quote:
Mja, ik ookquote:Oeh zit nu the Killers snel nog even terug te luisteren. Ik wil nog een keer vrijdag![]()
Ook goedemorgenquote:Op maandag 1 juni 2009 08:38 schreef Sjowhan het volgende:
Goedemorgen
Killers waren tof, maar ging halverwege toch m'n nest maar in
Prima.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:30 schreef Susi het volgende:
Jazeker, zit nu Pinkpop terug te luisteren en te kijken naar Animal Cops Houston. Straks maar wat aan m'n huiswerk gaan doen
Daar dan ?
Gefeliciteerd!!!!!!!quote:
Ik geloof het ja!quote:
Zijn er zelfs twee, dus ik kan er fijn een leefkamertje en een slaapkamertje van maken. En met een balkon waar ik in principe alleen op kan. Alleen is het op de dertiende verdieping, en ik heb hoogtevreesquote:Op maandag 1 juni 2009 13:43 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik geloof het ja!
Leuke kamer geworden?
Klinkt fantastisch ja!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Zijn er zelfs twee, dus ik kan er fijn een leefkamertje en een slaapkamertje van maken. En met een balkon waar ik in principe alleen op kan. Alleen is het op de dertiende verdieping, en ik heb hoogtevrees. Maar het uitzicht is er supermooi en de jongen met wie ik heb gesproken was ontzettend aardig, dus ik heb er wel zin in eigenlijk ! Daarnaast zei hij zelf dat ze niet veel thuis waren en dat vind ik heerlijk, ik kom thuis altijd voor m'n rust. Zou het liefst morgen al willen verhuizen
.
Het is serieus een pak van mijn hart, echt alles meegevallen. Ik ben namelijk niet het perfecte meisje; houdt van vage muziek, draag niet altijd alledaagse kleding en niet zo heul sociaal dat ik elke dag mensen over de vloer moet. Maar ik wilde eigenlijk het liefste bij mannen in huis, buiten Utrecht en wat ruim. Nu, dat heb ik allemaal. Er moet straks iets slechts gebeuren, kan niet anders
Wat is af?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |