quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:37 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, ik weet het niet meer met die fiets![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3 uur ongeveerquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:48 schreef Susi het volgende:
Volgens mij zijn de routes vanaf Zeeland naar Amsterdam ook niet echt snel, wel ?
Drie uur ? Voor hoeveel kilometer hemelsbreed ? Ik ben iets meer dan een uur onderweg, valt dan nog hartstikke mee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:53 schreef Piles het volgende:
[..]
3 uur ongeveerTerug vanaf Rotterdam gelukkig met de auto, scheelt weer wat
Hemelsbreed? Zo'n 130 km? 150 met de autoquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Drie uur ? Voor hoeveel kilometer hemelsbreed ? Ik ben iets meer dan een uur onderweg, valt dan nog hartstikke mee.
Stom eigenlijk. Vanaf Den Helder naar Amsterdam is het ook 100 kilometer denk ik, en dan ben jij veel langer onderweg. Ik ga naar Duivendrecht gewoonquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hemelsbreed? Zo'n 130 km? 150 met de autoMoet iig naar Schouwen-Duiveland, kun je wat beter inschatten
Maar moet terug eerst naar R'dam CS (1 uur trein), dan nog met metro naar Zuidplein/Slinge (half uur), en dan nog een uurtje met de auto.
Mja, in Den Helder komt een trein, dat scheelt al een hoopquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Stom eigenlijk. Vanaf Den Helder naar Amsterdam is het ook 100 kilometer denk ik, en dan ben jij veel langer onderweg. Ik ga naar Duivendrecht gewoon
Hoi hoi hoiquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Mn fiets fietst weer (nog) als een zonnetje
Alles schoongemaakt en geolied, en nu doet hij het weer ff heel soepel
Fietsen
Dat welquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, in Den Helder komt een trein, dat scheelt al een hoop
Wie, wij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:12 schreef Susi het volgende:
Dat welMaargoed, vraag niet hoe. Ben wel blij dat ik niet hoef over te stappen nee, zeker niet in m'n up. Jullie zijn iig onder professionele begeleiding van elkaar
quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Fietsen
Opgelostquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:46 schreef Susi het volgende:
Steppen is tof hoorOoit een keer met een kermis een wedstrijd gestept, was echt wel tof
Fietsenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:08 schreef Bravebart het volgende:
Fietsen
Ik moet ook in m'n up van A terug naar DH, dus voor mij geldt hetzelfdequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie, wij?
En ik moet alleen vanaf R'dam Centraal, met de metro, dus als jullie niks meer van me horen...
Ghehequote:
Das ook weer waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:17 schreef Susi het volgende:
Ik moet ook in m'n up van A terug naar DH, dus voor mij geldt hetzelfde![]()
quote:Als we gaan, gaan we met z'n allen ... maar dan hebben we iig the Killers gezien
Kun je dan wel die nieuwe er op krijgen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
GheheMorgen zal de ketting er wel weer afliggen, maar met een beetje geluk breekt hij dan
Jahoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je dan wel die nieuwe er op krijgen?
Oh jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JahoorNieuwe ketting is nog 1 lange sliert hè
Zo'n tool heb ik wel ja, maar er zit een Snap-On schakel bij en die kan je gewoon 'klikken'quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh jaEn jij hebt ook zo'n tang om 'm aan elkaar te maken? Dat moet toch met zo'n speciale tang?
Zul je zien dat ie daar volgende keer op breektquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zo'n tool heb ik wel ja, maar er zit een Snap-On schakel bij en die kan je gewoon 'klikken'Moderne gedoe
Juhquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie daar volgende keer op breekt![]()
Nu nog kaarten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef Susi het volgende:
Er zijn nog kaarten te koop voor the Killers, en nou neemt m'n vriendin haar telefoon niet op![]()
quote:Dus heb ik wat ingesproken, maar dat klinkt echt dom als ze dat afluistertAls ik inspreek, verwacht ik namelijk antwoord dus ik laat pauzes in m'n monoloog
![]()
Het is ook niet erg om in m'n uppie te gaan, maar met haar is het iig nogeen stuk gezelliger jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu nog kaarten?Hopen dat ze nog mee kan dan
Vroeger had ik een gigantische hekel aan bellen überhaupt, vond het echt vreselijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]Voicemails doe ik sowieso niet aan
Heb het op m'n eigen telefoon uit gezet
Daaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef Susi het volgende:
Het is ook niet erg om in m'n uppie te gaan, maar met haar is het iig nogeen stuk gezelliger ja![]()
Heb ik nog steeds wel eigenlijkquote:Vroeger had ik een gigantische hekel aan bellen überhaupt, vond het echt vreselijk.
Perfect toch idd ! Nuja, die vriendin vond het vorige week al jammer dat ze niet heen kon, dus ik hoop van ganser harte dat ze het op tijd hoort.quote:
En 't stomme is, dat je dan vaak ook niet kan uitleggen waarom. Het wordt dan iets met 'tja, straks wordt er niet opgenomen'quote:
Hoop met je meequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef Susi het volgende:
Perfect toch idd ! Nuja, die vriendin vond het vorige week al jammer dat ze niet heen kon, dus ik hoop van ganser harte dat ze het op tijd hoort.
Idd, is niet uit te leggenquote:En 't stomme is, dat je dan vaak ook niet kan uitleggen waarom. Het wordt dan iets met 'tja, straks wordt er niet opgenomen'![]()
Verder met Friendsquote:Heb maar Cambuur - Roda JC opgezet
Mja, das ook niks ook, met van die avondenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Vrees ik ook. Ik kan ook zo moeilijk leuk doen op commando
Ben ook niet iemand van de eerste indrukken, ben er meer een die je op termijn moet leren kennenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das ook niks ook, met van die avondenGewoon via woningbouw oid, maar dan heb je een wachtlijst van een jaar of 20
Kan alleen maar zeggen: herkenbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Susi het volgende:
Ben ook niet iemand van de eerste indrukken, ben er meer een die je op termijn moet leren kennen. Ben meestal nogal moeilijk/nietszeggend bij de eerste kennismaking vaak
In theoriequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga om 5 uur met de bus, en dan zijn we er om, even kijken, een uur of 8
Vandaag is het (hier) iig stralend weer, verwacht morgen dat het net zo blijft hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]en op z'n vroegst
Dus hopen dat we morgen geen zware storm enzo hebben
Schijnt van wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Vandaag is het (hier) iig stralend weer, verwacht morgen dat het net zo blijft hoor
Nja, om zes uur 's avonds in de richting van Amsterdam ? Zal dat niet meevallen ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Schijnt van wel ja![]()
Maar met de auto zou het ook niks worden, de vrijdag voor PinksterenVorige keer waren we eigenlijk ook te laat weg, toen stonden we dik in de file
Ja, zag het net ja, bahquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Tabloid het volgende:
'Shocking' news! Man raakt hoogspanningsleiding aan!
Niet als je om 5 of 6 uur door Rotterdam moetquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Nja, om zes uur 's avonds in de richting van Amsterdam ? Zal dat niet meevallen ?
Je kan alleen maar via Rotterdam dan ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet als je om 5 of 6 uur door Rotterdam moet![]()
quote:
Ik weet het, het is echt verschrikkelijk, ik weet ampers waar wat ligt in het zuiden van Nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En naar Amsterdam moeten we dan nog of via Den Haag (A4) of via Utrecht (A2)
Even je topo weer updaten![]()
Nee, eigenlijk niet zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik weet het, het is echt verschrikkelijk, ik weet ampers waar wat ligt in het zuiden van NederlandHeb jij dat niet met het noorden ?
Ah, jij komt nog vaak op de weg dus ! Dat is goed voor je, ik merk aan mijzelf dat ik een stuk angstiger rijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet zoAlleen snelwegnummers/routes kon ik nooit onthouden, maar begin nu ook te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |