Juhquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie daar volgende keer op breekt![]()
Nu nog kaarten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:42 schreef Susi het volgende:
Er zijn nog kaarten te koop voor the Killers, en nou neemt m'n vriendin haar telefoon niet op![]()
quote:Dus heb ik wat ingesproken, maar dat klinkt echt dom als ze dat afluistertAls ik inspreek, verwacht ik namelijk antwoord dus ik laat pauzes in m'n monoloog
![]()
Het is ook niet erg om in m'n uppie te gaan, maar met haar is het iig nogeen stuk gezelliger jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu nog kaarten?Hopen dat ze nog mee kan dan
Vroeger had ik een gigantische hekel aan bellen überhaupt, vond het echt vreselijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]Voicemails doe ik sowieso niet aan
Heb het op m'n eigen telefoon uit gezet
Daaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:47 schreef Susi het volgende:
Het is ook niet erg om in m'n uppie te gaan, maar met haar is het iig nogeen stuk gezelliger ja![]()
Heb ik nog steeds wel eigenlijkquote:Vroeger had ik een gigantische hekel aan bellen überhaupt, vond het echt vreselijk.
Perfect toch idd ! Nuja, die vriendin vond het vorige week al jammer dat ze niet heen kon, dus ik hoop van ganser harte dat ze het op tijd hoort.quote:
En 't stomme is, dat je dan vaak ook niet kan uitleggen waarom. Het wordt dan iets met 'tja, straks wordt er niet opgenomen'quote:
Hoop met je meequote:Op donderdag 28 mei 2009 20:54 schreef Susi het volgende:
Perfect toch idd ! Nuja, die vriendin vond het vorige week al jammer dat ze niet heen kon, dus ik hoop van ganser harte dat ze het op tijd hoort.
Idd, is niet uit te leggenquote:En 't stomme is, dat je dan vaak ook niet kan uitleggen waarom. Het wordt dan iets met 'tja, straks wordt er niet opgenomen'![]()
Verder met Friendsquote:Heb maar Cambuur - Roda JC opgezet
Mja, das ook niks ook, met van die avondenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Vrees ik ook. Ik kan ook zo moeilijk leuk doen op commando
Ben ook niet iemand van de eerste indrukken, ben er meer een die je op termijn moet leren kennenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Mja, das ook niks ook, met van die avondenGewoon via woningbouw oid, maar dan heb je een wachtlijst van een jaar of 20
Kan alleen maar zeggen: herkenbaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Susi het volgende:
Ben ook niet iemand van de eerste indrukken, ben er meer een die je op termijn moet leren kennen. Ben meestal nogal moeilijk/nietszeggend bij de eerste kennismaking vaak
In theoriequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ga om 5 uur met de bus, en dan zijn we er om, even kijken, een uur of 8
Vandaag is het (hier) iig stralend weer, verwacht morgen dat het net zo blijft hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
[..]en op z'n vroegst
Dus hopen dat we morgen geen zware storm enzo hebben
Schijnt van wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Vandaag is het (hier) iig stralend weer, verwacht morgen dat het net zo blijft hoor
Nja, om zes uur 's avonds in de richting van Amsterdam ? Zal dat niet meevallen ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Schijnt van wel ja![]()
Maar met de auto zou het ook niks worden, de vrijdag voor PinksterenVorige keer waren we eigenlijk ook te laat weg, toen stonden we dik in de file
Ja, zag het net ja, bahquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Tabloid het volgende:
'Shocking' news! Man raakt hoogspanningsleiding aan!
Niet als je om 5 of 6 uur door Rotterdam moetquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:57 schreef Susi het volgende:
Nja, om zes uur 's avonds in de richting van Amsterdam ? Zal dat niet meevallen ?
Je kan alleen maar via Rotterdam dan ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet als je om 5 of 6 uur door Rotterdam moet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |