Ik weet het, het is echt verschrikkelijk, ik weet ampers waar wat ligt in het zuiden van Nederlandquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
En naar Amsterdam moeten we dan nog of via Den Haag (A4) of via Utrecht (A2)
Even je topo weer updaten![]()
Nee, eigenlijk niet zoquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik weet het, het is echt verschrikkelijk, ik weet ampers waar wat ligt in het zuiden van NederlandHeb jij dat niet met het noorden ?
Ah, jij komt nog vaak op de weg dus ! Dat is goed voor je, ik merk aan mijzelf dat ik een stuk angstiger rijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet zoAlleen snelwegnummers/routes kon ik nooit onthouden, maar begin nu ook te komen
Nee, helemaal nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, jij komt nog vaak op de weg dus ! Dat is goed voor je, ik merk aan mijzelf dat ik een stuk angstiger rijd![]()
Dat is ook niet helemaal goed hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet![]()
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst gereden heb, dus dat is al lang geledenDoe het ook niet graag, laat mij maar lekker kaartlezen of in de trein zitten
Zoek ook altijd smoezen om niet te hoeven rijden
Ja, ik weet hetquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is ook niet helemaal goed hoorWord je ook zo'n angsthaas als ik in 't verkeer
Gelukkig is het waar ik woon altijd wel rustig
Oeh eigen autootje, heb je er al een op het oog ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik weet hetDaarom wil ik in de zomer ook een eigen autootje
![]()
En hier is het ook heeeel rustigHalf uur van de snelweg en een middelgrote stad
Nee, nog geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Oeh eigen autootje, heb je er al een op het oog ?
Ah, net als ik dus. M'n broertje heeft er twee week gelee een van Marktplaats afgeplukt voor 1300 euro, maar dat lijkt 't me ook niet helemaal. Vooralsnog rijdt ie overigensquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, nog geen ideeBen ook niet zo'n expert/liefhebber van auto's, als het maar rijdt
Het moet een beetje comfortabel zijn, en 140 halen, verder weinig eisen
Nee, mijn budget ligt dan wel iets hogerquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:36 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah, net als ik dus. M'n broertje heeft er twee week gelee een van Marktplaats afgeplukt voor 1300 euro, maar dat lijkt 't me ook niet helemaal. Vooralsnog rijdt ie overigens
Wat tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
HeuiVolgens mij heb ik net een onaffe (is dat een woord
) versie van Wolverine gekeken, want het grootste deel van de computeranimaties waren nog Studio 3D-grijs
Mwa, niet echt tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wat tofIk ben helemaal bekaf van de voorlichting opleiding recherchekundige. Ik denk dat ik het ook maar bij sociologie houd. Dat is wat meer gericht op de mensheid ipv. 1 persoon/boef (waarom boef? dat klinkt zo kleuterklas)
Nee niet echt een zoveelste keus, het is heel interessant maar voor mij net iets te praktisch. Ik ben liever bezig met het onderzoeken van verschillende kanten van een 'zaak' maar hierbij geldt vooral: zo snel mogelijk, zo goed mogelijk een goed uitgangspunt voor justitie ontwikkelen. Daarnaast ben ik nog niet 'ver' genoeg denk ik voor het verhoor, wat een zeer groot gedeelte is van de baan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, niet echt tofDe hele film werd er heel raar door
Recherche is toch ook alleen maar een zoveelste keus?
Daarom zei ik, een zoveelste keusquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee niet echt een zoveelste keus, het is heel interessant maar voor mij net iets te praktisch. Ik ben liever bezig met het onderzoeken van verschillende kanten van een 'zaak' maar hierbij geldt vooral: zo snel mogelijk, zo goed mogelijk een goed uitgangspunt voor justitie ontwikkelen. Daarnaast ben ik nog niet 'ver' genoeg denk ik voor het verhoor, wat een zeer groot gedeelte is van de baan.
Whehe, da's een workprint jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:45 schreef Bravebart het volgende:
HeuiVolgens mij heb ik net een onaffe (is dat een woord
) versie van Wolverine gekeken, want het grootste deel van de computeranimaties waren nog Studio 3D-grijs
Nouja, voor een budget hoger dan 1300 moet je toch helemaal iets leuks kunnen vinden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, mijn budget ligt dan wel iets hogerAl kun je best wat leuks vinden voor 1300
En je zag ook nog van die Thunderbird-like touwtjes bij de stuntsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 06:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Whehe, da's een workprint jaGrappig om te zien ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |