Elke komedie is een romantische komedie; het hangt er maar net vanaf hoe romantisch je het zelf maaktquote:foto Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Flaccid het volgende:
Ik zoek een flauwe romantische komedie om met een chick te kijken. Any suggestions?
Helleuquote:
Goed antwoord.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Elke komedie is een romantische komedie; het hangt er maar net vanaf hoe romantisch je het zelf maakt 8-
America's Best Dance Crew is ook tofquote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef Yesse het volgende:
Ben verslaafd geraakt aan Harper's IslandOja en So you think you can dance US
Wow, dat Harper's Island klinkt wel goedquote:foto Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef Yesse het volgende:
Ben verslaafd geraakt aan Harper's IslandOja en So you think you can dance US
Succesquote:foto Op zondag 31 mei 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
Ik moet vanavond te hospiteren. Het zal de eerste van vele worden wss
Kloptquote:foto Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
America's Best Dance Crew is ook tof, iig als je meer van groepsdansen houdt
De spanning is echt super top!quote:foto Op zondag 31 mei 2009 12:51 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Wow, dat Harper's Island klinkt wel goedEens wat downloaden.
Ik kom net terug van een Kroatisch restaurantquote:
Ben benieuwd! Aflevering 1 t/m 7 is binnen, dus ik denk dat ik zo naar MWDL de eerste eens ga kijkenquote:
Koud?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef Piles het volgende:
Hoi. Doei. BBQ![]()
[..]
SuccesEn daar moet je niet vanuit gaan
![]()
Ik dacht dat je stug zou doorposten, maareh, best stil hier![]()
![]()
Was ook maar grapjequote:foto Op maandag 1 juni 2009 00:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Heb geen internet op m'n mobiel. En dan wss nog niet
Maar hee, jullie zijn er ook nog
quote:
Bij the Killers ? Nog niet gezienquote:Op maandag 1 juni 2009 00:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, en ik dacht dat het HMH-publiek niet erg enthousiast was af en toe, maar dat Pinkpop-publiek!
quote:foto Op maandag 1 juni 2009 00:16 schreef Susi het volgende:
![]()
Nja ik was alleen met die gozer, was wel hartstikke gezellig eigenlijk, ik ging iig met een positief gevoel weg. Maar hij zou 's avonds een sms sturen of het wat wordt, maar hij heeft niet gesmst nog dus ik denk het niet![]()
Het optreden was goedquote:
quote:
Mja, ik ookquote:Oeh zit nu the Killers snel nog even terug te luisteren. Ik wil nog een keer vrijdag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop