quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:13 schreef Bravebart het volgende:
Môh
Bouwvakkers die om 7 uur (of eerder) beginnen met heienEn dat de hele week al
Ja heerlijk om die tijd wakker gebeukt te wordenquote:
Wat dat betreft komt de kredietcrisis mij goed uitquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja heerlijk om die tijd wakker gebeukt te wordenEn het gaat waarschijnlijk de komende 3 maanden vaker voorkomen aangezien ze hierna voor mn huis en naast mn huis gaan bouwen
Och ja, hier zijn het kleedkamers van het sportcentrum en studentenwoningen, dus daar is zat vraag naarquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat dat betreft komt de kredietcrisis mij goed uit![]()
Ze zouden naast ons ook een paar nieuwe huizen gaan bouwen, maar voorlopig zijn er nog geen kopersDus hou ik nog even rust en uitzicht
Wat is dat precies voor examen dan, wat je moet gaan doen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:35 schreef Susi het volgende:
Zojuist mijn economieboeken binnen gekregen, ben al heul zenuwachtig![]()
![]()
![]()
Ja, die moeten ze wel blijven bouwen jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:36 schreef Bravebart het volgende:
Och ja, hier is het kleedkamers van het sportcentrum en studentenwoningen, dus daar is zat vraag naarEn de woningbouw heeft geld als water, dus die bouwen wel.
Oh, ik dacht dat ik dat hier nog niet had verteldquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valencia!
Ik vind het ook jammer voor Sarrie
Heb je ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat hier nog niet had verteld
Oh man, ze willen 1/3 van Delft de komende zoveel jaar gaan vernieuwen, wat nou geld tekortquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die moeten ze wel blijven bouwen ja
En dat laatste is zeker waarAls hakt die Vpb en Vogelaar-wijken-toeslag er wel in
Bart is helderziend, of had ie dat nog niet verteldquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat hier nog niet had verteld
Ja, ze willen vaak zoveelquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh man, ze willen 1/3 van Delft de komende zoveel jaar gaan vernieuwen, wat nou geld tekort
Namen van de hoofdstukken zijn Marketing, Productbeleid, Prijs- en distributeiebeleid, Communicatiebeleid & Balans en winst- en verliesrekening, Organisaties en besluitvorming, Leiderschap.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat is dat precies voor examen dan, wat je moet gaan doen?
Mja dat is waarquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ze willen vaak zoveelIn Rotterdam wilden ze ook een boot voor een leuk prijsje opknappen
Best veel stof, voor een uurtjequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef Susi het volgende:
Namen van de hoofdstukken zijn Marketing, Productbeleid, Prijs- en distributeiebeleid, Communicatiebeleid & Balans en winst- en verliesrekening, Organisaties en besluitvorming, Leiderschap.
Het is een entreetoets voor de opleiding van IBL en het duurt maar een uur, dus ik hoop stiekem dat ie niet té moeilijk is.
quote:
Best veel onderwerpen voor een uurtje danquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef Susi het volgende:
[..]
90 pagina's johVoor tentamens ben ik wel erger gewend
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef DaFrenk het volgende:
GoedemiddagEventjes een pauze ingelast, je wordt best gaar van code-kloppen
Ik ben PHP programmeurquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef Piles het volgende:
[..]Code-kloppen
Te lang geleden
Wat doe je voor werk dan?
Ah, tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik ben PHP programmeurStarter dan wel hè.. na op de opleiding wat ASP gehad te hebben heb ik in de 2 jaar dat ik zelfstandig bezig was mezelf PHP aangeleerd en nu doe ik het dus voor een baas. Heb iig in afgelopen half jaar meer geleerd dan in die 2 jaar op mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |