Ach, hier hoeft Gonzalez niet heel bang voor te zijn..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:47 schreef eentwee het volgende:
Wat is Murray aan het doen zeg..Maar als het schema open komt te liggen voor Gonzo hoor je mij niet klagen..
Dat had ik niet moeten zeggen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Ruudt het volgende:
Denkt Murray nu echt dat hij deze set nog kan pakken?
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Ruudt het volgende:
Denkt Murray nu echt dat hij deze set nog kan pakken?
Ja, de schonen zoeken elkaar wel opquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef wimderon het volgende:
Cirstea/Wozniacki tegen Kirilenko/Pennetta net begonnen![]()
![]()
En op baan 9 Domachowska/Paszek samen
Damn dat is wel de meest geile dubbel ooitquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef wimderon het volgende:
![]()
Wat heb jij met al die vage speelsters?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:39 schreef TheArt het volgende:
Jaja, Hercog wint de eerste set met 6-3 van Rezai. Polona
Dat zijn geen vage speelstersquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat heb jij met al die vage speelsters?
Ze douchen ook samen na de partij, ff de livestream zoeken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef wimderon het volgende:
![]()
Toch ook bij Sevastovaquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat zijn geen vage speelstersMaja dat krijg je als je het ITF-wereldje nogal goed volgt. Ik heb het verder hier op RG alleen voor Hercog en Martic. Dat zijn beide 18-jarige Sloveense talenten. Verder ben ik nog wel voor wat jonge speelsters, maar die hebben het hoofdtoernooi niet gehaald (Vögele o.a.).
GSM Murray. Potito faalhaas.
Thanksquote:
Ja en Dentoni, maar die vlogen er in de eerste ronde uitquote:
Nee, Ani - Cornet moet afgemaakt worden van gisteren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef maxamius het volgende:
waarom is deze wedstrijd op de stream we krijgen toch ivanovic
sorry ik snap hem alquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef maxamius het volgende:
waarom is deze wedstrijd op de stream we krijgen toch ivanovic
Ik 47 punten en idd.... dat rijtje met Blake en Berdych is helemaal roodquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn bracket gaat nog best aardig, 46 punten en alleen Blake die me echt een beetje verneukt, maar dat zal iedereen wel hebben.
Weifelend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Szura het volgende:
Wijfelend naar het net gekomen door Starace. 0-30
Je mag als buitenlandse pers niet zelf live wedstrijden uitzenden (ivm. rechten)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef De_kromme het volgende:
WTF en nu wel beelden van Rus, zend dat dan live uit tyfus NOS.
Er zit een knop op je tv he. Niet om weg te zappen, maar gewoon t geluid uit te zetten. Voor het commentaar hoef je meestal ook niet te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:12 schreef Szura het volgende:
Wat een armoe, je kan kiezen tussen het geschreeuw van Sharapova en de vuistjes/dansjes van Ana
Verbazend hoe makkelijk Simon door is, dat stokbrood had ik met gemak zien falen vandaag
Op Eurosport en de NOS niet neequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Colplay het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv he. Niet om weg te zappen, maar gewoon t geluid uit te zetten. Voor het commentaar hoef je meestal ook niet te kijken
Oh, je bent een vrouw. Ik dacht al.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ana![]()
Hopelijk blijft ze prutsen en vliegt ze er deze ronde uit.
Van dichtbij is ze echt niet mooiquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, je bent een vrouw. Ik dacht al.
Iedereen pompt tegenwoordig met die vuisten joh, gewoon jaloezie dit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Van dichtbij is ze echt niet mooi
Maar bovenal dat irritante vuist-gepomp, daar kan ik echt niet tegen. Weg met dat kind!
Eerste set speelde ze wel goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen pompt tegenwoordig met die vuisten joh, gewoon jaloezie dit.
Weer een break voorsprong in de tweede set voor Ivanovic, denk dat ik maar even zap naar Sharapova, hoe speelt die?
Larcher de Brito heeft toch maar mooi de 3e ronde gehaaldquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Szura het volgende:
De Brito heeft nog 1 game nodig tegen Zheng Jie
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Angelof9 het volgende:
![]()
Nu moet ik haar nog een ronde verdragen.
Probleem met die vuistjes is dat het allemaal wannabe's zijn. De uitvinder is bekend en zo overtuigend als Hem heb ik het nog nooit iemand zien doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen pompt tegenwoordig met die vuisten joh, gewoon jaloezie dit.
Weer een break voorsprong in de tweede set voor Ivanovic, denk dat ik maar even zap naar Sharapova, hoe speelt die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probleem met die vuistjes is dat het allemaal wannabe's zijn. De uitvinder is bekend en zo overtuigend als Hem heb ik het nog nooit iemand zien doen.Ik zie het niet als Wannabe's, ik zie het als een eerbetoon naar Hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wat een wannabe-Blake is het tochquote:
Wannabe of niet, hij doet het beter op het gravel hier dan Blakequote:
Ik vind 'r ook niks. En inderdaad is ze van dichtbij echt niet mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Angelof9 het volgende:![]()
Nu moet ik haar nog een ronde verdragen.
Mocht ie willen, verder in wat gemalen bakstenen puntjes, that's itquote:
Man, als ze aan je deur stond zou je die parkieten vergetenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind 'r ook niks. En inderdaad is ze van dichtbij echt niet mooi.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Szura het volgende:
Yes. Maria breakt terug naar 4-4 terwijl Petrova op ik meen 2-4 nog breakkansen kreeg
Ja hoor heb daar nog steeds vertrouwen in. Laat eerst maar eens iemand drie sets van hem winnen op gravel in een partij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ze gaan Nadal straks toch wel uitzenden? Ben wel benieuwd hoe hij speelt.
Denkt iedereen hier nog steeds dat Nadal het toernooi gaat winnen?
Gewoon scoreboard op RG site kijk ik, ben de Giro nu aan het volgenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
waar kan je dit zien.
Ik heb geen eurosport streams
[..]
http://www.ustream.tv/channel/dptvnetquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
waar kan je dit zien.
Ik heb geen eurosport streams
[..]
Nee hoor. Ik vind 'r echt niks. Voor Cornet zou ik wel opendoen maar ik zou mijn jongensquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Man, als ze aan je deur stond zou je die parkieten vergeten
Heb ik nooit gedachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, da's inderdaad nog nooit iemand gelukt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:37 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ja hoor heb daar nog steeds vertrouwen in. Laat eerst maar eens iemand drie sets van hem winnen op gravel in een partij.
quote:
quote:En denk ik dus nog steeds niet. Natuurlijk gaat Federer winnen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/dptvnet
Snap ik, Cavias zitten ook in een kooitjequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind 'r echt niks. Voor Cornet zou ik wel opendoen maar ik zou mijn jongensniet vergeten.
ah je hebt hem ook voor XL-game?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef dndiek het volgende:
Stepanek, wat doe je?
4-2 voorstaan en dan de set met 4-6 weggeven
YW !quote:
Ik denk niet dat hij het toernooi gaat winnen, ik denk dat het Federer gaat worden. In de 1ste ronde heeft Fedje ook de meeste indruk gemaakt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me wel schattig, een klei Cornetto'tje in een kooitje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Snap ik, Cavias zitten ook in een kooitje
Ook datquote:
Layen? Nadal overtuigt me niet de laatste tijd. Volgens mij zit ie niet lekker in z'n vel op het moment. Misschien dat hij zichzelf het toernooi nog inspeelt, zou me niks verbazen, maar ik denk niet dat hij van iemand met een goede dag kan winnen op het moment.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef Federer-fan het volgende:
Maar ga je dan Nadal niet layen als je er zo van overtuigd bent?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Layen? Nadal overtuigt me niet de laatste tijd. Volgens mij zit ie niet lekker in z'n vel op het moment. Misschien dat hij zichzelf het toernooi nog inspeelt, zou me niks verbazen, maar ik denk niet dat hij van iemand met een goede dag kan winnen op het moment.
Ik ben met je eens dat Federer meer indruk maakte in de eerste ronde. Maar dat zegt natuurlijk niet alles. Misschien groeit Nadal in het toernooi.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:48 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het toernooi gaat winnen, ik denk dat het Federer gaat worden. In de 1ste ronde heeft Fedje ook de meeste indruk gemaakt.
Je weet wat layen is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Layen? Nadal overtuigt me niet de laatste tijd. Volgens mij zit ie niet lekker in z'n vel op het moment. Misschien dat hij zichzelf het toernooi nog inspeelt, zou me niks verbazen, maar ik denk niet dat hij van iemand met een goede dag kan winnen op het moment.
Van wie dan?quote:
Maar toen speelde hij tegen spelers die goed speelden, en kwam hij niet in de problemen (geen breaks achterstand en zo)....nu speelde hij echt brak....quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat Federer meer indruk maakte in de eerste ronde. Maar dat zegt natuurlijk niet alles. Misschien groeit Nadal in het toernooi.
Bovendien, Nadal won gister met 7-5 6-4 6-4 en hij won vorig jaar in de eerste ronde met ongeveer dezelfde cijfers (7-5 6-3 6-1) van Belluci en ook in 2007 in de eerste ronde met ongeveer dezelfde cijfers van Del Potro (7-5 6-3 6-2).
Ik denk dat minder dan 1% van de gemiddelde tennisvolgers dat weet.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat minder dan 1% van de gemiddelde tennisvolgers dat weet.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik layde d'r !!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat minder dan 1% van de gemiddelde tennisvolgers dat weet.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:09 schreef jojomen4 het volgende:
Ziet er lekker uit tim. Der gezicht niet perse, maar der achterkantje...
Nu Rafa aan de beurt! Als hij vandaag net zoals maandag speelt vrees ik het ergste! Wat was hij toen slecht zeg!![]()
![]()
Hij heeft beloofd z'n benen meer te laten bewegen, dus als hij doet wat hij beloofd heeft krijgt z'n tegenstander niet meer dan 3 games. Vamos!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Ondertussen is hij al klaar kz
edit: je hebt hem al ge-edit![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
En een bonus
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Die faler had gewoon de eerste set moeten pakken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:50 schreef TheArt het volgende:
Ouanna tikt Safin gewoon bij vlagen echt weg.
Dat betekent dat je wedt dat hij (in dit geval het toernooi) niet wint. Als je vijftig euro inzet en Nadal wint het toernooi niet, wint je honderd euro. (Tenzij hij zich terugtrekt of in de eerste set van een wedstrijd opgeeft volgens mij; dan vervalt de weddenschap en krijg je je inleg terug.)quote:
Als ik het nummer had, zou ik bellen. Wat een ellende zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef TheArt het volgende:
Andere mensen met klaagtelefoontjes naar Eurosport om Van Cuilenborg weg te krijgen?
Ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:12 schreef Szura het volgende:
De aanwas bij de Fransen blijft toch groot zeg.
Komt ie weer hoor: zo begrijpelijk en kenmerkend voor Safin
Hij praat inderdaad alsof hij een kleuterklas aan het voorlezen isquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
"Safin heeft het helemaal gehad met het Franse publiek en ik kan me daar wel iets bij voorstellen" zei Van Cuilemburg op voorzichtige toon. Maar je dat nou joh.![]()
En hoe hij Nadals naam net uitspraak. Alsof hij het tegen een stel debielen heeft.![]()
Heeft iemand het nummer van Eurosport? Dan gaat jullie vriend Federer-fan even bellen.
Heb je nummers? dan ga ik meteen bellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:23 schreef Colplay het volgende:
Bel dan gelijk ff Sport1 om te zeggen dat Rafa ook aan t tennissen is en dat ze dit misschien op kanaal drie uit kunnen zenden...
Het wordt avond om 18u..quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
"Ze hebben vaak wat extra's, avondwedstrijden." Ik wet niet, maar volgens mij wordt het avond als de schemering intreedt. Dat is om 21.15 uur ofzo; het is nu 18.15 uur.
Hierbij mijn mail aan Eurosport van zo-even:quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef NY_Giant het volgende:
infoholland@eurosport.com
commentators@eurosport.com
http://community.eurosport.com/page.aspx?p=contact
Een Nederlands telefoonnummer ben ik nog niet tegengekomen.
Volgens Van Dale is het de tijd waarin de duisternis intreedt.quote:
Bedankt.quote:
Wikipeda is leidendquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:43 schreef Szura het volgende:
Safin wtf doe je toch de hele tijd aan het net
Verkeerde quote.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wikipeda is leidend
De avond is het laatste deel van de dag, in het algemeen de tijd tussen 18u en 24u.[1]
Het woord avond kan ook duiden op een sociale gebeurtenis. Vaak wordt dan de verkleinde vorm avondje gebruikt.
Waar is Nadal te zien?quote:
Op het scoreboardquote:
quote:
Minder.quote:heb nog geen beelden gevonden![]()
Gratis wel, weet niet of je tv-ants hebt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.![]()
Is Nadal ergens op een [suus21-modus]gratis, niet-downloadstream[/suus21-modus] te zien?
Woops. Maar wel een bazenpost.quote:
Klopt.quote:
Ik heb meer mensen horen klagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:09 schreef Federer-fan het volgende:
Klein offtopicvraagje: mijn internet ligt er het laatste uur elke keer uit (InternetPlusBellen - KPN/Planet). Dat heb ik nooit. Zijn er meer hier die KPN/Planet hebben die hier last van hebben?
Er schijnt een landelijke storing te zijn.quote:
Ja, het is echt kut dit. Sorry hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:30 schreef Wopper1 het volgende:
Edward.
Als je een vlag ziet met daarop ''finish'' dan weet je wanneer je klaar bent. Bij tennis weet je dat niet..
Heel goed Edward!
Dat is niet te hopen, want het voetbal begint zoquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:27 schreef leroytje het volgende:
Ik zie dit wel zo'n 14-12 wedstrijd worden in deze set
Hewitt is niet zo veel meer. Simpele overwinning Nadal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
In de derde ronde moet Nadal tegen Hewitt.
Dan heb jij vanmorgen geen tennis gekeken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is nu al de leukste partij van dit toernooi.
Bedankt.quote:
Welke partij doel je dan op? Want er is geen leukere partij geweest dan deze.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan heb jij vanmorgen geen tennis gekeken.
Sorry, bedoelde Marat FFquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.Je had het dus gelezen over de stroomstoot die ik heb gehad?
Je hebt gelijk maar ik hoop dat je ongelijk hebt. Dat het in elk geval een mooie partij wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hewitt is niet zo veel meer. Simpele overwinning Nadal.
No offense taken.quote:
en die fransman heeft er al een 5 setter opzitten tegen Granollers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef TheArt het volgende:
4 uur en 18 minuten al bezig.
Je bent een tennisliefhebber of je bent het niet.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Ouanna speelt wel goed zeg, het verrast me dat hij slechts no. 134 is. Met dit spel sta je in de top 10jarenlang op nummer 1 bij de vrouwen.
Ja :Squote:
En vrouwen willen gelijke prijzengeld.quote:
Ja is ook zo, maar dat gepruts van Murray was ook wel leuk om te zien. Maar dat is op een andere manier leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Welke partij doel je dan op? Want er is geen leukere partij geweest dan deze.
Maar hij wonquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar dat gepruts van Murray was ook wel leuk om te zien. Maar dat is op een andere manier leuk.
Zeg dat wel. Gaaf hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:43 schreef TheGeneral het volgende:
Safin is trouwens nog verdomd fit voor iemand in zijn laatste jaar die er toch niet echt meer alles aan doet.
Tussen 21.30 en 21.45.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
Wanneer stopten ze gisteren ongeveer vanwege de duisternis?
Ik hoop toch wel dat ze de wedstrijd uit kunnen spelen - irritant als het dan morgen afgespeeld wordt!quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:46 schreef TheGeneral het volgende:
Wanneer stopten ze gisteren ongeveer vanwege de duisternis?
Dan moet Bernardes rennen voor zijn leven lijkt mequote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Gelukkig, dan hebben we nog even. Zou zonde zijn als de partij zou worden onderbroken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |