Die faler had gewoon de eerste set moeten pakken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:50 schreef TheArt het volgende:
Ouanna tikt Safin gewoon bij vlagen echt weg.
Dat betekent dat je wedt dat hij (in dit geval het toernooi) niet wint. Als je vijftig euro inzet en Nadal wint het toernooi niet, wint je honderd euro. (Tenzij hij zich terugtrekt of in de eerste set van een wedstrijd opgeeft volgens mij; dan vervalt de weddenschap en krijg je je inleg terug.)quote:
Als ik het nummer had, zou ik bellen. Wat een ellende zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:56 schreef TheArt het volgende:
Andere mensen met klaagtelefoontjes naar Eurosport om Van Cuilenborg weg te krijgen?
Ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:12 schreef Szura het volgende:
De aanwas bij de Fransen blijft toch groot zeg.
Komt ie weer hoor: zo begrijpelijk en kenmerkend voor Safin
Hij praat inderdaad alsof hij een kleuterklas aan het voorlezen isquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:21 schreef Federer-fan het volgende:
"Safin heeft het helemaal gehad met het Franse publiek en ik kan me daar wel iets bij voorstellen" zei Van Cuilemburg op voorzichtige toon. Maar je dat nou joh.![]()
En hoe hij Nadals naam net uitspraak. Alsof hij het tegen een stel debielen heeft.![]()
Heeft iemand het nummer van Eurosport? Dan gaat jullie vriend Federer-fan even bellen.
Heb je nummers? dan ga ik meteen bellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:23 schreef Colplay het volgende:
Bel dan gelijk ff Sport1 om te zeggen dat Rafa ook aan t tennissen is en dat ze dit misschien op kanaal drie uit kunnen zenden...
Het wordt avond om 18u..quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:17 schreef Federer-fan het volgende:
"Ze hebben vaak wat extra's, avondwedstrijden." Ik wet niet, maar volgens mij wordt het avond als de schemering intreedt. Dat is om 21.15 uur ofzo; het is nu 18.15 uur.
Hierbij mijn mail aan Eurosport van zo-even:quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:29 schreef NY_Giant het volgende:
infoholland@eurosport.com
commentators@eurosport.com
http://community.eurosport.com/page.aspx?p=contact
Een Nederlands telefoonnummer ben ik nog niet tegengekomen.
Volgens Van Dale is het de tijd waarin de duisternis intreedt.quote:
Bedankt.quote:
Wikipeda is leidendquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:43 schreef Szura het volgende:
Safin wtf doe je toch de hele tijd aan het net
Verkeerde quote.quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wikipeda is leidend
De avond is het laatste deel van de dag, in het algemeen de tijd tussen 18u en 24u.[1]
Het woord avond kan ook duiden op een sociale gebeurtenis. Vaak wordt dan de verkleinde vorm avondje gebruikt.
Waar is Nadal te zien?quote:
Op het scoreboardquote:
quote:
Minder.quote:heb nog geen beelden gevonden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |