Nee, Ani - Cornet moet afgemaakt worden van gisteren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef maxamius het volgende:
waarom is deze wedstrijd op de stream we krijgen toch ivanovic
sorry ik snap hem alquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef maxamius het volgende:
waarom is deze wedstrijd op de stream we krijgen toch ivanovic
Ik 47 punten en idd.... dat rijtje met Blake en Berdych is helemaal roodquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn bracket gaat nog best aardig, 46 punten en alleen Blake die me echt een beetje verneukt, maar dat zal iedereen wel hebben.
Weifelend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Szura het volgende:
Wijfelend naar het net gekomen door Starace. 0-30
Je mag als buitenlandse pers niet zelf live wedstrijden uitzenden (ivm. rechten)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef De_kromme het volgende:
WTF en nu wel beelden van Rus, zend dat dan live uit tyfus NOS.
Er zit een knop op je tv he. Niet om weg te zappen, maar gewoon t geluid uit te zetten. Voor het commentaar hoef je meestal ook niet te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:12 schreef Szura het volgende:
Wat een armoe, je kan kiezen tussen het geschreeuw van Sharapova en de vuistjes/dansjes van Ana
Verbazend hoe makkelijk Simon door is, dat stokbrood had ik met gemak zien falen vandaag
Op Eurosport en de NOS niet neequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Colplay het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv he. Niet om weg te zappen, maar gewoon t geluid uit te zetten. Voor het commentaar hoef je meestal ook niet te kijken
Oh, je bent een vrouw. Ik dacht al.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ana![]()
Hopelijk blijft ze prutsen en vliegt ze er deze ronde uit.
Van dichtbij is ze echt niet mooiquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, je bent een vrouw. Ik dacht al.
Iedereen pompt tegenwoordig met die vuisten joh, gewoon jaloezie dit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Van dichtbij is ze echt niet mooi
Maar bovenal dat irritante vuist-gepomp, daar kan ik echt niet tegen. Weg met dat kind!
Eerste set speelde ze wel goedquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen pompt tegenwoordig met die vuisten joh, gewoon jaloezie dit.
Weer een break voorsprong in de tweede set voor Ivanovic, denk dat ik maar even zap naar Sharapova, hoe speelt die?
Larcher de Brito heeft toch maar mooi de 3e ronde gehaaldquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:42 schreef Szura het volgende:
De Brito heeft nog 1 game nodig tegen Zheng Jie
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Angelof9 het volgende:
![]()
Nu moet ik haar nog een ronde verdragen.
Probleem met die vuistjes is dat het allemaal wannabe's zijn. De uitvinder is bekend en zo overtuigend als Hem heb ik het nog nooit iemand zien doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Iedereen pompt tegenwoordig met die vuisten joh, gewoon jaloezie dit.
Weer een break voorsprong in de tweede set voor Ivanovic, denk dat ik maar even zap naar Sharapova, hoe speelt die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Probleem met die vuistjes is dat het allemaal wannabe's zijn. De uitvinder is bekend en zo overtuigend als Hem heb ik het nog nooit iemand zien doen.Ik zie het niet als Wannabe's, ik zie het als een eerbetoon naar Hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Wat een wannabe-Blake is het tochquote:
Wannabe of niet, hij doet het beter op het gravel hier dan Blakequote:
Ik vind 'r ook niks. En inderdaad is ze van dichtbij echt niet mooi.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:58 schreef Angelof9 het volgende:![]()
Nu moet ik haar nog een ronde verdragen.
Mocht ie willen, verder in wat gemalen bakstenen puntjes, that's itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |