Nee, Ani - Cornet moet afgemaakt worden van gisteren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef maxamius het volgende:
waarom is deze wedstrijd op de stream we krijgen toch ivanovic
sorry ik snap hem alquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:02 schreef maxamius het volgende:
waarom is deze wedstrijd op de stream we krijgen toch ivanovic
Ik 47 punten en idd.... dat rijtje met Blake en Berdych is helemaal roodquote:Op woensdag 27 mei 2009 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn bracket gaat nog best aardig, 46 punten en alleen Blake die me echt een beetje verneukt, maar dat zal iedereen wel hebben.
Weifelend.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Szura het volgende:
Wijfelend naar het net gekomen door Starace. 0-30
Je mag als buitenlandse pers niet zelf live wedstrijden uitzenden (ivm. rechten)quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef De_kromme het volgende:
WTF en nu wel beelden van Rus, zend dat dan live uit tyfus NOS.
Er zit een knop op je tv he. Niet om weg te zappen, maar gewoon t geluid uit te zetten. Voor het commentaar hoef je meestal ook niet te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:12 schreef Szura het volgende:
Wat een armoe, je kan kiezen tussen het geschreeuw van Sharapova en de vuistjes/dansjes van Ana
Verbazend hoe makkelijk Simon door is, dat stokbrood had ik met gemak zien falen vandaag
Op Eurosport en de NOS niet neequote:Op woensdag 27 mei 2009 15:16 schreef Colplay het volgende:
[..]
Er zit een knop op je tv he. Niet om weg te zappen, maar gewoon t geluid uit te zetten. Voor het commentaar hoef je meestal ook niet te kijken
Oh, je bent een vrouw. Ik dacht al.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:48 schreef Angelof9 het volgende:
Ana![]()
Hopelijk blijft ze prutsen en vliegt ze er deze ronde uit.
Van dichtbij is ze echt niet mooiquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:19 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh, je bent een vrouw. Ik dacht al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |