Dan heb jij vanmorgen geen tennis gekeken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is nu al de leukste partij van dit toernooi.
Bedankt.quote:
Welke partij doel je dan op? Want er is geen leukere partij geweest dan deze.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dan heb jij vanmorgen geen tennis gekeken.
Sorry, bedoelde Marat FFquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt.Je had het dus gelezen over de stroomstoot die ik heb gehad?
Je hebt gelijk maar ik hoop dat je ongelijk hebt. Dat het in elk geval een mooie partij wordt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hewitt is niet zo veel meer. Simpele overwinning Nadal.
No offense taken.quote:
en die fransman heeft er al een 5 setter opzitten tegen Granollers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:36 schreef TheArt het volgende:
4 uur en 18 minuten al bezig.
Je bent een tennisliefhebber of je bent het niet.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Ouanna speelt wel goed zeg, het verrast me dat hij slechts no. 134 is. Met dit spel sta je in de top 10jarenlang op nummer 1 bij de vrouwen.
Ja :Squote:
En vrouwen willen gelijke prijzengeld.quote:
Ja is ook zo, maar dat gepruts van Murray was ook wel leuk om te zien. Maar dat is op een andere manier leuk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Welke partij doel je dan op? Want er is geen leukere partij geweest dan deze.
Maar hij wonquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:39 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ja is ook zo, maar dat gepruts van Murray was ook wel leuk om te zien. Maar dat is op een andere manier leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |