Je weet wat layen is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:49 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Layen? Nadal overtuigt me niet de laatste tijd. Volgens mij zit ie niet lekker in z'n vel op het moment. Misschien dat hij zichzelf het toernooi nog inspeelt, zou me niks verbazen, maar ik denk niet dat hij van iemand met een goede dag kan winnen op het moment.
Van wie dan?quote:
Maar toen speelde hij tegen spelers die goed speelden, en kwam hij niet in de problemen (geen breaks achterstand en zo)....nu speelde hij echt brak....quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ben met je eens dat Federer meer indruk maakte in de eerste ronde. Maar dat zegt natuurlijk niet alles. Misschien groeit Nadal in het toernooi.
Bovendien, Nadal won gister met 7-5 6-4 6-4 en hij won vorig jaar in de eerste ronde met ongeveer dezelfde cijfers (7-5 6-3 6-1) van Belluci en ook in 2007 in de eerste ronde met ongeveer dezelfde cijfers van Del Potro (7-5 6-3 6-2).
Ik denk dat minder dan 1% van de gemiddelde tennisvolgers dat weet.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat minder dan 1% van de gemiddelde tennisvolgers dat weet.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik layde d'r !!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat minder dan 1% van de gemiddelde tennisvolgers dat weet.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:09 schreef jojomen4 het volgende:
Ziet er lekker uit tim. Der gezicht niet perse, maar der achterkantje...
Nu Rafa aan de beurt! Als hij vandaag net zoals maandag speelt vrees ik het ergste! Wat was hij toen slecht zeg!![]()
![]()
Hij heeft beloofd z'n benen meer te laten bewegen, dus als hij doet wat hij beloofd heeft krijgt z'n tegenstander niet meer dan 3 games. Vamos!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Ondertussen is hij al klaar kz
edit: je hebt hem al ge-edit![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
En een bonus
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |