Vraag me af waar jij werkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:18 schreef washball het volgende:
Gisteren had zo een collega een heel kort broekje aan, en je zag haar decolleté goed. Tot zover geen klacht. Ze is best lekker. Ik werd zo helemaal geil, maar ze is getrouwd plus 15 jaar ouder dan TS.
ik kijk even of ze hyves heeft. Zo ja dan komt de foto.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef ruud.nl het volgende:
Totaal ongeloofwaardig zonder foto's natuurlijk.
Stagequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:22 schreef Druktemaker het volgende:
Zal wel niet veel soeps zijn jouw baantje
Ik moest lachenquote:
een school, (nee TS is geen leraar of conciërgequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Een heel kort broekje aan naar het werk?
Waar loop je stage?
Dat ja, en zijn er nog meer stage plekken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Waar loop je stage?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Waar loop je stage?
Nee, je bent een stagiair. En dat geile mokkel, wat is haar functie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:25 schreef washball het volgende:
een school, (nee TS is geen leraar of conciërge)
leerkracht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je bent een stagiair. En dat geile mokkel, wat is haar functie?
Doet ze iets op administratie, dan kun je haar misschien makkelijk een beurt geven in het steegje naast de plaatselijke kroeg.
En de zwemlerares is een geil mokkel. En nat!quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zulks een topic openen en dan geen pics kunnen leveren: faal!
You better.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef washball het volgende:
Mensen sorry kan geen foto vinden. Neem straks stiekem een foto voor jullie.
Pics?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef flowerfaeces het volgende:
oh, ben jij die viespeuk die zo naar mijn tieten stond te staren
Pics?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:
TVP voor de foto.
En ik ken het verhaal, bij mij op werk loopt er ook wel wat rond.
Die staan niet eens op de foto in je foboquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef flowerfaeces het volgende:
Misschien moet je je eens wat minder als slet gedragenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef flowerfaeces het volgende:
ik zie er gewoon representatief uit op mijn werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens wat minder als slet gedragen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef washball het volgende:
Mensen sorry kan geen foto vinden. Neem straks stiekem een foto voor jullie.
Een voorproefje van wat we kunnen verwachten dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef zovty het volgende:
Als er niet snel pics komen dan kan hier wel een slotje op.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een voorproefje van wat we kunnen verwachten dan?
[ afbeelding ]
Als je de kans krijgt.. Gewoon doen. Mooie ervaring en anders gewoon met de vlag in de hand..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef washball het volgende:
[..]
Maar om nou te neuken met iemand van 35
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:
TVP voor de foto.
En ik ken het verhaal, bij mij op werk loopt er ook wel wat rond.
tussen 4 en 5 komt hij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef julian6 het volgende:
Wees niet zo'n schijtert TS! Schiet op met die pics
quote:
Ja, dan krijgen we zo'n afgepeigerde bezwete juf met krijtvegen op d'r armen. Nee dankje!quote:
Neuh geen gym lerares.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef Deetch het volgende:
Is zij gymnlerares ofzo, anders kan dat toch heul niet voor de klas zo'n kort broekje?
gvd nu wil ik fotos ook
Het zal wel zo'n Smullers rolmops zijn uiteindelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef bioloogje het volgende:
nu wil ik de foto's ook zien, owee als ze niet lekker is
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef dubidub het volgende:
Potentieel AnthonyZeus-topic. Derhalve tvp!
Ze is niet van de internet generatie vandaar dat pics moeilijk zijn, maar ze komenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef James-Hetfield het volgende:
Zo lekker is ze dus ook niet, anders had TS wel meteen pics gehad
Dan zeg je toch gewoon dat het voor je KLB-matties is?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:05 schreef washball het volgende:
[..]
Ja dan ziet zo'n kind dat. "JUF HIJ MAAKT FOTOS VAN JE1!!11!1!!11!!!!
Zeur niet zo, gisteren vond je 32 een prima leeftijd en vandaag is 35 een probleem?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef washball het volgende:
Volgens mij vind ze mij ook wel leuk.
Poll: 15 jaar oudere chick neuken?Doen! Nee dat is niet gepast. ook daar pics van!11!!1
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan kijkt ze wat KLB is en dan krijgt ze een heel raar beeld van mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat het voor je KLB-matties is?.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeur niet zo, gisteren vond je 32 een prima leeftijd en vandaag is 35 een probleem?
Nou, je maakt het wel erg moeilijk om je te weerstaan natuurlijk, met die grote harten in mijn FoBo en toptopics als deze. Maar ik wacht nog evenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef washball het volgende:
[..]
Maar ik werd heel erg geil van je foto's
![]()
Maar wil je nou een relatie met mij?
Ze kijkt stiekem naar me en draait gau weg als ik kijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Waaruit blijkt dat ze jou wel in haar broekje zou willen?
Fair enough.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, je maakt het wel erg moeilijk om je te weerstaan natuurlijk, met die grote harten in mijn FoBo en toptopics als deze. Maar ik wacht nog even
En ondertussen geen foto van haar durven maken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:25 schreef washball het volgende:
[..]
Ze kijkt stiekem naar me en draait gau weg als ik kijken ze geeft me extreem veel aandacht
plus ik zie er best leuk uit en misschien heeft ze zin in sex met ene jonge vent?
Ik ben alleen op het internet ene heldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En ondertussen geen foto van haar durven maken..
Beste Ripley,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, je maakt het wel erg moeilijk om je te weerstaan natuurlijk, met die grote harten in mijn FoBo en toptopics als deze. Maar ik wacht nog even
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ab, gewoon doen!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef washball het volgende:
[..]
Ik praat mijzelf nu moed in om te vragen of ik een foto mag maken
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef washball het volgende:
[..]
Ik praat mijzelf nu moed in om te vragen of ik een foto mag maken
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.quote:
Gewoon sneaky met je mobiel maken. Maar wel goeie kwaliteit graag!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef washball het volgende:
[..]
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.
waarschijnlijk is ze gewoon aandachtsgeil als ze er zo bij loopt.. dus die vind dat alleen maar leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef washball het volgende:
[..]
Ja maar bedenk eens een smoes dan. Ik kan moeilijk zeggen ja die foto is er omdat mijn internet matties en ik ons dan kunnen rukken.
dás Zoey Deschanel tochquote:
Dat is ze niet! schiet op joh!quote:
Blonde dames met grote tieten komen heus niet in de klaagbaak.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef washball het volgende:
Ze is blond en wat ouder, heeft grote tieten, MAAR IK DURF NIET.
plus als ze die foto tegen komt weet ze dat ik het ben .
Juist!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Westerling het volgende:
Blonde dames met grote tieten komen heus niet in de klaagbaak.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:59 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nu wil ik het toch echt eens weten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:01 schreef lezzer het volgende:
Toch maar een tvp, je weet maar nooit of TS nog voldoende moed verzamelt
TerugVindPost.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Westerling het volgende:
Nu wil ik het toch echt eens weten.
Waarschijnlijk een belachelijke vraag voor jullie, maar wat is een tvp?
Dan bellen we gewoon even of ze op de foto wilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Ochrist het volgende:
En als je telefoonnummer hebt mag die er ook bij!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Ochrist het volgende:
Als je ons nou gewoon voornaam, achternaam, naam van je stageplaats en woonplaats geeft, dan googlen wij wel even! en die foto komt dan vanmiddag wel!
En als je telefoonnummer hebt mag die er ook bij!
En je weet zeker dat je haar niet per ongeluk verzonnen hebt?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef washball het volgende:
[..]
Ze staat er echt niet op zelf op de team foto ontbreekt ze
Terug Vind Post.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nu wil ik het toch echt eens weten.
Waarschijnlijk een belachelijke vraag voor jullie, maar wat is een tvp?
Ja heel zeker de school zit in Apeldoorn, wijk de maten meer zeg ik niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je haar niet per ongeluk verzonnen hebt?
QFTquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Morgen neem ik een goede camera mij en maak ik de foto. Als ik dit niet doe mag je mij een week bannen.
Quote maar.
tvpquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Morgen neem ik een goede camera mij en maak ik de foto. Als ik dit niet doe mag je mij een week bannen.
Quote maar.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Quote maar.
Foto's met een slechte camera zijn ook goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Quote maar.
TS wat ben jij een faler!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Quote maar.
Wiki zegt:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef washball het volgende:
[..]
Ja heel zeker de school zit in Apeldoorn, wijk de maten meer zeg ik niet.
quote:-knip-
Voortgezet onderwijs is mogelijk op een tweetal scholen:
* De Heemgaard (vmbo, havo, vwo)
* Edison College (vmbo, havo, vwo)
Verder is er een diversiteit aan basisscholen.
ik zoek nu de server door naar foto'squote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
QFT
Maar eigenlijk willen we nu een pic!
nu ook want gister had ze dat aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:17 schreef Ochrist het volgende:
Ja, maar morgen heeft ze geen kort broekje en laag uitgesneden truitje aan!
We willen foto's van vandaag!!
Morgen kan je elke foto van een blonde "juffrouw" met dikke tieten erop knallen!
neen google maar op leerpelin055quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:19 schreef Ungeheuer het volgende:
Een van deze scholen?
http://www.edisoncollege.nl/fotoalbum.php
http://picasaweb.google.nl/esserhg
ik heb me telefoon niets eens bij mij, vergetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:20 schreef nicoco het volgende:
van uitstel komt afstel. Gewoon nu die foto maken, gvd!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef washball het volgende:
[..]
ik heb me telefoon niets eens bij mij, vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
nu:quote:
prognose:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Quote maar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks gevonden,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef washball het volgende:
[..]
ik zoek nu de server door naar foto's
Wat wordt jij eigenlijk geacht voor nuttig werk te verrichten daar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef washball het volgende:
[..]
ik zoek nu de server door naar foto's
die lijkt wel op 1 van die linkjes van die hyves die ik stuurde, is het dezelfde?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef washball het volgende:
zie spoiler
gewoon naar zoeken en dan zoeken in en dna de server klikken, maar vond niksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat wordt jij eigenlijk geacht voor nuttig werk te verrichten daar?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef washball het volgende:
[..]
nee![]()
Hier is ze weldus dat gedrocht op die afbeelding.. dat is ze? daar zit ik dus al 2 uur op te wacthen??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
neequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef krapula het volgende:
[..]
die lijkt wel op 1 van die linkjes van die hyves die ik stuurde, is het dezelfde?
En nu in het Nederlands ajb.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef washball het volgende:
[..]
gewoon naar zoeken en dan zoeken in en dna de server klikken, maar vond niks
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef washball het volgende:
[..]
nee![]()
Hier is ze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef krapula het volgende:
[..]
die lijkt wel op 1 van die linkjes van die hyves die ik stuurde, is het dezelfde?
fail?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Penisbaard het volgende:
Iemand al een woord gevonden om de pure faal die dit topic is te omschrijven?
Manie.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Penisbaard het volgende:
een thumbnail, geen foto... ik zie geen snor, etcquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:48 schreef washball het volgende:
waarom dat geklaag? ik poste een foto!!!!!!!!!!!!!
Dit wordt een weekje ban geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:48 schreef washball het volgende:
waarom dat geklaag? ik poste een foto!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:39 schreef Penisbaard het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:53 schreef de_boswachter het volgende:
En toen heb je gisterenavond zeker even eigenhandig je buks geleegd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |