Vraag me af waar jij werkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:18 schreef washball het volgende:
Gisteren had zo een collega een heel kort broekje aan, en je zag haar decolleté goed. Tot zover geen klacht. Ze is best lekker. Ik werd zo helemaal geil, maar ze is getrouwd plus 15 jaar ouder dan TS.
ik kijk even of ze hyves heeft. Zo ja dan komt de foto.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:19 schreef ruud.nl het volgende:
Totaal ongeloofwaardig zonder foto's natuurlijk.
Stagequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:22 schreef Druktemaker het volgende:
Zal wel niet veel soeps zijn jouw baantje
Ik moest lachenquote:
een school, (nee TS is geen leraar of conciërgequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Een heel kort broekje aan naar het werk?
Waar loop je stage?
Dat ja, en zijn er nog meer stage plekken?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Waar loop je stage?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:24 schreef Copycat het volgende:
Waar loop je stage?
Nee, je bent een stagiair. En dat geile mokkel, wat is haar functie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:25 schreef washball het volgende:
een school, (nee TS is geen leraar of conciërge)
leerkracht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, je bent een stagiair. En dat geile mokkel, wat is haar functie?
Doet ze iets op administratie, dan kun je haar misschien makkelijk een beurt geven in het steegje naast de plaatselijke kroeg.
En de zwemlerares is een geil mokkel. En nat!quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:29 schreef Jor_Dii het volgende:
Zulks een topic openen en dan geen pics kunnen leveren: faal!
You better.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef washball het volgende:
Mensen sorry kan geen foto vinden. Neem straks stiekem een foto voor jullie.
Pics?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef flowerfaeces het volgende:
oh, ben jij die viespeuk die zo naar mijn tieten stond te staren
Pics?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:
TVP voor de foto.
En ik ken het verhaal, bij mij op werk loopt er ook wel wat rond.
Die staan niet eens op de foto in je foboquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef flowerfaeces het volgende:
Misschien moet je je eens wat minder als slet gedragenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:33 schreef flowerfaeces het volgende:
ik zie er gewoon representatief uit op mijn werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Misschien moet je je eens wat minder als slet gedragen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:32 schreef washball het volgende:
Mensen sorry kan geen foto vinden. Neem straks stiekem een foto voor jullie.
Een voorproefje van wat we kunnen verwachten dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:38 schreef zovty het volgende:
Als er niet snel pics komen dan kan hier wel een slotje op.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een voorproefje van wat we kunnen verwachten dan?
[ afbeelding ]
Als je de kans krijgt.. Gewoon doen. Mooie ervaring en anders gewoon met de vlag in de hand..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef washball het volgende:
[..]
Maar om nou te neuken met iemand van 35
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:35 schreef HenkieVdV het volgende:
TVP voor de foto.
En ik ken het verhaal, bij mij op werk loopt er ook wel wat rond.
tussen 4 en 5 komt hij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef julian6 het volgende:
Wees niet zo'n schijtert TS! Schiet op met die pics
quote:
Ja, dan krijgen we zo'n afgepeigerde bezwete juf met krijtvegen op d'r armen. Nee dankje!quote:
Neuh geen gym lerares.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef Deetch het volgende:
Is zij gymnlerares ofzo, anders kan dat toch heul niet voor de klas zo'n kort broekje?
gvd nu wil ik fotos ook
Het zal wel zo'n Smullers rolmops zijn uiteindelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef bioloogje het volgende:
nu wil ik de foto's ook zien, owee als ze niet lekker is
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef dubidub het volgende:
Potentieel AnthonyZeus-topic. Derhalve tvp!
Ze is niet van de internet generatie vandaar dat pics moeilijk zijn, maar ze komenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:16 schreef James-Hetfield het volgende:
Zo lekker is ze dus ook niet, anders had TS wel meteen pics gehad
Dan zeg je toch gewoon dat het voor je KLB-matties is?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:05 schreef washball het volgende:
[..]
Ja dan ziet zo'n kind dat. "JUF HIJ MAAKT FOTOS VAN JE1!!11!1!!11!!!!
Zeur niet zo, gisteren vond je 32 een prima leeftijd en vandaag is 35 een probleem?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:19 schreef washball het volgende:
Volgens mij vind ze mij ook wel leuk.
Poll: 15 jaar oudere chick neuken?Doen! Nee dat is niet gepast. ook daar pics van!11!!1
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dan kijkt ze wat KLB is en dan krijgt ze een heel raar beeld van mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan zeg je toch gewoon dat het voor je KLB-matties is?.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zeur niet zo, gisteren vond je 32 een prima leeftijd en vandaag is 35 een probleem?
Nou, je maakt het wel erg moeilijk om je te weerstaan natuurlijk, met die grote harten in mijn FoBo en toptopics als deze. Maar ik wacht nog evenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef washball het volgende:
[..]
Maar ik werd heel erg geil van je foto's
![]()
Maar wil je nou een relatie met mij?
Ze kijkt stiekem naar me en draait gau weg als ik kijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef Copycat het volgende:
Waaruit blijkt dat ze jou wel in haar broekje zou willen?
Fair enough.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou, je maakt het wel erg moeilijk om je te weerstaan natuurlijk, met die grote harten in mijn FoBo en toptopics als deze. Maar ik wacht nog even
En ondertussen geen foto van haar durven maken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:25 schreef washball het volgende:
[..]
Ze kijkt stiekem naar me en draait gau weg als ik kijken ze geeft me extreem veel aandacht
plus ik zie er best leuk uit en misschien heeft ze zin in sex met ene jonge vent?
Ik ben alleen op het internet ene heldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En ondertussen geen foto van haar durven maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |