quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:21 schreef washball het volgende:
[..]
ik heb me telefoon niets eens bij mij, vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
nu:quote:
prognose:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Morgen neem ik een goede camera mij en maak ik de foto. Als ik dit niet doe mag je mij een week bannen.
Quote maar.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niks gevonden,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef washball het volgende:
[..]
ik zoek nu de server door naar foto's
Wat wordt jij eigenlijk geacht voor nuttig werk te verrichten daar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:15 schreef washball het volgende:
[..]
ik zoek nu de server door naar foto's
die lijkt wel op 1 van die linkjes van die hyves die ik stuurde, is het dezelfde?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:35 schreef washball het volgende:
zie spoiler
gewoon naar zoeken en dan zoeken in en dna de server klikken, maar vond niksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:34 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wat wordt jij eigenlijk geacht voor nuttig werk te verrichten daar?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef washball het volgende:
[..]
nee![]()
Hier is ze weldus dat gedrocht op die afbeelding.. dat is ze? daar zit ik dus al 2 uur op te wacthen??!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
neequote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef krapula het volgende:
[..]
die lijkt wel op 1 van die linkjes van die hyves die ik stuurde, is het dezelfde?
En nu in het Nederlands ajb.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef washball het volgende:
[..]
gewoon naar zoeken en dan zoeken in en dna de server klikken, maar vond niks
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:33 schreef washball het volgende:
[..]
nee![]()
Hier is ze welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |