Terug Vind Post.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nu wil ik het toch echt eens weten.
Waarschijnlijk een belachelijke vraag voor jullie, maar wat is een tvp?
Ja heel zeker de school zit in Apeldoorn, wijk de maten meer zeg ik niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:10 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je haar niet per ongeluk verzonnen hebt?
QFTquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Morgen neem ik een goede camera mij en maak ik de foto. Als ik dit niet doe mag je mij een week bannen.
Quote maar.
tvpquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Morgen neem ik een goede camera mij en maak ik de foto. Als ik dit niet doe mag je mij een week bannen.
Quote maar.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Quote maar.
Foto's met een slechte camera zijn ook goed.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Quote maar.
TS wat ben jij een faler!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:13 schreef washball het volgende:
Quote maar.
Wiki zegt:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:12 schreef washball het volgende:
[..]
Ja heel zeker de school zit in Apeldoorn, wijk de maten meer zeg ik niet.
quote:-knip-
Voortgezet onderwijs is mogelijk op een tweetal scholen:
* De Heemgaard (vmbo, havo, vwo)
* Edison College (vmbo, havo, vwo)
Verder is er een diversiteit aan basisscholen.
ik zoek nu de server door naar foto'squote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:14 schreef Kolovrat het volgende:
[..]
QFT
Maar eigenlijk willen we nu een pic!
nu ook want gister had ze dat aanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:17 schreef Ochrist het volgende:
Ja, maar morgen heeft ze geen kort broekje en laag uitgesneden truitje aan!
We willen foto's van vandaag!!
Morgen kan je elke foto van een blonde "juffrouw" met dikke tieten erop knallen!
neen google maar op leerpelin055quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:19 schreef Ungeheuer het volgende:
Een van deze scholen?
http://www.edisoncollege.nl/fotoalbum.php
http://picasaweb.google.nl/esserhg
ik heb me telefoon niets eens bij mij, vergetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:20 schreef nicoco het volgende:
van uitstel komt afstel. Gewoon nu die foto maken, gvd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |