quote:
Nu welquote:Op maandag 25 mei 2009 20:34 schreef Stoeprand het volgende:
Waarom vermeld jij mij in de OP? Alsof er iemand is die mij kent
Deze is heel gaafquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
volgende opdracht: een dronken man die z'n vogeltjes water geeft
Verder:quote:Echter het moet niet een spelletje tussen 2 personen worden, je mag dus niet als je het onderwerp gegeven hebt, meteen de volgende keer dat een nieuw onderwerp komt, weer reageren.
Ik ga er achteraanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:22 schreef De_Snorro het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
nu wil ik een boer met een ijsje die uit een vliegtuig springt
probeer tinypicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:22 schreef De_Snorro het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
nu wil ik een boer met een ijsje die uit een vliegtuig springt
(he verdamde fotobucketnakt mijn lijpe pedobear-paint >.< )
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:08 schreef Belhameltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag bier en tieten zien!
Strakke paintquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:08 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een koreaanse kippenkloonfabriek
bedankt, zal t proberen en dan de pic alsnog postenquote:
beetje domme vraag maybe, maar welke danny??quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:39 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil: Danny zoals hij had willen zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:50 schreef De_Snorro het volgende:
beetje domme vraag maybe, maar welke danny??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2009 13:03:18 ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef murphyjenkins het volgende:
aangezien niemand een nieuwe post wil ik graag zien:
een vogel in een marine pakje die rita verdonk in haar aars neemt
die is er nog...quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:39 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil: Danny zoals hij had willen zijn
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef murphyjenkins het volgende:
aangezien niemand een nieuwe post wil ik graag zien:
een vogel in een marine pakje die rita verdonk in haar aars neemt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:56 schreef Heidens_Figuur het volgende:
[ afbeelding ]
En ik wens:
Massaal (al dan niet dodelijk) geweld, gecombineerd met hippies en een subtiele Monty Python referentie.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een vechtpartij tussen een 'Big tasty'van McDonalds en een 'Dubbele Whopper Bacon' van de Burger King
Die is nog niet langs geweest!quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:57 schreef De_Snorro het volgende:
[ afbeelding ]
zo dan xD
nou is mijn wens, een epic battle tussen een lego-poppetje en een draak
En jouw Paintwens is?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:08 schreef GuidooH het volgende:
Nieuw wapen van de ME tegen relschoppers...
[ afbeelding ]
Voor ene Carlo is het te laat...
GE-NI-AALquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:15 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een zonnevis die voor het postkantoor ligt voor Britney Spears concertkaarten
IS voor mij!quote:Op maandag 8 juni 2009 23:03 schreef MamsX het volgende:
[ afbeelding ]
sterandje wil graag zien een leguaan die een biertje drinkt op de eiffeltoren
Lol, is niet te painten, dus, topic doodquote:Op dinsdag 9 juni 2009 00:28 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[ afbeelding ]
Nu graag Wilders Pechtold en Hamer modderworstelend onder streng toezicht van Hare Majesteit de Koniging.
Wilders en HAmer dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:31 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
Lol, is niet te painten, dus, topic dood
Pino!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:14 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een vechtpartij tussen een 'Big tasty'van McDonalds en een 'Dubbele Whopper Bacon' van de Burger King
Mietjes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:31 schreef Mefistoteles het volgende:
[..]
Lol, is niet te painten, dus, topic dood
is het nou zo lastig om iets makkelijkere opdrachten te verzinnen....quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:54 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[ afbeelding ]
Marianne krijgt het er maar warm van![]()
Ik wens Steve Jobs die door de kredietcrisis noodgedwongen een miljoenencontract moet ondertekenen voor het overstappen naar Microsoft!
(ik ben geen econoom dus ik lul ook maar wat)
Ok okquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:10 schreef SamStar het volgende:
[..]
is het nou zo lastig om iets makkelijkere opdrachten te verzinnen....
There u arequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:51 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Ok ok![]()
Een appel die neukt met een perenboom
Ik ga even een poging wagen !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Dan wil ik graag... Een rondborstige engel die gespankt wordt door de duivel.![]()
(Ja, ik zal me nu wel ff low-profile houden)
niet een EGEL maar een ENGELquote:Op maandag 15 juni 2009 12:31 schreef murphyjenkins het volgende:
[ afbeelding ]
uber paintskills jweets
ik zou graag willen zien :
een emo die buttsecks heeft met cookie monster
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Dan wil ik graag... Een rondborstige engel die gespankt wordt door de duivel.![]()
(Ja, ik zal me nu wel ff low-profile houden)
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:31 schreef murphyjenkins het volgende:
[ afbeelding ]
uber paintskills jweets
ENGEL !quote:Op maandag 15 juni 2009 12:31 schreef murphyjenkins het volgende:
[ afbeelding ]
uber paintskills jweets
Haha! Mooie!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ENGEL !
[ afbeelding ]
En om dat hij het verneukt heeft, kiez ik de nieuwe wel
ik wil graag zien, sinterklaas op masters off harcore!
Dude, jij hebt ook echt bazige paintskills manquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:22 schreef shiznuts het volgende:
Nóg niemand?!Dan doe ik het zelf wel!
[ afbeelding ]
Zo onmogelijk was 'ie toch ook niet?
* shiznuts blij eens de kans heeft zich een beetje te ontwikkelen met paint...
Zo, en nu wil ik: Een kangoeroe verkleed als viermaster (schip, met bretels aan z'n lichaam) op een discofeestje!
Het was dan ook pas m'n tweede Paint-poging ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dude, jij hebt ook echt bazige paintskills man
Haha of ik klik de goede emoticon aan... ik bedoeldequote:Op maandag 15 juni 2009 14:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het was dan ook pas m'n tweede Paint-poging ja!![]()
En er is nog een lange weg te gaan...
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha of ik klik de goede emoticon aan... ik bedoeldelol
Misschien doe ik later mee, ik kan namelijk helemaal niet painten lolquote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]!
En ga jij nu "sinterklaas op masters off harcore" maken?
Die is voor mijquote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]!
En ga jij nu "sinterklaas op masters off harcore" maken?
tof, maak er wat tofs van !quote:
Haha, die twee heb ik wel eens eerder gezien. Briljant!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Paint met plaatjes ook toegestaan
Mijn wens is een vakantiefoto die je liever niet had willen terugvinden
Mm die ga ik proberen op mij te nemen !quote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Paint met plaatjes ook toegestaan
Mijn wens is een vakantiefoto die je liever niet had willen terugvinden
Hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag zien : megamindy op de wallen!
WHA, ik heb gewoon wat verzonnenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha>_< Een vakantiefoto van jezelf die je niet graag terug zou willen zien en dan dat!
Paintskills zijn zeker aanwezig. Grafisch tabletje hea?
Ben benieuwd wie Megamindy voor z'n/haar rekening neemt (komen er wel dames in dit topic)
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik duss,
ik wil zien een traumatische ervaring
Top!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik duss,
ik wil zien een traumatische ervaring
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou graag willen zien... Een kuikentje... zonder enig benul als medewerker op een kippenslachterij.
Wááh die is niiiiiccee... jij bent echt de 1337-paintmaster onder de painters! Props!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil een Wilders in een lastig parket in Slotervaart![]()
Ik ga een poging wagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Remqo het volgende:
ik ook !quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te laat zie ik, maar toch, mijn creatie.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Remqo het volgende:
Ik wil een Wilders in een lastig parket in Slotervaart
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef -er1k het volgende:
Te laat zie ik, maar toch, mijn creatie.
[ afbeelding ]
Die is voor mij !quote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef -er1k het volgende:
[..]
Te laat zie ik, maar toch, mijn creatie.
[ afbeelding ]
P.S.; Eerste keer da'k zoiets doe, dus niet miepen, oke?.
Ik wil graag zien: Clown Bassie wordt betrapt met Yolanthe in een parkeergarage.
So... Conny... heb je de smaak te pakken?quote:
uhuuhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
So... Conny... heb je de smaak te pakken?
Vier uur cup-a-soup! Dat zouden meer mensen moeten doen!
thanks, maar ik vind de paints die jullie maken ook geweldigquote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wááh die is niiiiiccee... jij bent echt de 1337-paintmaster onder de painters! Props!![]()
Jammer dat ik naar mijn werk moet, anders had ik hem gedaan !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
thanks, maar ik vind de paints die jullie maken ook geweldig!
Hier is dan de vliegende jezus in een moskee
[ afbeelding ]
En ik wil een Fok!er tijdens een downtime
I second that.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Jammer dat ik naar mijn werk moet, anders had ik hem gedaan !
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
thanks, maar ik vind de paints die jullie maken ook geweldig!
Hier is dan de vliegende jezus in een moskee
[ afbeelding ]
En ik wil een Fok!er tijdens een downtime
nou ja ik ga een poging wagen !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:05 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag een dikzak zien die aambeien heeft
even de driver installeren, en meestal kan je het dan aanpassen in het configuratie scherm. met een speciale tablet configuratie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef shiznuts het volgende:Ff off-topic... Ik heb sinds drie weekjes een Grafisch tablet (gebruik ik trouwens niet icm paint, wel met Illustrator), een Odys Multi Graphic Board. Deze heeft 2000 lpi en 1024 stappen gevoeligheid. Maar hoe hard of zacht ik ook druk, verschil is er niet. Bij jou lijkt dat wel het geval, of gebruik je gewoon verschillende brushes?
Ik ben helaas niet thuis anders zou ik de volgende challenge accepteren.
nice, ik ga even iemand anders de kans geven om te painten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie graag iemand painten...
Een letterlijke hotdog. Ofwel: een broodje hond en iemand die daar net een hap van heeft genomen en het nogal pittig vind smaken.
Ongeëvenaard!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:41 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
En jullie mogen painten: Een Japanse vechtvis die aan de haak wordt geslagen
Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Marino-Allonso het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag een een Foker! in de supermarkt.
Ik denk dat je dat plaatje van internet hebt gehaald en er zelf een 'coke-lijntje' bij hebt gepaint.quote:
He die is wel heel erg gejat. Ga eens een echt paint doen maken jij,quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
@ Marino DIT is pas een paint.
[ afbeelding ]
het is toch 'bundel'?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:01 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik wil een levende pizza dat ontsnapt uit een pizzadoos en wordt opgegeten door een homofiele buffel
kut deze voor niks gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
die doe ik
[ afbeelding ]
een naaktfietser die dwars door de files rijdt.![]()
maar hij is wel veel mooier!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kut deze voor niks gemaakt
[ afbeelding ]
For what it's worth... Ik vond hem wel beter...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kut deze voor niks gemaakt
[ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen wel kan voorstellen wat voor een type dat wel niet moet zijn. Ik bedoel als je dan al zo vaag bent om dwars door de files door te fietsen danne...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
die doe ik
[ afbeelding ]
een naaktfietser die dwars door de files rijdt.![]()
Deze is voor mijquote:Op zondag 21 juni 2009 18:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel kan voorstellen wat voor een type dat wel niet moet zijn. Ik bedoel als je dan al zo vaag bent om dwars door de files door te fietsen danne...En om dat nu te painten. Dat is een uitdaging.
Hehe niiiiiciiipicciii!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wens een kandidaat die Lingo niet echt begrijpt
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
En nu maar eens een boze graaf dracula die moeite heeft om soep met sliertjes te eten (blijft tussen z'n tanden zitten)
TakePaint it, or leave it!quote:
Die probeer ik wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
En nu maar eens een boze graaf dracula die moeite heeft om soep met sliertjes te eten (blijft tussen z'n tanden zitten)
Uiteraard!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Niet precies wat ik wilde maar goed..
[ afbeelding ]
doe volgende keer wel in paint, had OP niet goed gelezen.
Een taliban die zich probeert op te blazen met knuffels?
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:01 schreef RoosterBrood het volgende:
[ [url=
Nu een Refo-meid die staat te hakken met haar nikies op Nick en Simon op Eo jongerendag
Een échte paint was natuurlijk leuker geweest...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef Booomer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu een eend op weg naar het binnenste van de aarde omdat hij de weg niet meer weet.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:46 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende paint:
Een ambtenaar die hard aan het werk is
En nu ga ik naar bed
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:23 schreef Booomer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu een onhandige brandweerman op zijn eerste werkdag.
Holy crap! Die is goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:51 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
volgende paint:
Wacko Jacko die met Elvis, 2pac en André Hazes een potje poker spelen op een tropisch eiland
quote:Op zondag 28 juni 2009 02:51 schreef stamppot het volgende:
Haha, nog nooit een topic gezien met zoveel hoge kwaliteitspaints!
Massamoordenaar, vergeet niet een volgende paintopdracht te geven, ander vermoord je dit topic in koele bloede...quote:Op zondag 28 juni 2009 13:42 schreef DutchBas het volgende:
ik heb het paard niet zelf getekend, ik wist niet hoe die eruit zag, mr de rest...
[ afbeelding ]
Ik had geen telescoopquote:Op zondag 28 juni 2009 16:37 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik wens een oud omaatje met een hondenkop die op de maan loopt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 18:24 schreef -Datdus- het volgende:
ik vind dat ik er nog een tegoed heb.
ik wil een neger-smurfin met hele grote schaam lippen
boefjequote:Op maandag 29 juni 2009 12:56 schreef Ered het volgende:
[ afbeelding ]
Maak ik stiekem gewoon mijn eigen request
Een vrachtwagen met twee wielen?
in mijn paints hebben auto's wel vaker twee wielen... Dus was een makkiequote:Op maandag 29 juni 2009 12:56 schreef Ered het volgende:
[ afbeelding ]
Maak ik stiekem gewoon mijn eigen request
Een vrachtwagen met twee wielen?
Hoppaquote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef schralehenk het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste paint, maar ik vind hem wel goed gelukt.
Ik wil graag een aap op airmaxes in de hakkuhbar zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Dat is júist de kracht van paint. Als het mooi moest zijn had het wel [fotosoep] spel geheten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef RedOctober het volgende:
een van de betere paint topics! jammer dat ik niet kan painten
iedereen kan painten. De één doet het wat beter dan de andere, maar als je kijkt naar mijn vrachtwagen of mijn poppetjes dan zal je zien dat het heel makkelijk. Het hoeft niet per sé heel mooi te zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef RedOctober het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:54 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt gelijk! Ik ga meteen aan de slag. Oh man! Dit wordt een briljante paint! Serieus waar! Ik hoop maar dat niemand me té snel af is.i know ik moet ff "serieuze zaken" (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
) gaan verrichten, anders wilde ik het wel doen
en ik wilide niet dat mijn allergeliefdste bezigheid, nutteloze paints maken die nergens op slaan (en bovenal ook nog nergens naar lijken), mij ontnomen werd, dus voelde ik mij genoodzaakt een post te doen om het topic te redden
tekent snor... op alles!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef RedOctober het volgende:
Ok, jij doet 't, dan ik ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:11 schreef De_Snorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind je dit een mooie paint dan?? xD
(sorry mensen had weinig tijd)
mijn wens, een volleybal op vakantie in amerika
snap ik xD maar ik vond het een beetje lastig om dat zelf te gaan doen xD (ben nog al lui van aard)quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok, jij doet 't, dan ik ook.
Maar het is leuker als je paints echt puur zelf getekend is, het is immers een paint-topic, en niet knip en plak je eigen collage in elkaar.![]()
Dees is voor mij!
Niiiiiiiiiiiiiiiiccccccccceeeeeeee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:10 schreef De_Snorro het volgende:
klaarblijkelijk zijn jij en ik de enigen die over zijn op dit topic, shiznuts, ik dacht, ik wacht even en geef iemand anders de kans om de paint te doen, maar er is niemand anders![]()
[ afbeelding ]
nou mijn wens is (behalve dat dit topic wat meer painters krijgt): superman in zn jonge jaren
Geweldig!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:53 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Hoppa
(inclusief een kankerpark/pinkpopper)
[ afbeelding ]
Ik wil graag Gordon die finaal afgezeken wordt door Gordon Ramsay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Thnxquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:20 schreef shiznuts het volgende:
Goed bezig leute, het paint niveau lijkt ook weer wat om hoog te zijn gekrikt. Respectez.
nee hij had het overduidelijk over mijn geweldige paintskillz kuchkuchquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:25 schreef karsh het volgende:
[..]
Thnxof had je t niet over mijn artistiek talent?
ow, ik dacht alquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:48 schreef De_Snorro het volgende:
[..]
nee hij had het overduidelijk over mijn geweldige paintskillz kuchkuch![]()
ja je paints zijn wel aardig, maar om aan mijn paintskillz te kunnen tippen heb je nog veel training nodig jongquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:51 schreef karsh het volgende:
[..]
ow, ik dacht al. iets te veel eer voor mijn eerste paint op dit forum mn ego moet natuurlijk niet te groot worden
maar meester, niemand kan uw talenten evenarenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:53 schreef De_Snorro het volgende:
[..]
ja je paints zijn wel aardig, maar om aan mijn paintskillz te kunnen tippen heb je nog veel training nodig jongdat maak ik mezelf maar wijs
als je het zo leuk vind, waarom maak je dan niet de volgende??quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:22 schreef Unauthorised het volgende:
Die neem ik!
Edit:
En daar is 'tie dan:
[ afbeelding ]
Ik wil:
De weddingcrashers [van die film, jeweetwel] op een begrafenis van een peuter!
Misschien was je ge-PWNED en dik ge-OWNED door je inzending een minuut of 3 te laat te submitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef Ensaf het volgende:
En mijn aanvraag dan?
Ik kan dit niet waarderen.
Ha! Maar ik gebruik tenminste geen belachelijke woorden om hip te lijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien was je ge-PWNED en dik ge-OWNED door je inzending een minuut of 3 te laat te submitten.
Liever je woorden belachelijk maken dan jezelf. Je was namelijk toch echt te laat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ha! Maar ik gebruik tenminste geen belachelijke woorden om hip te lijken.
Niemand maakt je woorden belachelijk. Je woorden zijn al belachelijk. Doordat jij ze gebruikt, straalt die belachelijkheid op jou af.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Liever je woorden belachelijk maken dan jezelf. Je was namelijk toch echt te laat.
Maar je hebt nu de kans je eer te herstellen, de laatst challenge staat nog open.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:39 schreef Kptelmo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag graag eens een huilende hardrocker
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:45 schreef karsh het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil zien:
een versterker die een pen opeet
edit: verdorie! te laat:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |