kut deze voor niks gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
die doe ik
[ afbeelding ]
een naaktfietser die dwars door de files rijdt.![]()
maar hij is wel veel mooier!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kut deze voor niks gemaakt
[ afbeelding ]
For what it's worth... Ik vond hem wel beter...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kut deze voor niks gemaakt
[ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen wel kan voorstellen wat voor een type dat wel niet moet zijn. Ik bedoel als je dan al zo vaag bent om dwars door de files door te fietsen danne...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
die doe ik
[ afbeelding ]
een naaktfietser die dwars door de files rijdt.![]()
Deze is voor mijquote:Op zondag 21 juni 2009 18:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel kan voorstellen wat voor een type dat wel niet moet zijn. Ik bedoel als je dan al zo vaag bent om dwars door de files door te fietsen danne...En om dat nu te painten. Dat is een uitdaging.
Hehe niiiiiciiipicciii!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wens een kandidaat die Lingo niet echt begrijpt
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
En nu maar eens een boze graaf dracula die moeite heeft om soep met sliertjes te eten (blijft tussen z'n tanden zitten)
TakePaint it, or leave it!quote:
Die probeer ik wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
En nu maar eens een boze graaf dracula die moeite heeft om soep met sliertjes te eten (blijft tussen z'n tanden zitten)
Uiteraard!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Niet precies wat ik wilde maar goed..
[ afbeelding ]
doe volgende keer wel in paint, had OP niet goed gelezen.
Een taliban die zich probeert op te blazen met knuffels?
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:01 schreef RoosterBrood het volgende:
[ [url=
Nu een Refo-meid die staat te hakken met haar nikies op Nick en Simon op Eo jongerendag
Een échte paint was natuurlijk leuker geweest...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef Booomer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu een eend op weg naar het binnenste van de aarde omdat hij de weg niet meer weet.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:46 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende paint:
Een ambtenaar die hard aan het werk is
En nu ga ik naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |