even de driver installeren, en meestal kan je het dan aanpassen in het configuratie scherm. met een speciale tablet configuratie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef shiznuts het volgende:Ff off-topic... Ik heb sinds drie weekjes een Grafisch tablet (gebruik ik trouwens niet icm paint, wel met Illustrator), een Odys Multi Graphic Board. Deze heeft 2000 lpi en 1024 stappen gevoeligheid. Maar hoe hard of zacht ik ook druk, verschil is er niet. Bij jou lijkt dat wel het geval, of gebruik je gewoon verschillende brushes?
Ik ben helaas niet thuis anders zou ik de volgende challenge accepteren.
nice, ik ga even iemand anders de kans geven om te painten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie graag iemand painten...
Een letterlijke hotdog. Ofwel: een broodje hond en iemand die daar net een hap van heeft genomen en het nogal pittig vind smaken.
Ongeëvenaard!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:41 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
En jullie mogen painten: Een Japanse vechtvis die aan de haak wordt geslagen
Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Marino-Allonso het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag een een Foker! in de supermarkt.
Ik denk dat je dat plaatje van internet hebt gehaald en er zelf een 'coke-lijntje' bij hebt gepaint.quote:
He die is wel heel erg gejat. Ga eens een echt paint doen maken jij,quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
@ Marino DIT is pas een paint.
[ afbeelding ]
het is toch 'bundel'?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:01 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik wil een levende pizza dat ontsnapt uit een pizzadoos en wordt opgegeten door een homofiele buffel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |