Hoppaquote:Op maandag 29 juni 2009 22:51 schreef schralehenk het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste paint, maar ik vind hem wel goed gelukt.
Ik wil graag een aap op airmaxes in de hakkuhbar zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Dat is júist de kracht van paint. Als het mooi moest zijn had het wel [fotosoep] spel geheten.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef RedOctober het volgende:
een van de betere paint topics! jammer dat ik niet kan painten
iedereen kan painten. De één doet het wat beter dan de andere, maar als je kijkt naar mijn vrachtwagen of mijn poppetjes dan zal je zien dat het heel makkelijk. Het hoeft niet per sé heel mooi te zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef RedOctober het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:54 schreef shiznuts het volgende:
Je hebt gelijk! Ik ga meteen aan de slag. Oh man! Dit wordt een briljante paint! Serieus waar! Ik hoop maar dat niemand me té snel af is.i know ik moet ff "serieuze zaken" (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
) gaan verrichten, anders wilde ik het wel doen
en ik wilide niet dat mijn allergeliefdste bezigheid, nutteloze paints maken die nergens op slaan (en bovenal ook nog nergens naar lijken), mij ontnomen werd, dus voelde ik mij genoodzaakt een post te doen om het topic te redden
tekent snor... op alles!!
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 18:55 schreef RedOctober het volgende:
Ok, jij doet 't, dan ik ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:11 schreef De_Snorro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vind je dit een mooie paint dan?? xD
(sorry mensen had weinig tijd)
mijn wens, een volleybal op vakantie in amerika
snap ik xD maar ik vond het een beetje lastig om dat zelf te gaan doen xD (ben nog al lui van aard)quote:Op woensdag 1 juli 2009 09:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ok, jij doet 't, dan ik ook.
Maar het is leuker als je paints echt puur zelf getekend is, het is immers een paint-topic, en niet knip en plak je eigen collage in elkaar.![]()
Dees is voor mij!
Niiiiiiiiiiiiiiiiccccccccceeeeeeee.quote:Op donderdag 2 juli 2009 07:10 schreef De_Snorro het volgende:
klaarblijkelijk zijn jij en ik de enigen die over zijn op dit topic, shiznuts, ik dacht, ik wacht even en geef iemand anders de kans om de paint te doen, maar er is niemand anders![]()
[ afbeelding ]
nou mijn wens is (behalve dat dit topic wat meer painters krijgt): superman in zn jonge jaren
Geweldig!quote:Op dinsdag 30 juni 2009 01:53 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
[..]
Hoppa
(inclusief een kankerpark/pinkpopper)
[ afbeelding ]
Ik wil graag Gordon die finaal afgezeken wordt door Gordon Ramsay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |