Ik ga even een poging wagen !quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Dan wil ik graag... Een rondborstige engel die gespankt wordt door de duivel.![]()
(Ja, ik zal me nu wel ff low-profile houden)
niet een EGEL maar een ENGELquote:Op maandag 15 juni 2009 12:31 schreef murphyjenkins het volgende:
[ afbeelding ]
uber paintskills jweets
ik zou graag willen zien :
een emo die buttsecks heeft met cookie monster
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 16:34 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets?
Dan wil ik graag... Een rondborstige engel die gespankt wordt door de duivel.![]()
(Ja, ik zal me nu wel ff low-profile houden)
quote:Op maandag 15 juni 2009 12:31 schreef murphyjenkins het volgende:
[ afbeelding ]
uber paintskills jweets
ENGEL !quote:Op maandag 15 juni 2009 12:31 schreef murphyjenkins het volgende:
[ afbeelding ]
uber paintskills jweets
Haha! Mooie!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:33 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ENGEL !
[ afbeelding ]
En om dat hij het verneukt heeft, kiez ik de nieuwe wel
ik wil graag zien, sinterklaas op masters off harcore!
Dude, jij hebt ook echt bazige paintskills manquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:22 schreef shiznuts het volgende:
Nóg niemand?!Dan doe ik het zelf wel!
[ afbeelding ]
Zo onmogelijk was 'ie toch ook niet?
* shiznuts blij eens de kans heeft zich een beetje te ontwikkelen met paint...
Zo, en nu wil ik: Een kangoeroe verkleed als viermaster (schip, met bretels aan z'n lichaam) op een discofeestje!
Het was dan ook pas m'n tweede Paint-poging ja!quote:Op maandag 15 juni 2009 13:53 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dude, jij hebt ook echt bazige paintskills man
Haha of ik klik de goede emoticon aan... ik bedoeldequote:Op maandag 15 juni 2009 14:01 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Het was dan ook pas m'n tweede Paint-poging ja!![]()
En er is nog een lange weg te gaan...
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:24 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha of ik klik de goede emoticon aan... ik bedoeldelol
Misschien doe ik later mee, ik kan namelijk helemaal niet painten lolquote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]!
En ga jij nu "sinterklaas op masters off harcore" maken?
Die is voor mijquote:Op maandag 15 juni 2009 15:07 schreef shiznuts het volgende:
[..]!
En ga jij nu "sinterklaas op masters off harcore" maken?
tof, maak er wat tofs van !quote:
Haha, die twee heb ik wel eens eerder gezien. Briljant!quote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Paint met plaatjes ook toegestaan
Mijn wens is een vakantiefoto die je liever niet had willen terugvinden
Mm die ga ik proberen op mij te nemen !quote:Op maandag 15 juni 2009 16:45 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Paint met plaatjes ook toegestaan
Mijn wens is een vakantiefoto die je liever niet had willen terugvinden
Hahaquote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag zien : megamindy op de wallen!
WHA, ik heb gewoon wat verzonnenquote:Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Haha>_< Een vakantiefoto van jezelf die je niet graag terug zou willen zien en dan dat!
Paintskills zijn zeker aanwezig. Grafisch tabletje hea?
Ben benieuwd wie Megamindy voor z'n/haar rekening neemt (komen er wel dames in dit topic)
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik duss,
ik wil zien een traumatische ervaring
Top!quote:Op maandag 15 juni 2009 19:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik duss,
ik wil zien een traumatische ervaring
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:23 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou graag willen zien... Een kuikentje... zonder enig benul als medewerker op een kippenslachterij.
Wááh die is niiiiiccee... jij bent echt de 1337-paintmaster onder de painters! Props!quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil een Wilders in een lastig parket in Slotervaart![]()
Ik ga een poging wagen.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Remqo het volgende:
ik ook !quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Remqo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te laat zie ik, maar toch, mijn creatie.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:33 schreef Remqo het volgende:
Ik wil een Wilders in een lastig parket in Slotervaart
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef -er1k het volgende:
Te laat zie ik, maar toch, mijn creatie.
[ afbeelding ]
Die is voor mij !quote:Op maandag 15 juni 2009 23:53 schreef -er1k het volgende:
[..]
Te laat zie ik, maar toch, mijn creatie.
[ afbeelding ]
P.S.; Eerste keer da'k zoiets doe, dus niet miepen, oke?.
Ik wil graag zien: Clown Bassie wordt betrapt met Yolanthe in een parkeergarage.
So... Conny... heb je de smaak te pakken?quote:
uhuuhquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:19 schreef shiznuts het volgende:
[..]
So... Conny... heb je de smaak te pakken?
Vier uur cup-a-soup! Dat zouden meer mensen moeten doen!
thanks, maar ik vind de paints die jullie maken ook geweldigquote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wááh die is niiiiiccee... jij bent echt de 1337-paintmaster onder de painters! Props!![]()
Jammer dat ik naar mijn werk moet, anders had ik hem gedaan !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
thanks, maar ik vind de paints die jullie maken ook geweldig!
Hier is dan de vliegende jezus in een moskee
[ afbeelding ]
En ik wil een Fok!er tijdens een downtime
I second that.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:40 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Jammer dat ik naar mijn werk moet, anders had ik hem gedaan !
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
thanks, maar ik vind de paints die jullie maken ook geweldig!
Hier is dan de vliegende jezus in een moskee
[ afbeelding ]
En ik wil een Fok!er tijdens een downtime
nou ja ik ga een poging wagen !quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:05 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag een dikzak zien die aambeien heeft
even de driver installeren, en meestal kan je het dan aanpassen in het configuratie scherm. met een speciale tablet configuratie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:26 schreef shiznuts het volgende:Ff off-topic... Ik heb sinds drie weekjes een Grafisch tablet (gebruik ik trouwens niet icm paint, wel met Illustrator), een Odys Multi Graphic Board. Deze heeft 2000 lpi en 1024 stappen gevoeligheid. Maar hoe hard of zacht ik ook druk, verschil is er niet. Bij jou lijkt dat wel het geval, of gebruik je gewoon verschillende brushes?
Ik ben helaas niet thuis anders zou ik de volgende challenge accepteren.
nice, ik ga even iemand anders de kans geven om te painten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:21 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie graag iemand painten...
Een letterlijke hotdog. Ofwel: een broodje hond en iemand die daar net een hap van heeft genomen en het nogal pittig vind smaken.
Ongeëvenaard!quote:Op woensdag 17 juni 2009 01:41 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
En jullie mogen painten: Een Japanse vechtvis die aan de haak wordt geslagen
Zelf gemaakt?quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:17 schreef Marino-Allonso het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag een een Foker! in de supermarkt.
Ik denk dat je dat plaatje van internet hebt gehaald en er zelf een 'coke-lijntje' bij hebt gepaint.quote:
He die is wel heel erg gejat. Ga eens een echt paint doen maken jij,quote:
quote:Op woensdag 17 juni 2009 18:10 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
@ Marino DIT is pas een paint.
[ afbeelding ]
het is toch 'bundel'?quote:Op woensdag 17 juni 2009 23:01 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Ik wil een levende pizza dat ontsnapt uit een pizzadoos en wordt opgegeten door een homofiele buffel
kut deze voor niks gemaaktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
die doe ik
[ afbeelding ]
een naaktfietser die dwars door de files rijdt.![]()
maar hij is wel veel mooier!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kut deze voor niks gemaakt
[ afbeelding ]
For what it's worth... Ik vond hem wel beter...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
kut deze voor niks gemaakt
[ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen wel kan voorstellen wat voor een type dat wel niet moet zijn. Ik bedoel als je dan al zo vaag bent om dwars door de files door te fietsen danne...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:34 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
die doe ik
[ afbeelding ]
een naaktfietser die dwars door de files rijdt.![]()
Deze is voor mijquote:Op zondag 21 juni 2009 18:25 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel kan voorstellen wat voor een type dat wel niet moet zijn. Ik bedoel als je dan al zo vaag bent om dwars door de files door te fietsen danne...En om dat nu te painten. Dat is een uitdaging.
Hehe niiiiiciiipicciii!quote:Op maandag 22 juni 2009 12:16 schreef Reza-impreza het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wens een kandidaat die Lingo niet echt begrijpt
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
En nu maar eens een boze graaf dracula die moeite heeft om soep met sliertjes te eten (blijft tussen z'n tanden zitten)
TakePaint it, or leave it!quote:
Die probeer ik wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 13:24 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
En nu maar eens een boze graaf dracula die moeite heeft om soep met sliertjes te eten (blijft tussen z'n tanden zitten)
Uiteraard!quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:33 schreef CantFazeMe het volgende:
Niet precies wat ik wilde maar goed..
[ afbeelding ]
doe volgende keer wel in paint, had OP niet goed gelezen.
Een taliban die zich probeert op te blazen met knuffels?
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:01 schreef RoosterBrood het volgende:
[ [url=
Nu een Refo-meid die staat te hakken met haar nikies op Nick en Simon op Eo jongerendag
Een échte paint was natuurlijk leuker geweest...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:45 schreef Booomer het volgende:
[ afbeelding ]
Nu een eend op weg naar het binnenste van de aarde omdat hij de weg niet meer weet.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:46 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende paint:
Een ambtenaar die hard aan het werk is
En nu ga ik naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |