Thnxquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:20 schreef shiznuts het volgende:
Goed bezig leute, het paint niveau lijkt ook weer wat om hoog te zijn gekrikt. Respectez.
nee hij had het overduidelijk over mijn geweldige paintskillz kuchkuchquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:25 schreef karsh het volgende:
[..]
Thnxof had je t niet over mijn artistiek talent?
ow, ik dacht alquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:48 schreef De_Snorro het volgende:
[..]
nee hij had het overduidelijk over mijn geweldige paintskillz kuchkuch![]()
ja je paints zijn wel aardig, maar om aan mijn paintskillz te kunnen tippen heb je nog veel training nodig jongquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:51 schreef karsh het volgende:
[..]
ow, ik dacht al. iets te veel eer voor mijn eerste paint op dit forum mn ego moet natuurlijk niet te groot worden
maar meester, niemand kan uw talenten evenarenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 13:53 schreef De_Snorro het volgende:
[..]
ja je paints zijn wel aardig, maar om aan mijn paintskillz te kunnen tippen heb je nog veel training nodig jongdat maak ik mezelf maar wijs
als je het zo leuk vind, waarom maak je dan niet de volgende??quote:
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:22 schreef Unauthorised het volgende:
Die neem ik!
Edit:
En daar is 'tie dan:
[ afbeelding ]
Ik wil:
De weddingcrashers [van die film, jeweetwel] op een begrafenis van een peuter!
Misschien was je ge-PWNED en dik ge-OWNED door je inzending een minuut of 3 te laat te submitten.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:02 schreef Ensaf het volgende:
En mijn aanvraag dan?
Ik kan dit niet waarderen.
Ha! Maar ik gebruik tenminste geen belachelijke woorden om hip te lijken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:05 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Misschien was je ge-PWNED en dik ge-OWNED door je inzending een minuut of 3 te laat te submitten.
Liever je woorden belachelijk maken dan jezelf. Je was namelijk toch echt te laat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:22 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ha! Maar ik gebruik tenminste geen belachelijke woorden om hip te lijken.
Niemand maakt je woorden belachelijk. Je woorden zijn al belachelijk. Doordat jij ze gebruikt, straalt die belachelijkheid op jou af.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Liever je woorden belachelijk maken dan jezelf. Je was namelijk toch echt te laat.
Maar je hebt nu de kans je eer te herstellen, de laatst challenge staat nog open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |