Kwaliteitspostquote:Op maandag 25 mei 2009 18:13 schreef swarmahoer het volgende:
ok
Bijna goedquote:Op maandag 25 mei 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
100 dagen....ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj D.
![]()
we weten alleen nog niet precies hoeveelquote:Op maandag 25 mei 2009 18:15 schreef evaxsis het volgende:
Oh dan ga ik de dagen afstrepen of mogen we hier een klok die aftelt
da was mn eigen ejj hoorquote:
google tijdsklok voor bom eensquote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef swarmahoer het volgende:
waar kan je zo'n klok samenstellen? we kunnen gewoon 1 september aanhouden, das ook de dag dat school weer begint enzo
Je hebt je eigen ejj?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
da was mn eigen ejj hoor![]()
en ik vind verders gewoon dat er een heule grote klok op de fok pag moet komen die de maanden, weken, dagen , minuten en seconden aftelt
whehehe.....eigenlijk helemaal niks....maar swarmahoer vroeg hetquote:Op maandag 25 mei 2009 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen wat jij met tijdklokken voor bommen doet
Hč doe nou niet zo lullig johquote:Op maandag 25 mei 2009 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
we weten alleen nog niet precies hoeveel
misschien zijn het er wel 125
ik vind um ge-wel-digquote:Op maandag 25 mei 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
Countdown To Kick off The Bunker 2
testje
Maar hoe plaatsen we die nou in de OP?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
testje
dan maar op de index pag....of beter nog....op homequote:Op maandag 25 mei 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit forum gaat nog dicht natuurlijk, dus echt veel nut heeft 't niet om een klokje te maken.
Dan moet je html rechten hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb achter even nagevraagd of en hoe dit direct in een plaatje te proppen ishet in de op zetten kan ik doen
dan is het alsnog leuk om te weten hoe zo'n klokje werkt meneer pukquote:Op maandag 25 mei 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit forum gaat nog dicht natuurlijk, dus echt veel nut heeft 't niet om een klokje te maken.
is een begin, niet echt een seconden aftellerquote:
Dan plaatsen we het klokje toch in het TBO2 forumquote:Op maandag 25 mei 2009 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef D. het volgende:
[..]
Dan plaatsen we het klokje toch in het TBO2 forum
Nee dan kan niet mer een plaatje. Wel met een flashobject. Maar dan moet je (forum)admin rechten voor hebben.quote:Op maandag 25 mei 2009 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is een begin, niet echt een seconden afteller
Dat zekerquote:Op maandag 25 mei 2009 18:36 schreef D. het volgende:
Dan plaatsen we het klokje toch in het TBO2 forum
en waar vind ik diequote:Op maandag 25 mei 2009 18:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zeker.
Je hebt idd flash-rechten nodig, zie test-topic achter de schermen swarmi. Met die klok is remlof een tijdje bezig geweest en toen werkte 't.
deze is toch wat onduidelijk , later we een betere zoekenquote:Op maandag 25 mei 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:
testje
Weet ik niet beequeen... wat je beschrijft heb ik wel af en toe bij Jeroen gezien maar niet bij Peter. Dat zeg ik niet om hem te verdedigen hoor. Ik vind het gewoon vreemd dat Renate er kennelijk een drama van heeft gemaakt ter plekke en ik vind het triest maar niet andermans fout dat ze werkelijk dacht dat hij serieus was.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gedeeltelijk mee eens. Peter is iemand die alleen ten koste van anderen belachelijk maken, zelf de grootste lol heeft.
Dat vind ik een hele nare karaktereigenschap.
Dank je wel, wist niet dat het al zo laat wasquote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Toverheks het volgende:
Vergeten we Marilien niet straks om 8 uur op FOK radio heb hem al aanstaan.
Hou altijd alles in de gaten he, mijn glazen bolletje en ik zijn 1quote:Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dank je wel, wist niet dat het al zo laat was
Heb je voor mij even een link b.v.dquote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Toverheks het volgende:
als we jou niet haddenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hou altijd alles in de gaten he, mijn glazen bolletje en ik zijn 1
Wrs heb je mijn post gemist met de vraag van Roevka of ik een Jeroen fan was.(ik heb zo'n hekel aan het woord fan, maar goed)quote:Op maandag 25 mei 2009 19:43 schreef Disana het volgende:
Weet ik niet beequeen... wat je beschrijft heb ik wel af en toe bij Jeroen gezien maar niet bij Peter. Dat zeg ik niet om hem te verdedigen hoor. Ik vind het gewoon vreemd dat Renate er kennelijk een drama van heeft gemaakt ter plekke en ik vind het triest maar niet andermans fout dat ze werkelijk dacht dat hij serieus was.
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:04 schreef beequeen het volgende:
Zeker wel.![]()
Ik heb me kapot gelachen om zijn flauwe verhaaltjes over de Rebound Guy en The Weeping Wanker.
Dat hij de opdracht had om bewoners te triggeren is mij inmiddels wel duidelijk.
Fijn dan mag ik zo nu en dan is wat vergetenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hou altijd alles in de gaten he, mijn glazen bolletje en ik zijn 1
Het is geen kwestie van vergeten, eerder onwijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Toverheks het volgende:
Thanks meisquote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef evaxsis het volgende:
[..]
alsjeblieft
Winnares Marielin in FOK!radio vanavond
Kan hoor, maar hij had er wel lol in anderen een beetje te kijk te zetten. Dat heb ik Peter nooit zien doen, die is daar denk ik niet eens handig genoeg voor.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wrs heb je mijn post gemist met de vraag van Roevka of ik een Jeroen fan was.(ik heb zo'n hekel aan het woord fan, maar goed)
[..]
Je hebt hem al van Eva gehad zie ik, ook thanks Eva dat je het even neerzetten, weet niet hoe dat allemaal moetquote:
klik op het groene oogje rechts naast de datum boveninquote:Op maandag 25 mei 2009 20:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je hebt hem al van Eva gehad zie ik, ook thanks Eva dat je het even neerzetten, weet niet hoe dat allemaal moet
Laat ik maar niks doen haha dan laat ik zelf FOK ontloffen plus mijn comp.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
klik op het groene oogje rechts naast de datum bovenin
klik dan op ctrl C (met Windows) en ga dan naar terug naar je tekstvlak of replyvlak en doe dan ctrl V.
en klaar is klara
Ik had vanmiddag ook al even naar deze radiozender geluisterd en kan van dit soort muziek zeker wel genietenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laat ik maar niks doen haha dan laat ik zelf FOK ontloffen plus mijn comp.
Ik had de link al opgeslagen en ze draaien lekkere muziek vind ik.
Krijg je last van Flashbacksquote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef Laysa het volgende:
radio.......dat brengt een hoop nare herinneringen terug
Ik ookquote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Laat ik maar niks doen haha dan laat ik zelf FOK ontloffen plus mijn comp.
Ik had de link al opgeslagen en ze draaien lekkere muziek vind ik.
Ja ik luister... waar is iedereen....?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:28 schreef swarmahoer het volgende:
iedereen fokradio aanstaan?meldt het even als dit baggernummer voorbij is, gooi ik m ook weer aan
Gemist, ik zet het net pas aan. Wel goed nieuws, die interesse.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:38 schreef Toverheks het volgende:
Er komt zeker een Bunker2 en er is intresse van binnen en buitenlandse tv zenders zegt johan fleminx
Op fox radioquote:Op maandag 25 mei 2009 20:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja ik luister... waar is iedereen....?
Johan aan de lijn.
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:48 schreef Dottey het volgende:
marielin wordt medegedeeld.. jij hebt gewonnen..
ja ik heb gewonnen zei zij!
sigaretten?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:50 schreef Dottey het volgende:
26 dagen in de bunker gezeten zonder vriendje..
euh...
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef Toverheks het volgende:
Zet je radio dan aan en neem NIET de tfoon op een keer.
Dottey natuurlijk wist ze hoe alles werkt, en ze keek lekker zwoel de camara in dus dat, ach ze hoeft zich niet te schamen heeft mooi figuurtjequote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Dottey het volgende:
pure perongeluk... uhuh... hallo ik filmde jou...
enneuh jij stond heeeeeeeeeeel de tijd te kijken.. en normaal zat zij in de wc om te kleden..
en nu echt per ongeluk in de doucheruimte zelf.. uhuh
lekker posen marielin..
nee dat heeft ze zeker..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dottey natuurlijk wist ze hoe alles werkt, en ze keek lekker zwoel de camara in dus dat, ach ze hoeft zich niet te schamen heeft mooi figuurtje
Wat ben je ook een verschrikkelijke aandachtshoer.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Dottey het volgende:
enneuh jij stond heeeeeeeeeeel de tijd te kijken.. en normaal zat zij in de wc om te kleden..
lekker posen marielin..
tuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een verschrikkelijke aandachtshoer.
Sportief hoor dat natrappen van je... bah...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Dottey het volgende:
lekker posen marielin..
Ik bedoel queen en dottey hahah er gaat hier van alles mis, en ja heb FOK nog steeds aan lekkere muziekquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Jullie zijn geen vriendinnen van elkaar begrijp ik
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Jullie zijn geen vriendinnen van elkaar begrijp ik
nee daarvoor...ws sept...of aug...na de zomer vakantiequote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Jimbo het volgende:
Welke datum begint het weer ? na 16oct mag ik hopen ???![]()
![]()
![]()
is geen natrappenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Sportief hoor dat natrappen van je... bah...
Niet te controleren die info. En dat mocht zich bunker crew noemen.
Ik hoop je iig niet weer te zien in TBO2...
Dottey was geen onderdeel van de crew maar een fokster die op locatie streamverslagen schreef en hand en spandiensten verleende.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Sportief hoor dat natrappen van je... bah...
Niet te controleren die info. En dat mocht zich bunker crew noemen.
Ik hoop je iig niet weer te zien in TBO2...
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef akveor het volgende:
Tering en nu die aandachtshoer weer op de radio... net 6 weekjes op fok.
quote:
quote:
maar ik ben ook jongquote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef evaxsis het volgende:
Stoer Dot ik heb je gehoord op FOK!radio, wat klink jij nog jong zeg
hahaha..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
een pattatten/friet dief zal je bedoelen
sterker nog hij eigende het zich toe en toen deed ik zoquote:Op maandag 25 mei 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
hahaha..
zat hij die te pikken van jou?
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dottey was geen onderdeel van de crew maar een fokster die op locatie streamverslagen schreef en hand en spandiensten verleende.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
sterker nog hij eigende het zich toe en toen deed ik zo.....en toen schrok hij wel een beetje
....bovendien.....ik heb het vet harder nodig dan dat hij dat heeft.....maar verder zit ik er niet mee hoor
ow nou ik ken hem verder ook niet en hij zal best wel aardig zijn......echt....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat..? sow... Bram toch!
Maar jij hebt vetjes hard nodig?
Bram ziet er overigens niet verkeerd uit hoor..
Is begonnen als een grapje, maar krijg ik er niet meer uitquote:
vliegende keep geloof ik..quote:
Dat moet je ook niet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Sorry hoor, ik probeerde gewoon Laysa te quoten
Maakt niet uit hoe men het noemt, het gaat er om wat het isquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
vliegende keep geloof ik..
bram noemde het afdeling sfeerbeheer
ja van bunkerboy met zijn gel..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is begonnen als een grapje, maar krijg ik er niet meer uit![]()
Maarre ....... Bunkerboy is Peter?![]()
Anders ga ik misschien de verkeerde uitschelden voor homo
huh kijk eens daissy met wijzigen ales ff wegklikkenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Dus aan die quote te zien, praat Laysa heel veel, maar zegt ze weinigquote:
een vanallesje..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe men het noemt, het gaat er om wat het is
Gelukkig was ik net op tijd danquote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahaha dat wilde ik net zeggen....spooky hoor
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus aan die quote te zien, praat Laysa heel veel, maar zegt ze weinig![]()
Hoi Laysa, ik vind je wel lief hoor
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus aan die quote te zien, praat Laysa heel veel, maar zegt ze weinig![]()
maakt niets uit verderquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
zonder sfeer geen programma hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Dottey het volgende:
crew zonder van het originel crewteam te zijn, is dan extra crew?
sfeerbeheer
oe heel herkenbaarquote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit in een "iedereen is lief" fase.
En het voelt zo fijn
geef het tijd.....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
ja....maar....ja he....maar....
lief genoeg voor een foto?
Ja, doe dat maar eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
geef het tijd........ik zal binnenkort maar eens mn fobo behangen
en dat zeg jijquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar eens.
Dat soort dingen moeten op orde zijn
Mijn fobo is weg?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dat zeg jij...waar is jouw fobo....al zo lang op fok en ook nog hoog in de stats en dan geen foto....shame on you
![]()
liegebeestquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie verwijderd is vanwege de pikante foto's
Ik zeg nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik moet morgen heel aktief zijn....
owquote:ik moet geloof ik maar gaan slapen
bij mij is het nog droog...en zwoelquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
en het flits en regent hier en van die lange velle flitsen in boven mooi Amsterdam
Goede smoesquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik moet morgen heel aktief zijn....ik moet geloof ik maar gaan slapen
Daar heb ik al een paar dagen last vanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
fok gooit zichzelf elke keer van mn laptop....zou dat een teken zijn?
ja ik ook...morgen weer een drukke dag en anders zit ik hier over een uur nog.....toedelsssssquote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik al een paar dagen last van![]()
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed toe ga![]()
Doet Fok hier ookquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
fok gooit zichzelf elke keer van mn laptop....zou dat een teken zijn?
Je voelt je schuldig....maar gaat tochquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo ga ik me schuldig voelen..... maar ik ga toch ff lekker in bed tv kijken....tot morgen
Truste slaap lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo ga ik me schuldig voelen..... maar ik ga toch ff lekker in bed tv kijken....tot morgen
Ik vind het een Tof idee, maar moet het wel op tijd weten,quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Jimbo![]()
Je bent de lul je moet je inschrijven, en JA alle festivals zijn dan ten einde het is in September
Als die stembeperkende voorstellen zijn heel leuk maar B&B gaan echt niet in hun eigen inkomsten snijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het geen idee voor TBO2 dat ze een limiet van stemmen per dag op 1 persoon doen oid ?
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Spooky4u het volgende:
Mag ik nog posten?
Hoezo? Andere topics lopen nog. Of lees je die niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor
maar wel snel, want als het zo blijft denk ik dat dit forum morgen dicht gaan
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Andere topics lopen nog. Of lees je die niet.
Jammer, er loopt een topic dat al 3 delen bestrijkt waarin een interessante discussie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.
Tenminste, 'vroegāh' was dat zo
Je bedoelt dat Peter-topic?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, er loopt een topic dat al 3 delen bestrijkt waarin een interessante discussie plaatsvindt.
Er zijn toch geen streams meer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.
Tenminste, 'vroegāh' was dat zo
Zelfs geen stream vandaag voor de Giro.... kutrustdag.quote:
De Giro? Ik ben bij de Rabobankquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zelfs geen stream vandaag voor de Giro.... kutrustdag.
Daar ben ik ook bij! Maar de Rabobank rijdt in de Giro en ze staan zelfs bovenaanquote:
Rabobankquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bij! Maar de Rabobank rijdt in de Giro en ze staan zelfs bovenaan![]()
Puh ABN
Hoe vreemd. Zonder streams om commentaar op te geven.quote:
Hahaaaa! Onmin! Bloed aan de paal!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:57 schreef enjoybram het volgende:
Betreft Mariell,
Er is geen relatie meer tussen The Bunker (Enjoy Media) en Mariell, Mariell heeft dus ook geen enkele zeggenschap meer over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Ik heb haar dit eerder duidelijk gemaakt.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Ik mis jullie nu al.quote:
En jullie ook.quote:
En jou ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
heej bramal tijd gehad om bij te slapen of nog steeds druk?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis jullie nu al.
[..]
En jullie ook.
Het kan ook geen toeval zijn dat het al de hele dag stormt en regent boven EHV.
Voel ik me helemaal een eenzame fietser, straks.
Hey, jij daar!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
heej bramal tijd gehad om bij te slapen of nog steeds druk?
wat is dr met mijquote:
ha juudjequote:
Jou mis ik ook. Een beetje.quote:
ik mis jullie die van jou ook hoorquote:
Wie is Alsido en wie is Mariell?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef Maanvis het volgende:
tering, als je die foto's van Alsido in Mariell's fotoboek ziet dan ga je toch spontaan twijfelen aan je geaardheid, als man
dan zit je al op de meet.. geloof ik alleen niet in dezelfde ruimte.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:23 schreef Jimbo het volgende:
ik zie net dat 29.08.09 t/m 14.10.09 ik eig ook nix heb staan
oeh mss kan ik dan toch nog meedoen, moeti k alleen de fok!meet missen![]()
Ik denk dat ze gaan voor 09.09.09 oiden als dat zo is is het 09.10.09 afgelopen
en reken maar vna yes dat ik dr dan wel 3 aplicatie uit gooi
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef Maanvis het volgende:
tering, als je die foto's van Alsido in Mariell's fotoboek ziet dan ga je toch spontaan twijfelen aan je geaardheid, als man
Ik zie geen initiatief, dus zal wel nietquote:
Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op een fok meeting geweest
Dan kan ik jou de hand schuddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op een fok meeting geweest
oehhh jij kan veelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik jou de hand schudden
Nouja, ik kan zoveel, maar bedoel dus dat ik er ook nooit geweest ben
ik kan er wel ff een maken.. de vorige hebben wij ook gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef swarmahoer het volgende:
waar kan je zo'n klok samenstellen? we kunnen gewoon 1 september aanhouden, das ook de dag dat school weer begint enzo
ik help wel ff de kluts zoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef evaxsis het volgende:
Goede avond,
Ik zie dat we nu overal verspreid zitten en nu ben ik de kluts kwijt
Welke vorige?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:30 schreef galiegalder het volgende:
[..]
ik kan er wel ff een maken.. de vorige hebben wij ook gemaakt
Niet gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef galiegalder het volgende:
[..]
die vorige klok met dat geluidje die ook op fok draaide..
Dottey was dat toch? Of Mera?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie geen initiatief, dus zal wel niet.
OMGquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
\
Versabommie kwam met deze link
Paling-gate #11 Monique Smit neemt het stokje over!
Nou, daar ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
\
Versabommie kwam met deze link
Ja en nu dan weer het drama van Monique erbij, kom erbij joh het is lachen daarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik heb even de OP gelezen, maar ik ga er niet aan beginnen aan die soap.
Vorige week heb ik het begin van de Yolanthe-gate gevolgd en die dag niets gedaan op mijn werk, het was hilarisch
of duivenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zoeken, zeg ik, zoeken ut zijn net ratten, zitten overal
Zing dan lekker met me mee:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow.....ja nee nu je het zegt herken ik de melodie
ik hou niet van gert en hermienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zing dan lekker met me mee:
Tra-lala-lie, tra-lala-la
Ja diequote:
gert heb ik onlangs nog zien postenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gert heb ik onlangs nog zien posten
Dan kunnen we Gert mooi laten zingen op de Fok!TBO-meetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gert heb ik onlangs nog zien posten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier moet je zijn lieverd![]()
Alle duifjes op de Dam, sjalalalie,sjalalalaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we Gert mooi laten zingen op de Fok!TBO-meet
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk uit naar het topic waar we wachten op Wimpey?
Lang leve windows tabbladenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wordt ook een beetje moe van dat heen en weer gespring
is goed voor je conditiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet meer hoor, waar moet je nou relluhquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wimpey is een legendequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen![]()
Maar ..... wie is Wimpey?
Is een on-line komiekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Ruud,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wimpey is ons vermaak, en we hopen dan ook dat hij zich snel weer gaat meldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net hier aan Laysa een link gepost moet je even terug zoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet meer hoor, waar moet je nou relluhin welk topic kan je lekker lulleh
![]()
ik hop van hier naar daar en weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |