Truste slaap lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo ga ik me schuldig voelen..... maar ik ga toch ff lekker in bed tv kijken....tot morgen
Ik vind het een Tof idee, maar moet het wel op tijd weten,quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Jimbo![]()
Je bent de lul je moet je inschrijven, en JA alle festivals zijn dan ten einde het is in September
Als die stembeperkende voorstellen zijn heel leuk maar B&B gaan echt niet in hun eigen inkomsten snijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het geen idee voor TBO2 dat ze een limiet van stemmen per dag op 1 persoon doen oid ?
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Spooky4u het volgende:
Mag ik nog posten?
Hoezo? Andere topics lopen nog. Of lees je die niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor
maar wel snel, want als het zo blijft denk ik dat dit forum morgen dicht gaan
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Andere topics lopen nog. Of lees je die niet.
Jammer, er loopt een topic dat al 3 delen bestrijkt waarin een interessante discussie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.
Tenminste, 'vroegâh' was dat zo
Je bedoelt dat Peter-topic?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, er loopt een topic dat al 3 delen bestrijkt waarin een interessante discussie plaatsvindt.
Er zijn toch geen streams meer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.
Tenminste, 'vroegâh' was dat zo
Zelfs geen stream vandaag voor de Giro.... kutrustdag.quote:
De Giro? Ik ben bij de Rabobankquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zelfs geen stream vandaag voor de Giro.... kutrustdag.
Daar ben ik ook bij! Maar de Rabobank rijdt in de Giro en ze staan zelfs bovenaanquote:
Rabobankquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bij! Maar de Rabobank rijdt in de Giro en ze staan zelfs bovenaan![]()
Puh ABN
Hoe vreemd. Zonder streams om commentaar op te geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |