SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat voor auto heb jij?quote:
geen ideequote:Op maandag 25 mei 2009 21:08 schreef Mirjam het volgende:
die muziek van nick en simon, de soldaat, doet me erg denken aan het intro van een kinder/tekenfilm serie
ben ik de enige?
nu moet ik het weten ookquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen ideealtijd n aanstekelijk deuntje in de kroeg
dat soort herkenbare simpele deuntjes worden gebruikt zodat de simpele medemens ze herkent in deze muziek en de muziek daarom mooi vindt. ofzo.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen ideealtijd n aanstekelijk deuntje in de kroeg
Redelijk mee eens, maar Action Radio zoekt nog een muziekredactielid zag ik net, misschien kun je je ook aanmelden?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Maanvis het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit naar FOK!radio luister. Alle muziek die ze draaien is dezelfde teringherrie als die je op de landelijke radiostations hoort. Wat een ongeïnspireerde bagger zeg, geen greintje interesse in de alternatieve muziekkeuzes die buiten het straatje van nollie en martijn liggen
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef akveor het volgende:
Tering en nu die aandachtshoer weer op de radio... net 6 weekjes op fok.
Heeft ze je afgewezen knul?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef akveor het volgende:
Tering en nu die aandachtshoer weer op de radio... net 6 weekjes op fok.
Stuur een mailtje en help mee zou ik zeggen. Ik zie dat je verstand hebt van muziek Pm maarquote:Op maandag 25 mei 2009 21:21 schreef Maanvis het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik nooit naar FOK!radio luister. Alle muziek die ze draaien is dezelfde teringherrie als die je op de landelijke radiostations hoort. Wat een ongeïnspireerde bagger zeg, geen greintje interesse in de alternatieve muziekkeuzes die buiten het straatje van nollie en martijn liggen
Dat zeg je nooit tegen mij. Ik heb keiveel verstand van muziekquote:Op maandag 25 mei 2009 21:28 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Stuur een mailtje en help mee zou ik zeggen. Ik zie dat je verstand heb van muziek Pm maar
kontebonke, spammertquote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef Stefan het volgende:
STEM ALLEMAAL OP DE FUNFUN HITMIXSTEM ALLEMAAL OP DE FUNFUN HITMIX
STEM ALLEMAAL OP DE FUNFUN HITMIX
Da's dus de echte lapo.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:07 schreef FOKradio het volgende:
De uitzending is inmiddels terug te luisteren op Radio.fok.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
Dat komt mooi uitquote:Op maandag 8 juni 2009 15:56 schreef FOKradio het volgende:
En zoals aangekondigd vanavond dus ook niet. Martijn is op een welverdiende vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |