Voor het geval dat je gaat twijfelen als je vanavond haar stem hoort: Het is een vrouw.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:00 schreef shmoopy het volgende:
Sorry, ik heb echt heel veel werk, dus sla mij maar even over vanavond.
Actionradio.nl.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Mirjam het volgende:
ik wil graag kontebonke aanvragen, van franky boy
Join the club!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:21 schreef Hukkie het volgende:
Ayreon is wel erg koel, Into the Electric Castle is toch wel één van de beste van meneer Lucassen.
mijn account daar is al 3 jaar dood, en kan me ook niet meer opnieuw registreren, enz.quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef Maanvis het volgende:
nollie en martijn, kunnen jullie vragen of Marielin nou bewust haar tieten aan de cam showde?
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef Maanvis het volgende:
nollie en martijn, kunnen jullie vragen of Marielin nou bewust haar tieten aan de cam showde?
Het is niet zo'n heel enthousiast meisje, type glas half leeg en daar ook goed over zeurenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef Hukkie het volgende:
Ze klinkt niet echt enthousiast ofzo, of ligt dat aan het feit dat ik de hele bunker niet heb gezien.
1000 euro extra, van de creditsquote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Noelle06 het volgende:
Wat is het toataal bedrag nou wat Marielin binnen heb gesleept ?
Nollie durft het woord 'tieten' niet te gebruikenquote:
en swarmahoer ook nietquote:Op maandag 25 mei 2009 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nollie durft het woord 'tieten' niet te gebruiken
nolius is altijd netjes en correct op de radio, dat siert 'mquote:Op maandag 25 mei 2009 20:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nollie durft het woord 'tieten' niet te gebruiken
Kom op, we leven in de 21ste eeuw! Dat middeleeuws taalgebruik is nergens voor nodig, bovendien waren er in de middeleeuwen geen eens radio'squote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nolius is altijd netjes en correct op de radio, dat siert 'm
niks mis mee hoor, hij doet 't primaquote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kom op, we leven in de 21ste eeuw! Dat middeleeuws taalgebruik is nergens voor nodig, bovendien waren er in de middeleeuwen geen eens radio's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |