Je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op een fok meeting geweest
Dan kan ik jou de hand schuddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ben nog nooit op een fok meeting geweest
oehhh jij kan veelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik jou de hand schudden
Nouja, ik kan zoveel, maar bedoel dus dat ik er ook nooit geweest ben
ik kan er wel ff een maken.. de vorige hebben wij ook gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2009 18:19 schreef swarmahoer het volgende:
waar kan je zo'n klok samenstellen? we kunnen gewoon 1 september aanhouden, das ook de dag dat school weer begint enzo
ik help wel ff de kluts zoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:27 schreef evaxsis het volgende:
Goede avond,
Ik zie dat we nu overal verspreid zitten en nu ben ik de kluts kwijt
Welke vorige?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:30 schreef galiegalder het volgende:
[..]
ik kan er wel ff een maken.. de vorige hebben wij ook gemaakt
Niet gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:37 schreef galiegalder het volgende:
[..]
die vorige klok met dat geluidje die ook op fok draaide..
Dottey was dat toch? Of Mera?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik zie geen initiatief, dus zal wel niet.
OMGquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
\
Versabommie kwam met deze link
Paling-gate #11 Monique Smit neemt het stokje over!
Nou, daar ben je mooi klaar meequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
\
Versabommie kwam met deze link
Ja en nu dan weer het drama van Monique erbij, kom erbij joh het is lachen daarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
OMG![]()
Ik heb even de OP gelezen, maar ik ga er niet aan beginnen aan die soap.
Vorige week heb ik het begin van de Yolanthe-gate gevolgd en die dag niets gedaan op mijn werk, het was hilarisch
of duivenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zoeken, zeg ik, zoeken ut zijn net ratten, zitten overal
Zing dan lekker met me mee:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow.....ja nee nu je het zegt herken ik de melodie
ik hou niet van gert en hermienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zing dan lekker met me mee:
Tra-lala-lie, tra-lala-la
Ja diequote:
gert heb ik onlangs nog zien postenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gert heb ik onlangs nog zien posten
Dan kunnen we Gert mooi laten zingen op de Fok!TBO-meetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gert heb ik onlangs nog zien posten
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hier moet je zijn lieverd![]()
Alle duifjes op de Dam, sjalalalie,sjalalalaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kunnen we Gert mooi laten zingen op de Fok!TBO-meet
Ik durf het bijna niet te vragenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef Chanel5 het volgende:
Ik kijk uit naar het topic waar we wachten op Wimpey?
Lang leve windows tabbladenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik wordt ook een beetje moe van dat heen en weer gespring
is goed voor je conditiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet meer hoor, waar moet je nou relluhquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wimpey is een legendequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen![]()
Maar ..... wie is Wimpey?
Is een on-line komiekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hi Ruud,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wimpey is ons vermaak, en we hopen dan ook dat hij zich snel weer gaat meldenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb net hier aan Laysa een link gepost moet je even terug zoekenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja snap het ook niet meer hoor, waar moet je nou relluhin welk topic kan je lekker lulleh
![]()
ik hop van hier naar daar en weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |