quote:Op maandag 25 mei 2009 20:51 schreef Toverheks het volgende:
Zet je radio dan aan en neem NIET de tfoon op een keer.
Dottey natuurlijk wist ze hoe alles werkt, en ze keek lekker zwoel de camara in dus dat, ach ze hoeft zich niet te schamen heeft mooi figuurtjequote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Dottey het volgende:
pure perongeluk... uhuh... hallo ik filmde jou...
enneuh jij stond heeeeeeeeeeel de tijd te kijken.. en normaal zat zij in de wc om te kleden..
en nu echt per ongeluk in de doucheruimte zelf.. uhuh
lekker posen marielin..
nee dat heeft ze zeker..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dottey natuurlijk wist ze hoe alles werkt, en ze keek lekker zwoel de camara in dus dat, ach ze hoeft zich niet te schamen heeft mooi figuurtje
Wat ben je ook een verschrikkelijke aandachtshoer.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Dottey het volgende:
enneuh jij stond heeeeeeeeeeel de tijd te kijken.. en normaal zat zij in de wc om te kleden..
lekker posen marielin..
tuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ben je ook een verschrikkelijke aandachtshoer.
Sportief hoor dat natrappen van je... bah...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef Dottey het volgende:
lekker posen marielin..
Ik bedoel queen en dottey hahah er gaat hier van alles mis, en ja heb FOK nog steeds aan lekkere muziekquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Jullie zijn geen vriendinnen van elkaar begrijp ik
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Jullie zijn geen vriendinnen van elkaar begrijp ik
nee daarvoor...ws sept...of aug...na de zomer vakantiequote:Op maandag 25 mei 2009 21:12 schreef Jimbo het volgende:
Welke datum begint het weer ? na 16oct mag ik hopen ???![]()
![]()
![]()
is geen natrappenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Sportief hoor dat natrappen van je... bah...
Niet te controleren die info. En dat mocht zich bunker crew noemen.
Ik hoop je iig niet weer te zien in TBO2...
Dottey was geen onderdeel van de crew maar een fokster die op locatie streamverslagen schreef en hand en spandiensten verleende.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:11 schreef akveor het volgende:
[..]
Sportief hoor dat natrappen van je... bah...
Niet te controleren die info. En dat mocht zich bunker crew noemen.
Ik hoop je iig niet weer te zien in TBO2...
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef akveor het volgende:
Tering en nu die aandachtshoer weer op de radio... net 6 weekjes op fok.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |