Ik zeg nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik moet morgen heel aktief zijn....
owquote:ik moet geloof ik maar gaan slapen
bij mij is het nog droog...en zwoelquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
en het flits en regent hier en van die lange velle flitsen in boven mooi Amsterdam
Goede smoesquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik moet morgen heel aktief zijn....ik moet geloof ik maar gaan slapen
Daar heb ik al een paar dagen last vanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
fok gooit zichzelf elke keer van mn laptop....zou dat een teken zijn?
ja ik ook...morgen weer een drukke dag en anders zit ik hier over een uur nog.....toedelsssssquote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik al een paar dagen last van![]()
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed toe ga![]()
Doet Fok hier ookquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
fok gooit zichzelf elke keer van mn laptop....zou dat een teken zijn?
Je voelt je schuldig....maar gaat tochquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo ga ik me schuldig voelen..... maar ik ga toch ff lekker in bed tv kijken....tot morgen
Truste slaap lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo ga ik me schuldig voelen..... maar ik ga toch ff lekker in bed tv kijken....tot morgen
Ik vind het een Tof idee, maar moet het wel op tijd weten,quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Jimbo![]()
Je bent de lul je moet je inschrijven, en JA alle festivals zijn dan ten einde het is in September
Als die stembeperkende voorstellen zijn heel leuk maar B&B gaan echt niet in hun eigen inkomsten snijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het geen idee voor TBO2 dat ze een limiet van stemmen per dag op 1 persoon doen oid ?
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Spooky4u het volgende:
Mag ik nog posten?
Hoezo? Andere topics lopen nog. Of lees je die niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor
maar wel snel, want als het zo blijft denk ik dat dit forum morgen dicht gaan
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Andere topics lopen nog. Of lees je die niet.
Jammer, er loopt een topic dat al 3 delen bestrijkt waarin een interessante discussie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.
Tenminste, 'vroegâh' was dat zo
Je bedoelt dat Peter-topic?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, er loopt een topic dat al 3 delen bestrijkt waarin een interessante discussie plaatsvindt.
Er zijn toch geen streams meer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.
Tenminste, 'vroegâh' was dat zo
Zelfs geen stream vandaag voor de Giro.... kutrustdag.quote:
De Giro? Ik ben bij de Rabobankquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zelfs geen stream vandaag voor de Giro.... kutrustdag.
Daar ben ik ook bij! Maar de Rabobank rijdt in de Giro en ze staan zelfs bovenaanquote:
Rabobankquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bij! Maar de Rabobank rijdt in de Giro en ze staan zelfs bovenaan![]()
Puh ABN
Hoe vreemd. Zonder streams om commentaar op te geven.quote:
Hahaaaa! Onmin! Bloed aan de paal!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:57 schreef enjoybram het volgende:
Betreft Mariell,
Er is geen relatie meer tussen The Bunker (Enjoy Media) en Mariell, Mariell heeft dus ook geen enkele zeggenschap meer over het programma The Bunker. Elke uitspraak die ze daarover doet is onrechtmatig. Ik heb haar dit eerder duidelijk gemaakt.
Vriendelijke groeten en op met Fok naar The Bunker II
Enjoy Media Entertainment
Bram Recourt
www.thebunkeronline.tv
Ik mis jullie nu al.quote:
En jullie ook.quote:
En jou ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
heej bramal tijd gehad om bij te slapen of nog steeds druk?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik mis jullie nu al.
[..]
En jullie ook.
Het kan ook geen toeval zijn dat het al de hele dag stormt en regent boven EHV.
Voel ik me helemaal een eenzame fietser, straks.
Hey, jij daar!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef swarmahoer het volgende:
heej bramal tijd gehad om bij te slapen of nog steeds druk?
wat is dr met mijquote:
ha juudjequote:
Jou mis ik ook. Een beetje.quote:
ik mis jullie die van jou ook hoorquote:
Wie is Alsido en wie is Mariell?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef Maanvis het volgende:
tering, als je die foto's van Alsido in Mariell's fotoboek ziet dan ga je toch spontaan twijfelen aan je geaardheid, als man
dan zit je al op de meet.. geloof ik alleen niet in dezelfde ruimte.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:23 schreef Jimbo het volgende:
ik zie net dat 29.08.09 t/m 14.10.09 ik eig ook nix heb staan
oeh mss kan ik dan toch nog meedoen, moeti k alleen de fok!meet missen![]()
Ik denk dat ze gaan voor 09.09.09 oiden als dat zo is is het 09.10.09 afgelopen
en reken maar vna yes dat ik dr dan wel 3 aplicatie uit gooi
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:44 schreef Maanvis het volgende:
tering, als je die foto's van Alsido in Mariell's fotoboek ziet dan ga je toch spontaan twijfelen aan je geaardheid, als man
Ik zie geen initiatief, dus zal wel nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |