maar ik ben ook jongquote:Op maandag 25 mei 2009 21:42 schreef evaxsis het volgende:
Stoer Dot ik heb je gehoord op FOK!radio, wat klink jij nog jong zeg
hahaha..quote:Op maandag 25 mei 2009 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
een pattatten/friet dief zal je bedoelen
sterker nog hij eigende het zich toe en toen deed ik zoquote:Op maandag 25 mei 2009 21:54 schreef Dottey het volgende:
[..]
hahaha..
zat hij die te pikken van jou?
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dottey was geen onderdeel van de crew maar een fokster die op locatie streamverslagen schreef en hand en spandiensten verleende.
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
sterker nog hij eigende het zich toe en toen deed ik zo.....en toen schrok hij wel een beetje
....bovendien.....ik heb het vet harder nodig dan dat hij dat heeft.....maar verder zit ik er niet mee hoor
ow nou ik ken hem verder ook niet en hij zal best wel aardig zijn......echt....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wat..? sow... Bram toch!
Maar jij hebt vetjes hard nodig?
Bram ziet er overigens niet verkeerd uit hoor..
Is begonnen als een grapje, maar krijg ik er niet meer uitquote:
vliegende keep geloof ik..quote:
Dat moet je ook niet doenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Sorry hoor, ik probeerde gewoon Laysa te quoten
Maakt niet uit hoe men het noemt, het gaat er om wat het isquote:Op maandag 25 mei 2009 22:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
vliegende keep geloof ik..
bram noemde het afdeling sfeerbeheer
ja van bunkerboy met zijn gel..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is begonnen als een grapje, maar krijg ik er niet meer uit![]()
Maarre ....... Bunkerboy is Peter?![]()
Anders ga ik misschien de verkeerde uitschelden voor homo
huh kijk eens daissy met wijzigen ales ff wegklikkenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Dus aan die quote te zien, praat Laysa heel veel, maar zegt ze weinigquote:
een vanallesje..quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe men het noemt, het gaat er om wat het is
Gelukkig was ik net op tijd danquote:Op maandag 25 mei 2009 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
whahaha dat wilde ik net zeggen....spooky hoor
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus aan die quote te zien, praat Laysa heel veel, maar zegt ze weinig![]()
Hoi Laysa, ik vind je wel lief hoor
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus aan die quote te zien, praat Laysa heel veel, maar zegt ze weinig![]()
maakt niets uit verderquote:Op maandag 25 mei 2009 22:20 schreef Deisyy het volgende:
zonder sfeer geen programma hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Dottey het volgende:
crew zonder van het originel crewteam te zijn, is dan extra crew?
sfeerbeheer
oe heel herkenbaarquote:Op maandag 25 mei 2009 22:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik zit in een "iedereen is lief" fase.
En het voelt zo fijn
geef het tijd.....quote:Op maandag 25 mei 2009 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
ja....maar....ja he....maar....
lief genoeg voor een foto?
Ja, doe dat maar eens.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
geef het tijd........ik zal binnenkort maar eens mn fobo behangen
en dat zeg jijquote:Op maandag 25 mei 2009 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, doe dat maar eens.
Dat soort dingen moeten op orde zijn
Mijn fobo is weg?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
en dat zeg jij...waar is jouw fobo....al zo lang op fok en ook nog hoog in de stats en dan geen foto....shame on you
![]()
liegebeestquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie verwijderd is vanwege de pikante foto's
Ik zeg nietsquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik moet morgen heel aktief zijn....
owquote:ik moet geloof ik maar gaan slapen
bij mij is het nog droog...en zwoelquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef Toverheks het volgende:
en het flits en regent hier en van die lange velle flitsen in boven mooi Amsterdam
Goede smoesquote:Op maandag 25 mei 2009 22:38 schreef Laysa het volgende:
ik moet morgen heel aktief zijn....ik moet geloof ik maar gaan slapen
Daar heb ik al een paar dagen last vanquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
fok gooit zichzelf elke keer van mn laptop....zou dat een teken zijn?
ja ik ook...morgen weer een drukke dag en anders zit ik hier over een uur nog.....toedelsssssquote:Op maandag 25 mei 2009 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar heb ik al een paar dagen last van![]()
Ik denk dat ik gewoon maar naar bed toe ga![]()
Doet Fok hier ookquote:Op maandag 25 mei 2009 22:44 schreef Laysa het volgende:
fok gooit zichzelf elke keer van mn laptop....zou dat een teken zijn?
Je voelt je schuldig....maar gaat tochquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo ga ik me schuldig voelen..... maar ik ga toch ff lekker in bed tv kijken....tot morgen
Truste slaap lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo ga ik me schuldig voelen..... maar ik ga toch ff lekker in bed tv kijken....tot morgen
Ik vind het een Tof idee, maar moet het wel op tijd weten,quote:Op maandag 25 mei 2009 21:14 schreef Toverheks het volgende:
Jimbo![]()
Je bent de lul je moet je inschrijven, en JA alle festivals zijn dan ten einde het is in September
Als die stembeperkende voorstellen zijn heel leuk maar B&B gaan echt niet in hun eigen inkomsten snijden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is het geen idee voor TBO2 dat ze een limiet van stemmen per dag op 1 persoon doen oid ?
Ja hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Spooky4u het volgende:
Mag ik nog posten?
Hoezo? Andere topics lopen nog. Of lees je die niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ja hoor
maar wel snel, want als het zo blijft denk ik dat dit forum morgen dicht gaan
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoezo? Andere topics lopen nog. Of lees je die niet.
Jammer, er loopt een topic dat al 3 delen bestrijkt waarin een interessante discussie plaatsvindt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.
Tenminste, 'vroegâh' was dat zo
Je bedoelt dat Peter-topic?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer, er loopt een topic dat al 3 delen bestrijkt waarin een interessante discussie plaatsvindt.
Er zijn toch geen streams meer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als die echt intressant zijn komen ze hier altijd wel ter sprake.
Tenminste, 'vroegâh' was dat zo
Zelfs geen stream vandaag voor de Giro.... kutrustdag.quote:
De Giro? Ik ben bij de Rabobankquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:46 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Zelfs geen stream vandaag voor de Giro.... kutrustdag.
Daar ben ik ook bij! Maar de Rabobank rijdt in de Giro en ze staan zelfs bovenaanquote:
Rabobankquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:53 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bij! Maar de Rabobank rijdt in de Giro en ze staan zelfs bovenaan![]()
Puh ABN
Hoe vreemd. Zonder streams om commentaar op te geven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |