Dat verbaast me niks als ik het plaatje zie.quote:Op zondag 24 mei 2009 19:08 schreef Hyman het volgende:
Ik heb een pizza gekocht
en leek ongeveer hierop
[ afbeelding ]
Ik vond hem alleen niet zo lekker
Urrr, nee. Zo'n snelheid heeft het topic niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:14 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Verkapte "Zie mij de lapo willen maken" post.
Oké.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Urrr, nee. Zo'n snelheid heeft het topic niet.
Keiharde kudo's voor Clint Mansell in je sig.
Inderdaad, misschien koop ik hem dan ook wel!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Doe die eens aan en dan ook foto van makenKan ik zien of ie mij ook zal staan
Je hebt er wel de buste voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Doe die eens aan en dan ook foto van makenKan ik zien of ie mij ook zal staan
Deal. Dat moet ik zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:47 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Mij zal ie idd heus wel staanIk kom tijdens de meet een keer in t lingerie setje van Lauw
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:52 schreef Thaddeus het volgende:
- Apple Macbook! [ afbeelding ]
- Metallica t-shirt Master of Puppets
- Bullit Energy drink (500ML) [ afbeelding ]
- Marlboro filter cigarettes 26 pack.
Verbanddoos in je autoquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef rene90 het volgende:
Een anwb autosetje waar het volgende in zit: gevarendriehoek, reflecterend hesje, uitgebreide verbanddoos.
tyf nou eens op met overal op reageren, tis geen SC weetje.quote:
Kreeg je er ook gratis kanonkogels bij?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dan ook in bezit
Het hele setje gekocht?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dan ook in bezit
Jezus, het lijkt bijna meer op een statief dan op een camera. Tof ding wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dan ook in bezit
Lekkah schijffiequote:
hoe hebbie die foto's gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu dan ook in bezit
* Tijgertje. heeft de linkse.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:25 schreef ImTheBase het volgende:
Mijne ziet er echter uit als de middelste:
[ afbeelding ]
Ander type dus, die leds zijn geyl
Ik heb nog een ouderwetste mybookquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:25 schreef ImTheBase het volgende:
Mijne ziet er echter uit als de middelste:
[ afbeelding ]
Ander type dus, die leds zijn geyl
Mijn 1TB kostte nu ook nog 115 euro. USB versies kosten vaak maar 89 ofzo, maar met USB haal je maar 30MB/s ofzo en met eSata lekker 65MB/s.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb nog een ouderwetste mybook![]()
[ afbeelding ]
Wel 500 gb.
Kostte toen nog 120€
Hehe, wacht maar tot mijn grip er ook op zitquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreeg je er ook gratis kanonkogels bij?
Tering hee, wat een ding.
Nee had de 400D al, standaard 18-55 had ik al, nu deze 70-300 erbij voor het schappelijke prijsje van maar €90quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Het hele setje gekocht?
Wat deed het kosten?
k ookquote:
En je kunt er leuke plaatjes mee schieten. Ik zal je resultaten laten zien na verloop van tijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:13 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jezus, het lijkt bijna meer op een statief dan op een camera. Tof ding wel.
Webcamquote:
90 Euro?quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee had de 400D al, standaard 18-55 had ik al, nu deze 70-300 erbij voor het schappelijke prijsje van maar €90
Leve goede deals maken.
HAPHAPHAPHAPquote:
Ga jij eens heel snel Island of the Honest man luisteren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:16 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zes CD's voor acht euro.
Wass ist das?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel Island of the Honest man luisteren.
"Deze afbeelding bevindt zich op de servers van Coolblue B.V. en wordt zonder toestemming gebruikt. Bezoek voor meer informatie: www.coolblue.nl"quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Nou deze er ook maar bij gedaan.
Ik had al gegoogled, maar dacht dat het een bandje was.quote:
Zal dr vast in staanquote:
Ik ken jouquote:Op maandag 8 juni 2009 22:00 schreef Mikietje45 het volgende:
Haha Ik heb gister iets leuks gekocht
Hier komt hij aan !!
: Nike Pet
* een pc muis
Meer eigenlijk niet
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Tijgertje. het volgende:
* Lauriette pakt tas uit.3Kwartbroek.
Een pak Campina en AH?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef Rechterbal het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Lekker broodjes met kipfilet en koude melk voor in de tussenuren
Neuh, gewoon alles van de Albert Heijn.quote:
Oef nicequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef DownPoison het volgende:
tas, schoenen(en tshirt en tas),tshirt & zonnebril, maar die foto werkt niet
Tof shirt!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef DownPoison het volgende:
Nicequote:Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef DownPoison het volgende:
Die tas!quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:30 schreef DownPoison het volgende:
Lefty Les Paul toch? Gibson of Epi?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:35 schreef PirateStef het volgende:
Nieuwe gitaar gekocht zaterdag
[ afbeelding ]
Leuke bikini.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Suusje-V het volgende:
Het is weer zomer, dus ik heb een nieuwe bikini en slippers gekocht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je niet meer foto's?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Suusje-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Leuke bikini.
Serieus. De volgende posters gaan vragen om meer foto's.
Wtf, dat is toch een paspop waaraan die bikini zit?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:47 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Leuke bikini.
Serieus. De volgende posters gaan vragen om meer foto's.
Hoax, een paspop heeft geen heupenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:59 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch een paspop waaraan die bikini zit?
Waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoax, een paspop heeft geen heupen
OT: KLOK!
[ afbeelding ]
9 euro bij de IKEAquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan?
Ik zoek al best lang zo'n basic klok, maar ze zijn moeilijk te vinden óf heel duur.
Hij was wel in de aanbieding, normaal is hij 12,95 uit mn hoofdquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heel nice. Dan ga ik daar binnenkort even langs. Dankje!
De oude flessenquote:Op woensdag 24 juni 2009 16:37 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
8 cornetto's
[ afbeelding ]
x2
[ afbeelding ]
Bwoah pindakaas!![]()
+1 als jij dat zelf bentquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:21 schreef Suusje-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wutquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:14 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Het gaat echt te ver met internetfappers hier.
Tool.quote:
quote:
Die heb ik ook thuis liggen! Ligt al enkele jaren onder het stof te wachten op de eerste zonnestralen.quote:[b]Op donderdag 25 juni 2009 18:42 limp bizkit - chocolate starfish and the hotdog flavoured water
ze zijn rood?quote:
nee, het is hun oudste cd. Hierna ga ik tool - undertow kopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:58 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Tool.
Ik mag aannemen dat je al andere albums hebt, aangezien Opiate nou niet echt hun meesterwerk is?
Als je alleen dat rode streepje rekent wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow ik dacht altijd dat zulke boeken een fabeltje waren, maar ze bestaan dus echtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef Sylvana het volgende:
Shopaholic!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn rood/roze. Net als mijn auto.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja, laten we even met zijn allen zeggen dat zijn schoenen roze zijn.
Top.
quote:
Dat boek kan je winnen bij 3fm!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Keenan het volgende:
Placebo concert kaartje ( geen foto ) en een boek:
[ afbeelding ]
btw, de schoenen zijn rood. Jullie mogen zeggen dat ze roze zijn maar ze staan toch echt naast mij en zijn ze toch echt rood.
Van die Miro hebben wij 3 schilderijenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat boek kan je winnen bij 3fm!
Ik heb dit gekocht dinsdag:
[afbeelding]
A.k.a. John & Jody Raynes: Zo leer ik mensen tekenen - een complete gids
[afbeelding]
Ik houd van Michel die de boekwinkel inging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:49 schreef Baas91 het volgende:
Ben vandaag wezen winkelen.
Nu weer even een paar weken sparen voordat ik weer ga.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vandaag;
- zwart tuniekje
- wit hemdje
- bh&strings
- agenda
- haarlak
maar ff geen zin in pics machennnnnStriving to be more than average.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.Hoeveel was je kwijt, 500 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus, wat een lelijke kleren zeg. Alleen je nikes en je blouse is mooi.![]()
Die All Stars zijn de meest lelijke die ik ooit heb gezien.Die blouse is wel tof.
Miro is tof! Het is ook echt een superleuk boek, het is zegmaar niet vertelt als "Dit schilderij schilderde hij want blabla", maar als een verhaal. "Ik ging naar Miro, en hij zei blabla." Echt superleuk!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van die Miro hebben wij 3 schilderijen.
![]()
![]()
Ik ben deze aan het kopen:
De meest sicke schoenen die ik ooit heb gezien, maar het is vrij lastig; alleen in Amerika verkrijgbaar. Maar ik regel wel wat. Tips zijn welkomzwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Er is toch zo'n site waar je kan doorgeven aan een Nederlands persoon wonende in Amerika wat je wilt kopen, en dat zij het dan opstuurt ofzo naar je? Ik weet niet hoe het heet ofzo, maar dat is er wel iig.![]()
Dat weet Skylark allang.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:31 schreef Noortje. het volgende:
Er is toch zo'n site waar je kan doorgeven aan een Nederlands persoon wonende in Amerika wat je wilt kopen, en dat zij het dan opstuurt ofzo naar je? Ik weet niet hoe het heet ofzo, maar dat is er wel iig.![]()
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef Keenan het volgende:
[..]
jezus, wat een lelijke kleren zeg. Alleen je nikes en je blouse is mooi.
![]()
![]()
Nike Dunk High: 55 euro.quote:
Chuck Taylor All Star: 25 euro.
G-Star shirt: 30 euro.
G-Star korte broek: 89 euro.
G-Star lange broek: 140 euro.
Nudie Jeans blouse: 89 euro.
Totaal: 428 euro.
Nee, ik waas geen 500 euro kwijt.
En ik krijg kleedgeld, dus zelf heb ik niet echt veel hoeven betalen.![]()
![]()
500 per maand kleedgeld. Nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:06 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Nike Dunk High: 55 euro.
Chuck Taylor All Star: 25 euro.
G-Star shirt: 30 euro.
G-Star korte broek: 89 euro.
G-Star lange broek: 140 euro.
Nudie Jeans blouse: 89 euro.
Totaal: 428 euro.
Nee, ik waas geen 500 euro kwijt.
En ik krijg kleedgeld, dus zelf heb ik niet echt veel hoeven betalen.![]()
Klopt, dat is Ellen van www.fromus2eu.com, dat wordt mijn laatste optie omdat er dan nog zo'n 25-40 euro bovenop komt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:31 schreef Noortje. het volgende:
Er is toch zo'n site waar je kan doorgeven aan een Nederlands persoon wonende in Amerika wat je wilt kopen, en dat zij het dan opstuurt ofzo naar je? Ik weet niet hoe het heet ofzo, maar dat is er wel iig.
Ik wil ze via Amazon.com bestellen, maar dat gaat dus niet. Ben nog andere opties aan het overwegen, er zijn hier namelijk Amerikanen op bezoek en misschien vinden ze het ok als ik het naar hen laat opsturen, en dat zij het dan naar mij verzenden.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Ik krijg 133 voor drie maanden en moet er álles van kopen. Wat een verwende mensen zitten er toch altijd op FOK!.![]()
![]()
Ook nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een paar maanden sparen.![]()
150 euro per maand.![]()
Ik snap dat nooit, waarom een godsvermogen betalen voor kleding alleen maar omdat ze van een bepaald merk zijnTerwijl ze even lang meegaan, of misschien 10% langer, maar dat me verbazen.
![]()
Mja, sommige mensen kicken nou eenmaal op merken hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:55 schreef Henk_v het volgende:
Ik snap dat nooit, waarom een godsvermogen betalen voor kleding alleen maar omdat ze van een bepaald merk zijnTerwijl ze even lang meegaan, of misschien 10% langer, maar dat me verbazen.
Ook met auto's, schoenen, elektronica enzovoort
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg 133 voor drie maanden en moet er álles van kopen. Wat een verwende mensen zitten er toch altijd op FOK!.
Stelt het je een beetje gerust als ik zeg dat mijn maandgeld hierbij inbegrepen zit?
En ik werk ernaast in het weekend ook de nodige uurtjes, dus verwend valt mee.![]()
![]()
![]()
Mijn punt is dat ik ook werk voor mijn geld, dus niet verwend ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
Je werkt > inkomen, én krijgt zoveel kleedgeld. Wat is je punt?
Wat houdt je maandgeld in?
Ik weet wel hoe ik met geld moet omgaan.
En mijn maandgeld is 30 euro.![]()
Om mijn biertjes mee te sponsoren.![]()
![]()
Dankjewel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
Haha wauwie.
Oké ik vergeef je. Maar alsnog vind ik het fucking veel.
Mij zul je niet horen klagen.![]()
Ik vind het wel mooi om zo veel centjes te sparen.![]()
![]()
Ik krijg 15 zakgeld per maand en verder geen kleedgeld. Dus niet zeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg 133 voor drie maanden en moet er álles van kopen. Wat een verwende mensen zitten er toch altijd op FOK!.
Wel mazzel met een goed verdienende vriend die elke maand stiekem 40 euro naar me toeschuift![]()
![]()
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
Je werkt > inkomen, én krijgt zoveel kleedgeld. Wat is je punt?
Wat houdt je maandgeld in?!!! Oke... tot mijn 18e was dat niets, maar na mijn 18e was het stufi+zorgtoeslag+loon is eigen zaken betalen
!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Same herequote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalen!!! Oke... tot mijn 18e was dat niets, maar na mijn 18e was het stufi+zorgtoeslag+loon is eigen zaken betalen
!
![]()
![]()
Ehm, je werkt zelf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik krijg 15 zakgeld per maand en verder geen kleedgeld. Dus niet zeuren.
Wel mazzel met een goed verdienende vriend die elke maand stiekem 40 euro naar me toeschuift![]()
even weer ontopic:
Alpine Party Plugs.Om mijn oortjes te redden tijdens concerten en feesten.
![]()
Dit heb ik ook, behalve BH's en schoenen.quote:Op zondag 28 juni 2009 @ 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalen!!! Oke... tot mijn 18e was dat niets, maar na mijn 18e was het stufi+zorgtoeslag+loon is eigen zaken betalen
!
![]()
Zijn bh's zo duur dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, behalve BH's en schoenen.![]()
Dat moet ik ook, maar ik moet ook BH's en schoenen zelf betalen. En BH's zijn duur ja, bij mij iig met m'n onmogelijke maat.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Ik ben zo zielig.
![]()
![]()
![]()
3 al wat oudere games uit de bak geplukt bij Music Store...
Blij mee. Turok kan ik kort over zijn: prachtgame, erg van onder de indruk... Total Overdose, qua gameplay gebaseerd op GTA, maar dan met een shitload humor... erg grappig spel... en Tomb Raider?! Mwoah, niets bijzonders, maar wel vermakelijk...If there was nothing wrong, there'd be nothing right...![]()
Ik zou het eerst eens met een fototoestel proberen.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
[ [url=http://www.trendjuwelier.nl/home/files/images/products/fossil_ch2449_view.jpg[/url] ]
zoiets toch![]()
![]()
Ik fix hem wel voor je.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:07 schreef Ypmaha het volgende:
[ [url=http://www.trendjuwelier.nl/home/files/images/products/fossil_ch2449_view.jpg[/url] ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:07 schreef Ypmaha het volgende:
zoiets toch :{
1 [img]http://www.trendjuwelier.nl/home/files/images/products/fossil_ch2449_view.jpg[/img]
Zoiets eerder.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
[img]*linkvan plaatje*[/img]quote:Op zondag 28 juni 2009 16:07 schreef Ypmaha het volgende:
zoiets toch![]()
![]()
![]()
Leek![]()
![]()
Dit is hem trouwens niet precies, de wijzerplaat ziet er nog wat stoerder uit, en de band is niet zo breed
![]()
Deze zat op 4000, maar er mankeert nog wel het een en het ander aan, maar ik heb m'n rijbewijs toch nog niet dus het is een lekker klussertjequote:Op zondag 28 juni 2009 16:22 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Toyota Supra!![]()
Wat heb je moeten betalen voor je bolide?
Ongecontroleerde herrie, dat is waar mijn hart ligt.![]()
je eerste auto gelijk zo'n bakquote:Op maandag 29 juni 2009 16:16 schreef stylxz het volgende:
[..]
Deze zat op 4000, maar er mankeert nog wel het een en het ander aan, maar ik heb m'n rijbewijs toch nog niet dus het is een lekker klussertje
?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
quote:Op maandag 29 juni 2009 19:18 schreef Hyman het volgende:
http://link.marktplaats.nl/244442608
Hebben!
quote:Bouwjaar: 1994Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
vuurwerk,voor de derde keer deze week alweer
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
Een fles rum!Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!![]()
Klopt, maar volgens mij verschillen ze over het algemeen tussen de 15 en 20 euro.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je groter dan maatje C hebt wel.
Dan kan het al snel oplopen tot 40 per BH
Goedkopere bh's dan 12,50 kun je eigenlijk nergens vinden (en dat terwijl je soms maar 50 ct betaald voor een onderbroek)
Maar voor de wat grotere maten moet je vaak ook naar speciale winkels en daar is het dus nóg duurder dan gewoon bij de H&M oid.![]()
![]()
Gaat prima hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij verschillen ze over het algemeen tussen de 15 en 20 euro.
Goedkopere bh's dan 12,50 kun je eigenlijk nergens vinden (en dat terwijl je soms maar 50 ct betaald voor een onderbroek)
Maar voor de wat grotere maten moet je vaak ook naar speciale winkels en daar is het dus nóg duurder dan gewoon bij de H&M oid.Neem een Zeeman, daar is volgens mij niks duurder dan 3 euro
En kut.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat prima hoorNeem een Zeeman, daar is volgens mij niks duurder dan 3 euro
![]()
![]()
Dat is bijzaakquote:
Niet! Ik heb vandaag een wit shirtje gekocht voor twee euro en mijn zus en mijn moeder vonden hem allebei leuk (en da's erg vreemd, normaal vinden ze alles 'mwah' of 'oké') !quote:![]()
![]()
Dilemma:
http://www.springstreet.n(...)php/products_id/1825
Hier ze kopen, voor 130 euro, met het risico dat ze nep zijn.
Of op amazon, waar ze 80 dollar zijn excl verzendkosten, maar dan moet ik wel moeilijk lopen doen via Amerikaanse vrienden. Komt neer op 70/80 euro.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Niet kopen, want ze zijn godse lelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Dilemma:
http://www.springstreet.n(...)php/products_id/1825
Hier ze kopen, voor 130 euro, met het risico dat ze nep zijn.
Of op amazon, waar ze 80 dollar zijn excl verzendkosten, maar dan moet ik wel moeilijk lopen doen via Amerikaanse vrienden. Komt neer op 70/80 euro.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Niet kopen, want ze zijn godse lelijk.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Shirtjes enzo niet, maar BH's wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet! Ik heb vandaag een wit shirtje gekocht voor twee euro en mijn zus en mijn moeder vonden hem allebei leuk (en da's erg vreemd, normaal vinden ze alles 'mwah' of 'oké') !Ik gruwel van BH's die niet van een echte lingeriezaak komen!
![]()
Die jongen?Ah op die fiets. Ik had het niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Shirtjes enzo niet, maar BH's wel.Ik gruwel van BH's die niet van een echte lingeriezaak komen!
Maar ja, BH's zijn kut, daar krijg je hangtieten van.
Ik pimp met een zonnebril, dit keer niet onder de tien euro, zodat ik er misschien wat zuiniger op ben. En een wegwerpcameraatje.![]()
Net 2 shirts gekocht bij Zeeman, maar de ene staat me niet, de ander zit niet lekker... ik ga zo dus maar even terug... oh, en een coax-kabel voor de TV, die stoort/ruist namelijk de laatste tijd nogal...If there was nothing wrong, there'd be nothing right...![]()
Hup hup.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er zitten geen batterijen in mijn camera.
Misschien zo.![]()
![]()
+ een tuinstoel van Action, maar daar heb ik zo 1-2-3 geen feauteau van...If there was nothing wrong, there'd be nothing right...![]()
Hij is mooi irl.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heb je niet wat té lang in de zon gelegen?![]()
![]()
een tuinstoel gekocht vandaag voor 15,99...
Fijn ding wel...
If there was nothing wrong, there'd be nothing right...![]()
Vandaag had ik mijn diploma opgehaald van school en was daarna naar de stad geweest om deze te kopen..
Daarna had ik mezelf getrakteerd op een horloge die ik niet kon laten liggen![]()
![]()
Het schijnt dat die van de Hema ook heel goed werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Shirtjes enzo niet, maar BH's wel.Ik gruwel van BH's die niet van een echte lingeriezaak komen!
Geen ervaring meeMaar goed.
12,50 vind ik ook echt helemaal niets voor een BH hoor. Maar jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij verschillen ze over het algemeen tussen de 15 en 20 euro.
Maar voor de wat grotere maten moet je vaak ook naar speciale winkels en daar is het dus nóg duurder dan gewoon bij de H&M oid.
Voor de OT, zometeen komt een foto van wat ik heb.![]()
Wit shirt
Witte korte broek
Wicked
Anti-insectending gok ikquote:en wat was de prijs?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Anti-insectending gok iken wat was de prijs?
quote:
Het is nog echt een photoshop filter ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef PIB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag besteld![]()
![]()
koningquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is nog echt een photoshop filter ook
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
etos reinigingsmelk & tonic
wattenschijfjes
bodylotion
guave/macadamia bodybutter![]()
deo
2 shorts, wit & bruin @ h&m (€5 per stuk)
organic cotton shirtje @ h&m (€2)
boek ovidius - metamorphosen
bikini
spijkerbroek
oh en een ijsje.![]()
![]()
Uhhm
3 zwembroeken (ja had nieuwe nodig, voorlopig dus genoeg)
1 korte broek (gewoon bermuda, niet van die drama 3/4 broeken)
3 T-shirts
Zonnebril
Die zonnebril ook echt. Hij was eigenlijk 25 euro. Maar die vrouw het inscannen, zat er een fout in het systeem, dus heb ik em meegekregen voor 3 euro![]()
![]()
Als je genoeg betaalt, surequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kom je ook gelijk even mijn huis doen?
Ray Ban Aviator 3025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Axe Dark Temptation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diesel Fuel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 spijkerbroeken
2 shirtjes @ h&m (€5 per stuk)
shirtje @ v&d
alweer een fles bodylotion
grote pot bodybutter![]()
mobieltasje
2 haarborstels
dvd music & lyrics
nieuwe allstars (€35)
![]()
Die All Stars zijn super sexy.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:48 schreef Marissaatje het volgende:
2 spijkerbroeken
2 shirtjes @ h&m (€5 per stuk)
shirtje @ v&d
alweer een fles bodylotion
grote pot bodybutter![]()
mobieltasje
2 haarborstels
dvd music & lyrics
nieuwe allstars (€35)
![]()
Ja, ik heb er nu ook een, maar die zit wel tof.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het schijnt dat die van de Hema ook heel goed werken.
Geen ervaring meeMaar goed.
Ik heb een zwarte legging gekocht, maar die hoef ik denk ik niet te showen.![]()
![]()
![]()
2 stuksGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Red lights?quote:
Wat voor lucratieve business ben jij aan het opzetten?Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
![]()
Cachaça, €3,75
Borgoe Rum, €4,50
Een Levi's-shirtje (€8,75), een American Eagle-shirtje (€4,50) en een paar zilveren sneakers (€5,-).
Suriname, het land waar alles spotgoedkoop is![]()
![]()
Flaske Cola
Pakje Jus voor het ontbijt
En wat neukers met cola en patatten.
Toen ik thuis kwam bleek ik maar 5 nuggets te hebben, maar daar heb ik verder geen bonje van gemaakt.![]()
![]()
Ben nog steeds aan het wachten op m'n unlockcode!
Patatje oorlog en een frikandel speciaal.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
2 spijkerbroeken
4 T-shirts van o'neill
Een pet van o'neill
slippers van o'neill
Nieuwe allstars (normale grijze)
2 boeken voor op vakantie
Nog een shirt
Ja, ik koop een hoop bij o'neill
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Blackberry Storm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smaak heb je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
een nieuwe fucking voorruit..Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
Vorige kapot geneukt?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: