Dat weet Skylark allang.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:31 schreef Noortje. het volgende:
Er is toch zo'n site waar je kan doorgeven aan een Nederlands persoon wonende in Amerika wat je wilt kopen, en dat zij het dan opstuurt ofzo naar je? Ik weet niet hoe het heet ofzo, maar dat is er wel iig.
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef Keenan het volgende:
[..]
jezus, wat een lelijke kleren zeg. Alleen je nikes en je blouse is mooi.
Nike Dunk High: 55 euro.quote:
500 per maand kleedgeld. Nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:06 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Nike Dunk High: 55 euro.
Chuck Taylor All Star: 25 euro.
G-Star shirt: 30 euro.
G-Star korte broek: 89 euro.
G-Star lange broek: 140 euro.
Nudie Jeans blouse: 89 euro.
Totaal: 428 euro.
Nee, ik waas geen 500 euro kwijt.
En ik krijg kleedgeld, dus zelf heb ik niet echt veel hoeven betalen.
Klopt, dat is Ellen van www.fromus2eu.com, dat wordt mijn laatste optie omdat er dan nog zo'n 25-40 euro bovenop komt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:31 schreef Noortje. het volgende:
Er is toch zo'n site waar je kan doorgeven aan een Nederlands persoon wonende in Amerika wat je wilt kopen, en dat zij het dan opstuurt ofzo naar je? Ik weet niet hoe het heet ofzo, maar dat is er wel iig.
Ook nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een paar maanden sparen.![]()
150 euro per maand.
Mja, sommige mensen kicken nou eenmaal op merken hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:55 schreef Henk_v het volgende:
Ik snap dat nooit, waarom een godsvermogen betalen voor kleding alleen maar omdat ze van een bepaald merk zijnTerwijl ze even lang meegaan, of misschien 10% langer, maar dat me verbazen.
Sorry.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg 133 voor drie maanden en moet er álles van kopen. Wat een verwende mensen zitten er toch altijd op FOK!.
Mijn punt is dat ik ook werk voor mijn geld, dus niet verwend ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
Je werkt > inkomen, én krijgt zoveel kleedgeld. Wat is je punt?
Wat houdt je maandgeld in?
Dankjewel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
Haha wauwie.
Oké ik vergeef je. Maar alsnog vind ik het fucking veel.
Ik krijg 15 zakgeld per maand en verder geen kleedgeld. Dus niet zeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg 133 voor drie maanden en moet er álles van kopen. Wat een verwende mensen zitten er toch altijd op FOK!.
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
Je werkt > inkomen, én krijgt zoveel kleedgeld. Wat is je punt?
Wat houdt je maandgeld in?
Same herequote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalen!!! Oke... tot mijn 18e was dat niets, maar na mijn 18e was het stufi+zorgtoeslag+loon is eigen zaken betalen
!
Ehm, je werkt zelf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik krijg 15 zakgeld per maand en verder geen kleedgeld. Dus niet zeuren.
Wel mazzel met een goed verdienende vriend die elke maand stiekem 40 euro naar me toeschuift![]()
Dit heb ik ook, behalve BH's en schoenen.quote:Op zondag 28 juni 2009 @ 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalen!!! Oke... tot mijn 18e was dat niets, maar na mijn 18e was het stufi+zorgtoeslag+loon is eigen zaken betalen
!
Zijn bh's zo duur dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, behalve BH's en schoenen.
Dat moet ik ook, maar ik moet ook BH's en schoenen zelf betalen. En BH's zijn duur ja, bij mij iig met m'n onmogelijke maat.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |