Als je alleen dat rode streepje rekent wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow ik dacht altijd dat zulke boeken een fabeltje waren, maar ze bestaan dus echtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef Sylvana het volgende:
Shopaholic!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn rood/roze. Net als mijn auto.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja, laten we even met zijn allen zeggen dat zijn schoenen roze zijn.
Top.
quote:
Dat boek kan je winnen bij 3fm!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Keenan het volgende:
Placebo concert kaartje ( geen foto ) en een boek:
[ afbeelding ]
btw, de schoenen zijn rood. Jullie mogen zeggen dat ze roze zijn maar ze staan toch echt naast mij en zijn ze toch echt rood.
Van die Miro hebben wij 3 schilderijenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat boek kan je winnen bij 3fm!
Ik heb dit gekocht dinsdag:
[afbeelding]
A.k.a. John & Jody Raynes: Zo leer ik mensen tekenen - een complete gids
[afbeelding]
Ik houd van Michel die de boekwinkel inging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:49 schreef Baas91 het volgende:
Ben vandaag wezen winkelen.
Nu weer even een paar weken sparen voordat ik weer ga.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vandaag;
- zwart tuniekje
- wit hemdje
- bh&strings
- agenda
- haarlak
maar ff geen zin in pics machennnnnStriving to be more than average.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.Hoeveel was je kwijt, 500 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus, wat een lelijke kleren zeg. Alleen je nikes en je blouse is mooi.![]()
Die All Stars zijn de meest lelijke die ik ooit heb gezien.Die blouse is wel tof.
Miro is tof! Het is ook echt een superleuk boek, het is zegmaar niet vertelt als "Dit schilderij schilderde hij want blabla", maar als een verhaal. "Ik ging naar Miro, en hij zei blabla." Echt superleuk!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van die Miro hebben wij 3 schilderijen.
![]()
![]()
Ik ben deze aan het kopen:
De meest sicke schoenen die ik ooit heb gezien, maar het is vrij lastig; alleen in Amerika verkrijgbaar. Maar ik regel wel wat. Tips zijn welkomzwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: