Als je alleen dat rode streepje rekent wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow ik dacht altijd dat zulke boeken een fabeltje waren, maar ze bestaan dus echtquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:19 schreef Sylvana het volgende:
Shopaholic!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn rood/roze. Net als mijn auto.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:53 schreef Tijgertje. het volgende:
Ja, laten we even met zijn allen zeggen dat zijn schoenen roze zijn.
Top.
quote:
Dat boek kan je winnen bij 3fm!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:05 schreef Keenan het volgende:
Placebo concert kaartje ( geen foto ) en een boek:
[ afbeelding ]
btw, de schoenen zijn rood. Jullie mogen zeggen dat ze roze zijn maar ze staan toch echt naast mij en zijn ze toch echt rood.
Van die Miro hebben wij 3 schilderijenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:47 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat boek kan je winnen bij 3fm!
Ik heb dit gekocht dinsdag:
[afbeelding]
A.k.a. John & Jody Raynes: Zo leer ik mensen tekenen - een complete gids
[afbeelding]
Ik houd van Michel die de boekwinkel inging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:49 schreef Baas91 het volgende:
Ben vandaag wezen winkelen.
Nu weer even een paar weken sparen voordat ik weer ga.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vandaag;
- zwart tuniekje
- wit hemdje
- bh&strings
- agenda
- haarlak
maar ff geen zin in pics machennnnnStriving to be more than average.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.Hoeveel was je kwijt, 500 euro?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nike Dunk High.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chuck Taylor All Star Hi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star korte broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.G-Star lange broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nudie Jeans blouse.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus, wat een lelijke kleren zeg. Alleen je nikes en je blouse is mooi.![]()
Die All Stars zijn de meest lelijke die ik ooit heb gezien.Die blouse is wel tof.
Miro is tof! Het is ook echt een superleuk boek, het is zegmaar niet vertelt als "Dit schilderij schilderde hij want blabla", maar als een verhaal. "Ik ging naar Miro, en hij zei blabla." Echt superleuk!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van die Miro hebben wij 3 schilderijen.
![]()
![]()
Ik ben deze aan het kopen:
De meest sicke schoenen die ik ooit heb gezien, maar het is vrij lastig; alleen in Amerika verkrijgbaar. Maar ik regel wel wat. Tips zijn welkomzwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Er is toch zo'n site waar je kan doorgeven aan een Nederlands persoon wonende in Amerika wat je wilt kopen, en dat zij het dan opstuurt ofzo naar je? Ik weet niet hoe het heet ofzo, maar dat is er wel iig.![]()
Dat weet Skylark allang.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:31 schreef Noortje. het volgende:
Er is toch zo'n site waar je kan doorgeven aan een Nederlands persoon wonende in Amerika wat je wilt kopen, en dat zij het dan opstuurt ofzo naar je? Ik weet niet hoe het heet ofzo, maar dat is er wel iig.![]()
Smaken verschillen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:44 schreef Keenan het volgende:
[..]
jezus, wat een lelijke kleren zeg. Alleen je nikes en je blouse is mooi.
![]()
![]()
Nike Dunk High: 55 euro.quote:
Chuck Taylor All Star: 25 euro.
G-Star shirt: 30 euro.
G-Star korte broek: 89 euro.
G-Star lange broek: 140 euro.
Nudie Jeans blouse: 89 euro.
Totaal: 428 euro.
Nee, ik waas geen 500 euro kwijt.
En ik krijg kleedgeld, dus zelf heb ik niet echt veel hoeven betalen.![]()
![]()
500 per maand kleedgeld. Nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:06 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Nike Dunk High: 55 euro.
Chuck Taylor All Star: 25 euro.
G-Star shirt: 30 euro.
G-Star korte broek: 89 euro.
G-Star lange broek: 140 euro.
Nudie Jeans blouse: 89 euro.
Totaal: 428 euro.
Nee, ik waas geen 500 euro kwijt.
En ik krijg kleedgeld, dus zelf heb ik niet echt veel hoeven betalen.![]()
Klopt, dat is Ellen van www.fromus2eu.com, dat wordt mijn laatste optie omdat er dan nog zo'n 25-40 euro bovenop komt.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:31 schreef Noortje. het volgende:
Er is toch zo'n site waar je kan doorgeven aan een Nederlands persoon wonende in Amerika wat je wilt kopen, en dat zij het dan opstuurt ofzo naar je? Ik weet niet hoe het heet ofzo, maar dat is er wel iig.
Ik wil ze via Amazon.com bestellen, maar dat gaat dus niet. Ben nog andere opties aan het overwegen, er zijn hier namelijk Amerikanen op bezoek en misschien vinden ze het ok als ik het naar hen laat opsturen, en dat zij het dan naar mij verzenden.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Ik krijg 133 voor drie maanden en moet er álles van kopen. Wat een verwende mensen zitten er toch altijd op FOK!.![]()
![]()
Ook nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:36 schreef Baas91 het volgende:
[..]
Je kunt toch ook een paar maanden sparen.![]()
150 euro per maand.![]()
Ik snap dat nooit, waarom een godsvermogen betalen voor kleding alleen maar omdat ze van een bepaald merk zijnTerwijl ze even lang meegaan, of misschien 10% langer, maar dat me verbazen.
![]()
Mja, sommige mensen kicken nou eenmaal op merken hèquote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:55 schreef Henk_v het volgende:
Ik snap dat nooit, waarom een godsvermogen betalen voor kleding alleen maar omdat ze van een bepaald merk zijnTerwijl ze even lang meegaan, of misschien 10% langer, maar dat me verbazen.
Ook met auto's, schoenen, elektronica enzovoort
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
Sorry.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg 133 voor drie maanden en moet er álles van kopen. Wat een verwende mensen zitten er toch altijd op FOK!.
Stelt het je een beetje gerust als ik zeg dat mijn maandgeld hierbij inbegrepen zit?
En ik werk ernaast in het weekend ook de nodige uurtjes, dus verwend valt mee.![]()
![]()
![]()
Mijn punt is dat ik ook werk voor mijn geld, dus niet verwend ben.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
Je werkt > inkomen, én krijgt zoveel kleedgeld. Wat is je punt?
Wat houdt je maandgeld in?
Ik weet wel hoe ik met geld moet omgaan.
En mijn maandgeld is 30 euro.![]()
Om mijn biertjes mee te sponsoren.![]()
![]()
Dankjewel.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:13 schreef Noortje. het volgende:
Haha wauwie.
Oké ik vergeef je. Maar alsnog vind ik het fucking veel.
Mij zul je niet horen klagen.![]()
Ik vind het wel mooi om zo veel centjes te sparen.![]()
![]()
Ik krijg 15 zakgeld per maand en verder geen kleedgeld. Dus niet zeuren.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:44 schreef Noortje. het volgende:
Ik krijg 133 voor drie maanden en moet er álles van kopen. Wat een verwende mensen zitten er toch altijd op FOK!.
Wel mazzel met een goed verdienende vriend die elke maand stiekem 40 euro naar me toeschuift![]()
![]()
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:10 schreef Noortje. het volgende:
Je werkt > inkomen, én krijgt zoveel kleedgeld. Wat is je punt?
Wat houdt je maandgeld in?!!! Oke... tot mijn 18e was dat niets, maar na mijn 18e was het stufi+zorgtoeslag+loon is eigen zaken betalen
!
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Same herequote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalen!!! Oke... tot mijn 18e was dat niets, maar na mijn 18e was het stufi+zorgtoeslag+loon is eigen zaken betalen
!
![]()
![]()
Ehm, je werkt zelf?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:22 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Ik krijg 15 zakgeld per maand en verder geen kleedgeld. Dus niet zeuren.
Wel mazzel met een goed verdienende vriend die elke maand stiekem 40 euro naar me toeschuift![]()
even weer ontopic:
Alpine Party Plugs.Om mijn oortjes te redden tijdens concerten en feesten.
![]()
Dit heb ik ook, behalve BH's en schoenen.quote:Op zondag 28 juni 2009 @ 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds ik zelf werk heb moet ik alles zelf betalen!!! Oke... tot mijn 18e was dat niets, maar na mijn 18e was het stufi+zorgtoeslag+loon is eigen zaken betalen
!
![]()
Zijn bh's zo duur dan?quote:Op zondag 28 juni 2009 10:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dit heb ik ook, behalve BH's en schoenen.![]()
Dat moet ik ook, maar ik moet ook BH's en schoenen zelf betalen. En BH's zijn duur ja, bij mij iig met m'n onmogelijke maat.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
!
Ik ben zo zielig.
![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: